Stránka 13 z 37

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pát 16. srp 2019, 11:49
od hnizdo
hele hraju ted Dying Light, titul z roku 2015, a ve 4k v plny palbe to ma 70fps. Neprijde mi takovy problem ze hitech titul s revolucni technologii ma polovicni fps. Ale to uz se tu probiralo stokrat, nekdo proste trva na tom ze propad fps u rt musi byt prinejhorsim nulovy. To je fakt ze takovym nazorum nerozumim a rozumet nikdy nebudu.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pát 16. srp 2019, 11:50
od Sheppix
Lol, Assetto Corsa a další simracing hry jako iracing, rfactor2 nikdy nebyly o reálný grafice. Tam jde o reálnou fyziku pohybu a handling model. Jak vypadá grafika je vedlejší.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pát 16. srp 2019, 13:41
od Krteq
Mimochodem, kde je vlastně konec RT v novým Wolfovi?

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pát 16. srp 2019, 13:59
od michal3d
Krteq píše:Assetto Corsa Competizione nebude podporovat Ray Tracing
TPU - Assetto Corsa Competizione Dumps NVIDIA RTX[/b]

Toliko k bájnému "It just works™"
- jazdím simracing, zatiaľ jazdíme ako ligu len AC, ale robíme teraz testovacie závody aj v ACC, prakticky celé leto ideme len ACC, testujeme. A teda ako niekto kto to aktívne hrá môžem povedať, že ACC má ešte veľmi daleko do finálnej hry, tam musia riešiť daleko zásadnejšie problémy než nejaký RT, kolízny model je momentálne problémový, keď kľudne dojde ku kontaktu aj keď sú autá dobrého pol metra až meter od seba, neustále sa rieši aj samotná fyzika, nedávno bol prerobený kompletne model pneu na úplne inú úroveň. Nefunguje tam poriadne ani triple screen, lebo ho nepodporuje UE a tak riešia ako to tam dorobiť...dosť problém v sim racingu. Je to dosť zabugované, ľudom to padá, rozbije sa to niekedy, nepustí to do dalšej session a pod.
Na druhú stranu je to najlepšia sim hra akú som kedy hral, fyzikálny model, FFB a spracovanie dažďa (nemyslím teraz vizuálne) je to naj čo som kde videl, keď vbehnem do mláky je to jak v reály, je to cítiť vo volante, auto tam chvílu naozaj pláva na vode, proste pecka. Naviac ako bonus to teda aj naozaj moc pekne vyzerá.
Ale Kunos má s touto hrou ešte kvantum práce pred sebou aby sa to dostalo do stavu, kedy sa to dá naozaj označiť za final, lebo stav v akej tá hra je momentálne, fakt final není. A preto je len pochopitelné, že na nejakú implementáciu RT proste není čas, majú kvantum iných dôležitých vecí, ktoré musia prednostne vyriešiť...

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pát 16. srp 2019, 14:11
od Hladis
Krteq píše:Mimochodem, kde je vlastně konec RT v novým Wolfovi?
“We’re working together with Nvidia on that, but raytracing won’t be available at launch. The engineers at Nvidia are still hard at work getting that solution to look as good as possible for the game, and the date is still to be determined. But from what we’ve seen so far, it’ll be good.”
Priste doporučuju pouzit Google, zabralo to asi 5s strachu.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pát 16. srp 2019, 14:47
od Krteq
Já vím že to odložili, na to jsem chtěl právě upozornit.

On je to stále stejné. NV při uvedení RTX řady zveřejnila seznam her které budou RT podporovat. Jenže buď je implementace RT opožděná a nedodělaná, odložená na neučito nebo rovnou zrušená.

Implementace RT(X) opravdu není "It just works™" jak bylo tvrzeno při uvedení, je to spíš naopak.

Ohledně ACC, prskáte tu na "neschopné italské vývojáře" a že je to "maličký studio a žádná esa", ale implementaci RTX pro ně dělala sama NVIDIA :mrgreen: - viz. video z oznámení:
Assetto Corsa Competizione with RTX ray-tracing enables a more realistic experience (YouTube)

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pát 16. srp 2019, 15:27
od hnizdo
Implementace musi byt do neceho. Pokud to nefunguje, jak bzde ylo receno, nvidia jim engine opravovat nebude.

Zatim byla oznamena implementace zrusena u kolika her? Pokud vim tak teto jedne? Pokud se chces vozit na reklamnim sloganu, muzeme se jit projit do mistnich vlaken konkurencnich platforem :wink: Pak to bude pusobit dost trapne, takze by bylo dobre tenhle nesmyslny trolling omezit.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pát 16. srp 2019, 15:29
od Krteq
hnizdo píše:Implementace musi byt do neceho. Pokud to nefunguje, jak bzde ylo receno, nvidia jim engine opravovat nebude.
:? ACC běží na UE4 enginu.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pát 16. srp 2019, 15:31
od hnizdo
To ma vztah k popsanemu stavu hry presne jaky? Muzeme pripomenout treba zabugovany KC:D? Ten jel na cryenginu?

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pát 16. srp 2019, 15:37
od Hladis
Krteq píše:Já vím že......
Me je to jasne, trolling a ještě se k tomu přiznáváš, takze tohle si res nekde na DDworldu, tady to poleti směr smetak.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pát 16. srp 2019, 16:08
od michal3d
Krteq píše:Já vím že to odložili, na to jsem chtěl právě upozornit.
- tak sa potom tak debilne nepýtaj a oznám to, keď chceš.
Krteq píše: Ohledně ACC, prskáte tu na "neschopné italské vývojáře" a že je to "maličký studio a žádná esa", ale implementaci RTX pro ně dělala sama NVIDIA :mrgreen: - viz. video z oznámení:
Assetto Corsa Competizione with RTX ray-tracing enables a more realistic experience (YouTube)
- to není o neschopnosti vývojárov, to je o tom, že oni sa perú ešte so samotnou hrou, tak nepotrebujú k tomu ešte pridávať dalšie komplikácie, ktoré využije aj tak len hrstka hráčov. A mimo iné sa zdá, že sa asi perú aj so samotným UE, ktorý proste není moc robený na sim hru...viď podpora triple screen, čo je jedna z mnohých vecí ktoré musia prednostne riešiť. Naviac oni ani nevylúčili podporu RTX, len to proste v súčasnosti vzhľadom na stav tej hry pochopitelne není na programe dňa. :)

Okrem toho inak hry s podporou RTX stále pribúdajú a s implementáciou asi nebude v zásade nejaký problém, keď ho bude mať napr. teraz Control, ktorý ide na vlastnom engine, čiže jeho podporu musia komplet pridávať do vlastného enginu, podobne ako v prípade Metra, kde bola extrémne kvalitne implementovaná podpora RTX a to dokonca v podobe GI, čo bolo aj v tej RT prezentácií k UE zdôrazňované, že GI je asi najnáročnejšia časť RT na implementáciu...takže asi to fakt nebude niečo nemožné. ;)

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pon 19. srp 2019, 13:41
od ArgCZ
nezoufejte, ACC bylo v seznamech rázem nahrazeno

https://www.cnews.cz/minecraft-ray-trac ... tx-podpora

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pon 19. srp 2019, 14:02
od Krteq
:lol: Takže Mojang zazdil "Super Duper Graphics Pack" update kvůli problémům s výkonem a pak MS s NV oznámí implementaci RT skrze DXR, která posílá výkon úplně do kytek... bravo :mrgreen:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pon 19. srp 2019, 14:03
od DOC_ZENITH
Peníze, nic jiného v tom nehledej. Udělat remake do lepší grafiky? Sakra drahé. Přidat RT nasvětlení do něčeho tak primitivního jako je minecraft? Cheap.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pon 19. srp 2019, 14:20
od hnizdo
nastesti tu nemame jen ten Minecrat, ze...

https://www.eurogamer.cz/articles/2019- ... ytracingem

raytracing v reálném čase dále budou podporovat tyto chystané tituly:

Dying Light 2 (pokračování akčního RPG se 17 miliony hráčů)
Metro Exodus DLC: The Two Colonels (výkladní skříň globální iluminace se zářivým nasvícením)
Call of Duty: Modern Warfare 2019 (raytracované stínování na PC)
Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 (raytracované odlesky)
Watch Dogs: Legion (raytracované odlesky)

https://www.eurogamer.cz/articles/2019- ... off-planet

Je popisována jako vlajková AAA hra, která všem názorně předvede raytracing (jak odlesky, tak stínování, lehké i měkké).

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pon 19. srp 2019, 14:27
od Hladis
Notably, this ray tracing update is being announced just a week after Microsoft and Minecraft developer Mojang announced the cancellation of a planned graphical upgrade to the game, officially called the “Super Duper Graphics Pack.” The update involved improving the realism of lighting and shadows, more reflective surfaces, and other graphical upgrades that coincidentally appear to be achievable through ray tracing. (The update was also scheduled to bring 4K resolution to some devices, including the Xbox One X, so that’s no longer on the table.)
But Mojang said the pack “proved too technically demanding to implement,” mainly due to the performance hits across multiple platforms and device types, which is understandable given the vast amount of ways you can play Minecraft today. Thankfully, with ray tracing, players will get at least some comparable upgrades to the visual realism of Minecraft.
Souvislost se zrusenim předchozího updatu (který se jim nedarilo odladit nejaky ten rok) a tohohle je maximalne takova, ze předchozí zahodili a pracuji na uplne novem updatu spolu s podporou RT, která vykon napric platformami nestrhne, jelikož to bude volitelna položka. Pocita se s novym updatem (předchozí asi dostali do stavu, kdy to bylo lepsi zahodit a zacit znovu) a hlavne prechodem na novy engine. Vykon na GPU s HW akceleraci RT to do "kytek" asi neposle, kdyz to jede s RT na neodladenym fan modu vcelku prijatelne i bez HW podpory. No ale nekteri mají nutkani se vyjadrovat na urovni materske skolky.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pon 19. srp 2019, 14:46
od DOC_ZENITH
Jenže tenhle "mod" neni pravej RT a má velice pomalej refresh, tzn položíš blok ale světlo se přizpůsobí až třeba o 0,5-1 sekundu později, tzn nasvětlení se přepočítává jen jednou za mnoho framů. U hry tohodle typu to ale asi moc nevadí.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pon 19. srp 2019, 17:23
od Mr_Trollfan
No co, tak zacneme zkupovat rtx turingy na bazaroch a vraciat ich za fullprice koli klamlivej reklame? :D

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pon 19. srp 2019, 17:32
od Ache
Není k tomu důvod, Gainwardka 2070 byla v té době za cenu GTX 1080 s tím, že má ale vyšší výkon a nižší spotřebu. :-D Já Raytracing beru jako bonus... díky tomu že jedu na fullHD i dokonce použitelně v nativním rozlišení... i když ten pokles výkonu (v hrách co zatím RTX využijí) je znatelný... Ale jestli hrát hru v 2560x1440DRS anebo v native FullHD + RTX, tak radši zvolím FullHD + RTX :P

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pon 19. srp 2019, 17:33
od Hladis
DOC:
Ja si tam toho prodleni skoro nevsiml, když jsem to zkousel. Kazdopadne pokud tomu daji novy engine, DXR podporu, zoptimalizuji to a pojede to s HW akceleraci, tak ten vykon muze byt na RTX bez problemu a taky s DXR by to mělo byt standardizovany. Tedy narozdil od modu i AMD majitele si to budou moci vyzkoušet, tedy az AMD konecne doda podporu.