Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Doporučení, výběry, názory a řešení problémů s notebooky, UMPC, deskbooky, apod.

Moderátor: Don

Odpovědět
Don Martinez
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 02. kvě 2005
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od Don Martinez »

Toto téma slouží k informacím o reklamacích a opravách vašich přenosných počítačů... Uveďte typ notebooku, pokuste se co nejdetailněji popsat závadu, popište váš postup a výsledek opravy nebo reklamace...

Pro příklad začnu se svojí osobní zkušeností:

HP Compaq 6710b zakoupený v červnu 2007, krátce po koupi jsem zjistil, že trpí neduhem celé první série těchto laptopů a to zvýšenou aktivitou a hlučností větráku. Důvodem byl (podle informací na internetu) vadný termistor na základní desce, vada byla řešena v rámci záruky výměnou celého motherboardu (technik v HP dokonce přede mnou prohlásil: "Jo, těch tu teď budeme mít hodně."), reklamoval jsem přímo v HP servisu (v Praze, Nové Podolí myslím), záruční doklad nebyl zapotřebí, záruku si vyhledali pod sériového čísla v systému. Hlavním problémem bylo to, že se oprava protáhla - asi nebyly nový desky k dispozici, naštěstí byly prázdniny, notebook jsem nepotřeboval. Vada byla ve výsledku opravena, data na disku mi zůstala, kromě dlouhé doby opravy jsem s reklamací spokojen.
Chystané recenze: Acer TravelMate TimeLine 8371 - více viz položka www v mém profilu... Brutální D.M.
Chcete si koupit notebook? Vyzkoušejte náš opravdu cool nový dotazník
Obrázek
OndraSter
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 22. úno 2006
Bydliště: Praha / ČVUT FIT
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od OndraSter »

Okej, tak teď já:

HP Compaq 6715b zakoupený v srpnu 2008 měl, nevím jestli hned od začátku, vadu v podsvícení - uprostřed bylo podsvícení do modra (a docela velký flek). V červenci 2009 jsem ho vzal do CZC. Víko bylo značně poškrábané a servisáci to mohli svést, že jsem si to způsobil sám. Kupodivu to v CZC vzali (11. čvc). 22. července mi technik volal, že notebook byl úspěšně vyreklamovaný a že si můžu přijet (= jen 11 dní!). Dostal jsem nejen nový displej, ale i nové víko => žádné škrábance. HP má nyní úžasné reklamace - teď to dělá (soukromník?) v Plzni. Rychlost do 14ti dnů (co mi říkal technik v CZC).

Jinak pobavilo mě popis notebooku v CZC, když jsem ho dával. Ano, byl poškrábaný docela dost.
Vada v podsvícení - priblizne uprostred displaye je obraz misty lehce do modra (nejvice znatelne na zelene barve) Stav: lehce zaspineny + oderky na display, misty lehce osoupany povrch na ramu displaye, misty lehce soupany plasty kolem klavesnice a touchpadu, odrene rohy, v nekterych mistech silneji odrene viko notebooku, lehka vule v pantech, COA na spodni strane (odrene)
PS: Možná jsem dostal i méně ojetou klávesnici, ale tím si nejsem jistý (na RMA papíře napsaná není, ale příjde mi že je mezerník méně ojetý).
PC: i5-2500k 4.5GHz/24GB RAM/GTX560 Ti 1GB/>5TB - W7 Prof x64; Microsoft SideWinder X3 notebook: HP 6715b (4GB RAM) - W7 Prof x64;
mobil: Nokia Lumia 800 Cyan, 16GB; tablet: Toshiba Portege M200 (2GB, 64GB SSD, GeForce FX5200) - W7 Prof x32


Nahraďte Arduino výkonnější variantou!
Vývojová prostředí a nástroje | Webové prohlížeče | Seznam freehostingů
Zivan
Začátečník
Začátečník
Registrován: 30. čer 2005
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od Zivan »

FSC Amilo Pro V3205 kupovan v rijnu 2006. Po cca roce bile fleky na displeji. Reklamovano v centrale Fujitsu Siemens v Praze na Evropske. Novy displej nebyl skladem, tak jsem si ntb odnesl s tim, ze mi daji vedet, az ho budou mit. Necekane ho meli uz druhy den, tak jsem ho tam dal (patek) a v pondeli v poledne mi volali, ze je vse hotovo.

Postupne casem zacaly mit panty displeje vuli. Pri reklamaci LCD mi technik rekl, ze je to jeste v norme a ze pokud se to zhorsi, tak se mam zastavit. Zacal jsem to resit az na konci zaruky a nakonec jsem zasel az posledni den zaruky do brnenskeho Kapsche. Do druheho dne jsem mel vymeneny oba panty a ty doted drzi. Takze parada :)
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
polo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 21. pro 2008
Bydliště: My World
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od polo »

ACER aspire 5102WLMI od kupi vadny disk(prejavovalo sa to velmi rychlim zosipanim systemu,problemami s aplikaciami atd.) s druhym diskom bezal normalne... Opakovane reklamovany v servise ACERU zakazdym zavada sa neprejavili nakoniec riesene sudnou cestou( znalecky posudok atd.) vratene peniaze...(to bolo v roku 2007)
ASUS F3Jc na druhy den po kupe nabehol s cervenymi pasmi v obraze -reklamace-vymena LVDS kabla(trvalka daco vyse tyzdna), pokazena mechanik(len nenapalovala) cca. o 6 mesiacov neskor ako 1. reklamace trvala 4 dni aj s dopravou (do servisu asusu) dalsia reklamace cca. 6mesiacov neskor piskajuce trafo 3dni aj s dopravou... 4 reklamace prasklina plastu pri pravom pante/baterce ziadane z dovodu 4. reklamace vratenie penazi ASUS v priebehu 3 dni oznamil mailom vratenie penazi(na notebook bude vystaveni dobropis) natahovanie s predajcom bolo na tolko strasne , ze to nakoniec trvalo 2 mesiace...
TOSHIBA Tecra M10 zapadnuta skrutka (pri vymene disku mi zapadla skrutka cez jeden z otvorov dnu) Po zaneseni do servisu na pockanie vybrata a navyse v ramci zaruky(zadarmo)
'Cause life is like a game sometimes
toomix
Nováček
Nováček
Registrován: 25. čer 2006
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od toomix »

MSI GX600-212CZ zakoupený v září 2008.

Po několikaměsíčním užívání jsem díky Everestu a sledování teplot zjistil, že se notebook přehřívá, vrcholem bylo 105°C na CPU a následné vypnutí notebooku během hraní Unreal Tournament 3. Po třetím vypnutí notebook již nenaběhl, pouze se rozsvítila LEDka, roztočil větrák a nic. Notebook reklamován u prodejce http://www.kak.cz. Za týden sms, že notebook se vrátil z reklamace. Bylo provedeno čištění chladiče CPU a flash BIOSu. Takovou prkotinu jsem si mohl udělat sám, jsem si pomyslel. Napsal jsem do jediného autorizovaného servisu pro MSI v ČR - Penta s.r.o, tuším, s popisem mé závady, a zdali mohu porušit záruční samolepky zespodu notebooku a chladič si čistit sám a vyhnout se každých 6 měsíců reklamaci. Odepsali mi, že mají výrobcem garantováno, že nějaké samolepky nikoho vůbec nezajímají. Takže si chladič bez ztráty záruky čistím sám a nyní při hraní mám hrásných 60°C a jsem spokojen. :D
smoula
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 07. pro 2007

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od smoula »

polo píše:ACER aspire 5102WLMI od kupi vadny disk(prejavovalo sa to velmi rychlim zosipanim systemu,problemami s aplikaciami atd.) s druhym diskom bezal normalne... Opakovane reklamovany v servise ACERU zakazdym zavada sa neprejavili nakoniec riesene sudnou cestou( znalecky posudok atd.) vratene peniaze...(to bolo v roku 2007)
ASUS F3Jc na druhy den po kupe nabehol s cervenymi pasmi v obraze -reklamace-vymena LVDS kabla(trvalka daco vyse tyzdna), pokazena mechanik(len nenapalovala) cca. o 6 mesiacov neskor ako 1. reklamace trvala 4 dni aj s dopravou (do servisu asusu) dalsia reklamace cca. 6mesiacov neskor piskajuce trafo 3dni aj s dopravou... 4 reklamace prasklina plastu pri pravom pante/baterce ziadane z dovodu 4. reklamace vratenie penazi ASUS v priebehu 3 dni oznamil mailom vratenie penazi(na notebook bude vystaveni dobropis) natahovanie s predajcom bolo na tolko strasne , ze to nakoniec trvalo 2 mesiace...
TOSHIBA Tecra M10 zapadnuta skrutka (pri vymene disku mi zapadla skrutka cez jeden z otvorov dnu) Po zaneseni do servisu na pockanie vybrata a navyse v ramci zaruky(zadarmo)
To je hotová notebooková anabáze.
Abych nebyl od tématu.Acer TravelMate 290 od koupi se restartoval furt do kola(oblíbená vada těchto noťasů),potom jsem jej nechal na měsíc v ATA Compu a hurá už jede.
Unnamed
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. říj 2008
Bydliště: Paskov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od Unnamed »

Takze dneska jsem si dosel pro svoji Toshibu A300D-15H do alfacompu.

Zavady:
prehrivani,
nefungovalo kolecko na regulaci hlasitosti
pri pripojeni sluchatek hrozny zvuk, sumeni a podobne,
touchpad se nekdy zaseknul (tlacitko, ne fyzicky, ale jenom to ukazalo ze je zamackle)
pres sVideo se nedal pripojit notebook k televizi - obraz nesel, televize se ale detekovala (myslel jsem si spis ze to je kabelem, ale tak kdyz uz jsem tam byl...)

Opravy:
Vymena zakladovky (pocitam, ze zvukovka sama o sobe vymenit nejde),
vymena touchpadu,
procisteni.

Zvukovka i kolecko na hlasitost je ted super, touchpad taky, obraz pres sVideo je super, notebook se ale porad docela hreje. Teploty CPU jsou sice celkem v pohode, ale šasi je horké (docela).

Celkovy cas od 17.7. - 2.9. = 16 dni.

Reklamace http://www.chg.cz , maji fajn vyresene sledovani reklamace. :)
pc blazen
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 09. kvě 2007
Bydliště: Praha 8
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od pc blazen »

MSI EX610X-083CZ, zakoupen v září 2008
v prosinci odešel ventilátor -> mail do Penty -> ntb odvezen přepravní službou na náklady servisu -> za 6 dní zpět, opraven a zdarma přivezen přepravkou, takže docela pohoda.
Docela proto, že při výměně ventilátoru sundavali chladič, ale novou pastu už nedali, takže teploty i přes nový ventilátor vylezly o 15 stupňů nahoru. Vyřešeno rozebráním a nenesením vlastní pasty, od té doby v pohodě. Další věc, která mě překvapila, že mi nějakým způsobem odstřelili heslo ve Vistách a nainstalovali NHC, ale to je jen detail ;)
ruprecht
Nováček
Nováček
Registrován: 10. říj 2009

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od ruprecht »

Kamarad nedavno reklamoval Studio od Dellu - v sobotu se mu to pokazilo, tak psal mail, v pondeli mel telefonat, kde se dohodli se servisem a v utery k nemu domu pribehnul chlapik s kufrikem plnym nahradnich dilu, namontoval novou zakladni desku. Podotykam, ze vsechno bylo asi za hodinu hotove. Naproti tomu byvala pritelkyne asi pred rokem reklamovala Fujitsu Siemens kvuli prehrivani, notebook tam byl 30 dnu a pak ji dali novy, kde se zavada objevila po dvou mesicich znovu.
player-007
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar
Registrován: 27. říj 2005
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od player-007 »

V prosinci 2009 jsem si koupil Sony Vaio VPC CW1S1E/B. Ale jsem smolar, takze:

Po asi dvou tydnech uzivani jsem zjistil, ze na notebooku se cas od casu odjevuje BSOD v souvislosti s ruznymi drivery - za dva tydny se objevila 2x, udelal jsem recovery, a pak kdyz jsem ho nechal jen tak neustale zapnuty, tak se objevila jeste asi 2x. Tak jsem ho jeste posledni den v ramci 14 dni odnesl do Mironetu, kde mi nejprve rekli, ze mi ho tedy vymeni za novy (nechtel jsem penize a vybirat novy, protoze jinak se mi libil), ale potom nejaky technik vyhledal, ze chyba, kterou mi to v BSOD vyhazuje, je zpusobena nejakym virem a dokonce kterym virem konkretne, a ze ho tam urcite mam a ze mi to tedy nevymeni. I kdyz jsem rikal ze jsem delal recovery, tak uz se sekli, ze mi to nevymeni ze je to softwarovy problem. Tak jsem odesel s tim, ze to projedu poradne antivirem. Pres noc jsem zjistil, ze tam zadny vir neni. Rano jsem tam zasel s tim, ze tam virus rozhodne neni, a stejny chlapek mi rekl, ze mi ho tedy vymeni za novy, jak jsem chtel.

Okamzite jsem dostal novy - meli ho skladem. Testoval jsem ho a zjistil jsem, ze ma uplne stejny problem!! Mezitim jsem na netu nasel na zahranicnich forech nekolik lidi se stejnym problemem, takze to byl zrejme problem u cele serie. Taky jsem zjisti ze 90% BSOD je zpusobeno drivery na grafiku, i u ostatnich. Jelikoz uz jsem notebook potreboval a nemohl jsem cekat na penize pokud bych ho vracel a jinak se mi notebook libil, rozhodl jsem se si ho nechat a doufat, ze vyjdou nove drivery a problem se vyresi.
Dalsi vec ohledne tohodle druheho kousku byla, ze mel o dost horsi displej nez ten predchozi kus. Ve tmavych odstinech barev byly jemne svisle svetlejsi pruhy (sirka cca 5 pixelu). Trochu mi to vadilo, ale vsichni me presvedcovali, ze to neni moc videt:D Normalni clovek by to asi nechal byt.

Tak jsem to nechal byt... po asi mesici se skutecne objevily nove drivery... mezitim jsem mel jeste asi 2 BSOD. Nainstaloval jsem je, a od te doby jsem BSOD zatim nemel (musim zaklepat:) ). Jelikoz jsem zjistil, ze nejsem normalni, vadily mi pruhy na displeji cim dal vic-upravuji fotky apod., rozhodl jsem se v dobe, kdy jsem notebook nepotreboval, ho reklamovat. Odnesl jsem ho do mironetu, technik sice pruhy videl, moc se ale netvaril, ze je to na reklamaci, ale nakonec jsem ho presvedcil, ze jo. Reklamace trvala 3 tydny, ale opravili to - napsali "Vada LCD - Vymena LCD a LCD kabelu." A skutecne pruhy zmizely, takze i to se vyresilo:).

Takze pres vsechny problemy se notebook dostal do stavu bez zavad a ted jsem spokojeny:) Tak snad to vydrzi:)

Takte to shrnu -
Zkusenosti s Mironetem i se servisem Sony dobre, az na to, ze to trvalo tak dlouho.
Bajdik
Začátečník
Začátečník
Registrován: 20. srp 2007
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od Bajdik »

IBM ThinkPad X41 Tablet [carry IN] - rozbitý displej. Na vadu se reklamace nevztahuje -> možnost výměny za 25.000Kč :-)))) Vyměněno svépomocí za 2.500Kč.

Lenovo ThinkPad X61 [carry IN] - nefunkční RJ-45 -> v pondělí ráno doneseno, v úterý ráno opraveno. Výměna desky.
Autocont LIBEREC

IBM ThinkPad X41 Tablet [carry IN] - vadný pevný disk. V pondělí zaslán poštou, v pátek zásilkovou službou přišel nový. Stačilo jen napsat S/N notebooku.
Autocont LIBEREC

HP nc2400 [NBD] - pátek 11.00 nahlášeno, pátek 14.00 opraveno. Výměna základní desky
Autocont LIBEREC
Sheep-Master
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 17. lis 2005
Bydliště: Sázava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od Sheep-Master »

player-007 píše: Takte to shrnu -
Zkusenosti s Mironetem i se servisem Sony dobre, az na to, ze to trvalo tak dlouho.
to teda nevidim jako moc dobrý servis, stim že tě technik kterej by tomu měl rozumět pošle domu že tam máš vir a druhý den ti to vymění, to spíš skouší jestli se někdo nechytí aby neměli zbytečné reklamace, a co se týče toho LCD tak nějaký přesvědčování, bych se vyprdnul, prostě jim to vomláti vohlavu, at mi ukážou novej kus jestli tam ty pruhy taky má.
abych to shrnul tak s tebou pěkně vymrdávali,ale ty ses nedal, věř mi že spousta lidí co si koupí levnej NB jen aby na tom šel internet a víc se o to nestarají a ani tomu nerozumí tak se daj ukecat že to je normálí atd...
C2D E6600@3,4GHz + AC Freezer, GIGABYTE P35 DS3, 2x2GB A-DATA 900Mhz, SAPPHIRE HD4850 750/2200 + Accelero S1, Samsung F3 1TB, SB Audigy 4, Corsair HX520, TT Swing, LG 24" 245WP-BN

Lenovo Thinkpad W500 + SSD Intel 320 120GB + 9 Cell Battery
Kulda
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar
Registrován: 16. bře 2005
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od Kulda »

Já tedy reklamoval 2x Acer

1. nefungující dvd vypalovačka - odvezeno PPL - za 5 dní opraven a dovezen - neplaceno nic
2. nefungují celý notebook - odešla deska - odesláno přes PPL, za 11 dní dovezen..

Asi jsem docela haluzák co se týče Aceru..

MNo a pozáruční oprava jednoho kamarádova aceru

notebook odvezen PPL, běhěm cca 4 dní přišel email s nabídkou na opravu /vadná deska/ a za 6dní ho poslali..dokonce nevím proč ale platila se jen součástka a práce..žádné PPL..

takže já osobně s reklamací ACER spokojenej... ostatní sem zatím nereklamoval zatím všem co sem objednával různe značky jedou :-)
Toshiba Qosmio X870-14M /I7 3630QM Ivy Bridge, 17.3" TB 3D 1920x1080, GTX 670m , 16GB ddr3 ...
DareDevil
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. úno 2005

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od DareDevil »

NTB: DELL XPS M1530

Závada: Nedobíjení baterie - nabila se vždy jen do určitých procent a dále se přestala nabíjet, přičemž se procenta stále snižovala.

Postup reklamace: Volání na support - řekli mi, ať spustím diagnostiku přes nějaký DELL program, nadiktoval jsem výsledky. Operátor mi sdělil, že mi pošle novou baterku - baterka doručena přes PPL, problém však nevyřešen - píšu cca o půlnoci e-mail na DELL. Ráno kolem 7 mám odpověď, že mi posílají technika...

Celý příběh zde http://blog.martinsimko.cz/2009/10/11/n ... u-funguje/ :-)
DELL XPS 1530 - 15.4" 1680x1050, 2.5 GHz, 4 GB RAM, nVidia M8600 GT, HDD 320GB 5400 rpm, Win7 Professional
ppromi
Začátečník
Začátečník
Registrován: 02. lis 2009
Bydliště: Chropyně (Zlínský kraj)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od ppromi »

Acer Aspire 5739g - koupený v Alza.cz 20.6.2010. Po úpravě OS - odinstalování Acer programů a doinstalování těch opravdu vhodných jsem začal prouzdat na netu. HDD začal cvakat, asik špatné APM, protože S.M.A.R.T. nenašel žádné chyby a špatné APM je u jisté série WDC údajně normální.
V pondělí 28.6 jsem tedy volal na Acer servis. Paní jsem řekl, co je z NTb, dal jsem jí adresu, telefon. Řekla, že ho mám zabalit, pokud možno do originální krabice se vším všude, ovšem na tom nějak tragicky netrvala, jen řekla, že by to bylo dobré. V úterý jsem bohužel PPL nestihl, takže jsem NTb předal až ve středu.
Ve čtvrtek 1.7 mi psali, že NTb převzali. 2.7 dopoledne psali, že NTb byl opraven, odpoledne psali, že je připraven k odeslání a mám jej očekávat do 2 prac.dnů. Tak jsem jim tam volal, abych předběžně zjistil, co mu bylo a vyměnili mi HDD. PPL má na stránkách, že již balík byl převzat, tudíž NTb po svátkách ve středu mám doma.
Tudíž s předběžného hlediska se mi Acer servis líbí. Ve středu EDITnu, jestli funguje jak má ;-)
Z 99% problému u PC vzniká mezi žídlí a klávesnicí, popř. myší !
v.sobo
Nováček
Nováček
Registrován: 06. led 2009

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od v.sobo »

Zdravim:) rad bych se s vami vsemi podelil snad o nejlepsi zkusenost s reklamaci co jsem zazil(a ze jich nebylo malo).

V cervnu tohoto roku jsem si poridil Alienware m11x, nechal jsem si ho dovezt z USA, kde vysel i s dopravou na cca 22000, vse bylo OK az jednoho dne zacalo "krupat" v pantech a objevila se mezera mezi displayem a telem notebooku, po procteni nekolika zahranicnich for jsem zjistil ze nejsem sam s touto zavadou.

No co se dalo delat, mel jsem notebook z USA se ZAKLADNI rocni zarukou platnou v ramci USA, tak jsem se rozhodl ze si koupim novy display, a volal jsem na ceske zastoupeni Dellu.
Co mne vsak prekvapilo, ze jakmile jsem nadiktoval service tag, operator mi oznamil ze mam samozdrejme zaruku platnou i u nas a ze technik u me bude nasledujci den, coz take probehlo dle domluvy, ted uz je vse OK, novy display a snad nejlepsi zkusenost s reklamaci jaka jen jde:)
ASUS Crosshair IV Formula, Phenom II X4 955BE + Scythe Ninja 3, 8GB Kingston 1600MHz, GTX460 1GB, X-Fi Xtreme audio PCIe, OCZ Vertex 2 60GB + 1,5TB + 400GB Steam + 250GB Instal, Fractal Design Define R2 Black
Alienware M11x R1
Mguru
Nováček
Nováček
Registrován: 26. črc 2011

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od Mguru »

"Bohužel" i mně se naskytla příležitost k reklamaci. Zjistil jsem, že na mém novém notebooku značky Acer nesedí pár věcí. Zaprvé nefungovala mechanika, zadruhé jsem nedokázal rozběhat bluetooth a nakonec na jedné straně asi o 2mm nedoléhal monitor (při sklápění).
Protože jsem jinak s notebookem spokojený, vykašlal jsem se na vrácení peněz do 14 dnů a počítač jsem zaslal do Acer servisu. Druhý den po zatelefonování a po sdělení mnou nalezených nedostatků přijela PPL služba notebook odvézt. Ještě ten samý večer jsem obdžel e-mail od Aceru, že jim notebook dorazil. Během následujících 2 dnů mě Acer informoval o potížích, které u notebooku zhledal. Poté mi sdělili, že notebook je opraven a předán PPL, která mi ho následující den přivezla domů. Vše proběhlo samozřejmě bezplatně!
A jaký že je výsledek? Mechanika byla vyměněna za funkční, bluetooth reinstalován a odzkoušen (podle nich funguje) a škvíra u monitoru zmizela, ačkoli mi napsali, že problém nebyl nalezen - tudíš ani opraven.

Celkově musím říct, že jsem velmi spokojen. Rychlost vyřízení problému je pro mě stále šokující :).
Maor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 19. bře 2010

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od Maor »

Gigabyte T1028, konstrukční vada, po roce a půl praskl plast na obou stranách vedle klávesnice. Gigabyte reklamaci neuznal.
Raduzak
Nováček
Nováček
Registrován: 26. zář 2010
Bydliště: Jihlava / Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od Raduzak »

Mám Acer Aspire TimelineX 5820TG (druhá várka s i5-460,AMD 5650m a 750 GB). Před rokem mi začal v určitých otáčkách cvakat větráček u chlaazení. Takové nepatrné klepání, ale začalo mi to lézt na nervy. Po týdnu jsem proto ve čtvrtek zadal na stránkách acer.com servisní opravu (notebook byl v záruce). Hned ten den mě ještě kontaktovala ženská ohledně servisu a podala mi instrukce, jak notebook zabalit a popsat na odeslání.
V pátek už pro něj přijel týpek z DPD. No a ve středu mi volal, že ho veze zpátky. Notebook opravený a naprostá spokojenost. Potom mě ještě volala stejná ženská, abych s ní udělal krátký report, jak jsem byl s opravou spokojen. Větrák funguje i teď po roce. Takže Acer má za servis u mě palec nahoru :wink:
jiribehm
Nováček
Nováček
Registrován: 25. bře 2014

Re: Zkušenosti s reklamaci a opravami notebooků...

Příspěvek od jiribehm »

Já mám Acera a ještě v záruce jsem ho posílal do Aceru. Tam mi vyměnili základku ale hned po záruce padnul znova :( . Poslal jsem ho tedy do entercomputer a tam mi řekli že je neopravitelnej :( . Pak jsem od známýho dostal dobrý reference na pana Zýku z Plzně http://www.grover-pc.cz jemu jsem to poslal. Poštovný proplácí a neplatí se ikdyby ho nespravil neměl jsem co ztratit. Notebook ale kupodivu spravil. Mám ve zprávě: oprava severního můstku infrapájkou. Platil jsem 1400 Kč což je uplně super.
Odpovědět

Zpět na „Notebooky a netbooky“