Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je so 22. únor 2020, 02:38

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 511 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 18. duben 2019, 20:43 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
a ako spravis normal mapu,alebo tesselaciu cez DXR bez pixel shaderu ?


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 18. duben 2019, 20:57 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
DOC_ZENITH napsal:
A ty chceš aby 60% tvého jádra padlo na RT když nemáme ani výkon na 4K60 při normálnim renderu? Současné RT ukázalo že HW na to nemá, jede to zle a ještě k tomu je to noisy jak píča.


docu, jedina hra kde se s rt nejak projevuje sum je BF5, a to jen nekde. a jejich implementace neni zrovna vzorova, nepouzivaj dokonce ani TC odsumovac. co se tyce vykonu, opakovane tu povidas neco o tom jak na to neni vykon, a ja jedu s RT v BFV v okoli 60-80fps ve 1440p i v tom zajebanym BF5. Meanwhile to v ostatnich hrach jede spis lip.
Kdyz uz kritizujes RT, vyber si neco co ma oporu v realite, jako treba cenu, to posledni jeste zbyva.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 18. duben 2019, 21:30 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
DOC_ZENITH:
Nevim o jakych 60% jadra mluvime, tolik to nezabira. Honba za 4k jde mimo me. Pokud myslis o budoucnu, tak pokud se RT bude vice prosazovat, tak k tomu budou uzpusobeny i GPU.

Jede to vcelku dobre, pokud mas Turing. :) Nejde to hodnotit podle odchazejici generace a stale se bavime o vyhledu do budoucna, kdy toto je jen zacatek.

Vyraznejsi noise ma-mela, nevim jak s tim pokrocili, jedna hra a kdyz vynecham fan modifikace, tak jsem jinak jinde zadny hodne opravdu rusivy sum nevidel. To vse zalezi na denoiseru.

Netroufam si vestit co intel a AMD, jelikoz se vi presne prd o Navi i Xe, ale obe firmy s RT pocitaji.

V rasterizaci je vykonu dost, problem jsou limitace samotny rasterizace pro vizualni stranku a pak roubovani ruznych hacku a berlicek, aby se ta limitace obesla a ktery nedosahuji uspokojivych vysledku.

Prumysl je jineho nazoru a ja vidim, ze ten cil je na dosah a RT se stava konecne pouzitelnym v realnem case s velkym potencialem do budoucna.
havli napsal:
Akorat na ten RTCW budes potrebovat RTX 2080 Ti
Zase bych neprehanel, 2080Ti tak pro 4k, jinak ve FullHD Path Tracing zvladnou i nizsi modely.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 18. duben 2019, 22:45 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Tak jestliže se plánuje v roce XYZ 60% výkonu do RT tak to bude odpovídat ne? To je jedno, nemá smysl debatovat, chce to více her a uvidíme, podle mě rozhodne další generace konzolí.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 19. duben 2019, 08:24 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. říjen 2009
Nahoru
hnizdo napsal:
...co se tyce vykonu, opakovane tu povidas neco o tom jak na to neni vykon, a ja jedu s RT v BFV v okoli 60-80fps ve 1440p i v tom zajebanym BF5. Meanwhile to v ostatnich hrach jede spis lip...
Podľa mňa nehovoríte s DOCom o tom istom.
Samozrejme že je dostatok výkonu na ten osekaný typ RT efektov ako je implementovaný v súčasných hrách - neprekvapivo, keďže to bolo nastavené tak, aby sa to dalo hrať.

Inak, mňa by zaujímalo, či ten Quake II RTX je naozaj tiež čisto dokončený Q2VKPT (čistý path-tracing ak som to dobre pochopil), alebo sú tam aj zásadné zmeny.

_________________
CPU: i7-3770 @3,8-4GHz; COOLER: NH-C12P (lapovaný) MB: ASRock Fatal1ty Z77 PROFESSIONAL-M RAM: 2x8GB DDR3 HyperX Savage 1600MHz CL9
VGA:
Asus GTX 1060 3GB OC HDD: Intel 520 120GB + Samsung SpinPoint F3 1TB + Toshiba 2TB + Samsung SpinPoint F1 1TB
PSU: Corsair HX520 CASE: Thermaltake Swing Silver w/o window -trošku modifikovaná (skôr znásilnená) DISPLAY: Asus MX239H


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 19. duben 2019, 10:25 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
Jak ten QII rtx tak hybridni rtx chodi i ve 4k v hratelnych fps. O tom mluvim ja. O cem mluvi doc prave nevim.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 19. duben 2019, 10:35 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Hladis napsal:
havli napsal:
Akorat na ten RTCW budes potrebovat RTX 2080 Ti
Zase bych neprehanel, 2080Ti tak pro 4k, jinak ve FullHD Path Tracing zvladnou i nizsi modely.

FHD asi neni cilova skupina pro karty za >20k. A kdyz vidim, jak se to plazi kolem 40 fps na RTX 2080 pri 2560x1440 rozliseni, tak nic moc. https://www.youtube.com/watch?v=YZITcg3sTHY

Kdyz vezmu origo Q2, tak pro stejny vykon mi staci GF2 GTS :mrgreen: Pokud teda pominu fakt, ze takove rozliseni neda... ale v 1600x1200 ma 76 fps. Krome par stinu a svetel tam moc rozdil ve vzhledu neni.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 19. duben 2019, 10:53 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
tak ono to moze vypadat pekne aj bez RTX s tym ze to ide s X-krat viac fps
https://www.youtube.com/watch?v=0uurJ-zjhok&t=21s


Naposledy upravil rbclass dne pá 19. duben 2019, 11:09, celkem upraveno 3x.

 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 19. duben 2019, 10:55 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
ono spústa nových hier sa aj bez RT plazí na dosť malých fps aj bez RT, takže nutne to neni problém RT
ked už sa bavýme o WQHD+

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, AW3418DW, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: pá 19. duben 2019, 11:36 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 25. únor 2007
Nahoru
rbclass napsal:
tak ono to moze vypadat pekne aj bez RTX s tym ze to ide s X-krat viac fps
https://www.youtube.com/watch?v=0uurJ-zjhok&t=21s


- tu ale nejde o to či to vyzerá pekne alebo nie, aj to čo si posielal vyzerá stále jak hra z daného roku, akurát malinko potunená. Tu ide o to že s tým RT to dosahuje kvalitu nasvietenia a reflexií akú sme zatiaľ v žiadnej inej hre nedostali a to je to o čo ide. S ohľadom na to že RT napr. není tak závisle na geometrií sa dá predpokladať, že keby to malo o dosť detailnejšiu geometriu, tak by to zase už až toľko FPS nezhltlo jak by možno niekto čakal. Každopádne v tomto prípade ide čisto o demonštráciu enginu a teda GI, tiene, reflexie a nie o to jak tá hra vyzerá.

EDIT: A čo sa týka FPS, tak je to modifikácia do starej hry, dosť pochybujem že to ide v najefektívnejšom režime jak je možné. Z tohoto pohľadu a vzhľadom na to že ide o novú technológiu sú tie FPS skôr prekvapujúco vysoke. Každopádne nikto asi nečaká, že s prvou generáciou RT kariet budeme v hre počítať všetko s RT a ešte v 4k@60FPS...to asi tažko, toto je len začiatok. Časom sa budú karty robiť viac a viac na to aby počítaly rýchlejšie RT, RT cores bude v porovnaní s ostatnými častami čipu mať stále väčšie zastúpenie. Dá sa povedať, že možno rasterizačný výkon zostane skoro nezmenený a navyšovať sa bude hlavne RT výkon, napr. to čo sa ušetrí so 7nm možno pripadne skoro výhradne na nové RT cores. A možno budeme prekvapený, že keď sa komplikované úlohy ako jemné tiene, reflexie a pod. presunú na RT, tak ten súčasný rasterizačný výkon bude možno aj plne dostačujúci na 4k@60FPS. :)

_________________
MB: ASUS P9X79 CPU: Intel i7-4820K + Noctua NH-U12P RAM: 48 GB DDR3 1333 MHz GPU: EVGA GeForce RTX 2070 XC GAMING SSD: Intel 730 240 GB, Crucial MX300 1 TB
PSU: Seasonic X-560 SOUND: ASUS Xonar Essence ST + Xonar H6 + AKG K701 + Creative Inspire 6.1 6700 CASE: Cooler Master Silencio 650 LCD: HP Z32 4K
KEYBOARD: CM Storm Quickfire XT MOUSE: Logitech G500s + G240 GAMING: Logitech G29, Xbox Elite Controller, Saitek X56 Rhino H.O.T.A.S. OS: Windows 7 Pro 64-bit


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: so 20. duben 2019, 19:51 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Digital foundry: Minecraft Ray Tracing Live Play: A Path Traced Showcase?
https://www.youtube.com/watch?v=5jD0mELZPD8
Hodne pekny video.


Promaz balastu a uprava prispevku. Reste tema a ne tahani za slovicka.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 1. květen 2019, 17:28 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Citace:
I’m pleased to share today that the Intel® Xe architecture roadmap for data center optimized rendering includes ray tracing hardware acceleration support for the Intel® Rendering Framework family of API’s and libraries.
https://itpeernetwork.intel.com/intel-r ... #gs.8k1oj0

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 1. květen 2019, 18:33 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
Citace:
I’m pleased to share today that the Intel® Xe architecture roadmap for data center optimized rendering includes ray tracing hardware acceleration support for the Intel® Rendering Framework family of API’s and libraries.
https://itpeernetwork.intel.com/intel-r ... #gs.8k1oj0
Pokud je to bráno takto, tak to není zas taková novinka :)

"Data center optimized rendering including ray tracing HW acceleration" podporují už teď všichni hlavní IHVs


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 1. květen 2019, 18:37 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
Hladis napsal:
Digital foundry: Minecraft Ray Tracing Live Play: A Path Traced Showcase?
https://www.youtube.com/watch?v=5jD0mELZPD8
Hodne pekny video.


Promaz balastu a uprava prispevku. Reste tema a ne tahani za slovicka.

kedze to ide cez opengl..pomahaju tomu rtx jednotky ?

kukam ze to ide celkom svizne v 4K aj s 1080ti
https://youtu.be/ZzCvRF_sID8?t=108

dokonca gtx970
https://www.youtube.com/watch?v=qylgZQSDcIY


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 1. květen 2019, 18:55 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Ne, nepomaha tomu nic, proto je to i tak narocny na vykon. Jede to pres standartni jednotky, v tom DF videu je to i zmineny vcetne toho jak to jede.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 1. květen 2019, 19:06 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
Ne, nepomaha tomu nic, proto je to i tak narocny na vykon. Jede to pres standartni jednotky, v tom DF videu je to i zmineny vcetne toho jak to jede.
Náročný, vždyť to utáhne i GTX 970 a GTX 1080Ti ve 4K :?


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 1. květen 2019, 19:19 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
30 fps na GTX 1070 v 720p je jako super vykon ? Koukame na stejny video nebo na nejaky z jiny dimenze ? :roll: A to to tam maji rozebrany jak to jede hned v prvnich minutach.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 1. květen 2019, 19:23 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
subjektivne je to super vykon..znamena to ze si to v 60fps mozem zahrat aj ja,ine ma nezaujima :)
(chlapovi na 2080ti to ide 60fps v 1080p pri 70-90% vytazenosti,cize na 1080ti to pojde velmi podobne)
pozrel som to cele..odrazy to ma sice SSR,ale to nasvietenie je takmer dokonale..(ma to mierne spozdenie co som vyrozumel z toho co tam hovoria)


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 1. květen 2019, 19:31 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Jo ale všimni si jak pokládá ty bloky, tak že je tam artefakt ala to světlo zmizí komplet až o chvíli později, tzn pravděpodobně je nasvětlení počítané separé a ne pro každej frame, tzn cool scenérie ale neni to komplet real-time, je tam delay, můžeš tím tedy nasvítit scénu ale dynický phybující se zdroje světel jsou asi mimo realitu. A outdoor screeny jsou přitažený, ala zvednem konstrast, saturaci, potlačíme mlhu a juuu to je hezký, až na to že bez RT by to bylo stejně hezký kdyby se provedly stejný postprocessing úpravy.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 1. květen 2019, 19:58 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
30 fps na GTX 1070 v 720p je jako super vykon ? Koukame na stejny video nebo na nejaky z jiny dimenze ? :roll: A to to tam maji rozebrany jak to jede hned v prvnich minutach.
:? Netusim jakej Path Traced shader mod používali v tom DF review, ale to co posílal rbclass je SUES PTGI (Path Traced Global Illumination) shader mod a běží to na všem.
Citace:
This Shader includes:
- Fully Pathtraced Global Illumination (with infinte bounces, 1 bounce per frame)
- Fully Raytraced reflections (+roughness) No Screenspace.
- Glass/Ice refractions
- Support for PBR textures

I7 6700k, 16GB RAM, Nvidia GTX 1080Ti ve 4K
GTX 970 with an i7 4790k and 16GB DDR3 RAM.


//Tak podle popisků k tomu DF videu používali stejný shader mod, ale výsledky se dost lišej, chlapci na DF to asi blbě nastavili nebo použili jinou verzi :D


Naposledy upravil Krteq dne st 1. květen 2019, 20:05, celkem upraveno 2x.

 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 511 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 3 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.