Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je st 21. říjen 2020, 12:19

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 587 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 26. srpen 2019, 21:33 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Tak jsem kouknul to porovnani ve videu. Propad FPS vuci tomu, ze muzes hrat v porovnani hru hledej par rozdilu, za to nejak nestoji. V RT je ceka ještě hooooodne dlouha cesta.

JJ, mazaci postprocesy nesnasim a vždy doufam, ze jsou vypnutelny.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 26. srpen 2019, 21:38 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
Tiež sa divím,že je tam tých rozdielov dost málo. Hlavne keď tam sú shadows,reflection,aj GI.
Odrazy ale pekné. žiadne zrkadlá. :thumbsup:

Inak s RTX máte aj lepšie particle a smog efekty ako pozerám :-D
https://youtu.be/v6R6OkMpI_I?t=143

Dokonca je s RTX aj priehladné okno,kdežto bez RTX je nepriehľadné
https://youtu.be/v6R6OkMpI_I?t=101


Naposledy upravil rbclass dne út 27. srpen 2019, 17:59, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 27. srpen 2019, 07:54 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
https://arstechnica.com/gaming/2019/08/ ... sterpiece/

But in practice, the way light bounces as modeled by a full ray tracing pipeline is some of the most impressive stuff I've seen in real-time rendering in years. Full-room scenes benefit from a sense of weight and depth, and this lighting doesn't look insufferably dim, unlike the dramatic-but-iffy lighting model in Metro Exodus. The results are worth the resolution downgrade. I'd argue that the effective resolution and performance with DLSS turned on was somewhere in the 1200p range—clearly sharper than 1080p, and clearly not a perfect pixel match for my 1440p Gsync display.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i9-9900KF cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Asus 3090 TUF G. OC 1815@0,85 SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Logitech G935 wireless, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 27. srpen 2019, 12:01 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 26. červen 2005
Bydliště: Liberec
Nahoru
Hraju ted Division 2 a tam je videt jak doslova zivotne dulezitej muze bejt u her raytracing. Kdyz stojim v zastinenym prostoru, tak ten klasickej rendering neni schopen zobrazit zaroven venkovni proslunenej prostor a proto tam da jen bilou 'tmu', takze se neda strilet protoze neni do ceho. A kdyz vylezete ven, tak uz muze bejt pozde. Otazka ovsem je, jestli to nemaj udelany blbe a neslo by to prece jen udelat trochu lip.

_________________
CPU:i7-6700K@4G8+Noctua NH-U12A|MB:Asus Z170M Plus|RAM:Corsair LPX 2x8G 3200|GPU:EVGA 1080SC ACX3|SSD:Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD:Seagate FireCuda 2T|PS:Seasonic SSR-550RM|Case:FD FocusG Mini|Mon:MAG272-165Hz|


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 27. srpen 2019, 12:21 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Division 1 i 2 ma krasny osvetleni, a zaroven je krasnym prikladem toho, jak nelogicky a umele je to osvetleni casto udelany. Ve dvojce je to prehnany tak, ze to obcas budi usmev. Hodne o tomhle problemu mluvili autori Metra, co vsechno RT inherentne resi.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i9-9900KF cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Asus 3090 TUF G. OC 1815@0,85 SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Logitech G935 wireless, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 27. srpen 2019, 13:48 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
zhor napsal:
Hraju ted Division 2 a tam je videt jak doslova zivotne dulezitej muze bejt u her raytracing. Kdyz stojim v zastinenym prostoru, tak ten klasickej rendering neni schopen zobrazit zaroven venkovni proslunenej prostor a proto tam da jen bilou 'tmu',


to je spravene tak naschval,pre efekt..nie preto,ze sa to neda urobit inak..raytracing by som do toho neplietol


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 27. srpen 2019, 14:35 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
rbclass napsal:
Dokonca je s RTX aj priehladné okno,kdežo bez RTX je nepriehľadné
https://youtu.be/v6R6OkMpI_I?t=101


God bless RTX :roll:


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 27. srpen 2019, 18:36 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Digital Foundry: Minecraft NEW Ray Tracing RTX Mode Hands-On And Tested In Depth!
https://www.youtube.com/watch?v=opCDN2jkZaI

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 27. srpen 2019, 20:00 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
prvni pokus o nahrani Control 4K DLSS se vsim na doraz, cca 1GB

https://mega.nz/#!JtlgFITA!6vul_y3bvzwC ... mt0aMwjFNY

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i9-9900KF cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Asus 3090 TUF G. OC 1815@0,85 SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Logitech G935 wireless, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 27. srpen 2019, 20:03 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
To asi bude tvým nastavením, ale přijde mi to děsně tmavý


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 27. srpen 2019, 20:23 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
No to ti přijde správně, mně to na default přišlo vymytý, takhle to u mne vypadá jakžtakž barevně normálně

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i9-9900KF cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Asus 3090 TUF G. OC 1815@0,85 SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Logitech G935 wireless, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 27. srpen 2019, 23:05 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Což takhle Ray Tracing (ne RTX) i fyzikalni simulaci (ne PhysX) v jednom :)
Citace:
...momentálně pracuje na technologii, která i na běžném herním PC (čtyřjádro a GeForce GTX 1070) zvládne při 60 fps simulovat plně zničitelný terén a objekty, to vše při věrném zobrazení světel a stínů pomocí ray tracingu (nevyužívá přitom RTX)...

...Prach a dým hledají cestu přes všechny možné otvory. Těmi se hezky šíří i světelné paprsky, což je vidět na interiéru, do kterého Gustafsson střílí brokovnicí. To je lepší ukázka ray tracingu než všechny ty hladké podlahy a kaluže, kterými chtěl ohromit pátý Battlefield...
Cnews - Takhle by mohly vypadat hry, ve kterých půjde zničit úplně všechno


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 28. srpen 2019, 06:00 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
To ho jistě Nobelovka nemine :-D cdp na tom postaví cyberpunk a budeš moct celý město rozebrat. Sice nic jinyho, ale není to aspoň rtx a vo tom to je :roll:

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i9-9900KF cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Asus 3090 TUF G. OC 1815@0,85 SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Logitech G935 wireless, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 28. srpen 2019, 08:02 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
No je pravda že nějaká interakce s prostředím se od HL2 nebo Crysis vůbec nikam neposunula.. ale srovnání s lesklými povrchy moc nechápu.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 28. srpen 2019, 08:08 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Takovych demo skopicin na netu je...….

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 29. srpen 2019, 07:10 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Digital Foundry Direct! RTX Ray Tracing Hands On: COD Modern Warfare, Watch Dogs Legion, Metro DLC + More https://www.youtube.com/watch?v=OOjJyfzJ1c4

Metro v datadisku uz nebude u GI brat jen jeden svetelny zdroj, ale vicero. Taky se jim moc nezdaji "glossy" odrazy v WD:L. TC stále nejsou moc vyuzivany na odstraneni sumu.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 2. září 2019, 08:54 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
No síce tam nehovoria nič o RT, ale keď sa to tu už preberalo prečo Assetto Corsa Competizione minimálne odložilo podporu RT na neurčito, tak tým čo majú pochybnosti o skutočných dôvodoch, odporúčam pozrieť toto nové interview, na základe ktorého si každý môže spraviť predstavu o tom, ako sú v Kunose spokojný s UE 4:

2019 Season Update I Upcoming content for ACC I Interview with Kunos Simulazioni

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + beyerdynamic DT 990 Pro 250 Ω + Creative 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G502 HERO + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 22. září 2019, 15:18 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
WoT implementuje RayTracing pod DX11 skrze Intel OneAPI
WOT.eu napsal:
With the introduction of our Ray Tracing (RT) technology—developed at Wargaming with close collaboration with Intel—we can recreate the "main actors" of our game in higher quality; their smallest details will give super-realistic shadows when the sun hits them. Ray Tracing further immerses you in an atmosphere of furious tank combat and provides an even more enjoyable gameplay experience.

Ray Tracing technology will work on all graphics cards that support DirectX 11 API and higher, but only for not destroyed vehicles. You can enable/disable this function in the game settings. The support for brand-new shadows on tanks will be added in the upcoming updates of World of Tanks, after the tests have been completed.
KitGuru napsal:
...Now, thanks to Intel’s OneAPI rendering Toolkit which is behind this update, any DX11 GPU will be able to turn on ray traced shadows – regardless of whether it is an AMD or Nvidia card...
worldoftanks.eu - World of Tanks enCore RT
KitGuru - World of Tanks announces support for ray tracing


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 22. září 2019, 15:26 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
To chcem videt ako budu padat fps . Ale fajn cesta


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 22. září 2019, 16:00 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
To jsem na to zvědav jak to bude vypadat a rozdíl oproti obyč stínům. Jestli to chápu dobře to mají být pouze stíny na tancích přes RT? Ale musí se začít malými krůčky to je jasný.


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 587 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.