PCTuning http://pctforum.tyden.cz/ |
|
Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=76&t=221301 |
Stránka 14 z 16 |
Autor: | nou [ út 31. říjen 2017, 06:39 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
F1 2017 first Vulkan only game on Linux https://twitter.com/feralgames/status/9 ... 4235837445 |
Autor: | ToxicTears [ út 31. říjen 2017, 08:18 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
Jakožto majitele AMD, by mi nevadilo kdyby Vulcan byl všude. Těch výpočtů je tam mnohem více a je to znát. Docela by mě zajímal pak rozdíl v těch F1 2017, ale linux to můžeš sám o sobě trochu degradovat, nicméně mě to zajímá. Třeba nový Wolfík na Vulcanu je super. |
Autor: | nou [ st 13. prosinec 2017, 10:25 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
Vulkan 2? https://www.phoronix.com/scan.php?page= ... ation-2018 |
Autor: | Krteq [ st 13. prosinec 2017, 10:37 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
Dává to smysl. Vulkan Next má přinést mnohem větší provázanost s OpenCL a compute celkově. Zatím tu máme standard ve verzi 1.0.xx, takže předpokládám že další "major update" standardu bude značená jako 2.0. |
Autor: | del42sa [ st 13. prosinec 2017, 11:35 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
a není to nějaká mobilní verze Vulkanu pro SoC ? Každopádně Vulkan API jako takové je velmi dobré rozhraní jen potřebuje větší podporu herních studií. Za podporu win7 a Linuxu mají u mně velké plus. To je opak toho co dělá MS s DX12 |
Autor: | Krteq [ st 13. prosinec 2017, 11:37 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
Vulkan jako multiplatformní API se ve stávající revizi 1.0.xx už ale používá na mobilních SoCs s Androidem ![]() |
Autor: | del42sa [ st 13. prosinec 2017, 12:18 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
já vím, ale myslím tím, třeba nějakou odlehčenou verzi právě pro ty chytré telefony. Tam přece nepotřebuješ kompletní funkcionalitu jako u klasického PC... |
Autor: | Krteq [ st 13. prosinec 2017, 12:47 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
Vulkan sám o sobě je už dost "odlehčený" ![]() |
Autor: | Krteq [ po 26. únor 2018, 18:36 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
Vulkan nově dostupný in na MacOS a iOS a nyní pokrývá všechny hlavní platformy (Windows, Linux, Android, MacOS/iOS) Vulkan Is Now Available On macOS/iOS By MoltenVK Being Open-Sourced, Vulkan SDK for Mac |
Autor: | Krteq [ st 7. březen 2018, 15:18 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
První major API update - Vulkan 1.1 AnandTech - Vulkan 1.1 Specification Released: Open-source Tools, SDKs, and Launch Driver Support |
Autor: | Krteq [ po 26. březen 2018, 19:13 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
Po "Project Anvil" přichází další AMD OpenSource tool usnadňující vývoj 3D aplikací pro Vulkan, tentokrát ve spolupráci přímo s Khronosem V-EZ: AMD Releases New Easy-To-Use Vulkan Middleware, Simplified API |
Autor: | Krteq [ st 6. červen 2018, 13:43 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
X-Plane Flight Simulator Is Making Progress On Vulkan Support Tam by měl Vulkan pomoct sakra hodně ![]() |
Autor: | nou [ čt 14. červen 2018, 19:19 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
Obrovsky narast FPS v WarThunder https://twitter.com/gtuxtv/status/1007120363912941569 |
Autor: | Krteq [ čt 14. červen 2018, 19:23 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
Hell yeah!!! WT hraju pravidelně a DX11 je tam vyloženě brzdou ![]() |
Autor: | havli [ čt 14. červen 2018, 20:07 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
Uz ne zdaleka takovou brzdou jako driv, ale nejaky narust by mel byt. Nicmene ty jeho screenshoty jsou naprosto mimo beznou realitu. Ja mam v CPU benchmarku minimum >120 a avg >150 na sestave viz podpis. Zaroven si pamatuju, ze OGL byla naprosta tragedie odjakziva. Kazdopadne pokud dava i s Vulkanem v minimech 46 fps, pak testoval s nejakou lowend pleckou. |
Autor: | nou [ st 15. srpen 2018, 11:08 ] |
Předmět: | Re: NVIDIA VOLTA - Info a spekulace |
Sliedy k RTX raytracer akceleracii ktora mieri do Vulkan. http://on-demand.gputechconf.com/gtc/20 ... vulkan.pdf |
Autor: | Krteq [ st 22. srpen 2018, 08:58 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
VK_NV_raytracing rozíření bude přidáno v následujících měsících Phoronix - NVIDIA RTX / Ray-Tracing Support For Vulkan Coming Soon |
Autor: | Krteq [ čt 13. září 2018, 20:10 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
Připravuje se nový memory model umožnující interoperabilitu se SPIR-V a GLSL Khronos - Vulkan has just become the world’s first graphics API with a formal memory model. So, what is a memory model and why should I care? |
Autor: | nou [ čt 20. září 2018, 07:38 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
Vulkan 1.1.85 Released With Raytracing, Mesh Shaders & Other New NVIDIA Extensions |
Autor: | del42sa [ čt 20. září 2018, 07:54 ] |
Předmět: | Re: Khronos Vulkan (glNext) - info a vše okolo |
zajímavé že u NV to šlo ta rychle, ale u Vegy to nejde ![]() Citace: Besides VK_NVX_raytracing there is also VK_NV_mesh_shader, VK_NV_compute_shader_derivatives, VK_NV_corner_sampled_image, VK_NV_fragment_shader_barycentric, VK_NV_representative_fragment_test, VK_NV_scissor_exclusive, VK_NV_shader_image_footprint, and VK_NV_shading_rate_image. https://www.mail-archive.com/amd-gfx@lists.freedesktop.org/msg24458.html |
Stránka 14 z 16 | Čas je uváděn v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |