Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je ne 15. prosinec 2019, 08:13

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 479 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 10:20 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Já je všechny hrál a ani jedna mě nepřesvědčila. Prostě tahle generace na to nemá výkon aby to za něco stálo.

Hladis napsal:
Problem je, ze to nesrovnas, pokud nemuzes porovnat on/off. Pokud RDR2 nebude pouzivat RT nebo aspon hybridy (predchozi dil si pomahal hybridy jako SSR.... a slo to samozrejme videt), tak to proste nikdy nebude jako RT, protoze to jednoduse nejde.


To sice nesrovnáš, ale jednoduše uvidíš, že každej objekt, kterej by měl vrhat stín tak ho vrhá a ne že se na to vykašeleme a nemá stín ani hlavní postava, to je jak Skyrim z roku 2011, kterej neměl stíny v interiérech apod. A PCSS má i na blbý konzoli tak dobře udělaný, že tam RT opravdu moc nechybí (jasně, má to svoje mouchy když se třeba překrývají stíny stromů a koněm, ale ani to tam není moc zřetelné). SSR je jiná kapitola, tam samozřejmě je omezení týhle techniky viditelný a nedá obejít.


Naposledy upravil Riku dne pá 1. listopad 2019, 10:43, celkem upraveno 4x.

 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 10:34 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
killerek napsal:
Ja se spise tesim na pozvednuti fyziky a AI, když AMD nakoplo počet jader v mainstreamu.

Ne ze bych nechtel lepsi AI, ale opravdu ocekavas nejakou zmenu k lepsimu? Ja jen, ze AI v dnesnich hrach se prilis nelisi od toho v 25 let starem Doomu... a ten behal obstojne na 486 :D

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 10:35 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Ja hral Control, Metro, BFV, SoTR. Ve vsech pripadech byl prinos nezpochybnitelny do te miry, ze mi pak ostatni hry s beznymi stiny a nasvetlenim prijdou plastove (Division 2 napr.). Desne se tesim na Cyberpunk.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 10:43 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
killerek napsal:
Obhajujes to tu jak se da, ale soucasne implementace RT opravdu za moc nestoji, protože na to není vykon, jak sam uvadis.
Ja teda nevim, ale skutecne je dobry si ty hry i zahrat a videt ten vizual takrikajic na vlastni oci a ne jen ze statickych screenu nebo z komprimovanych Youtube videi. Vykon neni na to narvat do dnesni AAA hry plny path tracing, ale kompletni efekty to zvladne a treba RT odrazy ti posunou pri dobry implementaci vnimani sceny uplne jinam nez treba hybrid SSR, coz treba v Control jde krasne videt. Stejne tak v SOTTR ty stiny prohlubuji sceny, atd.... Ta implementace je ok, pokud to nejak sami autori nezkurvej. Nejsem konzervativni zapsklej duchodce, ktery musi na kazdy takovy posun nadavat a shazovat ho za kazdou cenu za pomoci nepravdivych tvrzeni. Je tu dost lidi, kteri tu porad vykrikuji, jak nejaka hra vypada jak 10 let stara a ze se nikde nic neposunulo od predchudce, atd..., kdyz to je prokazatelny nesmysl pri srovnani her vedle sebe. Ten progress je znatelny, jen uz neni tak skokovy jako pred 24 lety. Je to tu obcas jak v domove duchodcu, kdy jakakoliv novota je vlastne spatne a to nepocitam typy lidi, kteri to jeste hodnoti prizmatem kdo s tim prisel, nebo ti kteri si nejak haji a omlouvaji svuj HW a maji potrebu to ventilovat. Ray tracing v hratelnych fps je velky skok, o kterym se snilo uz pred dekadami a konecne je tady. Dochazi k progresi v kvalite herniho vizualu smerkem k tomu filmovemu, o cemz se tu sni od pocatku herniho prumyslu a to bez RT proste nejde realizovat. Nikomu neradim, ze ma zahodit stavajici karty a bezet honem rychle pro Turing, protoze to je proste racionalne blbost. Ale pokud chce neco novyho, chce si hrat s RT efekty a s necim novym a obohatit si hry, tak proc ne, protoze tohle je budoucnost a ja tu delam vzdy dost uzivatelskych testu, ostatne tohle je PCTuning forum k tomu urceny.
Riku napsal:
že se na to vykašeleme a nemá stín ani hlavní postava
Jestli mluvis o Control, tak pozor, hlavni postava stin samozrejme ma, ale jsou tam jista omezeni rasterizace, kdy v urcitych pripadech pri urcitym nasvetleni stiny nevypadaji spravne a je tam takztvany panning efekt. Ten screen je ucelove tipnuty prave ve scene, kdy to je dost brutalne videt, jinak Control ty stiny i v rasterizaci nema spatne udelany, ikdyz mohli mit dle me vyssi rozliseni nez maji a mohli si dat trochu vic prace. Ty stiny bez RT jsou vylepseny stiny uz z Quantum Break, jen v Control je dal jeste posunuli implementaci RT contact shadows, z cehoz vznikl hybrid, ktery jako celek nezere tolik vykonu a je kvalitou nekde kolem HFTS, ktery by sezralo vykonu jeste vic. Nejlepsi by tam bylo dat plne RT stiny, ale to by nedala dohromady s RT reflections ani RTX 2080Ti, natoz kdyby tam dali i plne RT GI. Kazdopadne vzhledem jaky je design scen v Control, by takovy plny RT vypadalo uzasne, protoze si to dost hraje s nasvetlenim s dynamicky detruktivnim prostredi a hlavni zabava v ty hre je prave boj s likvidaci celyho okoli.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 10:57 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
hnizdo napsal:
Ja hral Control, Metro, BFV, SoTR. Ve vsech pripadech byl prinos nezpochybnitelny do te miry, ze mi pak ostatni hry s beznymi stiny a nasvetlenim prijdou plastove (Division 2 napr.). Desne se tesim na Cyberpunk.


vážně, u WOT jsi přínos RT stínů zpochybnil...to stejné budeš dělat u nový generace konzolí a stále budeš vyzdvihovat jen to kde se na tom bude podílet nVidia, tohle není diskuze o RT obecně, ale opět jen hájíš nVidii

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 11:42 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
U WoT je to dost neslany a nemastny, kdyz je tam pouziti RT stinu hodne omezeny, tedy jen na urcity pocet nedotcenych tanku, ktery jeste jsou na obrazovce docela maly a tankuje to vykon naprosto brutalnim zpusobem, kdy na AMD kartach je propad jeste vetsi. Intel pracuje na Xe, ktery by snad mel umet RT HW akcelerovat, takze tohle reseni pres CPU me pripada, ze se svezli na novy vlne. Vzhledem k prebytku fps ten propad zase az tak nevadi a kdybych tu hru hral, tak to zapnu, ale vizualni dopad vzhledem k narokum je tam opravdu diskutabilni. S DXR by bylo mozne tam udelat plne RT stiny, melo by to vetsi vizualni dopad a nejspis by i ten pokles vykonu nebyl tak velky. Teoreticky zmineny HFTS by tam byl lepsi uz jen proto, ze by byl aplikovany na celou scenu a nemeli tak brutalni naroky. Jinak neprenasejte sem flame z jinyho webu, si to vyrikejte po SZ nebo tam.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 12:36 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
ArgCZ napsal:
hnizdo napsal:
Ja hral Control, Metro, BFV, SoTR. Ve vsech pripadech byl prinos nezpochybnitelny do te miry, ze mi pak ostatni hry s beznymi stiny a nasvetlenim prijdou plastove (Division 2 napr.). Desne se tesim na Cyberpunk.


vážně, u WOT jsi přínos RT stínů zpochybnil...to stejné budeš dělat u nový generace konzolí a stále budeš vyzdvihovat jen to kde se na tom bude podílet nVidia, tohle není diskuze o RT obecně, ale opět jen hájíš nVidii


Hele uklidni se se svými výklady, když už jsme u toho co je tématem diskuse, tak to určitě nejsou tvoje názroy na mně, tak se toho drž. U wot ty stíny i s RT na ultra vypadají výrazně hůř než hybridní implementace nvidie, a prakticky stejně jako původní řešení WoT. Se stíny SoTR to vůbec nejde srovnat. S výkonovou penalizací, která kvalitě neodpovídá.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 13:30 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
no počkáme si na RT v podání nových konzolí či další ukázky těch co "naskočej", ale mám pocit že na výkonovou penalizaci odpovídajcí kvalitě má patent pouze jeden

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 13:38 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
hnizdo napsal:
Hele uklidni se se svými výklady, když už jsme u toho co je tématem diskuse, tak to určitě nejsou tvoje názroy na mně, tak se toho drž. U wot ty stíny i s RT na ultra vypadají výrazně hůř než hybridní implementace nvidie, a prakticky stejně jako původní řešení WoT. Se stíny SoTR to vůbec nejde srovnat. S výkonovou penalizací, která kvalitě neodpovídá.


wtf :lol: asi jako RTX stíny v SOTR vypadají stejně jako PCSS v každé jiné hře.. vzpamatuj se :D


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 13:57 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
hnizdo napsal:
U wot ty stíny i s RT na ultra vypadají výrazně hůř než hybridní implementace nvidie,
WTF? Obě implementace používají naprosto shodnou hybridní techniku, tj. BVH -> Shading -> Denoising.

Nebo snad jde o jen ten "pravý a jediný" RT pouze od preferovaného IHV? :roll:


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 14:05 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Riku: Pokud nekdo nevidi rozdily mezi PCSS a RT stiny, je dalsi debata zbytecna.

Krteq: mne je jedno co autori WoT tvrdi ze pouzivaji, ja koukam na vysledky. Navic oba dobre vime, ze vse se da implementovat a nastavit co do kvality a rozsahu. Takze pokud hypoteticky pouzivame shodne RT techniky, jednu akcelerujeme a druhou ne, je shodny vysledek objektivne vyloucen, coz je presne to co se zde stalo. EDIT, viz post pro Hladis: /pri stejne vykonove penalizaci

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


Naposledy upravil hnizdo dne pá 1. listopad 2019, 14:58, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 14:50 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Moment, moment. Kvalita stinu, pokud vynecham ruzny nastaveni kvality, by mela byt dosazitelne stejna a je jedno zda to akceleruje GPU nebo to jede pres CPU. Jelikoz ve WoT neni DXR podpora a tedy nejde to primo porovnat, tak nejaky soudy, ze kvalita zobrazeni jedny RT "akcelerace" je horsi nez druha, nemaji oporu. Problem WoT je v tom, ze je to omezeny jen na nejaky pocet vybranych objektu kvuli vykonu, ne ze by to bylo min kvalitni. RT se da nastavovat, ale vetsinou se jedna o zvoleny pocty paprsku, "odskoku" a pouzity denoiser.
Riku napsal:
RTX stíny v SOTR vypadají stejně jako PCSS v každé jiné hře.
Nevim zda jsem nepobral nejaky skryty vyznam, ale to je uplny nesmysl, ktery se tu porad opakuje jak u blbejch. :? PCSS je nvidiacky upgrade PCF a ma radu omezeni z podstaty
Citace:
Contact hardening is currently approximated via techniques including Percentage Closer Soft Shadows (PCSS) and Distance Field Shadows. The former is taxing on computational power and still does not generate accurate shadows from random area lights, and the latter is limited to static geometry in order to generate a shadow map.
PCSS nikdy nebudou vypadat stejne, budou vzdy vypadat proti RTS hur a nepresne. Rozdil v SOTTR je zcela viditelny.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 15:02 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Hladis napsal:
Moment, moment. Kvalita stinu, pokud vynecham ruzny nastaveni kvality, by mela byt dosazitelne stejna a je jedno zda to akceleruje GPU nebo to jede pres CPU.


Doplnil jsem svuj predchozi post, uz kdyz jsem to odesilal tusil jsem ze to upadne. Znovu a lepe - Pri stejne vykonove penalizaci je vylouceno, aby byl vysledek kvalitativne stejny, kdyz je neco pocitano s a bez hw akcelerace. Sw reseni muze byt kvalitativne shodne (pri hen tech "stejnych" krtqovych metodach), ale nemuze to byt stejne rychle. Obecny RT neni takto flexibilni.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 15:18 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Hladis: skrytý význam tam je.. to jsem myslel ironicky a narážel jsem na to, že RT stíny ve WOT jsou srovnatelné s těmi bez RT.

Já s touhle diskuzí končím, protože to je pořád dokola a navíc tu pořád někdo vkládá někomu do úst a ve výsledku každý mluví o něčem jiném :)


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 16:02 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. prosinec 2003
Bydliště: Praha
Nahoru
Tady je to marne proti te duo uderce. Pro me je RT pase tak do roku 2021-22, kdy se da predpokladat pro to slusny vykon HW a i nejake slusne implementace. To je jejich okecavani uz me nabavi. A opravdu si nebudu kupovat predrazenou grafiku s mizenych RT vykonem a hry, co me nazjimaji, abych mel osobní zkušenost, když mi staci existujici porovnani a zkušenost nezaujatých.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 16:34 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
..jako treba krteq... :roll:

kilereku, mozna jsi ziskal mylnou predstavu, ze te tady nekdo do neceho nuti. takze - fakt nenuti. nicmene smir se s tim, ze existuji lide kteri hraji hry ktere te nebavi a kteri maji na zaklade vlastni zkusenosti jiny nazor nez ty.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 1. listopad 2019, 17:21 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Riku napsal:
Hladis: skrytý význam tam je.. to jsem myslel ironicky a narážel jsem na to, že RT stíny ve WOT jsou srovnatelné s těmi bez RT.
Ja si prave nebyl jistej, nebylo to uplne zrejmy, jestli to je ironie, tak sorry. :)
killerek napsal:
Tady je to marne proti te duo uderce. To je jejich okecavani uz me nabavi. A opravdu si nebudu kupovat predrazenou grafiku s mizenych RT vykonem a hry, co me nazjimaji, abych mel osobní zkušenost, když mi staci existujici porovnani a zkušenost nezaujatých.
Jaky "duo" uderce :? Ja nevim, ale ani asi kdybych to napsal 100x, nikoho tady nikdo nenuti si cokoliv kupovat. :roll: //facepalm Mi ukaz, kde jsem tady kdy nekoho nutil a tlacil, ze ma bezet pro Turing, ze bez nej je "loser". Vsude rikam, ze kdo ma dostatecne vykonou kartu, tak Turing klidne muze vypustit a pockat na pristi generaci karet, kde by se melo zucastnit s RT akceleraci i AMD a vykon se v RT zvysi. :!: Fakta nejsou "okecavani" a ja se snazim drzet faktu a nesmi se nekdo divit, ze mu oponuju v "nazorech", jako ze bez RT to jde udelat stejne, kdyz zcela overitelne to nejde. Jinak kdo je ten udajne "nezaujatej" ? Zaujaty jsou nejak vsichni. Prdlajs, ty chces potvrzovat predem pripraveny nazor, tedy musel bych vse strhat do stoupy, klidne i lhat a tvrdit jak je to uplne na hovno a pak bys byl spokojen a byl bych ten "nezaujatej". :roll: Opravdu jak u blbejch. :evil: Kdyz te to tak drazdi a provokuje, tak to necti.
PS: A rovnou ani nesleduj DF videa s tech. rozbory her, protoze tam jsou stejni "provokateri" a jsou "zaujati" jako ja. Muzes jim vynadat pod jejich videa do komentaru, co si to dovolujou ti temi rozbory "nutit" Turinga.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 2. listopad 2019, 22:03 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
WoT:
RT off:
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20wgkio.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_201mjky.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20u3jad.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_202njnn.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20z7k52.png

RT Ultra:
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20bkk0j.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_203wkm5.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20oojsz.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20qnkhn.png
https://abload.de/img/worldoftanksencore_20gkjkx.png

Nema cenu zkouset nic jineho z nastaveni RT nez RT Ultra. Bohuzel screeny nezachyti hlavni prinos aplikace RT ve hre, jelikoz pri dynamickych scenach v benchmarku uplne odpada viditelne glitchovani stinu s vyraznym ditheringem a pop up efektem. Nepresnosti a horsi kvalita bez RT jde videt i na screenshotech. Ostatne tohle si muze vyzkouset kdokoliv. Rozdil je velice zretelne patrny a demo si dava dost zalezet, aby to slo videt. Hra ma tunu fps nazbyt, takze i dost vyrazny pokles pri aplikaci RT se v tom u vykonejsich karet utopi a problem to bude delat jen na slabych kartach a u lidi co jdou po 100+ fps ve vysokych rozlisenich.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 2. listopad 2019, 23:39 
Administrátor
Administrátor
Obrázek uživatele

Založen: 19. červen 2003
Bydliště: Satan City
Nahoru
Reálně není šance během hry si toho v podstatě všimnout, to max. opravdu jenom při kochání se u benchmarku kde se člověk snaží ty rozdíly cíleně hledat.

_________________
Goldnoob team proud member!


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 3. listopad 2019, 00:08 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
U WoT jiste ne. U SoTR je to videt na prvni pohled.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 479 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.