Stránka 16 z 37

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pon 26. srp 2019, 22:33
od killerek
Tak jsem kouknul to porovnani ve videu. Propad FPS vuci tomu, ze muzes hrat v porovnani hru hledej par rozdilu, za to nejak nestoji. V RT je ceka ještě hooooodne dlouha cesta.

JJ, mazaci postprocesy nesnasim a vždy doufam, ze jsou vypnutelny.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pon 26. srp 2019, 22:38
od rbclass
Tiež sa divím,že je tam tých rozdielov dost málo. Hlavne keď tam sú shadows,reflection,aj GI.
Odrazy ale pekné. žiadne zrkadlá. :thumbsup:

Inak s RTX máte aj lepšie particle a smog efekty ako pozerám :-D
https://youtu.be/v6R6OkMpI_I?t=143

Dokonca je s RTX aj priehladné okno,kdežto bez RTX je nepriehľadné
https://youtu.be/v6R6OkMpI_I?t=101

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: úte 27. srp 2019, 08:54
od hnizdo
https://arstechnica.com/gaming/2019/08/ ... sterpiece/

But in practice, the way light bounces as modeled by a full ray tracing pipeline is some of the most impressive stuff I've seen in real-time rendering in years. Full-room scenes benefit from a sense of weight and depth, and this lighting doesn't look insufferably dim, unlike the dramatic-but-iffy lighting model in Metro Exodus. The results are worth the resolution downgrade. I'd argue that the effective resolution and performance with DLSS turned on was somewhere in the 1200p range—clearly sharper than 1080p, and clearly not a perfect pixel match for my 1440p Gsync display.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: úte 27. srp 2019, 13:01
od zhor
Hraju ted Division 2 a tam je videt jak doslova zivotne dulezitej muze bejt u her raytracing. Kdyz stojim v zastinenym prostoru, tak ten klasickej rendering neni schopen zobrazit zaroven venkovni proslunenej prostor a proto tam da jen bilou 'tmu', takze se neda strilet protoze neni do ceho. A kdyz vylezete ven, tak uz muze bejt pozde. Otazka ovsem je, jestli to nemaj udelany blbe a neslo by to prece jen udelat trochu lip.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: úte 27. srp 2019, 13:21
od hnizdo
Division 1 i 2 ma krasny osvetleni, a zaroven je krasnym prikladem toho, jak nelogicky a umele je to osvetleni casto udelany. Ve dvojce je to prehnany tak, ze to obcas budi usmev. Hodne o tomhle problemu mluvili autori Metra, co vsechno RT inherentne resi.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: úte 27. srp 2019, 14:48
od rbclass
zhor píše:Hraju ted Division 2 a tam je videt jak doslova zivotne dulezitej muze bejt u her raytracing. Kdyz stojim v zastinenym prostoru, tak ten klasickej rendering neni schopen zobrazit zaroven venkovni proslunenej prostor a proto tam da jen bilou 'tmu',
to je spravene tak naschval,pre efekt..nie preto,ze sa to neda urobit inak..raytracing by som do toho neplietol

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: úte 27. srp 2019, 15:35
od Riku
rbclass píše: Dokonca je s RTX aj priehladné okno,kdežo bez RTX je nepriehľadné
https://youtu.be/v6R6OkMpI_I?t=101
God bless RTX :roll:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: úte 27. srp 2019, 19:36
od Hladis
Digital Foundry: Minecraft NEW Ray Tracing RTX Mode Hands-On And Tested In Depth!
https://www.youtube.com/watch?v=opCDN2jkZaI

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: úte 27. srp 2019, 21:00
od hnizdo
prvni pokus o nahrani Control 4K DLSS se vsim na doraz, cca 1GB

https://mega.nz/#!JtlgFITA!6vul_y3bvzwC ... mt0aMwjFNY

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: úte 27. srp 2019, 21:03
od Riku
To asi bude tvým nastavením, ale přijde mi to děsně tmavý

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: úte 27. srp 2019, 21:23
od hnizdo
No to ti přijde správně, mně to na default přišlo vymytý, takhle to u mne vypadá jakžtakž barevně normálně

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: stř 28. srp 2019, 00:05
od Krteq
Což takhle Ray Tracing (ne RTX) i fyzikalni simulaci (ne PhysX) v jednom :)
...momentálně pracuje na technologii, která i na běžném herním PC (čtyřjádro a GeForce GTX 1070) zvládne při 60 fps simulovat plně zničitelný terén a objekty, to vše při věrném zobrazení světel a stínů pomocí ray tracingu (nevyužívá přitom RTX)...

...Prach a dým hledají cestu přes všechny možné otvory. Těmi se hezky šíří i světelné paprsky, což je vidět na interiéru, do kterého Gustafsson střílí brokovnicí. To je lepší ukázka ray tracingu než všechny ty hladké podlahy a kaluže, kterými chtěl ohromit pátý Battlefield...
Cnews - Takhle by mohly vypadat hry, ve kterých půjde zničit úplně všechno

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: stř 28. srp 2019, 07:00
od hnizdo
To ho jistě Nobelovka nemine :-D cdp na tom postaví cyberpunk a budeš moct celý město rozebrat. Sice nic jinyho, ale není to aspoň rtx a vo tom to je :roll:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: stř 28. srp 2019, 09:02
od Riku
No je pravda že nějaká interakce s prostředím se od HL2 nebo Crysis vůbec nikam neposunula.. ale srovnání s lesklými povrchy moc nechápu.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: stř 28. srp 2019, 09:08
od Hladis
Takovych demo skopicin na netu je...….

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 29. srp 2019, 08:10
od Hladis
Digital Foundry Direct! RTX Ray Tracing Hands On: COD Modern Warfare, Watch Dogs Legion, Metro DLC + More https://www.youtube.com/watch?v=OOjJyfzJ1c4

Metro v datadisku uz nebude u GI brat jen jeden svetelny zdroj, ale vicero. Taky se jim moc nezdaji "glossy" odrazy v WD:L. TC stále nejsou moc vyuzivany na odstraneni sumu.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pon 2. zář 2019, 09:54
od michal3d
No síce tam nehovoria nič o RT, ale keď sa to tu už preberalo prečo Assetto Corsa Competizione minimálne odložilo podporu RT na neurčito, tak tým čo majú pochybnosti o skutočných dôvodoch, odporúčam pozrieť toto nové interview, na základe ktorého si každý môže spraviť predstavu o tom, ako sú v Kunose spokojný s UE 4:

2019 Season Update I Upcoming content for ACC I Interview with Kunos Simulazioni

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: ned 22. zář 2019, 16:18
od Krteq
WoT implementuje RayTracing pod DX11 skrze Intel OneAPI
WOT.eu píše:With the introduction of our Ray Tracing (RT) technology—developed at Wargaming with close collaboration with Intel—we can recreate the "main actors" of our game in higher quality; their smallest details will give super-realistic shadows when the sun hits them. Ray Tracing further immerses you in an atmosphere of furious tank combat and provides an even more enjoyable gameplay experience.

Ray Tracing technology will work on all graphics cards that support DirectX 11 API and higher, but only for not destroyed vehicles. You can enable/disable this function in the game settings. The support for brand-new shadows on tanks will be added in the upcoming updates of World of Tanks, after the tests have been completed.
KitGuru píše:...Now, thanks to Intel’s OneAPI rendering Toolkit which is behind this update, any DX11 GPU will be able to turn on ray traced shadows – regardless of whether it is an AMD or Nvidia card...
worldoftanks.eu - World of Tanks enCore RT
KitGuru - World of Tanks announces support for ray tracing

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: ned 22. zář 2019, 16:26
od rbclass
To chcem videt ako budu padat fps . Ale fajn cesta

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: ned 22. zář 2019, 17:00
od Riku
To jsem na to zvědav jak to bude vypadat a rozdíl oproti obyč stínům. Jestli to chápu dobře to mají být pouze stíny na tancích přes RT? Ale musí se začít malými krůčky to je jasný.