Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je so 8. srpen 2020, 17:00

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 3334 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 163, 164, 165, 166, 167
Autor Zpráva
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: po 1. červen 2020, 14:15 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
AMD Ryzen C7 mobilní SoC s RDNA2

Obrázek

TPU - AMD "Ryzen C7" Smartphone SoC Specifications Listed


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: po 1. červen 2020, 16:20 
Začátečník
Začátečník

Založen: 06. březen 2009
Nahoru
Veľké prekvapenie. Vyzerá to na AMD SoC, a nie na Samsung SoC s RDNA2. O použiteľnosti rozhodne ten Mediatek 5G modem.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: po 1. červen 2020, 16:37 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Uvidíme jestli to není fake/joke :mrgreen:


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: út 2. červen 2020, 15:28 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
fake jak poleno
části tech spec. jsou copy​-paste ze specifikace Sapdragon 865..
https://www.youtube.com/watch?v=7FpcgcUXGv8&feature=youtu.be&t=2864

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: út 2. červen 2020, 17:26 
Začátečník
Začátečník

Založen: 14. září 2009
Bydliště: Nové Zámky
Nahoru
Už len to GPU s takými parametrami je nezmysel, aby bolo o 45% nad Adreno 650.
Adreno 650 má >1TFlop a 4CU RDNA2 na 700mhz má len 0.36TFlop.

_________________
Lenovo Legion Y540-15IRH CPU: Intel Core i5 9300H GPU: NVIDIA GeForce GTX 1650 4GB RAM: 24GB 2666Mhz Micron SSD: 512GB WDC SN720 + 1TB Crucial MX500


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 30. červenec 2020, 14:16 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. květen 2006
Bydliště: Brno
Nahoru
https://adoredtv.com/exclusive-cdna-and-mi100-presentation-slides-leak/
kdo nechcete cist neco z AdoredTV, tak na to neklikejte :D

_________________
Ryzen 5 2600X + Wraith Prism RGB, ASUS PRIME X470-PRO, Patriot Viper 4 32GB DDR4 3000Mhz, GeForce GTX 1060 G1 Gaming 6G, 2,25TB SSD, 1TB HDD, Seasonic S12II-520, Xigmatek Asgard, DELL U2414H, Razer DeathAdder Essential, Logitech G213 Prodigy, Genius SW-G2.1 1250


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 30. červenec 2020, 14:25 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Tak to sem ani nepostuj, jedna vetsi blbost jak druha :mrgreen:


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 30. červenec 2020, 19:21 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
Já si myslim, že by nebylo od věci linky na AdoredTV nebo toho More law blokovat - jsou to jen clickbaity nic víc (navíc adored má tak otravný hlas, že se na to snad nikdo ani nemůže vydržet dívat déle než pár sekund :-D )

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 30. červenec 2020, 19:54 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 16. březen 2004
Bydliště: Praha
Nahoru
jsou tam asi tak "overene" infa jako polovina postu v tematech tady...

_________________
Asus RoG laptop * AG322QCX


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: so 1. srpen 2020, 07:43 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 03. leden 2007
Bydliště: hl.m. piva
Nahoru
"Big Navi" aka Navi 21 aka Sienna Cichild

4 SEs => dvojnasobny frontend oproti Navi 10
2 Shader Array na SE po 10 CUs => shodna konfigurace s Navi 10

Cili 4*2*10 = 80 CUs

Ted to horsi: jen 2 RBE na Shader Array => polovina oproti Navi. Tim padem jsme porad na stejnem poctu RBE jako u Navi 10. 64 ROPs tu bude jeste dlouho...

https://twitter.com/_rogame/status/1289239501647171584

_________________
It will be amazing in case after 10GHz we will see 20GHz, 30GHz and so on, just like we witnessed the thorny way from 10MHz to 33MHz in the eighties. -xbitlabs.com


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: so 1. srpen 2020, 10:06 
Začátečník
Začátečník

Založen: 14. září 2009
Bydliště: Nové Zámky
Nahoru
Taktiež tvrdí, že Navi21 bude mať 12GB 384bit GDDR6
https://twitter.com/_rogame/status/1289281758618419200

_________________
Lenovo Legion Y540-15IRH CPU: Intel Core i5 9300H GPU: NVIDIA GeForce GTX 1650 4GB RAM: 24GB 2666Mhz Micron SSD: 512GB WDC SN720 + 1TB Crucial MX500


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: so 1. srpen 2020, 12:13 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 21. květen 2011
Bydliště: Praha
Nahoru
Citace:
64 ROPs tu bude jeste dlouho...

U nižší střední třídy nepochybně :roll:


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: ne 2. srpen 2020, 13:32 
Začátečník
Začátečník

Založen: 14. září 2009
Bydliště: Nové Zámky
Nahoru
Je tam 16 RBE, čiže rovnaký počet ako má Navi10 (16 RBE = 64 ROPs), ale na Beyond3d fóre uživateľ Bondrewd naznačuje, že jeden RBE(Render Back End) bude zvládať viac ako 4 pixely za takt, čiže ak to bude zvládať napríklad 6-8, tak máme zrazu 96-128 ROPs.
Ak si len vymýšla, tak ostáva 64 ROPs, čo by malo stále stačiť na 4K.

_________________
Lenovo Legion Y540-15IRH CPU: Intel Core i5 9300H GPU: NVIDIA GeForce GTX 1650 4GB RAM: 24GB 2666Mhz Micron SSD: 512GB WDC SN720 + 1TB Crucial MX500


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: ne 2. srpen 2020, 16:38 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Jenže ROPs jsou vázány také výkonem rasterizéru. V současnosti rasterizéry zvládají 16 pixelů/takt a proto i každý Shader Array (s jedním rasterizérem) má navázáno přesně 16 ROPs (4xRBE), které se o všechny ty pixely postarají. Bez navýšení výkonu rasterizéru by navýšení počtu ROPs na SA nedávalo moc smyslu. Na druhou stranu, pokud SA bude mít jen 2x RBE, asi by měly mít výkon vyšší, tedy těch požadovaných 16 pixelů/takt aby to bylo v rovnováze.
V každém případě, a pokud by to byla pravda, pak by se oproti NAVI 10 zdvojnásobila geometrická propustnost na 8 tri/takt, což je o třetinu výše jak má současná RTX 2080 Ti.

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 3334 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 163, 164, 165, 166, 167


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 14 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.