Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je po 6. duben 2020, 10:50

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 542 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 9. říjen 2019, 12:09 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 28. listopad 2016
Nahoru
Ved tam neni o tom ani zmienka nie?

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 9. říjen 2019, 12:13 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Ano a o to jde, nikoho to nezajímá a kor konzole potřebujou více raw power ne RT gimicky.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 9. říjen 2019, 13:50 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
Ja som velmi zvedavy ako to budu nove konzole zvladat. Lepsia,narocnejsia grafika,8K, Ray tracing. Toto ked sa da vsetko dokopy,tak...


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 9. říjen 2019, 14:07 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červen 2009
Bydliště: Brno
Nahoru
No lenze toto vsetko sa dokopy samozrejme neda. To ze pribude podpora pre 8K alebo RT neznamena, ze vsetky hry ich budu pouzivat. To je to iste, ako PS4 Pro a Xbox One X porporuju 4K... A vychadza v danom rozliseni na nich vacsina hier? Ani nahodou... A rovnako to bude aj s new gen a 8K hrami...

_________________
MTB: Gigabyte GA-Z270X-Gaming K5, CPU: Intel Core i7-6700K@4,4GHz + Scythe Mugen 4, RAM: Patriot Viper 4 Series DDR4 16GB 3000MHz, GPU: MSI RX 470@570 4GB RAM, SSD: Corsair MP510 1TB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: LG IPS277L
Google Pixel 3a, Nexus 7 (2013) 32GB


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 9. říjen 2019, 16:35 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Pochybuju že vůbec budou nějaký hry v 8k. Xbox one S měl taky podporu 4k a pouze to upscalovalo obraz na 4k tv.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 9. říjen 2019, 17:16 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 28. listopad 2016
Nahoru
Raytracing je super, ovsem ja by som viac uvital rozsirenie VR.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 16. říjen 2019, 12:42 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Interview s vývojáři z Wargamingu ohledně implementace realtime RayTracingu skrze Intel OneAPI ve WoT

PCGH - World of Tanks mit Software-Raytracing auf DX11-Grafikkarten: Hardcore-Interview zur Technik und Zukunft (DE)

Je tam pár zmíněk které určité přispěvatele tohoto vlákna moc nepotěší :mrgreen:


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 16. říjen 2019, 13:36 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
Co take ? Po nemecky neviem .

https://wccftech.com/world-of-tanks-enc ... ls-embree/
co tam citam komenty,bezi to 60fps+ na 1070ti a vypada to paradne..Inde pisu ze to zerie cca 30% co je teda skvele na to ze to bezi softwarovo

Toto by ma nasralo ak by som bol vlastnikom RTX karty :-D :roll:


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 16. říjen 2019, 18:27 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
Zmazat


Naposledy upravil rbclass dne st 16. říjen 2019, 19:17, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 16. říjen 2019, 19:01 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 14. březen 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Nahoru
31K vs 18K mi jako 30 procent neprijde, ale na Intel + NVIDIA to asi jede lepe :-)

_________________
<-MB-> MSI B450 Tomahawk MAX | <-CPU-> AMD Ryzen 3600X | <-RAM-> 16GB DDR4 GOODRAM IRDM PRO 3600MHz CL17
<-SSD-> 512GB Adata XPG SX8200 Pro M.2 NVME | 23.8" LCD Acer SA240YA | <-GPU-> Sapphire AMD Radeon RX 5700XT (ref)
<-PSU-> be quiet! Pure Power 11 500W | <-PC CASE-> SilentiumPC Brutus M10 | Windows 10 Enterprise x64


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 16. říjen 2019, 19:14 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
nejde :-D

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38WK95C, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 16. říjen 2019, 19:45 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
rbclass napsal:
Toto by ma nasralo ak by som bol vlastnikom RTX karty :-D :roll:
Tebe spis stale "sere" to, ze jsi koupil GTX 1080Ti, k cemus ses sam priznal, takze bych si byt tebou takovy komentare radsi odpustil. Timhle zpusobem totiz takovy path tracing (jako treba Quake II) a aplikovany RT efekty na celou scenu opravdu hratelne rozbehat v AAA titulech na starsim HW nejde.
Krteq napsal:
...určité přispěvatele tohoto vlákna moc nepotěší
No asi jen ty, kteri tvrdili jak je RT jen gimmick, neprosadi se to, nema to opodstatneni, apod.... ;-)

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 16. říjen 2019, 20:55 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
Uz ma to neserie,pretoze som si uvedomil,ze napr Metro s 1 bounce je asi tak realne ako je realne s rasterizaciu.. Som absolutne rad,ze mam kartu aku mam 8)


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 16. říjen 2019, 22:32 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Vyzkousel jsem to a je to jako u vsech RT her.Clovek musi zastavit a zkoumat rozdily pod lupou a FPS polovicni.
Rozdil je v tom, ze ve WOT mam 300+fps bez RT a s RT je to porad hratelny i s o 60% nizsima fps :lol:

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 16. říjen 2019, 22:37 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
60% ?

HEAD napsal:
Tak jsem ten RT vyzkousel s 1080TI povoltovana na 1700mhz/150w tdp
1920x1080 ultra RT vypnuto 40500 bodu
1920x1080 ultra RT ultra 25000 bodu
2560x1440 ultra RT ultra 16600 bodu
RT sezralo vic jak 60% vykonu :lol: pri 1440p to uz neudrzi 60fps a vydel jsem tam asi dvakrat 56fps.


40500b = 100%
25000b = 61,7%

RT zozralo 38,3%


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. říjen 2019, 09:13 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
https://www.guru3d.com/news-story/nvidi ... mes,2.html

Unreal Tournament s RT bych si nechal chrochtat. Takovy RT remaster Crysis by taky nebyl k zahozeni, ale vetsina tech starych her a enginu potrebuje hloubkove upravit na moderni API, coz znamena dost prace s kody a vyrizovani veci okolo prav. Teoreticky by se mohli treba s EA a EPIC dohodnout, maji spolu uzky vztahy a treba takovy oznameni remasteru Crysis by asi pozornost pritahlo.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. říjen 2019, 11:39 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
World of Tanks a ray tracing v cestine.
https://www.cnews.cz/ray-tracing-ve-wor ... race-intel

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. říjen 2019, 16:18 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. listopad 2011
Bydliště: Dubí u Teplic
Nahoru
Co se týče ray tracingu tak ten je k ničemu a blbne mě na 2080ti měl jsem to zapnuté u posledního Tomb Raidera a jako jo běželo to jen do chvíle než mi hra zamrzla tak že jsem musel na tvrdo restartovat PC určitě to bylo ono když jsem RT vypnul tak jsem hru dohrál dokonce bez problémů. Další je Battlefield 5 tam jsem to taky zkusil zapnout no sice hra nespadla ale furt se škubala až mě to s*alo tak jsem to vypnul a ejhle hra funguje normálně. U jiných her jsem to nezkoušel spíš nemám na kterých na Metro čekám až bude na Steamu. Jinak ovladače mám vždy aktuální a zbytek HW jako je i9-9900K a 32GB ram si nemyslím že by měl být problém chlazení výborné všechny místa pro ventilátory jsou obsazeny vodník na procesoru. Tak kde je tedy problém?

PS: Prosím neříkejte že problém je mezi klávesnicí a židlí jsem si jist že mám všechno v pořádku jak by mělo být ale RT prostě u mé karty blbne.

_________________
CPU: Intel Core i9 9900K, Základní deska: MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon, RAM: 4x8GB DDR 4 Kingston HyperX RGB XMP 3200MHz, GPU: MSI GeForce RTX2080 Ti Gaming X Trio 11 GB, Zdroj: EVGA Supernova 750 G3, HDD: Seagate FireCuda - 2TB SSHD + Intel Optane 32 GB, Monitor: Dell S2716DG - 27" G-sync, OS: Windows 10 Pro 64bit


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. říjen 2019, 16:36 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
SotTR mi s RT nespadnul a ani nemrznul (RTX 2070 S). Hra je dost citliva na OC a mas doufam aktualni verzi hry. V BF5 se samozrejme da nastavovat uroven RT pro vyladeni fps a ta hra jede bez problemu i na nizsich verzich Turingu s RT. Tohle bys spis mel resit v technickych tematech dotycnych her.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. říjen 2019, 16:41 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. listopad 2011
Bydliště: Dubí u Teplic
Nahoru
Tohle o těch hrách nebude když RT vypnu tak všechno běží normálně bez záškubu nebo padání jako každá hra co RT nemá.

_________________
CPU: Intel Core i9 9900K, Základní deska: MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon, RAM: 4x8GB DDR 4 Kingston HyperX RGB XMP 3200MHz, GPU: MSI GeForce RTX2080 Ti Gaming X Trio 11 GB, Zdroj: EVGA Supernova 750 G3, HDD: Seagate FireCuda - 2TB SSHD + Intel Optane 32 GB, Monitor: Dell S2716DG - 27" G-sync, OS: Windows 10 Pro 64bit


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 542 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.