Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je ne 5. duben 2020, 18:28

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 542 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 5. leden 2020, 21:20 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 03. leden 2007
Bydliště: hl.m. piva
Nahoru
Krteq napsal:
Fake - AMD nema na CES letos keynote...

Ale AMD Renoid zni fajn.

_________________
It will be amazing in case after 10GHz we will see 20GHz, 30GHz and so on, just like we witnessed the thorny way from 10MHz to 33MHz in the eighties. -xbitlabs.com


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 5. leden 2020, 21:25 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
:? Press conference je určitě -> AMD.com - AMD Announces Press Conference at CES 2020 - včetně livestreamu

Jo, "Renoid" je dobrej joke :D


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 7. leden 2020, 15:59 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Wolfenstein: Youngblood Update Adds Ray-Traced Reflections
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/ne ... ighlights/

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 8. leden 2020, 10:36 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Crossplatform Real-Time RT - LocalRay

Obrázek

WCCFTech - LocalRay Promises Cross-Platform Raytracing Even for Smartphones


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 19. leden 2020, 11:00 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Digital Foundry: Wolfenstein Youngblood - Ray Tracing/VRS/DLSS in id Tech 6 - A Next-Gen Features Showcase?
https://www.youtube.com/watch?v=gpzFX4P1Jow

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 19. leden 2020, 13:09 
Žlutá karta
Žlutá karta

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
Zaujimave,s dllss to vypada ostrejsie ako bez


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 19. leden 2020, 17:26 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Intel vydal OSPRay 2.0

Intel - The Open, Scalable, and Portable Ray Tracing Engine
Phoronix.com - Intel's OSPray 2.0 Ray-Tracing Engine Released


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 27. leden 2020, 09:07 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Doom Eternal may not have Ray-Tracing at launch


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 27. leden 2020, 09:11 
Začátečník
Začátečník

Založen: 09. září 2014
Nahoru
tak Doom je presne hra, kde je implementacia RT zbytocna(v sucasnosti)

_________________
R7 3700X,16GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX, RX 5700XT Sapphire Pulse, ASUS MG279


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 9. únor 2020, 15:33 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Digital Foundry: Ray Tracing in Games: How Today's Big Tech Gamble Became Tomorrow's Sure Thing [Sponsored]
https://www.youtube.com/watch?v=SJ0NzZAkPlo

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 15. únor 2020, 14:54 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Otestoval jsem world of tanks RT na 5700xt.Vysledek v 2560x1440 AA ultra a RT ultra 13440bodu.1080TI podvoltovana na 1700mhz dala 16600bodu.Takze nic moc...

_________________
CPU-Ryzen 3700x,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3733Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 5700XT Nitro+@2050/14880,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 5. březen 2020, 23:22 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
RDNA 2 s podporou DXR1.1 (DXR 1.1 bude uveden s W10 20H1)

Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 9. březen 2020, 10:31 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
DXR 1.1 byl vyvynut ve spolupráci s AMD při zachování plné zpětné kompatibility s RTX
Citace:
Microsoft and AMD, however, worked together on the latest iteration of the DXR API specifically to aid the Xbox and RDNA graphics cards. But DXR 1.1 is still entirely backwards compatible with Nvidia’s GPUs, which would suggest there will be some commonality across all platforms.

“Microsoft DXR 1.1 API… was co-architected and co-developed by AMD and MIcrosoft to take full advantage of the common ray tracing architecture,” says Wang.” This is a great proof point of the benefit of ‘Radeon everywhere’.”

Or at least it will be if there is a tangible performance boost for Radeon’s ray tracing versus GeForce RTX ray tracing for similarly priced graphics cards. If developers are coding specifically for AMD’s ray tracing methodology for consoles, and it is significantly different to Nvidia’s, then you would naturally expect performance to be better for the red team. But only time will tell how that all plays out.
PCGN - AMD co-developed Microsoft’s DXR 1.1 API to speed up Xbox Series X ray tracing


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 16. březen 2020, 22:37 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Nějaká čísla od MS ohledně HW RT na RDNA 2 v XBox Series X

Obrázek

XBox Series X / RDNA 2 - up to 380 miliard ray intersections/sec (380 GigaRays/sec)
RTX 2080 Ti / TU102 - up to 10 miliard ray intersections/sec (10 GigaRays/sec)

Oboje jsou hausnumera, ale dafuq? :shock:


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. březen 2020, 14:12 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Khronos právě uveřejnil Vulkan VK_KHR_ray_tracing cross-vendor extension

Asi nejzajímavější slide
Obrázek

Phoronix - Vulkan Ray-Tracing Arrives With New Khronos Extension


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. březen 2020, 19:30 
Začátečník
Začátečník

Založen: 22. květen 2010
Bydliště: Bojnice Slovakia
Nahoru
Krteq napsal:
Nějaká čísla od MS ohledně HW RT na RDNA 2 v XBox Series X

Obrázek

XBox Series X / RDNA 2 - up to 380 miliard ray intersections/sec (380 GigaRays/sec)
RTX 2080 Ti / TU102 - up to 10 miliard ray intersections/sec (10 GigaRays/sec)

Oboje jsou hausnumera, ale dafuq? :shock:


Divnô.

EDIT:

https://www.resetera.com/threads/xbox-s ... 51/page-28

tu sa to rozobera v diskusii podrobnejsie.
Niekto tam spocital, ze tych 380 miliard treba vydelit 10, cim sa dostavame na 38 Gigarays, cize 4x viac ako 2080Ti.

Nato mu ale zase iny clovek napisal, ze tych 380,resp 38 nie su Gigarays, ale len tie "intersections" a to su dve rozdielne veci. Naopak, MS vraj tvrdi, ze RT jadra same o sebe maju vykon 13 TF, zatialco Nvidia pri prezentacii Turingu prisudila RT jadram 2080(nie Ti) 23 TF...

Este inak:

"The RT cores in the XBOX are doing 13TF worth of RT work. So 13TF RT + 12TF Raster = 25TF.
NVIDIA claims 35TF for the 2080, spread out like this: 23TF RT + 10TF Raster + 2TF INT/FP execution = 35TF.

So according to that metric the 2080 is 40% faster in RT than the Xbox Series X. The 2080Ti would be at least 85% faster."


Takze suma sumarum, vie boh ako to je :-D
Ale predpokladam, ze nejako zasadne rychlejsie ako u Turingu to nebude, a ak nahodou ano, tak Ampere to minimalne dorovna, resp. dalej navysi.

Este na zaver off-topic, z oblubeneho lifestyloveho blogu sa uz siria oslavne choraly na novy Xbox a jak inak, RDNA2 na rozdiel od Nvidie nema ziadne extra vypocetne jednotky na raytracing, hoci video od DF, linknute priamo v tamojsom clanku, tvrdi pravy opak. Preco ale o tom neklamat, ked sa natiska prilezitost kopnut si do NV a tvrdit, ze dedikovany RT hardware u Turingu urobila schvalne!! zbytocne komplikovany... :lol:

_________________
Core i9 7940X @ 4,1GHz - Corsair LPX Vengeance 64GB DDR4 3000 MHz - Gigabyte X299 Aorus Gaming 7 - 2x Gigabyte Geforce RTX2080Ti (Windforce OC + Gaming OC) - Samsung 950 Pro 256GB - Samsung 960 Evo 500 GB - Samsung 850 Evo 500GB - Intel 530 Series 240GB - WD Caviar Black 2TB - WD Caviar Green 2TB - WD Gold 6TB - AlphaCool EisBaer 360 - Fractal Design Define R5 White - HP Z38c


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. březen 2020, 20:37 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Hoši hoši budeme porovnávat Gigaraye za sekundu? Tak jako jsme porovnávali Gigaflopy za sekundu a divili se jaktože ta GCN to nedrtí když by měla? Počkejme si na praxi ano.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. březen 2020, 20:57 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Timmah! napsal:
https://www.resetera.com/threads/xbox-series-x-a-closer-look-at-the-technology-powering-the-next-generation.175351/page-28

tu sa to rozobera v diskusii podrobnejsie.
Niekto tam spocital, ze tych 380 miliard treba vydelit 10, cim sa dostavame na 38 Gigarays, cize 4x viac ako 2080Ti.

Nato mu ale zase iny clovek napisal, ze tych 380,resp 38 nie su Gigarays, ale len tie "intersections" a to su dve rozdielne veci. Naopak, MS vraj tvrdi, ze RT jadra same o sebe maju vykon 13 TF, zatialco Nvidia pri prezentacii Turingu prisudila RT jadram 2080(nie Ti) 23 TF...

Este inak:

"The RT cores in the XBOX are doing 13TF worth of RT work. So 13TF RT + 12TF Raster = 25TF.
NVIDIA claims 35TF for the 2080, spread out like this: 23TF RT + 10TF Raster + 2TF INT/FP execution = 35TF.

So according to that metric the 2080 is 40% faster in RT than the Xbox Series X. The 2080Ti would be at least 85% faster."


Takze suma sumarum, vie boh ako to je :-D
Ale predpokladam, ze nejako zasadne rychlejsie ako u Turingu to nebude, a ak nahodou ano, tak Ampere to minimalne dorovna, resp. dalej navysi.
Právě jsou to hausnumera, ale jinak je to stejné. Obě čísla jsou uvedena pro stejné operace za sekundu (ray intersections/sec), ale nevíme za jakých podmínek atd., takže stále hausnumera, ale když už to tvrdí Micro$oft... :D

K ty diskuzi co jsi linkoval... to je snůška nesmyslů :mrgreen:

A ano, rychlejší jak Turing to klidně být může. Podle Nvidie se u RTX provádí BLAS (Bottom Level Acceleration Structure) na RT jednotkách a TLAS (Top Level Acceleration Structure) na CPU.

Zatímco u RDNA 2 se podle patentu BLAS provádí v "RT jednotkách" integrovaných do TMU a TLAS skrze shader core. Právě v TLAS skrze shader core může být zásadní rozdíl


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. březen 2020, 21:36 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. září 2005
Bydliště: Praha
Nahoru
No pokud by to nebylo rychlejší jak Turing, tak by snad ani nemělo smysl to tam dávat, pokud ten RT chtějí nějak reálně používat ve hrách a ne jen v tech demu minecraftu, navíc když XSX míří na 4K60fps..


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 17. březen 2020, 21:58 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
tak rýchlejšie ako rýchlejšie ale o koľko :)
a snád nikto neverí že z ničoho zrazu potom vytiahnu 40x násobok na to treba aj HW a ten zase taký zázračný nemajú skorej naopak
ked berieme tých 380 vs 10 :mrgreen:
čisto teoreticky ak to odvodíme od výkonu rx5700 by ale nová konzolka mohla poraziť aj 2080ti , a aj v tom RT
ale zázraky by som nečakal a aj tak si potom môžu v podstate na každú hru potom nalepiť RT suported

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38WK95C, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 542 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.