Stránka 24 z 37

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: ned 3. lis 2019, 09:03
od Hladis
Thellwin píše:Reálně není šance během hry si toho v podstatě všimnout, to max. opravdu jenom při kochání se u benchmarku kde se člověk snaží ty rozdíly cíleně hledat.
No ve hre samotny to videt moc neni, protoze hrac vetsinu casu v zapalu boje kouka na tanky z vetsi vzdalenosti a casto pres miridla. RT stiny jsou aplikovany jen na "zivy" tanky, takze cely ten efekt prichazi vcelku vnivec, kdyz cely okoli ma standartni stiny a fps to zere brutalne. Ve hre se taky nedeje nejaka sofistikovana hra svetla a stinu, takze to vubec nijak nevynikne. Ten benchmark se snazi ty rozdily cilene se zoomem na detaily ukazat a hlavne pri pohybu jde videt rozdil kvuli blbnuti (zvlneni, ditherig, pop up...) standartnich stinu. Taky je zajimavy, ze pri RT je CPU vytizeny mene nez s RT, jak myslim i nekde poznamenaval Dexterav. Duvod je, ze GPU nepozaduje od CPU tolik dat, kdyz ma co delat se zpracovanim RT, takze CPU toho ma naopak na praci min. No tudy cesta moc nevede.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: úte 5. lis 2019, 13:48
od skaven321

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: stř 13. lis 2019, 15:15
od Krteq
Crytek "Neon Noir" RayTracing Demo volně dostupné jako benchmark

CryEngine Marketplace - Neon Noir Ray Tracing Benchmark

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 14. lis 2019, 08:41
od havli
Vyzaduje to u nich na webu registraci... takze neni volne dostupny.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 14. lis 2019, 15:33
od spajdr
Crytek zminil, ze behem pristiho roku pribyde podpora DX12/Vulkan, takze by nasledne vysledky mohly byt lepsi pro AMD karty.
Obrázek

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 14. lis 2019, 20:28
od rbclass
turing paradny vykon :) :thumbsup:
co som pozeral videa tak 1080ti trochu slabsia ako 2070


1080ti
https://www.youtube.com/watch?v=3ibWSwIhXGk
2070
https://www.youtube.com/watch?v=nXdDOKm1Nxg
2060super
https://www.youtube.com/watch?v=7sXkiijA8j0

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 14. lis 2019, 20:50
od spajdr
Meli by ty karty pretaktovat, hrozne vysledky :)

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: pát 15. lis 2019, 08:44
od Hladis
Computer Base k uvolnenemu Noir:
https://www.computerbase.de/2019-11/cry ... cing-ultra

a jejich mereni RT v novym COD: Modern Warfare 2019:
https://www.computerbase.de/2019-10/cod ... re-test/2/

Digital Foundry: Neon Noir: Crytek's Software Ray Tracing! How Does It Work? How Well Does It Run?
https://www.youtube.com/watch?v=efOR92n9mms

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: sob 16. lis 2019, 11:04
od hnizdo
Takze dle DF se v crytek demu pouziva maximalne osekany RT pouze na odrazy v zrcadlech a cistych oknech a to pouze v bezprostredni blizkosti kamery. Vzdalenejsi odrazy a GI jdou vzdy pres conetracing. Drsne povrchy nejen nemaji RT ale dokonce ani SSAO. Odrazy odrazu jsou cubemapy. Slozitejsi objekty jako ty nabojnice dramaticky snizuji vykon. Cone tracing je nevhodny pro pohybujici se objekty.
Jestli neni jednodussi to vzit proste hybridnim fullscene RT jako v BFV...

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: sob 16. lis 2019, 11:29
od Hladis
Psal jsem o tom nejaky mesic zpet https://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php ... 5#p9543585 DF to rozborem jen potvrdili. Ty chvalozpevy o "Vega56 ve 4k", vzaly tyhle testy taky za sve, protoze AMD v tomhle demicku uplne propadlo. S DXR akceleraci by Turing odskocil jeste dal. Cely to demo lze podle me chapat jako marketingovy pritazeni pozornosti ke Cryteku, ktery na tom neni moc dobre. Proto i schvalne vytahli Vegu a ze to jede i bez dedikovaneho HW (vykonostni vysledky ale nezverejnili), coz rychle nabralo velkou popularitu na netu. Proste se svezli na RT vlne a mluvilo se o nich. Job done. Cely to jejich reseni je od zacatku velky kockopes a otazka je, jak by to melo vypadat v komplexni hre. Kazdopadne muze se jim podarit skloubit vicero technik a dojit k nejakymu kompromisnimu reseni, ktere predevede posun ve vizualu s mensim dopadem na vykon, ale je tam dost technickych omezeni a narocnost stejne bude vysoka.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: sob 16. lis 2019, 11:37
od havli
Btw - tohle demo jde spustit i na HD 5870... samozrejme ne s pouzitelnou plynulosti.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: sob 23. lis 2019, 09:40
od havli

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 28. lis 2019, 09:36
od Hladis
Quake II RTX dostal novy update 1.2 https://www.nvidia.com/en-us/geforce/ne ... -2-update/

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: sob 30. lis 2019, 11:39
od Hladis
DF: Quake 2 RTX Upgraded: v1.2 Adds New Ray Tracing Features, Dynamic Res + More!
https://www.youtube.com/watch?v=CnYtathGvdw

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: stř 11. pro 2019, 15:26
od HEAD
Pokud nekdo chce vyzkouset Ray tracing reshade, tak tady ma moznost.je potreba nainstalovat posledni reshade a pak tam nakopirovat RTGI shader a pak to zapnout ve hre.Funguje to ve vsech hrach.
https://uloz.to/file/5yiZHgevZ2K5/rtgi-rar

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: stř 11. pro 2019, 23:18
od Hladis
Neni to zadny "ray tracing reshade", je to starsi screen space mod. Kolikrat to tu jeste bude. :roll:

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 12. pro 2019, 01:38
od Ache
No aspoň sem to zkusil... a přesně, díky tomu že to je jen Screen Space (na rozdíl od RTX her - viz Metro nebo quake) tak stačí malý pohyb kamery a:
https://abload.de/img/gta5_fakert1m8k9z.jpg
https://abload.de/img/gta5_fakert2bykfx.jpg

V pohybu je to pak ještě horší a je to opravdu jen kravina na nějaký "vylepšený" screenshoty... a samozřejmě s vysokým propadem výkonu
originál výkon:
https://abload.de/img/gta5_fakert_off1dktt.jpg (a to je ta hra CPU limited i v QHD)

Za mě: S Raytracingem to má společného akorát ten název a propad výkonu :P Jinak je to jen další zbytečný reshade filtr obrazu.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 12. pro 2019, 04:58
od HEAD
Vypada to dobre a hodi se to na starsi hry kde je dost vykonu.Zkousel jsem to i ve witcherovi3 a vypada to uplne uzasne.Jen si to clovek musi upravit pac to default nastaveni je blby.
Mass effect1
https://www.youtube.com/watch?v=411ktgHxJL4


Hladis//Promaz OT.

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: čtv 12. pro 2019, 13:34
od HEAD
Tady je test v zaklinacovi 3.Nastavte si 4k kvalitu jinak to bude mazanice.Neni to vubec spatny :P
https://www.youtube.com/watch?v=37lPnB93qFQ

Re: Ray Tracing - info a vše okolo

Napsal: úte 17. pro 2019, 15:15
od Krteq
War Thunder 1.95 přidává "RayTraced Global Illumination" pod DX11
This spring at the NVIDIA GeForce RTX Launch Event at Gamescom 2018 conference we presented our own vision of scalable global illumination for large scenes, Ray Traced Global Illumination, compatible with DirectX 11. We are already successfully using this technology for our other projects, such as Cuisine Royale and Enlisted. In the upcoming update, Ray Traced Global Illumination will appear in War Thunder at low and medium graphic settings for any GPUs with DirectX 11 support!...

...Our Ray Traced Global Illumination technology provides natural, photorealistic illumination in the entire game world for every battle, automatically adjusting to the time of day and weather set by the mission conditions. Such illumination dynamically responds to in-game events - moving vehicles, tracks appearing on the ground, the movement of leaves and grass, explosions and the destruction of objects, creating naturalistic shades, sky illumination and reflective illumination.

The realism of the picture has grown, but the load on the gaming hardware has not changed. Is it possible? Yes! You will not notice significant changes in system performance either on PC or on consoles. As the update is released, only “medium” and “low” quality settings will be available. High quality settings for global illumination are expected next year.
WarThunder.com - Better Graphics for the “Northern Wind” Update!