Stránka 9 z 37

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 17:53
od nou

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 18:11
od HEAD
A podle vseho to jede 6fps na 1080TI :lol: Teda aspon to tvrdi v recenzi

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 18:23
od killerek
Skoro mi to prijde jako zbytecna práce, když se kouknu na ty low res textury, tak to lepsi nasviceni je jak pest na oko.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 18:36
od Ache
Super, tak to sem zvědavej, jak to proti té amatérské verzi Quaka 2 s RT bude vypadat, a jak to pojede... :)

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 18:37
od Jozef62
@killerek, pravdu máš, odohral som 15min., stačilo.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 18:47
od Hladis
Vypada to dobre, retrofilove na streamech z toho maji orgasmus. :) Zkouset to na Pascalu nebudu, ale pro veterany a milovniky IDtechu, co maji RTX, je to hezky zavzpominani.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 18:48
od AllowedCry
Zavzpomínání se třemi lvl je jaksi k ničemu.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 18:51
od Hladis
Ta hra je modnuta komplet a ne tri levely. :roll: Co to tu spamujes za nesmysly. Zase bude promaz. :x

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 18:51
od Jozef62
Hral som to asi 20 rokov dozadu na Pentium MMX 266MHz pretočený cez FSB na 280MHz + nejaká 3dfx vodoo.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 18:55
od Ache
Sakra, tak první snímek ze hry 60fps... tak to hratelný bude :-) Sice je to teda vtipný, protože původní render dávala na 60fps už voodoo3 v 800x600 ale budiž. Tole je přece cool rayracing. :)
https://abload.de/img/tvk4b.jpg

A jaký tři levely? pokud máš quaka 2 - tak ta hra místo demolevelů využije složku quake 2 a měla by to být pak komplet hra... uvidíme... Quaka 2 rád oprášim (ta RT verze od amatérů kvůli temnosti stála za prd...)

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 18:55
od killerek
Hladis píše:Ta hra je modnuta komplet a ne tri levely. :roll: Co to tu spamujes za nesmysly. Zase bude promaz. :x
Asi takhle z popisku na Steam:

Download Quake II RTX
Quake II RTX is fully ray-traced and includes the 3 levels from the original shareware distribution.

Buy Quake II
Purchase the game to access all levels as well as multiplayer support.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 18:59
od Ache
Hlavní ale je třeba zmínit, že není zapotřebí si quaka 2 kupovat na steamu, stačí prostě originál quake 2 - respektive soubory ze složky q2base - při instalaci se hra zeptá, zda chceš demo a nebo celýho Quaka 2 a při volbě quake 2 se zeptá na složku se hrou quake 2 :wink:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 19:03
od Hladis
Presne tak, je to mod a zdarma. Neni to remaster, ani znovuvydana hra. Stale to pracuje s puvodnim QII, ktery je potreba vlastnit, nebo koupit za par drobaku. Pokud si nekdo stezuje na textury, atd... tak to nebylo primarnim cilem tohohle modu a vyjadrili se i k tomu, ze nechavaji prostor i dalsim modum.

killerek:
Me to nepis. Modnuta je komplet hra, vcetne tri shareware levelu a jen ty jsou zdarma jako vzdy byly. Plna hra je a byla normalne za penize a je to par drobaku. Zadny "zavzpominani jen s tremi levely".

Jozef62:
Ja se v tom nahral spis MP nez SP. Na dnesni herni uroven je to dost zastaraly, takze dost lidi s hratelnosti muze byt problem. Me SP v QII nejak moc nebavil. Jako ukazka moznosti RT a navrat do minulosti to neni spatny.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 19:26
od Ache
huh, docela zásadní rozdíl ve výkonu (a i vytížení GPU - viz frekvence - RTX 2070 jede na limitu TDP 175W) udělá efekt global ilumination (který asi přidá nějaké odrazy světla)... skoro bych i tipoval, že bude lepší GI vypnout, protože by teoreticky některé tmavé části hry nemusely být tak tmavé :)
GI off: https://abload.de/img/20190606191947_1hojo8.jpg
GI medium: https://abload.de/img/20190606191956_18fjw2.jpg

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 19:43
od werygood
na 1060 6GB mi to jede 12 FPS hned po spuštění :D to bude jízda :D

Po stažení Resolution scale na 60% už královských 35 FPS :-D

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 20:05
od Hladis
Ache:
Na ty RTX 2070 ti to nejede nijak spatne koukam. Jinak ty pitch black mista jako u puvodnoho modu by tam byt nemeli, dost tu hru zesvetlili. S GI to vypada lip.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 20:14
od Ache
Také jsem čekal, že to pojede výrazně hůř než ten amatérský mod. Je to ale naopak, místa s vodní hladinou běží plynuleji a to ta voda je průhledná (v modu to bylo jen zrcadlo). A samozřejmě fungují veškeré částicové efekty, takže už mě třeba nezabíjí takové ty laserové brány, které v tom původním modu vidět nebyly. :-D

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 20:29
od Hladis
No dost to zoptimalizovali a upravili. Porad ta prvni verze byl jen amatersky simple mod. Diky spolupraci s nV to pak prevedli na lepsi profesionalnejsi uroven, pouzili i jejich vlastni technologie a jde to znat. Tady je vycet:
Improved Global Illumination rendering, with three selectable quality presets, including two-bounce GI
Multiplayer support
Time of day options that radically change the appearance of some levels
New weapon models & textures
New dynamic environments (Stroggos surface, and space)
Better physically based atmospheric scattering, including settings for Stroggos sky
Real-time reflectivity of the player and weapon model on water and glass surfaces, and player model shadows, for owners of the complete game (the original Shareware release does not include player models)
Improved ray tracing denoising technology
All 3,000+ original game textures have been updated with a mix of Q2XP mod-pack textures and our own enhancements
Updated effects with new sprites and particle animations
Dynamic lighting for items such as blinking lights, signs, switches, elevators and moving objects
Caustics approximation to improve water lighting effects
High-quality screenshot mode that makes your screenshots look even better
Support for the old OpenGL renderer, enabling you to switch between RTX ON and RTX OFF
Cylindrical projection mode for wide-angle field of view on widescreen displays

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 21:02
od Krteq
Hladis píše:
Support for the old OpenGL renderer, enabling you to switch between RTX ON and RTX OFF
Tohle nějak nechápu. Proč když to jede na Vulkanu? To jako aby byl opravdu znát ten "rozdíl"?

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 6. čer 2019, 21:45
od HEAD
2080TI pretaktovana na 2040mhz ma 19fps ve 4k a 44fps ve 1440p
https://www.youtube.com/watch?v=x5EfuR5sWMk