Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je čt 9. duben 2020, 16:13

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 542 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. říjen 2019, 17:13 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
U BFV se RT necuka, kdyz to normalne nastavis a nepokousis se o nejaky nesmysl jako 4K s RT na Ultra. BFV jsem mel a me se teda necukal. Ted ho nevyzkousim, uz je odinstalovan.
SotTR lidem mrznul obecne bez ohledu na RT, casto kvuli OC nebo kvuli chybe v samotny hre. Mam ho nainstalovany a nic mi s RT nemrzlo. Tedy problemy ktery mas jsou problemy na reseni do hernich threadu a ne do obecniho threadu o RT. Tvuj problem neni obecna problematika funkce RT.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. říjen 2019, 18:06 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. listopad 2011
Bydliště: Dubí u Teplic
Nahoru
U Battlefieldu tam ani nic jiného než RT zapnout nebo vypnou jinak hru na ultra mám ale na 1440p monitoru. Jak mi tedy vysvětlíš že bez RT všechno funguje normálně a problémy nastanou když RT zapnu?

_________________
CPU: Intel Core i9 9900K, Základní deska: MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon, RAM: 4x8GB DDR 4 Kingston HyperX RGB XMP 3200MHz, GPU: MSI GeForce RTX2080 Ti Gaming X Trio 11 GB, Zdroj: EVGA Supernova 750 G3, HDD: Seagate FireCuda - 2TB SSHD + Intel Optane 32 GB, Monitor: Dell S2716DG - 27" G-sync, OS: Windows 10 Pro 64bit


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 18. říjen 2019, 18:35 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
carda19 napsal:
U Battlefieldu tam ani nic jiného než RT zapnout nebo vypnou
Ale je. Je tam polozka "DXR Raytrace Reflections quality" a tam ctyri urovne. Jak rikam, resis problem s nastavenim her a ne s obecnou funkci RT. Tedy tohle mas resit v threadech k tem hram.

Promaz OT.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 21. říjen 2019, 16:28 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Test RT ve WoT:
https://www.computerbase.de/2019-10/wor ... encore-rt/

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 21. říjen 2019, 17:42 
Administrátor
Administrátor
Obrázek uživatele

Založen: 19. červen 2003
Bydliště: Satan City
Nahoru
I na statických obrázcích to není nijak moc vidět, v bitvě to nebude vnímat skoro nikdo a stojí to hodně FPS. Za mě to je zbytečné, ale musí asi vykazovat činnost.

_________________
Goldnoob team proud member!


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 21. říjen 2019, 17:57 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Thellwin napsal:
I na statických obrázcích to není nijak moc vidět, v bitvě to nebude vnímat skoro nikdo a stojí to hodně FPS.
Právě jsi shrnul dosavadní trend v implementaci hybridního real-time RayTracingu napříč APIs :)


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 21. říjen 2019, 18:57 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
Hladis napsal:
World of Tanks a ray tracing v cestine.
https://www.cnews.cz/ray-tracing-ve-wor ... race-intel


tento koment je celkom trefny,celkom ironia ze nvidia s tym prisal a teraz budu vychadzat hry s RT ,kde RT cores budu zbytocne

este to bude zaujimave s tym RT

Citace:
Takže i když nvidia rochodila RT a udělala na to RTX grafiky, tak teď kvůli “hladu” ostatních po RT , vznikne spousty her s RT, pro které ale budou RT jádra k ničemu? Jaký smysl pak grafiky s RT jádry budou mít..?

Tím nechci říct že by mi vývoj her co umí RT přes obecná jádra a DX vadil, jen že by to měli udělat tak, aby to mohlo z RT jednotek těžit, protože jinak potom na co ty RT jednotky budou…


Celkovo ale nie zly napad ako zamestnat stale vacsi pocet flakajucich sa jadier cpu. No a zadarmo !


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 21. říjen 2019, 19:08 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Thellwin napsal:
I na statických obrázcích to není nijak moc vidět, v bitvě to nebude vnímat skoro nikdo a stojí to hodně FPS. Za mě to je zbytečné, ale musí asi vykazovat činnost.

To můžeme říct snad o jakémkoli grafickém efektu ve hrách a nikam by se grafika neposouvala. Tohle jsou první malé krůčky.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 21. říjen 2019, 19:12 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
No Riku je fakt, ze ve WoT ty orezany maly stiny na tancicich opravdu nikoho ze zidle nezvednou. Tam by se spis hodilo GI aby to slo vic videt.

rbclass:
Jak zaseklej gramofon hrajici spatnou pisnicku. Pres CPU je to pomaly a nevim kde je to "zadarmo", kdyz vykon to zere i pri tak omezeny aplikaci vic nez DXR a na Navi to pada jeste vic nez na Turingu. :roll: Hry budou dal vychazet predevsim s DXR. S HW akceleraci na GPU je to nekolikanasobne rychlejsi, proto ve WoT jsou ty RT stiny hodne orezany oproti hram s DXR, ktery to zvladnou na celou scenu a ne jen na omezeny pocet tanciku s tim, ze to tankuje vykon jeste vic nez DXR.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 21. říjen 2019, 19:36 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Malý stíny nikoho nezvednou, ale je to jen začátek.. v budoucnu chtějí přidat odrazy, nebo GI pomocí RT.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 21. říjen 2019, 19:44 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
No nevim jak tam chteji jeste narvat GI a odrazy, kdyz ted to sotva zvlada stiny, ktery jsou jeste k tomu docela omezeny. Jedine ze by to udelali pres DXR a pockali na novou gen GPU, kde se ceka vyssi vykon v RT.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 21. říjen 2019, 19:46 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
No to jest otázka. Každopádně souhlasím s tím, že na to jako to přináší málo tak to žere moc výkonu.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 21. říjen 2019, 20:03 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
rbclass napsal:
Celkovo ale nie zly napad ako zamestnat stale vacsi pocet flakajucich sa jadier cpu. No a zadarmo !

I ty vtipalku... zrovna ve WOT jsem pri zaplem RT mel citelne mensi vytizeni CPU nez bez nej. :P
cca 20% vs 12%.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 21. říjen 2019, 20:40 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 04. květen 2013
Nahoru
Riku napsal:
To můžeme říct snad o jakémkoli grafickém efektu ve hrách a nikam by se grafika neposouvala. Tohle jsou první malé krůčky.

Tak samozřejmě, jenže vzhledem k tomu na jaké úrovni je grafika ve hrách v současné době, se už asi nedá moc očekávat nějaký zásadní posun nebo skok, spíš jen "nepatrné" krůčky, ovšem na úkor značné ztráty výkonu, bohužel.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 21. říjen 2019, 22:22 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
havli napsal:
rbclass napsal:
Celkovo ale nie zly napad ako zamestnat stale vacsi pocet flakajucich sa jadier cpu. No a zadarmo !

I ty vtipalku... zrovna ve WOT jsem pri zaplem RT mel citelne mensi vytizeni CPU nez bez nej. :P
cca 20% vs 12%.

to tvrdil v tom citovanom clanku predsa


Hladis//Uprava od OT.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 22. říjen 2019, 08:56 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
havli napsal:
I ty vtipalku... zrovna ve WOT jsem pri zaplem RT mel citelne mensi vytizeni CPU nez bez nej. :P cca 20% vs 12%.
Coz je vcelku logicky z duvodu, ze CPU nemusi tolik tlacit na rendering do GPU, ktera je zaneprazdnna vypoctem RT stinu.
HafanPetr napsal:
Tak samozřejmě, jenže vzhledem k tomu na jaké úrovni je grafika ve hrách v současné době, se už asi nedá moc očekávat nějaký zásadní posun nebo skok, spíš jen "nepatrné" krůčky, ovšem na úkor značné ztráty výkonu, bohužel.
On by ten skok byl vcelku velky, pokud by hry dostaly rovnou full screen path tracing. Jenze to samozrejme z vykonovyho hlediska u AAA her momentalne nejde, takze hry dostavaji jen omezeny pocet a kvalitu RT efektu a ten posun tak neni u dobre udelany hry kulervouci. Kdyz udelam nejakou scenu v statickym prostredi se zapecenyma stinama a aplikaci nejakych prijatelnych dynamickych stinu na vybrany veci, tak pri aplikaci RT stinu ten rozdil bude sice nekde videt, ale nikoho to na zadek neposadi. Kazdopadne grafika se uz nejaky cas posouva malymi kroky, ale kdyz se hry srovnaji s hrami par let zpet, tak ten rozdil maly neni. S RT to bude podobny.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 26. říjen 2019, 18:08 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Call of Duty: Modern Warfare RTX/Raytracing PC Analysis
https://www.overclock3d.net/reviews/sof ... analysis/3

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 27. říjen 2019, 13:33 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 26. červen 2005
Bydliště: Liberec
Nahoru
Me teda prijde ze s tim RT je to skoro stejny, dokonce bez nej se mi to mistama zda subjektivne i lepsi. Je to zatim bida s tim raytracingem, na to kolik zere vykonu.

_________________
CPU:i7-6700K@4G8+Noctua NH-U12A|MB:Asus Z170M Plus|RAM:Corsair LPX 2x8G 3200|GPU:EVGA 1080SC ACX3|SSD:Samsung 970 Evo Plus 1T+SSHD:Seagate FireCuda 2T|PS:Seasonic SSR-550RM|Case:FD FocusG Mini|Mon:Asus VN279Q@74Hz|


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 27. říjen 2019, 14:20 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
No lepsi to opravdu neni ani subjektivne, skoro stejny uz vubec, jelikoz ty stiny bez RT maji zjevny chyby proti realite. Rozdil RT on/off neni kulervouci, ale je tam zretelny, hlavne v dynamicke scenerii. Vykon to zere ok, aby to bylo 60+fps i na levnych kartach.


Hladis// Promaz OT.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 27. říjen 2019, 15:27 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Tady mi ten RT přijde stejně neviditelnej jako v tom WOT


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 542 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.