Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je so 24. srpen 2019, 16:35

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 288 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. červen 2019, 05:28 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
rbclass napsal:
keby sa cele gpu skladalo z RT jednotiek,tak by mozno sla aj nova hra takto

To nejde stale su potrebne aj normalne shader core kedze RT jednotky sa pouzivaju iba na hladanie prieniku v BVH strome. Vypocet osvetlenia v danom mieste sa potom pocita cez klasicke shadery.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. červen 2019, 10:41 
Moderátor - dovolená
Moderátor - dovolená
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki-dovolena Varnsdorf
Nahoru
Digital Foundry: Quake 2 RTX Is Incredible: Yesterday's Game Showcases Tomorrow's Technology
https://www.youtube.com/watch?v=r9vXz9-C-AY

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. červen 2019, 16:40 
Začátečník
Začátečník

Založen: 25. listopad 2017
Nahoru
Včera som odskúšal ovládače 435.27 a tam sa FPS držalo o niečo lepšie v 1440p/ GI high 50-62FPS.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. červen 2019, 22:45 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Tak ještě nějaký ten level a Q2 bude dohrán... :)
Mimochodem, díky raytracingu je Quake 2 první hra, kde tento efekt není nijak fejkován a vzniká přirozeně lomem světla:
https://abload.de/img/20190610233909_11qkkc.jpg 8)
(klasické vlnění světla o vodní hladinu)
Ze všech těch "rádoby raytracing" her, je Q2 nejlepší ukázkou toho, co Raytracing umí. Takhle přesné osvětlení a odrazy to chce do každé hry... tak snad s příští generací grafik už to bude nadějné.

_________________
AMD Ryzen R5 1600X @ 3,9Ghz/1,23V| MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 10. červen 2019, 22:49 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
jj,,vznika prirodzene lomem svetla... v pocitaci :D
ked uz sa bavime o fejkoch

_________________
#music project


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 11. červen 2019, 20:20 
Moderátor - dovolená
Moderátor - dovolená
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki-dovolena Varnsdorf
Nahoru
Watch Dogs: Legion - The Latest Blockbuster To Incorporate Real-Time Ray Tracing
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/ne ... y-tracing/

Cyberpunk 2077: NVIDIA Partnership Brings Ray Tracing To Hugely-Anticipated Game
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/ne ... y-tracing/

Argument, ze se to neprosadi, uz vesele muze putovat do kose.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 11. červen 2019, 20:46 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
ale prece vsichni vedi, ze to jestli se prosadi urcuje adopce ve Wot, WoW a Fortnite. ty tomu nerozumis. ja teda taky moc ne ;)

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 11. červen 2019, 21:50 
Moderátor - dovolená
Moderátor - dovolená
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Thessaloniki-dovolena Varnsdorf
Nahoru
Nevim kteri vsichni "vedi" a kde to kdo pise, ale zrovna Fortnite ma vysokou sanci podporu RT v budoucnu dostat. Epic RT do Unreal enginu implementoval a uz predvedl i Fortnite X John Wick: Wick's Bounty Trailer https://hexus.net/tech/news/graphics/13 ... k-trailer/ , takze klidne se RT ve Fortinte muze pozdeji objevit. WoW je dost zastaraly, ale teoreticky by tam podpora DXR naroubovat sla, ostatne DX12 hra dostala a takovy GI by tomu pomohlo, ale to se asi nestane, MMO maji dny nejvetsi slavy za sebou a Blizzard stoji tak trochu stranou. WoT nema Vulkan ani DX12 a ani nevim proc by tyhle hry mely rozhodovat o uspechu RT.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. červen 2019, 14:08 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
AMD expected to talk about their Raytracing Strategy during E3
https://www.guru3d.com/news-story/amd-e ... ng-e3.html
Se divím že to tu ještě není...
Obrázek

HW akcelerovaný RT na hlavních herních platformách tedy za rok, současně s vydáním PS5/Xbox "Scarlett"/Google Stadia a hned několika AAA her s podporou DXR.

Pěkně načasováno.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. červen 2019, 14:33 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
O důvod více nekupovat Radeony do této doby. :twisted:


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. červen 2019, 18:03 
Nováček
Nováček

Založen: 10. březen 2017
Nahoru
DOOM Eternal bude podporovat RTX. https://www.overclock3d.net/news/softwa ... _anybody/1

_________________
i7 8700K 5,1Ghz / RTX 2080Ti AMP + EK Vector / Maximus XI Formula / TridentZ 2x8GB 3600MHz / 970 Pro 512GB, 850 Evo 1TB, WD Blue 1TB /
Corsair HX850 Platinum + CableMod Pro Carbon / Fractal Define S2 / Custom Watercooling


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 13. červen 2019, 19:05 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
RTX v Control :)

https://www.youtube.com/watch?v=UHmCX35gRxs

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 14. červen 2019, 09:28 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
GFX 1011/1012...
Citace:
GFX1011 has a sparse set of entries for errors with some instructions and little documentation. I suppose it'd be fun to mention a few lines here:
Kód:
image_bvh_intersect_ray v[4:7], v[9:24], s[4:7]
// GFX10: error:

image_bvh_intersect_ray v[4:7], v[9:16], s[4:7] a16
// GFX10: error:

image_bvh64_intersect_ray v[4:7], v[9:24], s[4:7]
// GFX10: error:

image_bvh64_intersect_ray v[4:7], v[9:24], s[4:7] a16
B3D forums / LLVM - [AMDGPU] gfx1011/gfx1012 targets - GitHub


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 14. červen 2019, 09:50 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
michal3d napsal:

Pěkný, škoda že ta hra vypadá jako ještě větší kravina nez Quantum Break.. kdyby radsi udělali Alana Wakea 2


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 14. červen 2019, 11:46 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
Tak to je vec názoru, podľa mňa naopak tá hra vyzerá extrémne zaujímavo a s QB by som to fakt neporovnával z mnohých dôvodov. A ja som rád, že sú stále aj vývojárske štúdia ktoré sa snažia priniesť niečo nové a nie len každý rok dalšie pokračovanie zabehnutej hry, kde každý rok dostaneme to isté, len viac.
V takomto procese sa potom môže stať, že sa to občas úplne nepodarí (ako napr. QB, aj keď tam si myslím že problémy boli hlavne inde), ale je dôležité sa o to pokúšať a Control naopak na rozdiel od QB sa zdá že by mohol byť ten veľmi úspešný pokus...taky už majú hneď veľké plus za to že sa do hry od Remedy znovu vracia James McCaffrey. :)

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 15. červen 2019, 10:57 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 28. prosinec 2007
Nahoru
Krteq napsal:
GFX 1011/1012...
Citace:
GFX1011 has a sparse set of entries for errors with some instructions and little documentation. I suppose it'd be fun to mention a few lines here:

GFX 1011 = Radeon RX 5700
GFX 1012 = Radeon VII

Super, že už AMD začalo něco dělat.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 15. červen 2019, 11:47 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
shipo napsal:
GFX 1011 = Radeon RX 5700
GFX 1012 = Radeon VII

Super, že už AMD začalo něco dělat.


Ne, radeon VII je GFX 906/907 (Vega arch.)

jen Navi čipy začínají GFX10


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 28. červen 2019, 01:50 
Začátečník
Začátečník

Založen: 24. červenec 2005
Nahoru
AMD Ray Tracing patent (27.6.2019):
http://www.freepatentsonline.com/20190197761.pdf

_________________
3D Prophet 9700 Pro-X700Pro -X1600XT-X1950 XTX -2600XT-HD 3870X2-HD 4870X2-HD5670-HD6670-HD7770*-HD6870*-R9 290X


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 18. červenec 2019, 15:23 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
Moc pekne to vyzerá. :)

Control – Exclusive New RTX Gameplay Trailer

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 31. červenec 2019, 09:22 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 26. červen 2005
Bydliště: Liberec
Nahoru
Me se to s tim RT (bohuzel) zatim moc nezda. Aby se hromadne prosadilo, muselo by se nejdriv nejak standardizovat. Pochybuju ze by se vyvojarum chtelo programovat RT zvlast pro NV a AMD. Obavam se taky ze kdo si kvuli tomu ted koupi RTX, tak ji za 1-2 roky bude moct hodit do kose.

_________________
CPU:i7-6700K@4G8+Noctua NH-U12A|MB:Asus Z170M Plus|RAM:Corsair LPX 2x8G 3200|GPU:EVGA 1080SC ACX3|SSD:Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD:Seagate FireCuda 2T|PS:Seasonic SSR-550RM|Case:FD FocusG Mini|Mon:Asus VN279Q@74Hz|


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 288 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: wolf00 a 3 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.