Ray Tracing - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
@přihlášen DOC_ZENITH :4 framy pozadu,ak som dopre rozumel
skusam to akurat a ide to krasne
vypada to skvele a ide mi to v pohode 60fps v 1200p
https://imgur.com/a/hLtvQfu
skusam to akurat a ide to krasne
vypada to skvele a ide mi to v pohode 60fps v 1200p
https://imgur.com/a/hLtvQfu
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
V tech videich nikde nevidim zadny ukazatele fps. Nevim ani zda pouzivaji aktualni verzi. Pochybuju, ze DF ve svych analyzach jsou uplny mimoni, co nevedi co delaji a "blbe" to nastavili. Pokud vezmu jine uzivatele a jejich vysledkyKrteq píše: chlapci na DF to asi blbě nastavili
I’m using a slightly (very slightly) overclocked 1070 and I can do 1080p with this shaded pack at about 36 FPS lowest. Up to about 65 if I’m in a cave.
Performance-wise, this mod ran at around 25-40FPS on notglacier's GTX 1070 Ti powered system
a https://www.youtube.com/watch?v=oIlu3-8nlt4 Zelezi na kvalite nastaveni a na samotny narocnosti sceny. Je naprosto absurdni, aby GTX 970 zvladla takovyto (prezentace DF) kvalitni Path tracing v nejakych slusnych fps v komplikovany scenerii, kdyz to nezvladaji silnejsi karty. Jinak toto nejede na vsemmy 7700k at 5ghz and 1070ti can run this at 19fps lol
Unfortunately, it is currently impossible to run PTGI on an AMD card. As for why, geometry shaders do not work on Minecraft, because Minecraft uses quads for geometry instead of tris/triangles, and geometry shaders do not allow quads as an input. Nvidia has an extension that fixes this, but unfortunately AMD does not.
To ale netestujes posledni verze SEUS PTGI, protoze ty jsou placeny, ale nejaky uz letity.rbclass píše: ide mi to v pohode 60fps v 1200p
https://www.patreon.com/posts/seus-ptgi-e6-25937144 Jedine ze jsi ji zaplatil.Only those who purchase the 10USD (Gold Tier) are given access to it
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
ako mozes vediet co testujem ?
mam SEUS PTGI E6..
E5 mi blbla ,torch nehadzali ziadne svetlo a podobne..
mozem to sem dat,na ulozto napr ak chcete..ma to 6MB
mam SEUS PTGI E6..
E5 mi blbla ,torch nehadzali ziadne svetlo a podobne..
mozem to sem dat,na ulozto napr ak chcete..ma to 6MB
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Tak podle toho co říkají v tom videu používají starou verzi 1.12.2, netuším proč - viz. video v čase 0:34Hladis píše:V tech videich nikde nevidim zadny ukazatele fps. Nevim ani zda pouzivaji aktualni verzi. Pochybuju, ze DF ve svych analyzach jsou uplny mimoni, co nevedi co delaji a "blbe" to nastavili.
DF - Minecraft Ray Tracing Live Play: A Path Traced Showcase? - 0:34
Ohledně toho že to nešlape na AMD kartách, máš v té citaci vysvětleno proč - AMD nemá OpenGL extensi která to dovoluje
Jinak už z principu není problém path tracing rozběhat na jakémkoliv GPU pod DX nebo VulkanemUnfortunately, it is currently impossible to run PTGI on an AMD card. As for why, geometry shaders do not work on Minecraft, because Minecraft uses quads for geometry instead of tris/triangles, and geometry shaders do not allow quads as an input. Nvidia has an extension that fixes this, but unfortunately AMD does not.
//@rbclass: Dík za info.
Naposledy upravil(a) Krteq dne čtv 2. kvě 2019, 10:50, celkem upraveno 1 x.
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
pretoze to ide len na 1.12.2..tie shadre su nie upravene pre vyssie verzie
v DF videu na konci sa este zmienuju,ze podobny "ray tracing" by sa mohol objavit v next konzoliach. Ma to par fejkov,par kompromisov,ale stale to vypada velmi dobre.
v DF videu na konci sa este zmienuju,ze podobny "ray tracing" by sa mohol objavit v next konzoliach. Ma to par fejkov,par kompromisov,ale stale to vypada velmi dobre.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Aha, uz je mi to jasny. Volne k mani jsou jen nejaky letity stary verze a koukam, daji se novejsi rekneme "vypujcit" jinde, coz asi bude i tvuj pripad. Holt nejsem warezak, a nehledal jsem to "jinde". Hmm, nejsem moc fanda takovych vypujcek, ale mohl bych to vyzkouset a trochu otestovat.rbclass píše:ako mozes vediet co testujem ? mam SEUS PTGI E6..
No vzdyt jsem tu citaci uvedl, tak proc ji pises znova. To jen ze to nejede na vsem a je jedno ze to je proto, ze AMD nema prislusny fix a extension a autor modu to nedokaze obejit, jelikoz compiler mu hazi errory.Krteq píše: Ohledně toho že to nešlape na AMD kartách, máš v té citaci vysvětleno proč
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Pokud to bude engine graficky stejne komplexni jako minecraft, tak ---- zrejme ani pak ne. Pristi konzole bude mit tezko vykon 1080ky.rbclass píše:v DF videu na konci sa este zmienuju,ze podobny "ray tracing" by sa mohol objavit v next konzoliach. Ma to par fejkov,par kompromisov,ale stale to vypada velmi dobre.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
No tak jsem to vyzkousel SEUS PTGI E6 na demu Minecraftu, to je casove omezeny a nemam tam veci jako svitici, barevny, leskly kameny atd.... Odpovida to cca vykonu jaky maji ve videu DF s GTX 1070, tedy mezi 30-47 fps a to tam je jen voda a krajina (DF tedy nemeli nic "blbe" nastaveny, krome zapnutyho V-sync). Bohuzel na nebi jsou nejaky artefakty. Co jsem koukal, tak ona je i trochu alchymie namichat ty mody a verze hry i modu aby to sedelo, ale nestudoval jsem to vice do hloubky, nikdy jsem to nehral.
Obrazky:
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_1o1kbx.png
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_03kkrk.png
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_0oyjgj.png
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_3qwks0.png
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_3b2kev.png
Mam jich, vic, vybral jsem jen nektery.
Obrazky:
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_1o1kbx.png
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_03kkrk.png
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_0oyjgj.png
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_3qwks0.png
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_3b2kev.png
Mam jich, vic, vybral jsem jen nektery.
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Hmm, takhle nejak vypadaly techdema k DX6 grafikam.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Najednou ten RT Quake vypada jako nextgen
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
No to asi tezko. Zadny takovy "demo" nedokazalo udelat realny a dynamicky nasvetleni, odrazy a stiny. Se prosim te podivej, jak to vypadalo tehda ve hrach pod DX6 https://www.uvlist.net/groups/info/directx6 .havli píše:Hmm, takhle nejak vypadaly techdema k DX6 grafikam.
- Raikkonen
- Začátečník
-
- Registrován: 05. kvě 2008
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Tohle je krásný příklad ad absurdum. Ono to chce mít v první řadě realitě odpovídající grafiku, jinak mi tam trochu chybí smysl. Ale to časem určitě přijde (jen to snad nebude trvat moc dlouho)...
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Nasvetleni a stiny mozna ne, ale pixely 5x5 cm mel naposledy Wolf3D leta pane 1992 a kdovi jestli i tam nebyly detailnejsi "textury".Hladis píše:No to asi tezko. Zadny takovy "demo" nedokazalo udelat realny a dynamicky nasvetleni, odrazy a stiny. Se prosim te podivej, jak to vypadalo tehda ve hrach pod DX6 https://www.uvlist.net/groups/info/directx6 .
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Jezis vzdyt je to Minecraft ....... resime tu RT a ne ze Minecraft je voxelova hricka s bloky, postavena na Jave a vypadala i roku 2009 vizualem zastarale.
Vanila https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_18_45wkd1.png
Namodovany https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_18_4loklg.png
Vanila https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_18_45wkd1.png
Namodovany https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_18_4loklg.png
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Ja neresim co to je, ale jak to vypada. A prezentovat RT na necem, co silne pripomina 30 let stare hry.... to je trosku mimo.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- AllowedCry
- Začátečník
- Registrován: 21. kvě 2011
- Bydliště: Praha
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Ti šibe asi, někdo udělá mód a ty tady meleš něco o prezentaci
Ryzen 5700X @ PBO+200 || GB B450 GX || 32GB @ 3600Mhz cl16 || XFX RX7900 XT @ OC || SSD 1.25TB || HDD 3TB || Fractal R5 + Corsair HX850 || [4K] Philips 288E2A @ 60hz + Philips 48OLED707 @ 120hz.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Rekl bych, ze spis tyhle prispevky jsou v tematu "Ray Tracing" trochu mimo. Minecraft je idealni na demonstraci RT a zatim zadna jina hra nema aplikovany path tracing, kde se jeste da herni prostredi v realnym case upravovat hracem a tak se daji moznosti RT krasne a srozumitelne demonstrovat i laikum. Tohle je rypani ad absurdum.
PS: DF v tom videu dokazali odprezentovat RT laikum lip jak nVidia v tune PR materialů.
PS: DF v tom videu dokazali odprezentovat RT laikum lip jak nVidia v tune PR materialů.
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Nevim, ale mne prijde naprosto nesmyslne basnit o RT jakozto revoluci ve hrani... a predvadet to na humusu, kterej je horsi nez prvni Doom.
To uz je lepsi pixelhunt na stinech v Toomb Raiderovi nebo Metru. To aspon neco rekne o realne pouzitelnosti RT.
To uz je lepsi pixelhunt na stinech v Toomb Raiderovi nebo Metru. To aspon neco rekne o realne pouzitelnosti RT.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- Raikkonen
- Začátečník
-
- Registrován: 05. kvě 2008
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Na demonstraci je to OK, ale jinak k ničemu, protože je to stále hnusné a nereálné. Trochu mi to připomíná demonstraci V6 v trabantu.
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Za mě pořád vede quake 2, to 100% realtime nasvícení má něco do sebe. Minekraft je hnus sám o sobě a RT tomu moc nepomůže, navíc není úplně 100% realtime - má lag.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie