Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je út 25. únor 2020, 01:47

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 511 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: st 1. květen 2019, 19:59 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
@přihlášen DOC_ZENITH :4 framy pozadu,ak som dopre rozumel

skusam to akurat a ide to krasne

vypada to skvele a ide mi to v pohode 60fps v 1200p
https://imgur.com/a/hLtvQfu


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 03:35 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Krteq napsal:
chlapci na DF to asi blbě nastavili
V tech videich nikde nevidim zadny ukazatele fps. Nevim ani zda pouzivaji aktualni verzi. Pochybuju, ze DF ve svych analyzach jsou uplny mimoni, co nevedi co delaji a "blbe" to nastavili. Pokud vezmu jine uzivatele a jejich vysledky
Citace:
I’m using a slightly (very slightly) overclocked 1070 and I can do 1080p with this shaded pack at about 36 FPS lowest. Up to about 65 if I’m in a cave.
Citace:
Performance-wise, this mod ran at around 25-40FPS on notglacier's GTX 1070 Ti powered system
Citace:
my 7700k at 5ghz and 1070ti can run this at 19fps lol
a https://www.youtube.com/watch?v=oIlu3-8nlt4 Zelezi na kvalite nastaveni a na samotny narocnosti sceny. Je naprosto absurdni, aby GTX 970 zvladla takovyto (prezentace DF) kvalitni Path tracing v nejakych slusnych fps v komplikovany scenerii, kdyz to nezvladaji silnejsi karty. Jinak toto nejede na vsem
Citace:
Unfortunately, it is currently impossible to run PTGI on an AMD card. As for why, geometry shaders do not work on Minecraft, because Minecraft uses quads for geometry instead of tris/triangles, and geometry shaders do not allow quads as an input. Nvidia has an extension that fixes this, but unfortunately AMD does not.

rbclass napsal:
ide mi to v pohode 60fps v 1200p
To ale netestujes posledni verze SEUS PTGI, protoze ty jsou placeny, ale nejaky uz letity.
Citace:
Only those who purchase the 10USD (Gold Tier) are given access to it
https://www.patreon.com/posts/seus-ptgi-e6-25937144 Jedine ze jsi ji zaplatil.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 09:14 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
ako mozes vediet co testujem ? :-D

mam SEUS PTGI E6..

E5 mi blbla ,torch nehadzali ziadne svetlo a podobne..

mozem to sem dat,na ulozto napr ak chcete..ma to 6MB


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 09:25 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hladis napsal:
V tech videich nikde nevidim zadny ukazatele fps. Nevim ani zda pouzivaji aktualni verzi. Pochybuju, ze DF ve svych analyzach jsou uplny mimoni, co nevedi co delaji a "blbe" to nastavili.
Tak podle toho co říkají v tom videu používají starou verzi 1.12.2, netuším proč - viz. video v čase 0:34
DF - Minecraft Ray Tracing Live Play: A Path Traced Showcase? - 0:34

Ohledně toho že to nešlape na AMD kartách, máš v té citaci vysvětleno proč - AMD nemá OpenGL extensi která to dovoluje
Citace:
Unfortunately, it is currently impossible to run PTGI on an AMD card. As for why, geometry shaders do not work on Minecraft, because Minecraft uses quads for geometry instead of tris/triangles, and geometry shaders do not allow quads as an input. Nvidia has an extension that fixes this, but unfortunately AMD does not.


Jinak už z principu není problém path tracing rozběhat na jakémkoliv GPU pod DX nebo Vulkanem

//@rbclass: Dík za info.


Naposledy upravil Krteq dne čt 2. květen 2019, 09:50, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 09:40 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 20. únor 2008
Nahoru
pretoze to ide len na 1.12.2..tie shadre su nie upravene pre vyssie verzie

v DF videu na konci sa este zmienuju,ze podobny "ray tracing" by sa mohol objavit v next konzoliach. Ma to par fejkov,par kompromisov,ale stale to vypada velmi dobre.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 14:21 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
rbclass napsal:
ako mozes vediet co testujem ? :-D mam SEUS PTGI E6..
Aha, uz je mi to jasny. :roll: :-D Volne k mani jsou jen nejaky letity stary verze a koukam, daji se novejsi rekneme "vypujcit" jinde, coz asi bude i tvuj pripad. Holt nejsem warezak, a nehledal jsem to "jinde". Hmm, nejsem moc fanda takovych vypujcek, ale mohl bych to vyzkouset a trochu otestovat. :oops:
Krteq napsal:
Ohledně toho že to nešlape na AMD kartách, máš v té citaci vysvětleno proč
No vzdyt jsem tu citaci uvedl, tak proc ji pises znova. To jen ze to nejede na vsem a je jedno ze to je proto, ze AMD nema prislusny fix a extension a autor modu to nedokaze obejit, jelikoz compiler mu hazi errory.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 15:43 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
rbclass napsal:
v DF videu na konci sa este zmienuju,ze podobny "ray tracing" by sa mohol objavit v next konzoliach. Ma to par fejkov,par kompromisov,ale stale to vypada velmi dobre.


Pokud to bude engine graficky stejne komplexni jako minecraft, tak ---- zrejme ani pak ne. Pristi konzole bude mit tezko vykon 1080ky.

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 15:48 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
No tak jsem to vyzkousel SEUS PTGI E6 na demu Minecraftu, to je casove omezeny a nemam tam veci jako svitici, barevny, leskly kameny atd.... Odpovida to cca vykonu jaky maji ve videu DF s GTX 1070, tedy mezi 30-47 fps a to tam je jen voda a krajina (DF tedy nemeli nic "blbe" nastaveny, krome zapnutyho V-sync). Bohuzel na nebi jsou nejaky artefakty. Co jsem koukal, tak ona je i trochu alchymie namichat ty mody a verze hry i modu aby to sedelo, ale nestudoval jsem to vice do hloubky, nikdy jsem to nehral.

Obrazky:
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_1o1kbx.png
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_03kkrk.png
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_0oyjgj.png
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_3qwks0.png
https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_17_3b2kev.png
Mam jich, vic, vybral jsem jen nektery.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 15:54 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Hmm, takhle nejak vypadaly techdema k DX6 grafikam. :roll:

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 16:01 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 29. březen 2007
Nahoru
:lol: Najednou ten RT Quake vypada jako nextgen

_________________
MB: Asrock Z370 Taichi CPU: Core i7-8700K cooler: Scythe Yasya RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL17 G.Skill TridentZ, VGA: Zotac 2080 Ti AMP SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS, Intel 320 300GB, HDD: 2x3TB Toshiba, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: Silverstone Fortress FT-02 v2012 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Roccat Kave XTD 5.1 analog, OS: Win10/64 Pro


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 16:04 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
havli napsal:
Hmm, takhle nejak vypadaly techdema k DX6 grafikam. :roll:
No to asi tezko. Zadny takovy "demo" nedokazalo udelat realny a dynamicky nasvetleni, odrazy a stiny. Se prosim te podivej, jak to vypadalo tehda ve hrach pod DX6 https://www.uvlist.net/groups/info/directx6 . :roll:

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 16:24 
Začátečník
Začátečník

Založen: 05. květen 2008
Nahoru
Tohle je krásný příklad ad absurdum. Ono to chce mít v první řadě realitě odpovídající grafiku, jinak mi tam trochu chybí smysl. Ale to časem určitě přijde (jen to snad nebude trvat moc dlouho)...


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 16:31 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Hladis napsal:
No to asi tezko. Zadny takovy "demo" nedokazalo udelat realny a dynamicky nasvetleni, odrazy a stiny. Se prosim te podivej, jak to vypadalo tehda ve hrach pod DX6 https://www.uvlist.net/groups/info/directx6 . :roll:

Nasvetleni a stiny mozna ne, ale pixely 5x5 cm mel naposledy Wolf3D leta pane 1992 a kdovi jestli i tam nebyly detailnejsi "textury".

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 16:47 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Jezis vzdyt je to Minecraft ....... resime tu RT a ne ze Minecraft je voxelova hricka s bloky, postavena na Jave a vypadala i roku 2009 vizualem zastarale.

Vanila https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_18_45wkd1.png
Namodovany https://abload.de/img/javaw_2019_05_02_18_4loklg.png

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 17:01 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Ja neresim co to je, ale jak to vypada. A prezentovat RT na necem, co silne pripomina 30 let stare hry.... to je trosku mimo.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 17:12 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 21. květen 2011
Bydliště: Praha
Nahoru
Ti šibe asi, někdo udělá mód a ty tady meleš něco o prezentaci :roll:

_________________

GB450GX-M2 256GB-1TB SSD-3TB HDD-Fractal R5-D700W
R5 2600@4.02Ghz-16GB@3333Mhz-GTX1070@~2/8.8Ghz


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 17:17 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Rekl bych, ze spis tyhle prispevky jsou v tematu "Ray Tracing" trochu mimo. Minecraft je idealni na demonstraci RT a zatim zadna jina hra nema aplikovany path tracing, kde se jeste da herni prostredi v realnym case upravovat hracem a tak se daji moznosti RT krasne a srozumitelne demonstrovat i laikum. Tohle je rypani ad absurdum.

PS: DF v tom videu dokazali odprezentovat RT laikum lip jak nVidia v tune PR materialů.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 17:27 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
Nevim, ale mne prijde naprosto nesmyslne basnit o RT jakozto revoluci ve hrani... a predvadet to na humusu, kterej je horsi nez prvni Doom. :|

To uz je lepsi pixelhunt na stinech v Toomb Raiderovi nebo Metru. To aspon neco rekne o realne pouzitelnosti RT.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Pentium 4 2.66 GHz, GeForce4 Ti 4600, 512 MB RDRAM, win98; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, win98SE; Pentium III 700, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, win98SE & DOS
Retro PC: Core 2 Duo E6400, Radeon 8500 LE, 1 GB DDR, ASRock 775i65G R3.0, winXP
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 17:42 
Začátečník
Začátečník

Založen: 05. květen 2008
Nahoru
Na demonstraci je to OK, ale jinak k ničemu, protože je to stále hnusné a nereálné. Trochu mi to připomíná demonstraci V6 v trabantu.


 Profil  
 Předmět: Re: Ray Tracing - info a vše okolo
PříspěvekZaslal v: čt 2. květen 2019, 17:44 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Za mě pořád vede quake 2, to 100% realtime nasvícení má něco do sebe. Minekraft je hnus sám o sobě a RT tomu moc nepomůže, navíc není úplně 100% realtime - má lag.

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 511 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 3 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.