Ray Tracing - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO, Hladis
- Mr_Trollfan
- Červená karta
-
- Registrován: 28. lis 2016
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Ved tam neni o tom ani zmienka nie?
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Ano a o to jde, nikoho to nezajímá a kor konzole potřebujou více raw power ne RT gimicky.
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Ja som velmi zvedavy ako to budu nove konzole zvladat. Lepsia,narocnejsia grafika,8K, Ray tracing. Toto ked sa da vsetko dokopy,tak...
- Srandista
- Začátečník
- Registrován: 17. čer 2009
- Bydliště: Brno
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
No lenze toto vsetko sa dokopy samozrejme neda. To ze pribude podpora pre 8K alebo RT neznamena, ze vsetky hry ich budu pouzivat. To je to iste, ako PS4 Pro a Xbox One X porporuju 4K... A vychadza v danom rozliseni na nich vacsina hier? Ani nahodou... A rovnako to bude aj s new gen a 8K hrami...
MTB: MSI MAG B550 Tomahawk, CPU: AMD Ryzen R5 3600 + Scythe Mugen 4, RAM: Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL16, GPU: AMD RX 6800 16GB RAM, SSD: Corsair MP600 PRO LPX 1TB + Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: Dell S2721DGFA
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
Google Pixel 4a, Nexus 7 (2013) 32GB
- Riku
- Začátečník
- Registrován: 01. zář 2005
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Pochybuju že vůbec budou nějaký hry v 8k. Xbox one S měl taky podporu 4k a pouze to upscalovalo obraz na 4k tv.
PS5 | LG OLED CX55
- Mr_Trollfan
- Červená karta
-
- Registrován: 28. lis 2016
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Raytracing je super, ovsem ja by som viac uvital rozsirenie VR.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Interview s vývojáři z Wargamingu ohledně implementace realtime RayTracingu skrze Intel OneAPI ve WoT
PCGH - World of Tanks mit Software-Raytracing auf DX11-Grafikkarten: Hardcore-Interview zur Technik und Zukunft (DE)
Je tam pár zmíněk které určité přispěvatele tohoto vlákna moc nepotěší
PCGH - World of Tanks mit Software-Raytracing auf DX11-Grafikkarten: Hardcore-Interview zur Technik und Zukunft (DE)
Je tam pár zmíněk které určité přispěvatele tohoto vlákna moc nepotěší
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Co take ? Po nemecky neviem .
https://wccftech.com/world-of-tanks-enc ... ls-embree/
co tam citam komenty,bezi to 60fps+ na 1070ti a vypada to paradne..Inde pisu ze to zerie cca 30% co je teda skvele na to ze to bezi softwarovo
Toto by ma nasralo ak by som bol vlastnikom RTX karty
https://wccftech.com/world-of-tanks-enc ... ls-embree/
co tam citam komenty,bezi to 60fps+ na 1070ti a vypada to paradne..Inde pisu ze to zerie cca 30% co je teda skvele na to ze to bezi softwarovo
Toto by ma nasralo ak by som bol vlastnikom RTX karty
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Zmazat
Naposledy upravil(a) rbclass dne stř 16. říj 2019, 20:17, celkem upraveno 1 x.
- spajdr
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. bře 2004
- Bydliště: Ostrava Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
31K vs 18K mi jako 30 procent neprijde, ale na Intel + NVIDIA to asi jede lepe
- dexterav
- Mírně pokročilý
- Registrován: 26. pro 2003
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
nejde
Intel Core i9 14900kf@6/6,2GHz,Strix Z790 F, 2X24GB 7,2GHz CL32 GSkill, Asus TUF 4090 3/23GHz , H2O + Carbide 600Q,ROG-THOR-1600T, 10TB 850X, Topping D50s + A50s + T5, MPG 321URX QD-OLED, S23Ultra, ITX 13700k + 4070Ti + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Tebe spis stale "sere" to, ze jsi koupil GTX 1080Ti, k cemus ses sam priznal, takze bych si byt tebou takovy komentare radsi odpustil. Timhle zpusobem totiz takovy path tracing (jako treba Quake II) a aplikovany RT efekty na celou scenu opravdu hratelne rozbehat v AAA titulech na starsim HW nejde.rbclass píše: Toto by ma nasralo ak by som bol vlastnikom RTX karty
No asi jen ty, kteri tvrdili jak je RT jen gimmick, neprosadi se to, nema to opodstatneni, apod....Krteq píše:...určité přispěvatele tohoto vlákna moc nepotěší
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Uz ma to neserie,pretoze som si uvedomil,ze napr Metro s 1 bounce je asi tak realne ako je realne s rasterizaciu.. Som absolutne rad,ze mam kartu aku mam
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Vyzkousel jsem to a je to jako u vsech RT her.Clovek musi zastavit a zkoumat rozdily pod lupou a FPS polovicni.
Rozdil je v tom, ze ve WOT mam 300+fps bez RT a s RT je to porad hratelny i s o 60% nizsima fps
Rozdil je v tom, ze ve WOT mam 300+fps bez RT a s RT je to porad hratelny i s o 60% nizsima fps
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- rbclass
- Žlutá karta
-
- Registrován: 20. úno 2008
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
60% ?
25000b = 61,7%
RT zozralo 38,3%
40500b = 100%HEAD píše:Tak jsem ten RT vyzkousel s 1080TI povoltovana na 1700mhz/150w tdp
1920x1080 ultra RT vypnuto 40500 bodu
1920x1080 ultra RT ultra 25000 bodu
2560x1440 ultra RT ultra 16600 bodu
RT sezralo vic jak 60% vykonu pri 1440p to uz neudrzi 60fps a vydel jsem tam asi dvakrat 56fps.
25000b = 61,7%
RT zozralo 38,3%
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
https://www.guru3d.com/news-story/nvidi ... mes,2.html
Unreal Tournament s RT bych si nechal chrochtat. Takovy RT remaster Crysis by taky nebyl k zahozeni, ale vetsina tech starych her a enginu potrebuje hloubkove upravit na moderni API, coz znamena dost prace s kody a vyrizovani veci okolo prav. Teoreticky by se mohli treba s EA a EPIC dohodnout, maji spolu uzky vztahy a treba takovy oznameni remasteru Crysis by asi pozornost pritahlo.
Unreal Tournament s RT bych si nechal chrochtat. Takovy RT remaster Crysis by taky nebyl k zahozeni, ale vetsina tech starych her a enginu potrebuje hloubkove upravit na moderni API, coz znamena dost prace s kody a vyrizovani veci okolo prav. Teoreticky by se mohli treba s EA a EPIC dohodnout, maji spolu uzky vztahy a treba takovy oznameni remasteru Crysis by asi pozornost pritahlo.
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
World of Tanks a ray tracing v cestine.
https://www.cnews.cz/ray-tracing-ve-wor ... race-intel
https://www.cnews.cz/ray-tracing-ve-wor ... race-intel
- carda19
- Začátečník
- Registrován: 01. lis 2011
- Bydliště: Dubí u Teplic
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Co se týče ray tracingu tak ten je k ničemu a blbne mě na 2080ti měl jsem to zapnuté u posledního Tomb Raidera a jako jo běželo to jen do chvíle než mi hra zamrzla tak že jsem musel na tvrdo restartovat PC určitě to bylo ono když jsem RT vypnul tak jsem hru dohrál dokonce bez problémů. Další je Battlefield 5 tam jsem to taky zkusil zapnout no sice hra nespadla ale furt se škubala až mě to s*alo tak jsem to vypnul a ejhle hra funguje normálně. U jiných her jsem to nezkoušel spíš nemám na kterých na Metro čekám až bude na Steamu. Jinak ovladače mám vždy aktuální a zbytek HW jako je i9-9900K a 32GB ram si nemyslím že by měl být problém chlazení výborné všechny místa pro ventilátory jsou obsazeny vodník na procesoru. Tak kde je tedy problém?
PS: Prosím neříkejte že problém je mezi klávesnicí a židlí jsem si jist že mám všechno v pořádku jak by mělo být ale RT prostě u mé karty blbne.
PS: Prosím neříkejte že problém je mezi klávesnicí a židlí jsem si jist že mám všechno v pořádku jak by mělo být ale RT prostě u mé karty blbne.
CPU: Intel Core i9 9900K, Základní deska: MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon, RAM: 4x8GB DDR 4 Kingston HyperX RGB XMP 3200MHz, GPU: MSI GeForce RTX2080 Ti Gaming X Trio 11 GB, Zdroj: EVGA Supernova 750 G3, Disk: ADATA SX8200 Pro 2TB + Seagate FireCuda - 2TB SSHD, Monitor: Dell S2716DG - 27" G-sync, OS: Windows 10 Pro 64bit
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
SotTR mi s RT nespadnul a ani nemrznul (RTX 2070 S). Hra je dost citliva na OC a mas doufam aktualni verzi hry. V BF5 se samozrejme da nastavovat uroven RT pro vyladeni fps a ta hra jede bez problemu i na nizsich verzich Turingu s RT. Tohle bys spis mel resit v technickych tematech dotycnych her.
- carda19
- Začátečník
- Registrován: 01. lis 2011
- Bydliště: Dubí u Teplic
Re: Ray Tracing - info a vše okolo
Tohle o těch hrách nebude když RT vypnu tak všechno běží normálně bez záškubu nebo padání jako každá hra co RT nemá.
CPU: Intel Core i9 9900K, Základní deska: MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon, RAM: 4x8GB DDR 4 Kingston HyperX RGB XMP 3200MHz, GPU: MSI GeForce RTX2080 Ti Gaming X Trio 11 GB, Zdroj: EVGA Supernova 750 G3, Disk: ADATA SX8200 Pro 2TB + Seagate FireCuda - 2TB SSHD, Monitor: Dell S2716DG - 27" G-sync, OS: Windows 10 Pro 64bit