Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je st 19. únor 2020, 20:14

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 511 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. prosinec 2019, 16:37 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Moc rozdilu proti reshade RT tam nevidim :mrgreen:

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. prosinec 2019, 17:57 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
Proč jen na low a medium nastavení?


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. prosinec 2019, 18:20 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Ceka se na Dagor 5.0 Vulkan renderer a public RT extension, pak bude udajne i pouzit hybridni RayTracing na efekty GI, odlesku atd.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. prosinec 2019, 18:40 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
zas to je tmave, tipujem 1 bounce


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. prosinec 2019, 18:55 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Pravdepodobne


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. prosinec 2019, 19:31 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Pouzivaji multiple bounce. Aby bylo jasno co to vlastne je, je to Scalable Real Time Global Illumination https://gdcvault.com/play/1026469/Scala ... lumination Dost kompromisni hybrid. Lze to vylepsit HW akcelerovanym ray tracingem na pixel a zbavit se tak neduhu, ktery jinak jejich reseni prinasi:
Citace:
No light-leaking, no filtering needed, way more detailed light.
Spolu s nV meli k tomu prezentaci v Enlisted pri uvedeni RTX a to jejich vylepseny reseni s HW RT muze byt vcelku solidni. Odhadovali vykon:
Citace:
.....giving an average of over 90 fps at 4K (obviously, we are talking about the flagship accelerator GeForce GTX Ti 2080).
Jejich Dagor Engine 5.0 by mel uz primo podporovat "RTX" pres Vulkan.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. prosinec 2019, 19:39 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Vulkan myslim ve WT uz je... a co si tak zbezne pamatuju, tak z hlediska vykonu naprosta katastrofa ve srovnani s dx11. A jestli RT bude klasika 50% fps dolu vymenou za trochu hezci stiny, tak to si muzou nechat.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. prosinec 2019, 20:10 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Ano, Vulkan renderer ve stavající verzi Dagor enginu je, ale je to podle Yudintseva jen "experimentalni" implementace.

Podle jeho vlastních slov se čeká na VK_KHR_ray_tracing extenzi pro Vulkan
Citace:

=============================
Hladis napsal:
Pouzivaji multiple bounce. Aby bylo jasno co to vlastne je, je to Scalable Real Time Global Illumination https://gdcvault.com/play/1026469/Scala ... lumination Dost kompromisni hybrid....
:? Přečti si to znova a tentokrát pořádně. Ano, Scalable Ray Traced Real Time Global Illumination

Jedná se o:
Voxel Cone tracing
+ irradiance map
Citace:
For “scene-intersecting” and coarsest cascade map, we trace 64 rays to get better initial approximation
Citace:
For selected ‘probes’ we raycast 1024-2048 rays (depending on settings) within our scene, accumulating results with moving average
+ Cluster ray directions
Citace:
Cluster ray directions (to reduce branch divergence in different compute threads)


Dagor 5.0 má používat standardizovanou Vulkan real-time RT extenzi s možností HW akcelerace a kompatibilní s DXR. Viz. Khronos prezentace citovaná výše


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. prosinec 2019, 15:16 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Otestoval jsem ten RT ve war thunderu a 120fps na podvoltovane 1080TI 1700mhz 2560x1440 vse max.Je to urcite lip zvladnuty nez ve WOT kde to snizilo fps o polovinu.

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 18. prosinec 2019, 23:16 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
bez rt to ma kolko fps ?


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 19. prosinec 2019, 10:51 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
A neni to pouzitelne len na low medium nastavenie?

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, AW3418DW, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 19. prosinec 2019, 11:03 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Ono to ani nejde vypnout.Da se to nastavit jen na low/medium/high.

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 24. prosinec 2019, 23:19 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Dalsi test tentokrat ve vietcongu
https://www.youtube.com/watch?v=KxQTi4f0Ulk

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


Naposledy upravil HEAD dne st 25. prosinec 2019, 13:34, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 24. prosinec 2019, 23:54 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Propad vykonu je teda masivni... a btw - on se da Vietcong rozchodit na normalnim PC? Ja jsem vzdycky skoncil na masine s winXP, protoze na novejsim OC byly problemy. Uz nevim presne, protoze to je strasne let zpatky, ale asi hra mrzla.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 25. prosinec 2019, 00:28 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 14. březen 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Nahoru
HEAD napsal:
Dalsi test tentokrat ve vietcongu
https://www.youtube.com/watch?v=vLbnWhUxwKM&t=


Chlape, to máš aktuální verzi RT shaderu?

_________________
<-MB-> MSI B450 Tomahawk MAX | <-CPU-> AMD Ryzen 3600X | <-RAM-> 16GB DDR4 GOODRAM IRDM PRO 3600MHz CL17
<-SSD-> 512GB Adata XPG SX8200 Pro M.2 NVME | 23.8" LCD Acer SA240YA | <-GPU-> Sapphire AMD Radeon RX 5700XT (ref)
<-PSU-> be quiet! Pure Power 11 500W | <-PC CASE-> SilentiumPC Brutus M10


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 25. prosinec 2019, 14:31 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
havli napsal:
Propad vykonu je teda masivni... a btw - on se da Vietcong rozchodit na normalnim PC? Ja jsem vzdycky skoncil na masine s winXP, protoze na novejsim OC byly problemy. Uz nevim presne, protoze to je strasne let zpatky, ale asi hra mrzla.

Staci si stahnout vietcong starter.Pridava to podporu i widescreenu
https://www.vietcong.co/vcstarter-1-7/

spajdr je to 0.8beta z listopadu

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 25. prosinec 2019, 15:59 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 18. duben 2005
Nahoru
Ten vizuální rozdíl mi přijde teda minimální... krom těch paprsků seshora a trochu tmavší scény.

_________________
PC1: Core i7 8700K + SilentiumPC Fera 3|ASRock Z370 Extreme4|MSI GTX 1060 6GB|Kingston HyperX Fury Black 2x16 GB DDR4 3200|Samsung 960 EVO 250GB|WD Red 3TB|Seasonic SS-620GM2 Evo 620W|Zalman Z3
HTPC: Core i5 3450|MSI ZH77-G43|Asus GTX 1060 3GB|Kingston HyperX Savage 1600 Mhz 2x8GB|ADATA SU650 240GB|Seagate Barracuda 7200.14 1TB|WD Red 3TB|Seasonic 430W S12II-430 Bronze|NZXT Elite 210
PC3: AMD Athlon XP 2200+|MSI KT3V|XFX Geforce 4 Ti 4200 64MB AGP8x|1,5GB DDR 333Mhz|Seagate Barracuda 7200.12 80GB|Sound Blaster Live! 5.1|Realtek 100/10|EC 300W


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 25. prosinec 2019, 20:57 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
myslim ze ten shader ziadne paprsky nepridava


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 5. leden 2020, 18:30 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Tentokrat test v unreal 1 :D
https://www.youtube.com/watch?v=F4NTfNletvE

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 5. leden 2020, 21:00 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
HW RT potvrzen pro RDNA2

Obrázek

Twitter - Inside Man


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 511 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 22, 23, 24, 25, 26  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 5 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.