Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je čt 17. říjen 2019, 22:10

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 106  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2013, 02:10 
Začátečník
Začátečník

Založen: 24. červenec 2005
Nahoru
Eddward napsal:
Tu by mala prebiehat nejaka diskusia s Johanom Anderssonom o BF4 a Mantle
http://sk.twitch.tv/battlefield


Teda ty tam hraly ten BF 4 jak postizeny :D jeste jim to spadlo nekolikrat (hra) to je fakt hruza ty dnesni hry samej bug/glitch a pomala odezva vsude u vseho... jo tohle nema nic spolecnyho s erou 1999-2004...

_________________
3D Prophet 9700 Pro-X700Pro -X1600XT-X1950 XTX -2600XT-HD 3870X2-HD 4870X2-HD5670-HD6670-HD7770*-HD6870*-R9 290X


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2013, 09:10 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
https://twitter.com/ryanshrout

Citace:
Originally Posted by Johan Andersson

Oxide's presentation & Mantle demo at #APU13 is awesome, 100k draw calls in their space test game. Great work guys!


Citace:
Originally Posted by Ryan Shrout

Oxide wants to see 300k batches by 2015, 1 million by 2018.


Citace:
Originally Posted by Caveman Jim (James Prior)

"With Mantle, an @AMDFX 8350 underclocked to 2GHZ, the game is still GPU bound on a R9 290X - no loss in frame rate"


Citace:
Originally Posted by Ryan Shrout

API overhead reduced by at least 10x. In some cases StarSwarm is 3x faster with Mantle.


Citace:
Originally Posted by Caveman Jim

"3000 units on screen right now, an order of magnitude more effects - 25000 discrete objects simluating and moving" #APU13 #Mantle

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2013, 09:43 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
http://diit.cz/clanek/amd-chce-mantle-na-linuxu-os-x-ios-i-androidu

Citace:
Jinak AMD označuje kombinaci Mantle + SteamOS za velmi silnou a dodává, že toto API není určeno jen pro hry, ale i pro jakékoli myslitelné využití na pracovních stanicích či ve výzkumu a vývoji.

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM


Naposledy upravil ArgCZ dne čt 14. listopad 2013, 09:50, celkem upraveno 2x.

 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2013, 09:45 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 16. prosinec 2009
Bydliště: SVK - Košice
Nahoru
@del42sa
nice :thumbsup:

vyzera ze zo vsetkeho najviac to asi tym AMD procesorom najviac pomoze...
inak vzhladom k vcerajsej prednaske a tomu screenu z prezentacie co som dal na predchadzajucej strane si myslim ze nVidia pride s nejakou verziou Mantle na buduci rok s Maxwellom

_________________
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO 2.1/15.5Ghz
Crucial MX500 2TB | Samsung 970 EVO 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W10 x64 Pro v1903 | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p

Phone: LG V30 Android 9 Pie
Time Spy: 11 610


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2013, 09:46 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
@del42sa: Tak, tak. Ona se totiž konala ještě jedna "tajná" konference, kde byly ukázky výkonu Mantle na Nitrous engine.
Právě zjišťuji podrobnosti :)
Celý a celkem podrobý průběh je zde:
https://twitter.com/cavemanjim

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2013, 09:58 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
ArgCZ napsal:
http://diit.cz/clanek/amd-chce-mantle-na-linuxu-os-x-ios-i-androidu

Citace:
Jinak AMD označuje kombinaci Mantle + SteamOS za velmi silnou a dodává, že toto API není určeno jen pro hry, ale i pro jakékoli myslitelné využití na pracovních stanicích či ve výzkumu a vývoji.
Takže nakonec bude Mantle opravdu "multiplatforme API", great news :)


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2013, 10:08 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
bude to takové zvláštní mít například A8 APU a k tomu Radeon 290X :mrgreen: S Mantle žádný problém :twisted:

\\Webwalker: Ano pořád si to myslím. Samozřejmě že to je částečně i o CPU, ale hodně o GPU ne ? Nová metoda renderingu (monolitic Pipeline,Decoupled GPU memory,nový execution model atd.) Všechno točí hlavně okolo GPU nebo ?
Ale samozřejmě jsem pochopil tvoji narážku, že jde o odstranění CPU limitu, ale to je přece jen jedna část Mantle. Možnost adresovat až 8 nezávislých CPU threadů pořád zůstává pokud si dobře pamatuji... Takže s CPU se pořád nějak počítá. Navíc bych řekl, že ten bottleneck není přímo CPU jako takové, ale množství softwarových vrstev přítomných v DX 11 API a právě tyto vrstvy v Mantle nejsou :)

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


Naposledy upravil del42sa dne čt 14. listopad 2013, 10:23, celkem upraveno 3x.

 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2013, 10:11 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
@del42sa: Tohle si nemůžu odpustit :)
Ještě si myslíš, že Mantle není převážně o cpu??

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2013, 10:28 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Obrázek

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2013, 16:40 
Červená karta
Červená karta

Založen: 04. květen 2013
Bydliště: SNV
Nahoru
http://www.youtube.com/watch?v=tDPgJB2x7dQ


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2013, 19:02 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Z toho videa bych jen tak vypíchnul, že mantle má bejt odolné vůči stupidním enginům ala aby MSAA vždy fungovalo. Ne jako u DX 10/11 kde se vývojáři rozhodli přidávat redner styly a postprocsing efekty které s ním kolidovaly. Ala pojede mantle = bude msaa kompatibilní, aspoň tak jsem to z toho pochopil. To znamenáý i TRAA kompatibilní a to mi o trošku zlepší spaní.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2013, 19:34 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 11. říjen 2010
Bydliště: Západná Stredozem
Nahoru
@Doc: no a ak by AMD s Mantle nebodaj vyriesilo aj to AFR tak by to snad konecne mohlo znamenat definitivny koniec bezsennych noci a praskov na spanie :-D.

_________________
PC: R7 3700X | Wraith Prism | 32 GB DDR4 @ 3466 MHz CL14 | GA-AX370-Gaming K7 | EVGA GTX 1080 Ti SC | Crucial MX300 1TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass + Halos | AX860 | K95 RGB | M65 RGB | MM300 Extended / BenQ XL2730Z / Audioengine A2+

NB: HP ENVY A10-8700P 15W / 16 GB DDR3 / 480 GB SSD


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 14. listopad 2013, 19:54 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 16. prosinec 2009
Bydliště: SVK - Košice
Nahoru
dobre video a este ako slusne mu rozumiet, zazrak :D

_________________
Intel Core i7 8700K @ 4.8Ghz + Noctua NH-D15 | 16GB DDR4 3200Mhz CL15 Corsair | MSI Z370 GAMING PRO CARBON | MSI GeForce RTX 2080 GAMING X TRIO 2.1/15.5Ghz
Crucial MX500 2TB | Samsung 970 EVO 500GB NVMe | Seasonic Prime Ti Ultra 750W | W10 x64 Pro v1903 | Fractal Define R4 Black + 3x NF-A14 | DELL U2515H 1440p

Phone: LG V30 Android 9 Pie
Time Spy: 11 610


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 15. listopad 2013, 00:27 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
@DOC: A taky je tam částečně vysvětlen ten "zázrak" s non-AFR CFX ;)

Hint - memory management a buffers, cca. 15:20 a dál


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 15. listopad 2013, 07:25 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/28411-amd-odhalilo-dalsi-podrobnosti-o-mantle

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 15. listopad 2013, 08:17 
Červená karta
Červená karta

Založen: 04. květen 2013
Bydliště: SNV
Nahoru
Nejako tomu nechapem, podla vsetkeho do renderu nebude zasahovat ovladac, preco testovali non mantle 4770k a fx8350 pod mantle?


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 15. listopad 2013, 08:21 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
O jakých testech je řeč?


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 15. listopad 2013, 08:23 
Červená karta
Červená karta

Založen: 04. květen 2013
Bydliště: SNV
Nahoru
Citace:
Na další prezentaci s vývojáři Oxide Games padly i první výkonnostní srovnání. S grafickou kartou Radeon R9 290X totiž mohli frekvenci procesoru FX-8350 snížit na 2 GHz, což je polovina z původních 4 GHz, bez ztráty výkonu (tedy při frekvenci 2 GHz pro 8 jader/4 moduly byla limitujícím už grafická karta). V testovaných scénářích se tento procesor vyrovnal nebo překonal Core i7-4770K do Intelu. Ten byl schopný zpracovat maximálně 1 000 objektů a 15 000 požadavků, zatím co s FX-8350 s Mantle to bylo 2 000 objektů a 30 000 požadavků. V testu při použití stejné testovací sestavy, byl rozdíl ve snímkovací frekvenci při použití Mantle až 3násobný.


Linkoval kolega vyssie.

http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/28411-amd-odhalilo-dalsi-podrobnosti-o-mantle


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 15. listopad 2013, 08:26 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
teď mě není jasný na co se ptáš... jakože proč použili na i7 4770K verzi před patchem a na FX-8350 po patchi s mantle?

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 15. listopad 2013, 08:29 
Červená karta
Červená karta

Založen: 04. květen 2013
Bydliště: SNV
Nahoru
Ano, preco to netestovali uz ked to chcu porovnavat oba pod mantle alebo nech si demonstruju vykon s FX pred a po. Takto to nema vypovednu hodnotu, ci pod mantle su tie 8 core vobec na nieco alebo stale postaci PPC, popripade nastava otazka podpory len pre amd cpu?


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 106  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.