Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je ne 29. březen 2020, 23:32

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 541 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 28  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 23. srpen 2019, 14:54 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
RTX vo Watch Dogs: Legion

no vyzerá to moc pekne :)

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 23. srpen 2019, 14:56 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 21. květen 2011
Bydliště: Praha
Nahoru
Konečně bude ve vitríně odlesk? :lol:

Teď ještě, aby to bylo i zábavné, co se o předchozích dílech moc říct nedá.

_________________

GB450GX-M2 256GB-1TB SSD-3TB HDD-Fractal R5-D700W
R5 2600@4.02Ghz-16GB@3200Mhz-GTX1070@~2/8.6Ghz


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 23. srpen 2019, 15:07 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
michal3d napsal:
no vyzerá to moc pekne :)
Spis naopak, v tech ukázkách u WD:L se mi to moc nelibi, jelikož to je jak neprirozeny zrcadla.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 23. srpen 2019, 16:38 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
To vyzerá práveže veľmi prirodzene, len si treba všimnúť že sme sa vrátili do doby Undeground 2, teda stav po daždi a ešte v noci...logicky to neukazovali v inom počasí, lebo by to tam tak nevyniklo. :)
Ak sa to niekomu nezdá, doporučujem si vyhľadať na googly niečo ako "night city after rain" :wink:

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 23. srpen 2019, 16:40 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
odporucil by som ti navstivit to mesto po dazdi v realite


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 23. srpen 2019, 17:07 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
michal3d napsal:
To vyzerá práveže veľmi prirodzene…..
Nemusim nic vyhledávat, v tech ukázkách to vypada neprirozene, jinak receno uplne mimo realitu, jakoby tam někdo vylil tekuty zrcadla. https://www.futuregamereleases.com/2019 ... ng-nvidia/ Není mozny, aby drsny mokry povrch a louze meli takovy neprirozeny prechody a az dokonaly zrcadlovy obrazy. Vypada to tam divne a je k tomu i nejspis technicky důvod, viz. prislusny videa. Tady mas třeba reálnou fotku https://www.mairie-annonay.fr/IMG/jpg/_MG_2835.jpg

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 23. srpen 2019, 17:21 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červen 2009
Bydliště: Brno
Nahoru
Ako rozumiem, o čo im ide, ale predsa len by si mohli v Nvidii uvedomiť, že ľubovoľný lesklý povrch=\=zrkadlo...

_________________
MTB: Gigabyte GA-Z270X-Gaming K5, CPU: Intel Core i7-6700K@4,4GHz + Scythe Mugen 4, RAM: Patriot Viper 4 Series DDR4 16GB 3000MHz, GPU: MSI RX 470@570 4GB RAM, SSD: Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: LG IPS277L
Google Pixel 3a, Nexus 7 (2013) 32GB


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 23. srpen 2019, 17:28 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Když už jsme u toho, všimly jste si že všechny, ale opravdu všechny RT hry prostě musí obsahovat dostatečné množství kaluží. Nadchází boom špatného počasí ve hrách :)


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 23. srpen 2019, 18:56 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Tento cyberpunkovy trend destive deprese prozarene neony nezapocal s RT, ale nejpozdeji s filmem Blade Runner :roll:

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 23. srpen 2019, 19:08 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Já vim co je na tom špatně, odpověď je jednoduchá, u RTX ON chybí transparence. Všechny ty kaluže maj pixely co buďto odrážej jako komplet zrcadlo a nebo vůbec. Proto to i bez RTX vypdá více realisticky než s, ala horší kaluže než jaké uměla R300.

Realistická voda má v sobě bordel a taky oblasti kdy se dotýká povrchu + neustále na ní působí více či měně vítr, ala, neni to opravdu v 90% zrcadlo. A i v případech kdy je naprosto klidná odráží mnohem menší % světla než je u RTX kde to fakt vypadá jak zrcadla.

Tohle mi přijde docela jako lenost, vždyť o tom to RT přeci je udělat realistické světlo ne? Pro RT by měla takováhle scéna bejt easy, nemusí řešit aplha blending a pod. Ono by to možná i vyšlo ale muselo by to bejt realisticky vymodelovaný. Co tim myslim?

Musela by tam kaluž opravdu bejt s onou proláklinou v betonu co jí způsobí + vodou na tim. Jenže ona tam neni. Ve skutečnosti je ta podlaha rovná a je na ní jen normal-mapa snažící se emulovat vzhled vody a v tom je ta potíž, proto zrcadlo. Ala zde vidíme v praxi konflikt mezi realistickými modely s RT versus osekaná realita dělaná pro hry, kde se s polygonama šetří kde to jenom jde, protože stojej dev time a taky dost CPU overheadu.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 23. srpen 2019, 21:35 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
No tohle je teda opravdu dost hrozný, ještě že mě WD nezajímá. Spíš jsem zvědavej jak se s tímto poperou v CP2K77


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 23. srpen 2019, 22:40 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 03. leden 2007
Bydliště: hl.m. piva
Nahoru
Tahle traparna se ukazuje snad u všech RT dem, co pomatuju. 100% odraz všude - na kapotě auta, na špinavé výkladní skrini, na nedokonalé vánoční ozdobě, na oslehanem povrchu dronu, na hrubém asfaltu, atd. Všude je vidět naprosto dokonalý odraz. Žádné pohlcení, gradient, nic.

Je to to samé, jako první DX9c hry.

_________________
It will be amazing in case after 10GHz we will see 20GHz, 30GHz and so on, just like we witnessed the thorny way from 10MHz to 33MHz in the eighties. -xbitlabs.com


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 24. srpen 2019, 00:08 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
já když zapnu DXR v BFV tak jsou ty odlesky hnusnější rozmazaný a nějak zrní - asi to tak má být, ale za tu ztrátu výkonu to nestojí, jedině co vypadá dobře jsou odlesky prostředí na sklech budov, to je fakt super, dokázal bych si představit třeba v GTAV na mrakodrapech, taky využití v zrcátkách u aut atd. aby se odráželo realtime prostředí v plné kvalitě...

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 24. srpen 2019, 07:13 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Však ono se to časem stabilizuje. Je to prostě jen "nová" technika.

Vzpomeňte si na HDR/bloom/AO atd. jak to s tím všichni přeháněli jen aby to bylo vidět. Teď je to zatím prostě jen další marketingový nástroj, tak se to zase všude přepaluje :roll:


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 24. srpen 2019, 09:38 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
osobne si myslím že proste na nejaký superduper RT ,aj ked len kde tu, proste stále nieje výkon :)
ale začať sa asik nejak musí
bez akcelerácie to bude asik až niekdy na svätého dindy :mrgreen:
podobne ako sa stále akcelerujú videá len sme prešli z SD na 4k+
zelený golnim má kredit minimálne za rozhýbanie sa vecí
ako to dopadne sa asik len uvidí
bez urážky ale spústa ľudí pred RTX GK ani nevedela čo RayTracing je alebo že vôbec existuje :mrgreen:

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38WK95C, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 24. srpen 2019, 12:00 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 06. říjen 2014
Bydliště: Bučovice
Nahoru
ve starých hrách ty odrazy v zrcadlech atd. byly někdy namakaný tojo, ale hrajete i ty nový? to je hnus, třeba v Mafia III se snad mění odraz jednou za 30sec a ta hra po zapnutí odlesků na max je snad náročnější jak BFV s DXR na Ultra...
a třeba v závodních hrách atd. se v zrcátkách odražení jakejsi alternativní low res svět, kterej vývojáři museli vytvořit zvlášť, což zabere dost času a vypadá to na hovno...
a stíny přes RT jsou super, ale dajte taky nějaký parádní monitory s aspoň HDR1000 s trueblack certifikací, ať to co vyrenderuje grafika umí zobrazit i monitor...

_________________
AMD Ryzen 5 2600X 3,6GHz @ 4,2GHz boost; MSI GeForce RTX 2080 SUPER GAMING X TRIO 8GB GDDR6; MSI X470 GAMING PLUS - AMD X470; HyperX Fury Black 4x8GB DDR4 3200MHz @ CL18 (HX432C18FB2/8); SilentiumPC Navis RGB 280 AiO; M2 SSD WD Blue SN500 - 500GB, SSD Crucial MX500 - 1TB, SSD Crucial BX500 - 480GB, HDD Seagate BarraCuda - 4TB (ST4000DM004); ASUS DRW-24B5ST; Corsair RMx Series RM650x (v.2018) - 650W; SilentiumPC Armis AR7 TG RGB window; SilentiumPC Gear GK550 Omnis Kailh Brown RGB; SteelSeries Rival 310; Creative Sound Blaster Z; Edifier R1280T (42Watt RMS); Philips 436M6VBPAB/00 42,5" 3840x2160@60Hz (HDR1000+Adaptive-Sync); Microsoft Windows 10 Pro CZ 64-bit v1909


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 24. srpen 2019, 12:22 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
Tak teda pre tých ktorý zjavne nevedia hladať a asi ani nechodia moc von po daždi, tak tu je pár príkladov ako to vyzerá v reály:

https://s1.1zoom.me/b5050/404/Bosnia_an ... 0x1024.jpg

A na týchto dvoch stránkach máte niekoľko moc pekných fotiek dokumentujúcich ako sa chovajú mláky v noci, tak sa vzdelávajte :wink:

https://www.davidgutierrez.co.uk/london ... tions.html

https://wednesdaysinmhd.com/2015/04/30/ ... -carnival/

DOC_ZENITH: tam ale žiadna 100% reflexia není, aj napriek tomu je cez tú vodu stále vidieť, pozri si to na tomto obrázku:
https://www.futuregamereleases.com/wp-c ... ray-on.png

tá dlažba je úplne zjavne vidieť aj v tej mláke, obzvlášť okolo toho odrazu úplne dole v strede fotky (jak je tam ten odraz toho zeleného banneru). A inak tej refrakcie v noci tam samozrejme moc nebude, lebo není toľko svetla aby to presvetlilo a hlavne záleží na úhle pohľadu, čím väčší uhol, tým viac reflexie tam máš, preto na tom obrázku z WD v tej mláke úplne vpredu, kde není taký uhol vidíš aj cez mláku, zatiaľ čo tie mláky dalej od kamery sú už pod takým uhlom, že sa to chová prakticky ako zrkadlo, obzvlášť v noci. Tieto parametre sa v grafike riadia typicky cez Fresnel, kde sa nastaví, jak moc velký rozdiel v reflexiach bude v závislosti od uhla pohľadu. Koho by zaujímala hlbšia teória za tým, môže si to pozrieť tu (stačí pozrieť tú časť Fresnel dole)

https://www.scratchapixel.com/lessons/3 ... on-fresnel

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 24. srpen 2019, 13:54 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 04. květen 2013
Nahoru
A viděl jsi něco takového v reálu, nebo jen na upravené fotce? Já osobně tak dokonalý odraz v nějaké kaluži, louži, určitě ne.

Např. tomuhle bych ještě věřil: https://www.amazon.com/National-Gallery ... B01L09EB8G


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 25. srpen 2019, 07:23 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Nelze resit umelecky zaranzovany fotky s realitou. Fotografie me zivi a naranzovana a upravena fotka není realita. Kdokoliv kdo se projde nocnim mokrym mestem rychle zjisti, ze louze a mokry povrch opravdu nevypada jak tekuta zrcadla ze všech uhlu (!) a na všech površích (!), jako v ukázkách WD:L. Zase to obhajovani neprehanet do absurdna. Pokud někdo dava dobry pozor a sleduje téma RT, tak vi, ze to je diky technickemu a vykonostnimu omezeni (nepamatuju si presne tech. detaily). Je tu video, kde to jasne nejaky vyvojar vysvetluje, ze se vse bohužel bude v počátcích lesknout jak psi kulky, tedy reflections budou ve hrach v pocatku docela prehnany. Muzou to samozrejme do vydani ještě postelovat, ale pokud k tomu dojde, tak pravdepodobne na ukor vykonu. PS: Opravdu zrovna ja nemam potrebu nesmyslne "hejtit" RT, na to tu jsou jini experti, ale jaksi nelze nevidet vady v implementaci a nesmyslne je popirat.
Srandista napsal:
By si mohli v Nvidii uvedomiť, že ľubovoľný lesklý povrch=\=zrkadlo...
Viz. vyse. ma to technicky důvod proc je to bohužel zatím prestreleny a to není věc ciste nVidie.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 25. srpen 2019, 09:58 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
To není nezmyselné popieranie, to o čom ty hovoríš sú tzv. Reflection Glossiness, teda rozmazané reflexie, a o tom že je s nimi problém hovorili v tej prednáške k UE. No povedzme si ale na rovinu, UE není zrovna priekopník v RT, sami tam hovoria že nemajú ani poriadne implementovanú GI a že s tým bude problém, no napriek tomu tu už mesiace máme hru (Metro), ktorá GI RT má krásne implementovaný. Každopádne rozmazané reflexie sú na čomkolvek, ale fakt nie na vode, voda tak isto ako zrkadlo má pre potreby počítania 100% ostré reflexie. Môžu sa javiť rozmazané alebo vďaka pohybu vody, vlnkách a pod., ktoré rozbíjajú reflexiu, pretože aj rozmazané reflexie nie sú nič iné, len to že je povrch tak drsný, že spôsobuje reflection scattering, čiže sa to odráža rôznymi smermi a preto sa javia rozmazané. Ale keď budeš mať na tmavom povrchu v noci, stojaciu kaluž, tak sa pod uhlom naozaj bude chovať ako zrkadlo. O to viac, keď bude v uhle reflexie nejaký svietiaci objekt ako svetlá, neóny, svietiace nápisy a pod., ktoré sú priamo zdrojom svetla.
Takže mláka ako zrkadlo je naozaj bežná vec, obzvlášť v noci. A v tom obrázku k WD jasne vidíš, že sú tam aj rozmazané reflexie tam kde není mláka ale len mokrý chodník, takže fakt neviem o čom sa tu bavíme. To že není celková kvalita 100%, to je bez debaty, jednak to není ešte ani final a hlavne je to nová technológia, ale podľa mňa je to milionkrát lepšie než bez RT a cesta správnym smerom. A to že sa tam všetko leskne je umelecký zámer ktorý je daný tým, že to je jednoducho po daždi, sú tam mláky, je to vnoci, takže sa tam odráža logicky všetko a tak to pekne vynikne. Za svetla a sucha tam medzi RT ON/OFF bude rozdiel tak akurát v nejakých výkladoch a pod., čo nedemonštruje tú silu RT tak jasne ako práve tie podmienky ktoré zvolili.

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 541 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 28  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.