PCTuning
https://pctforum.tyden.cz/

Ray Tracing - info a vše okolo
https://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?f=76&t=273825
Stránka 12 z 26

Autor:  hnizdo [ st 31. červenec 2019, 09:23 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Dxr je standard.

Autor:  Krteq [ st 31. červenec 2019, 09:50 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Když jsme u toho, Morgan McGuire (NVIDIA) předpokládá že první hra přímo vyžadující HW podporu RT by mohla přijít v roce 2023

PCGamer - Nvidia scientist predicts first game to require a ray tracing GPU will ship in 2023

Autor:  fmx rider [ st 31. červenec 2019, 12:47 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Když vyjde někdy v budoucnu karta určená 100% pro RT, půjdou na ní spustit i dnešní ne-RT hry? Nebo to bude fungovat pouze s "hybridy"?

Autor:  zhor [ st 31. červenec 2019, 14:05 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Jestli hra nepude vubec spustit bez RTGK, znamena to ze nepude spustit ani na soucasnym hybridu RTX. Otazka tedy je zda ma vubec cenu dnes kupovat GK za 20-30k, kdyz za par let bude naprd.

Autor:  havli [ st 31. červenec 2019, 14:42 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Jisteze pujdou nadale spoustet i non-RTX hry na novych kartach. Vzdyta takovych her je a i za par let bude 99%.

Autor:  rbclass [ st 31. červenec 2019, 20:19 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

tu po cesky
https://www.cnews.cz/prvni-hra-vyzaduji ... roce-2023/

Autor:  Raikkonen [ st 31. červenec 2019, 22:05 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

zhor napsal:
Otazka tedy je zda ma vubec cenu dnes kupovat GK za 20-30k, kdyz za par let bude naprd.
Jo tak stejnou otázku si u 3Dgrafik může člověk pokládat už čtvrt století, u jiných komponent ještě déle a pořád se nic zásadního nezměnilo :-D

Že by současné hry nefungovaly na budoucích GPU se minimálně v blízké době určitě nestane, to spíš dojedou na některou protikopírovací ochranu (třeba některé hry kolem 2005 pak nešly na vistách a 7), nějaký ovladač (jako třeba nutnost mít starou verzi PhysX apod.), nebo kompatibilitou s novými Windows.

Autor:  zhor [ čt 1. srpen 2019, 13:12 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Jenze pred ctvrt stoletim stala spickova herni GK kolem 5k a to je sakra rozdil. Ta budouci specialni pro RT bude stat kolem 50k (a nechci ani vedet kolik bude zrat) a to uz je uplne mimo misu.
Jinak nejde jen o to jestli dnesni hry budou fungovat na budoucich grafikach, ale hlavne taky jestli budouci hry budou fungovat na tech dnesnich.

Autor:  zhor [ čt 1. srpen 2019, 13:24 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

rbclass napsal:

Takze ty RT grafiky budou jeste 10-15 let hybridni a soucasny i minuly hry by na nich mely fungovat.

Autor:  Krteq [ út 13. srpen 2019, 20:06 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Info ohledně stavu specifikace/implementace RT pod Vulkanem od Khronos Ray Tracing Task SubGroup z letošního SIGGRAPH 2019

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Celá prezentace od Khronos Group:
Khronos Group - The Vulkan Sessions - The Vulkan Working group (and friends) - SIGGRAPH – July 31, 2019 (PDF)

Autor:  Krteq [ pá 16. srpen 2019, 09:39 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Assetto Corsa Competizione nebude podporovat Ray Tracing
Kunos Simulazioni studio napsal:
"Our priority is to improve, optimize, and evolve all aspects of ACC. If after our long list of priorities the level of optimization of the title, and the maturity of the technology, permits a full blown implementation of RTX, we will gladly explore the possibility, but as of now there is no reason to steal development resources and time for a very low frame rate implementation"
TPU - Assetto Corsa Competizione Dumps NVIDIA RTX

Toliko k bájnému "It just works™"

Autor:  hnizdo [ pá 16. srpen 2019, 09:53 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Italove :) Tesime se na RTX cyberpunk, ten zatim problemy nehlasi :mrgreen:

Autor:  DOC_ZENITH [ pá 16. srpen 2019, 09:56 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Nicméně Ital má pravdu. Současné RTX karty maj příliš slabé RT pro ňáké velké nasazení a jakmile je to ňák vidět tak to nestojí za ten děsnej propad framerate. GPU jsou navíc nevyvážené, při zapnutí RTX spotřeba letí dolu a většina jádra je idle protože se čeká na RT.

Autor:  hnizdo [ pá 16. srpen 2019, 10:03 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Ja jsem si Metro, SotTR s RT uzil bez problemu s framerate, a BFV si obcas uzivam stale. Takze linej ital keca, jak je jeho zvykem. Spoluprace s italama je peklo, to uz radsi francouze.

Autor:  DOC_ZENITH [ pá 16. srpen 2019, 10:05 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Jo jenže tohle jsou hry navržené pro non RT a RT je tam jen efekt hozenej na povrch aby se neřeklo a i tahle 1 věc má mizernej dopad na výkon. Ala úplně stejně si je užili lidé bez RT protože ty rozdíly jsou v praxi minimální a v žádném případě nestojej za onen propad výkonu. Pokud se použije full RT nasvícení je problém i hra typu Quake 2.

Autor:  hnizdo [ pá 16. srpen 2019, 10:10 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Ale prosimte doku to jsou kecy, v BFV mam ve 2k 70+, Metro to samy, a SotTR slo nativne ve 4k, sice tam byly propady v dzungli, ale na gondolovku co jede na gondolich ve 30 fps no problem. Plnej RT nikdo po italech ani nvidii nechce.

Italove jsou liny flakaci, neumi si z Rima ani uklidit komunalni odpad, turisti se tam nahanej s krysama s rouskama na hube. A univerzitni sektor je taky horor, meli jsme na kybere mezinarodni projekt a jedinej kdo vypad byli taliani pro totalni nicnedelani.

Autor:  rbclass [ pá 16. srpen 2019, 10:12 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

@hnizdo
v tej hre malo byt tusim Ray Traced Reflections, Shadows and GI
to by ti slo tak 10fps :-D
oprava: Ray Traced Reflections, Shadows and Ambient occlusion

Autor:  hnizdo [ pá 16. srpen 2019, 10:13 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

no s jejich pristupem jak je videt to nejde vubec :)

Autor:  Hladis [ pá 16. srpen 2019, 10:26 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Ti taliani nejsou zadny vyvojarsky esa, je to malicky studio, není to obri titul a dost tak prestrelili predstavy co tam chteli mit. No ale nejakou publicitu jim to zajistilo a o to jim nejspis slo především. V tomhle titulu to nikdo oplakávat nebude.

Autor:  DOC_ZENITH [ pá 16. srpen 2019, 10:30 ]
Předmět:  Re: Ray Tracing - info a vše okolo

hnizdo napsal:
Ale prosimte doku to jsou kecy, v BFV mam ve 2k 70+, Metro to samy, a SotTR slo nativne ve 4k, sice tam byly propady v dzungli, ale na gondolovku co jede na gondolich ve 30 fps no problem. Plnej RT nikdo po italech ani nvidii nechce.

Italove jsou liny flakaci, neumi si z Rima ani uklidit komunalni odpad, turisti se tam nahanej s krysama s rouskama na hube. A univerzitni sektor je taky horor, meli jsme na kybere mezinarodni projekt a jedinej kdo vypad byli taliani pro totalni nicnedelani.


Pokud ti takovejhle framerate přijde OK na kartu za 30K ala 2080TI tak už vím proč si nerozumíme.

Stránka 12 z 26 Čas je uváděn v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/