Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je po 23. listopad 2020, 23:05

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 612 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 4. září 2020, 21:16 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
To vypadá, že teď nastane doba, kdy se starý dobrý hry (nový stojí za ***) budou předělávat na lepší render s Raytracingem... to už nebude jen jedna dvě hry ročně. :twisted: Stejně sem zvědav, jak se s tím Raytracingem hlavně poperou ty konzole. Ty mají HW pevně daný, takže pro lepší efekty bude třeba lépe a lépe optimalizovat (jinými slovy chytře ten raytracing šidit :-D ).

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 6. září 2020, 00:57 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 28. prosinec 2007
Nahoru
Krteq napsal:
Otázka ovšem je jestli ten W3 update vydají i na PC. Tam by to znamenalo přepsat na DX12 s DXR

to už mají, Cyberpunk 2077 používá stejný REDengine


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: ne 6. září 2020, 20:41 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
Ache napsal:
Ty mají HW pevně daný, takže pro lepší efekty bude třeba lépe a lépe optimalizovat (jinými slovy chytře ten raytracing šidit :-D ).

ja myslel že chytrý šizení jsi už začal uznávat

Bude rozhodně pozitivní že s novým updatem bude w3 na PC mít konečně i HDR

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, LG OLED65BX, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 16. září 2020, 12:39 
Začátečník
Začátečník

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Banánová Republika Ɨ (SR)
Nahoru
Fortnite získá podporu ray tracingu už zítra, jak bude vypadat?


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 25. září 2020, 00:14 
Začátečník
Začátečník

Založen: 22. květen 2010
Bydliště: Bojnice Slovakia
Nahoru
foboss napsal:


Stale ako hra pre 10-15 rocne decka, ktorou aj je.

_________________
Core i9 7940X @ 4,1GHz - Corsair LPX Vengeance 64GB DDR4 3000 MHz - Gigabyte X299 Aorus Gaming 7 - 2x Gigabyte Geforce RTX2080Ti (Windforce OC + Gaming OC) - Samsung 950 Pro 256GB - Samsung 960 Evo 500 GB - Samsung 850 Evo 500GB - Intel 530 Series 240GB - WD Caviar Black 2TB - WD Caviar Green 2TB - WD Gold 6TB - AlphaCool EisBaer 360 - Fractal Design Define R5 White - HP Z38c


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 26. září 2020, 13:32 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Ray Traced Devil May Cry 5 Special Edition na PS5 (RDNA2 36CUs)

Devil May Cry 5 Special Edition - Ray Tracing Overview


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 30. září 2020, 14:39 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 14. březen 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Nahoru
Beyond Benchmarks: RTX 3080 vs RTX 2080 Ti Ray Tracing Performance Analysed In-Depth
https://youtu.be/RyYXMrjOgs0

_________________
<-MB-> Gigabyte Z490M Gaming X | <-CPU-> Intel i5 10400 <-RAM-> 16GB (2x8) GOODRAM IRDM PRO 3600 Mhz
<-NVME-> 512GB Adata XPG SX8200 Pro | <LCD> 27"AOC 27G2U | <-GPU-> Sapphire Radeon RX 6800 XT
<-PSU-> Seasonic FOCUS Plus Gold 750W | <CASE> Metallic Gear by Phanteks NEO Micro V2 Black


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: po 2. listopad 2020, 19:37 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 14. březen 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Nahoru
UL 3DMark now features a full DirectX Raytracing feature test
https://www.guru3d.com/news_story/ul_3dmark_now_features_a_full_directx_raytracing_feature_test.html

please note that this new test is only available in the paid versions of 3DMark

_________________
<-MB-> Gigabyte Z490M Gaming X | <-CPU-> Intel i5 10400 <-RAM-> 16GB (2x8) GOODRAM IRDM PRO 3600 Mhz
<-NVME-> 512GB Adata XPG SX8200 Pro | <LCD> 27"AOC 27G2U | <-GPU-> Sapphire Radeon RX 6800 XT
<-PSU-> Seasonic FOCUS Plus Gold 750W | <CASE> Metallic Gear by Phanteks NEO Micro V2 Black


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: út 3. listopad 2020, 10:20 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Intel přidává podporu RT skrze Vulkan VK_EXT_Ray_Tracing extensi v Linuxovém ANV driveru. Podpora ve Windows Vulkan driveru bude následovat.

Phoronix - Intel Begins Their Open-Source Driver Support For Vulkan Ray-Tracing With Xe HPG

Zatím žádné informace o podpoře Windows DXR


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 6. listopad 2020, 20:26 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 14. březen 2004
Bydliště: Ostrava Poruba
Nahoru
NVIDIA confirms that Cyberpunk 2077 Ray Tracing will work on any DXR-compatible GPU

Tak Krtku měl jsi pravdu :)
https://www.dsogaming.com/pc-performanc ... tible-gpu/

_________________
<-MB-> Gigabyte Z490M Gaming X | <-CPU-> Intel i5 10400 <-RAM-> 16GB (2x8) GOODRAM IRDM PRO 3600 Mhz
<-NVME-> 512GB Adata XPG SX8200 Pro | <LCD> 27"AOC 27G2U | <-GPU-> Sapphire Radeon RX 6800 XT
<-PSU-> Seasonic FOCUS Plus Gold 750W | <CASE> Metallic Gear by Phanteks NEO Micro V2 Black


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 6. listopad 2020, 20:51 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Však je blbost aby to bylo IHV specific když se už cca. rok ví že CP2077 poběží na PC na DX12 :)


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 7. listopad 2020, 09:55 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
spajdr:
Oproti konspiracim, vsechny hry s RT, krome specifickych pripadu jako nVidiacky mod do Quake II, pojedou na jakymkoliv HW s podporou DxR. Je to tak od zacatku a nV nijak netlacila na nejaky proprietarni omezeni (ono by to asi ani moc neproslo), ale tlacila DxR a bylo to tak i deklarovany, takze by bylo hodne divny, aby treba Cyberpunk byl nejak umele omezen.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 7. listopad 2020, 10:11 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Koneckoncu, nic nebrani programatorum vyuzit proprietarni extenze obou vendoru ke zvyseni vykonu nad standard dxr.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i9-9900KF cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Asus 3090 TUF G. OC 1815@0,85 SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Logitech G935 wireless, OS: Win10/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: dnes, , 12:28 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Oficiální Vulkan Ray Tracing konečně venku

Standardizované VK_KHR_.... extensions byly finalizovány a vydány spolu s Vulkan 1.2.162
Citace:
The Vulkan ray-tracing support is now deemed final and out of the provisional guard. This includes the finalized versions of VK_KHR_acceleration_structure, VK_KHR_ray_tracing_pipeline, VK_KHR_ray_query, VK_KHR_pipeline_library, and VK_KHR_deferred_host_operations.

The Vulkan ray-tracing specification now has the support of AMD, Arm, EA, Epic Games, Facebook, Imagination, Intel, NVIDIA, Qualcomm, Samsung, Unity, Valve, and other stakeholders.



 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: dnes, , 14:41 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Jedna z prvních her s podporou DirectX 12 Ultimate (DXR 1.1 atd.) - WoW: Shadowlands

1440p
Obrázek

4K
Obrázek

Hardware Numb3rs - World of Warcraft Benchmarks: AMD Radeon 6800XT Vs NVIDIA RTX 3090 (YouTube)


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: dnes, , 14:51 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Krteq napsal:
Jedna z prvních her s podporou DirectX 12 Ultimate (DXR 1.1 atd.) - WoW: Shadowlands

Obrázek

Hardware Numb3rs - World of Warcraft Benchmarks: AMD Radeon 6800XT Vs NVIDIA RTX 3090 (YouTube)

No limitem tu rozhodně nebude výkon GPU ale spíš CPU - viz SAM :-D

Aspoň vidíme, že SAM v takových situacích fakt pomáhá.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: dnes, , 15:09 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Tenhle test souvisi s CPU limitem a vlivu SAM a ne RT, tedy spatny tema.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: dnes, , 15:17 
Redaktor PCT
Redaktor PCT
Obrázek uživatele

Založen: 01. listopad 2014
Bydliště: Olomouc
Nahoru
Já už to s HW Numbers řešil jednou na Twitteru a benchovat WoWko mi přijde nesmysl. Jakejkoliv test nebude nikdy pořádně relevantní. Nějakej výkon v lítání na mountu je každýmu imo fuk. Heavy to je, jakmile je víc lidí pohromadě a mačkaj ability. A to se dá jen horko těžko zreplikovat. I když on mě přesvědčoval, že když je 25 lidí sehranejch v raidu, tak to replikovatelný je. Po 16 letech hraní WoWka s pauzama se mi tomu moc věřit nechce.

_________________
Oficiální Facebook OC profil -> Soutěže o hardware, zajímavosti a mnoho dalšího
Twitter - Bitcoin, mining...


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: dnes, , 15:34 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Pokud je někde RTX 3090 stejně rychlá jako 2080Ti, tak limitem rozhodně není GPU. Ale OT to zas tolik není, raytracing ta hra má. :-D Ale hodnotit podle toho výkon v DXR 1.1 opravdu nelze. :wink:

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: dnes, , 15:36 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Nejde to, muselo by to mít benchmark nebo replay recorder. Když se před lety řešila podobná situace v Lineage2 tak tam byla aspoň ingame replay, ale i to nebylo moc relevantní protože její přehrávání bylo mnohem méně CPU náročné než reálné hraní kdy hra musí komunikovat se serverem.

Co je ale zarážející je ta latence. To je ňákej bug nebo chyba měření? S většim FPS roste i latence he?


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 612 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: DOC_ZENITH a 8 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.