Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je čt 3. prosinec 2020, 21:39

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 7 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět: Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
PříspěvekZaslal v: čt 20. září 2018, 14:09 
Administrátor
Administrátor
Obrázek uživatele

Založen: 19. červen 2003
Bydliště: Satan City
Nahoru
Mám možná blbý dotaz. Dá se reklamovat samotný ventilátor, který byl součástí chladiče Noctua NH-D15S? Měl by to být tenhle - https://www.alza.cz/noctua-nf-a15-pwm-d395093.htm

Po cca 10 měsících provozu začal při otáčkách kolem 700+ rpm cvakat. Říkal jsem si, kašlu na to, koupím prostě novej, ale ta cena kolem 500,- je celkem dost. Zatím jsem to vyřešil zregulováním na desce na cca 550 rpm, ale to se asi nedá brát jako trvalé řešení.

_________________
Goldnoob team proud member!


 Profil  
 Předmět: Re: Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
PříspěvekZaslal v: čt 20. září 2018, 14:32 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 05. listopad 2005
Bydliště: Nitra-SVK
Nahoru
Pokiaľ je mi to známe, tak nech to znie pri chladičoch akokoľvek nelogicky, tak sa reklamuje ako celok. :(

U reklamácie, ak to bolo kúpené cez alzu, to asi pôjde ešte k dodávateľovi (sprostredkovateľovi), teda tretej strane (čo som teda začul, nejaké šumy, pri nástupe nových A12 ventilátorov, tak alza to rieši cez nejakého subdodávateľa...). Avšak toto zaručene neviem povedať, či je to presné a mám všetky informácie.

Skôr by som sa snažil to najprv vyriešiť cez support Noctua https://noctua.at/en/support . Pokiaľ viem, tak sa k tomu stavajú celkom hlavou. Je to inak zaujímavá porucha, či neduh. Je ten ventilátor ovládaný napätím, či cez PWM? Ak to ide z oblasti statora ,teda elektroniky, tak je to nejaká chyba.

Prípadne, ak chceš ušetriť čas a nebyť bez chladiča. Tak zakúp identický samostatný a akože ten samostatný reklamuj. (///edit: Kua, už pri písaní tohto mi napadlo, že to asi nebude možné. K chladičom dodáva Noctua 1500rpm verzie a samostatne predáva 1200rpm. Ale možno, ak by to neriešili do detailov a by si to nevšimli, tak by to prešlo.)

_________________
Pôvod každej chyby HW: S-T-U-D-E-Ň-Á-K!


 Profil  
 Předmět: Re: Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
PříspěvekZaslal v: čt 20. září 2018, 16:52 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 08. únor 2010
Nahoru
Zkus napsat přímo do Noctua. Nic za to nedáš a mohli by být vstřícní.

_________________
Pozor! Tento příspěvek může obsahovat stopy: ironie, mléka, čokolády, sarkazmu, oříšků a cynizmu...

Forum, není vyhledávač s lidským rozhraním !


 Profil  
 Předmět: Re: Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
PříspěvekZaslal v: ne 23. září 2018, 14:12 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 23. únor 2011
Nahoru
Thellwin napsal:
Mám možná blbý dotaz. Dá se reklamovat samotný ventilátor, který byl součástí chladiče Noctua NH-D15S? Měl by to být tenhle - https://www.alza.cz/noctua-nf-a15-pwm-d395093.htm

Po cca 10 měsících provozu začal při otáčkách kolem 700+ rpm cvakat. Říkal jsem si, kašlu na to, koupím prostě novej, ale ta cena kolem 500,- je celkem dost. Zatím jsem to vyřešil zregulováním na desce na cca 550 rpm, ale to se asi nedá brát jako trvalé řešení.

Kup z druhé ruky a budeš mít jeden do zálohy
https://pc.bazos.cz/inzerat/94457721/No ... y-NOVE.php

_________________
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: HyperX Predator DDR4 16GB 3200MHz; VGA: MSI GeForce GTX 1080 Ti GAMING TRIO; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + SSD Samsung 850 EVO 1000GB + SanDisk SSD Ultra 3D - 2TB; HDD: Toshiba P300 4TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5 Window; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech G510; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G432; OS: Win 10 Home 64 FPP


 Profil  
 Předmět: Re: Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
PříspěvekZaslal v: ne 23. září 2018, 14:29 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 14. únor 2012
Bydliště: Třebíč
Nahoru
Noctua řeší reklamace ventilátorů tak, že se nikam nic neposílá jen chtějí původní fan znehodnotit a pošlou nový, pokud je chladič v záruce, doporučuji rozhodně kontaktovat přes Noctua RMA form. Upozorňuji vše ZDARMA.

https://noctua.at/en/support/rma-form

_________________
Core i5 8600K, MSI 5700XT Gaming, Asus Strix Z370-G, 2x8GB Corsair DD4 3200, Noctua NH-D15S, NZXT H400, Schiit Magni 2U + Schiit Modi 2U + Beyerdynamics DT 880 Pro (600ohm), LG LG 27GL850 + AOC 27G2U


 Profil  
 Předmět: Re: Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
PříspěvekZaslal v: ne 23. září 2018, 17:46 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 15. únor 2012
Bydliště: Praha
Nahoru
je pravda že takhle posílali zdarma i spony na nový sockety a nebo šrouby


 Profil  
 Předmět: Re: Reklamace ventilátoru u Noctua NH-D15S
PříspěvekZaslal v: ne 23. září 2018, 18:51 
Administrátor
Administrátor
Obrázek uživatele

Založen: 19. červen 2003
Bydliště: Satan City
Nahoru
Zkusím napsat přímo na Noctuu a uvidíme, každopádně stejně jsem musel koupit novej, protože druhej den už to začalo cvakat i při těch 550 rpm.

Ty dva za tu cenu taky nejsou špatný, škoda že jsem to nestihl dřív. Každopádně všem díky za rady, dám sem vědět, jak jsem pochodil :)

_________________
Goldnoob team proud member!


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 7 příspěvků ] 


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.