Ray Tracing - info a vše okolo

Libovolný výrobce, technologie, informace, rady, výběr, ovladače.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis

Odpovědět
Mr_Trollfan
Červená karta
Červená karta
Registrován: 28. lis 2016

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Mr_Trollfan »

Ved tam neni o tom ani zmienka nie?
DOC_ZENITH
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 08. kvě 2010
Bydliště: Praha

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od DOC_ZENITH »

Ano a o to jde, nikoho to nezajímá a kor konzole potřebujou více raw power ne RT gimicky.
rbclass
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 20. úno 2008

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od rbclass »

Ja som velmi zvedavy ako to budu nove konzole zvladat. Lepsia,narocnejsia grafika,8K, Ray tracing. Toto ked sa da vsetko dokopy,tak...
Srandista
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 17. čer 2009
Bydliště: Brno

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Srandista »

No lenze toto vsetko sa dokopy samozrejme neda. To ze pribude podpora pre 8K alebo RT neznamena, ze vsetky hry ich budu pouzivat. To je to iste, ako PS4 Pro a Xbox One X porporuju 4K... A vychadza v danom rozliseni na nich vacsina hier? Ani nahodou... A rovnako to bude aj s new gen a 8K hrami...
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Scythe Mugen 4, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Riku
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. zář 2005

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Riku »

Pochybuju že vůbec budou nějaký hry v 8k. Xbox one S měl taky podporu 4k a pouze to upscalovalo obraz na 4k tv.
PS5 | LG OLED CX55
Mr_Trollfan
Červená karta
Červená karta
Registrován: 28. lis 2016

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Mr_Trollfan »

Raytracing je super, ovsem ja by som viac uvital rozsirenie VR.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Interview s vývojáři z Wargamingu ohledně implementace realtime RayTracingu skrze Intel OneAPI ve WoT

PCGH - World of Tanks mit Software-Raytracing auf DX11-Grafikkarten: Hardcore-Interview zur Technik und Zukunft (DE)

Je tam pár zmíněk které určité přispěvatele tohoto vlákna moc nepotěší :mrgreen:
rbclass
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 20. úno 2008

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od rbclass »

Co take ? Po nemecky neviem .

https://wccftech.com/world-of-tanks-enc ... ls-embree/
co tam citam komenty,bezi to 60fps+ na 1070ti a vypada to paradne..Inde pisu ze to zerie cca 30% co je teda skvele na to ze to bezi softwarovo

Toto by ma nasralo ak by som bol vlastnikom RTX karty :-D :roll:
rbclass
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 20. úno 2008

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od rbclass »

Zmazat
Naposledy upravil(a) rbclass dne stř 16. říj 2019, 20:17, celkem upraveno 1 x.
spajdr
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 14. bře 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Kontaktovat uživatele:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od spajdr »

31K vs 18K mi jako 30 procent neprijde, ale na Intel + NVIDIA to asi jede lepe :-)
dexterav
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 26. pro 2003
Kontaktovat uživatele:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od dexterav »

nejde :-D
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

rbclass píše: Toto by ma nasralo ak by som bol vlastnikom RTX karty :-D :roll:
Tebe spis stale "sere" to, ze jsi koupil GTX 1080Ti, k cemus ses sam priznal, takze bych si byt tebou takovy komentare radsi odpustil. Timhle zpusobem totiz takovy path tracing (jako treba Quake II) a aplikovany RT efekty na celou scenu opravdu hratelne rozbehat v AAA titulech na starsim HW nejde.
Krteq píše:...určité přispěvatele tohoto vlákna moc nepotěší
No asi jen ty, kteri tvrdili jak je RT jen gimmick, neprosadi se to, nema to opodstatneni, apod.... ;-)
Obrázek
rbclass
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 20. úno 2008

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od rbclass »

Uz ma to neserie,pretoze som si uvedomil,ze napr Metro s 1 bounce je asi tak realne ako je realne s rasterizaciu.. Som absolutne rad,ze mam kartu aku mam 8)
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od HEAD »

Vyzkousel jsem to a je to jako u vsech RT her.Clovek musi zastavit a zkoumat rozdily pod lupou a FPS polovicni.
Rozdil je v tom, ze ve WOT mam 300+fps bez RT a s RT je to porad hratelny i s o 60% nizsima fps :lol:
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
rbclass
Žlutá karta
Žlutá karta
Registrován: 20. úno 2008

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od rbclass »

60% ?
HEAD píše:Tak jsem ten RT vyzkousel s 1080TI povoltovana na 1700mhz/150w tdp
1920x1080 ultra RT vypnuto 40500 bodu
1920x1080 ultra RT ultra 25000 bodu
2560x1440 ultra RT ultra 16600 bodu
RT sezralo vic jak 60% vykonu :lol: pri 1440p to uz neudrzi 60fps a vydel jsem tam asi dvakrat 56fps.
40500b = 100%
25000b = 61,7%

RT zozralo 38,3%
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

https://www.guru3d.com/news-story/nvidi ... mes,2.html

Unreal Tournament s RT bych si nechal chrochtat. Takovy RT remaster Crysis by taky nebyl k zahozeni, ale vetsina tech starych her a enginu potrebuje hloubkove upravit na moderni API, coz znamena dost prace s kody a vyrizovani veci okolo prav. Teoreticky by se mohli treba s EA a EPIC dohodnout, maji spolu uzky vztahy a treba takovy oznameni remasteru Crysis by asi pozornost pritahlo.
Obrázek
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

World of Tanks a ray tracing v cestine.
https://www.cnews.cz/ray-tracing-ve-wor ... race-intel
Obrázek
carda19
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. lis 2011
Bydliště: Dubí u Teplic

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od carda19 »

Co se týče ray tracingu tak ten je k ničemu a blbne mě na 2080ti měl jsem to zapnuté u posledního Tomb Raidera a jako jo běželo to jen do chvíle než mi hra zamrzla tak že jsem musel na tvrdo restartovat PC určitě to bylo ono když jsem RT vypnul tak jsem hru dohrál dokonce bez problémů. Další je Battlefield 5 tam jsem to taky zkusil zapnout no sice hra nespadla ale furt se škubala až mě to s*alo tak jsem to vypnul a ejhle hra funguje normálně. U jiných her jsem to nezkoušel spíš nemám na kterých na Metro čekám až bude na Steamu. Jinak ovladače mám vždy aktuální a zbytek HW jako je i9-9900K a 32GB ram si nemyslím že by měl být problém chlazení výborné všechny místa pro ventilátory jsou obsazeny vodník na procesoru. Tak kde je tedy problém?

PS: Prosím neříkejte že problém je mezi klávesnicí a židlí jsem si jist že mám všechno v pořádku jak by mělo být ale RT prostě u mé karty blbne.
CPU: Intel Core i9 9900K, Základní deska: MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon, RAM: 4x8GB DDR 4 Kingston HyperX RGB XMP 3200MHz, GPU: MSI GeForce RTX2080 Ti Gaming X Trio 11 GB, Zdroj: EVGA Supernova 750 G3, Disk: ADATA SX8200 Pro 2TB + Seagate FireCuda - 2TB SSHD, Monitor: Dell S2716DG - 27" G-sync, OS: Windows 10 Pro 64bit
Hladis
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar
Registrován: 24. čer 2004
Bydliště: Varnsdorf - Athens

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od Hladis »

SotTR mi s RT nespadnul a ani nemrznul (RTX 2070 S). Hra je dost citliva na OC a mas doufam aktualni verzi hry. V BF5 se samozrejme da nastavovat uroven RT pro vyladeni fps a ta hra jede bez problemu i na nizsich verzich Turingu s RT. Tohle bys spis mel resit v technickych tematech dotycnych her.
Obrázek
carda19
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 01. lis 2011
Bydliště: Dubí u Teplic

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Příspěvek od carda19 »

Tohle o těch hrách nebude když RT vypnu tak všechno běží normálně bez záškubu nebo padání jako každá hra co RT nemá.
CPU: Intel Core i9 9900K, Základní deska: MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon, RAM: 4x8GB DDR 4 Kingston HyperX RGB XMP 3200MHz, GPU: MSI GeForce RTX2080 Ti Gaming X Trio 11 GB, Zdroj: EVGA Supernova 750 G3, Disk: ADATA SX8200 Pro 2TB + Seagate FireCuda - 2TB SSHD, Monitor: Dell S2716DG - 27" G-sync, OS: Windows 10 Pro 64bit
Odpovědět

Zpět na „Grafické karty“