Ray Tracing - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Moc rozdilu proti reshade RT tam nevidim
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Ceka se na Dagor 5.0 Vulkan renderer a public RT extension, pak bude udajne i pouzit hybridni RayTracing na efekty GI, odlesku atd.
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
zas to je tmave, tipujem 1 bounce
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Pravdepodobne
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Pouzivaji multiple bounce. Aby bylo jasno co to vlastne je, je to Scalable Real Time Global Illumination https://gdcvault.com/play/1026469/Scala ... lumination Dost kompromisni hybrid. Lze to vylepsit HW akcelerovanym ray tracingem na pixel a zbavit se tak neduhu, ktery jinak jejich reseni prinasi:
Spolu s nV meli k tomu prezentaci v Enlisted pri uvedeni RTX a to jejich vylepseny reseni s HW RT muze byt vcelku solidni. Odhadovali vykon:No light-leaking, no filtering needed, way more detailed light.
Jejich Dagor Engine 5.0 by mel uz primo podporovat "RTX" pres Vulkan......giving an average of over 90 fps at 4K (obviously, we are talking about the flagship accelerator GeForce GTX Ti 2080).
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Vulkan myslim ve WT uz je... a co si tak zbezne pamatuju, tak z hlediska vykonu naprosta katastrofa ve srovnani s dx11. A jestli RT bude klasika 50% fps dolu vymenou za trochu hezci stiny, tak to si muzou nechat.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Ano, Vulkan renderer ve stavající verzi Dagor enginu je, ale je to podle Yudintseva jen "experimentalni" implementace.
Podle jeho vlastních slov se čeká na VK_KHR_ray_tracing extenzi pro Vulkan
Jedná se o:
Voxel Cone tracing
+ irradiance map
Podle jeho vlastních slov se čeká na VK_KHR_ray_tracing extenzi pro Vulkan
=============================
Přečti si to znova a tentokrát pořádně. Ano, Scalable Ray Traced Real Time Global IlluminationHladis píše:Pouzivaji multiple bounce. Aby bylo jasno co to vlastne je, je to Scalable Real Time Global Illumination https://gdcvault.com/play/1026469/Scala ... lumination Dost kompromisni hybrid....
Jedná se o:
Voxel Cone tracing
+ irradiance map
For “scene-intersecting” and coarsest cascade map, we trace 64 rays to get better initial approximation
+ Cluster ray directionsFor selected ‘probes’ we raycast 1024-2048 rays (depending on settings) within our scene, accumulating results with moving average
Dagor 5.0 má používat standardizovanou Vulkan real-time RT extenzi s možností HW akcelerace a kompatibilní s DXR. Viz. Khronos prezentace citovaná výšeCluster ray directions (to reduce branch divergence in different compute threads)
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Otestoval jsem ten RT ve war thunderu a 120fps na podvoltovane 1080TI 1700mhz 2560x1440 vse max.Je to urcite lip zvladnuty nez ve WOT kde to snizilo fps o polovinu.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
bez rt to ma kolko fps ?
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
A neni to pouzitelne len na low medium nastavenie?
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Ono to ani nejde vypnout.Da se to nastavit jen na low/medium/high.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Dalsi test tentokrat ve vietcongu
https://www.youtube.com/watch?v=KxQTi4f0Ulk
https://www.youtube.com/watch?v=KxQTi4f0Ulk
Naposledy upravil(a) HEAD dne stř 25. pro 2019, 13:34, celkem upraveno 1 x.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- havli
- Mírně pokročilý
- Registrován: 15. zář 2009
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Propad vykonu je teda masivni... a btw - on se da Vietcong rozchodit na normalnim PC? Ja jsem vzdycky skoncil na masine s winXP, protoze na novejsim OC byly problemy. Uz nevim presne, protoze to je strasne let zpatky, ale asi hra mrzla.
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
- spajdr
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. bře 2004
- Bydliště: Ostrava Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Chlape, to máš aktuální verzi RT shaderu?HEAD píše:Dalsi test tentokrat ve vietcongu
https://www.youtube.com/watch?v=vLbnWhUxwKM&t=
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Staci si stahnout vietcong starter.Pridava to podporu i widescreenuhavli píše:Propad vykonu je teda masivni... a btw - on se da Vietcong rozchodit na normalnim PC? Ja jsem vzdycky skoncil na masine s winXP, protoze na novejsim OC byly problemy. Uz nevim presne, protoze to je strasne let zpatky, ale asi hra mrzla.
https://www.vietcong.co/vcstarter-1-7/
spajdr je to 0.8beta z listopadu
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- werygood
- Začátečník
- Registrován: 18. dub 2005
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Ten vizuální rozdíl mi přijde teda minimální... krom těch paprsků seshora a trochu tmavší scény.
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
myslim ze ten shader ziadne paprsky nepridava
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Tentokrat test v unreal 1
https://www.youtube.com/watch?v=F4NTfNletvE
https://www.youtube.com/watch?v=F4NTfNletvE
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno