Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je st 2. prosinec 2020, 23:55

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 106  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 28. říjen 2014, 18:22 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
:lol:

Ty "novinářský teorie" a vyjádření vývojářů stojí na stejném základu který ty prostě nechceš pochopit, to je tvůj problém :roll:

Mimochodem, Mantle začal být vyvíjen ještě za Huddyho u ATi (stejně jako DirectX ještě v devadesátkách), tzn. ještě před tím, než přišli na řadu samotné next-gen konzole, jen se to nejmenovalo Mantle. Stejně jako se Mantle v konzolích neoznačuje jako Mantle i když je to takřka to samé.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 12:09 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 05. červenec 2006
Bydliště: okolí Hradce Králové
Nahoru
první benchmark Dragon Age: Inquisition
http://www.pcgameshardware.de/Dragon-Ag ... st-1142136


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 12:15 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Slušný, a to ještě testovali se starším beta driverem bez jakýchkoliv optimalizací (nový přímo pro DA:I by se měl objevit v průběhu Listopadu, tedy další krom právě vydaného Catalyst 14.11.1 BETA) :)


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 12:58 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 11. říjen 2010
Bydliště: Západná Stredozem
Nahoru
Ide to slusne aj pod DX, ale aj tak takmer 10% narast minimaliek u high-endovych R9 pri pouziti Mantle aj na silnom Intelackom procesore je pekny bonus.

_________________
PC: R7 3700X | Wraith Prism | 32 GB DDR4 @ 3466 MHz CL14 | GA-AX370-Gaming K7 | EVGA GTX 1080 Ti SC | Crucial MX300 1TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass + Halos | AX860 | K95 RGB | M65 RGB | MM300 Extended / BenQ XL2730Z / Audioengine A2+

NB: HP ENVY A10-8700P 15W / 16 GB DDR3 / 480 GB SSD


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 13:01 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Pruser je, ze ta hra nejede dobře ani s Mantle, ani s DX. Vsimni si, ze 280x tam prohrava s GTX770 a i 290x s Mantle jede pod 60 a to jsou stále prumerny fps. Dost bida na to, ze je to na Frostbite 3, kde hry jezdej 80+.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 13:03 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 11. říjen 2010
Bydliště: Západná Stredozem
Nahoru
Frostbite je predsa "Bugbite" Hladis, ono chvilu potrva kym to doladia a kym budu na to ovladace aj od vyrobcov GPU.

_________________
PC: R7 3700X | Wraith Prism | 32 GB DDR4 @ 3466 MHz CL14 | GA-AX370-Gaming K7 | EVGA GTX 1080 Ti SC | Crucial MX300 1TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass + Halos | AX860 | K95 RGB | M65 RGB | MM300 Extended / BenQ XL2730Z / Audioengine A2+

NB: HP ENVY A10-8700P 15W / 16 GB DDR3 / 480 GB SSD


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 13:20 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
sem zvedavej jak to pobezi na fxku s R9 :)


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 13:21 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Zhruba stejně jako na GTX 980 s i7 :mrgreen:


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 15:35 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
Alebo rovnako zle ako na i7 a 980
Inak vsimnite si ako duper duper karty na 4k zvladaju wqhd, resp nezvladaju :-D

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X32GB 3733 DDR4, Gainward Phoenix 3090 1,9/20GHz, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, Topping D50s + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38GN950, Mate 20 Pro, HTPC, ITX 8700k + 2060s + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 16:14 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 08. únor 2006
Nahoru
dexterav napsal:
Inak vsimnite si ako duper duper karty na 4k zvladaju wqhd, resp nezvladaju :-D

Hmm, 30 snímků za sekundu. A já si zrovna pořídil monitor 2560x1600, takže to budu mít takový konzolový herní zážitek.
Ale zřejmě bude třeba vydat speciálně vyladěné ovladače. Je divné, aby R9 290X podávala s nastavením HQ-AF pod DX lepší výkon než GTX 980.

_________________
MB: ASUS P9X79 PRO, CPU: Intel Core i7-4930K OC 4,4 GHz, FAN: Noctua NH-D15, RAM: Kingston 64GB DDR3 2400MHz CL11 HyperX Series, SSD: 2x Samsung SSD 840 Pro 256 GB, HDD: 2x WD Red 2 TB, GPU: SAPPHIRE R9 290 + ARCTIC Cooling Accelero Xtreme III OC+43% 1270/6680 MHz, PSU: Seasonic Platinum Series 660 W, CASE: FRACTAL Define R4 Arctic White – Window, OS: Windows 10 64 bit, Repro: Creative GigaWorks T20 Series II, Monitor: Apple Cinema Display 30" 2560x1600 Alternativně Apple MacBook Air / iPad Pro + Apple Pencil / iPhone 6 Plus


Naposledy upravil PET5 dne út 11. listopad 2014, 16:29, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 16:23 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
ono kdyz se vypne 4xMSAA tak ten propad nebude tak velkej :)


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 16:36 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
na hrane je to už vo FHD :D
hlavne ak je to priemer
a priemer 30FPS je na rovinu tragédia pri kartách ktoré NV aj AMD označujú za 4k :(

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X32GB 3733 DDR4, Gainward Phoenix 3090 1,9/20GHz, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, Topping D50s + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38GN950, Mate 20 Pro, HTPC, ITX 8700k + 2060s + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 16:44 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 27. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
Ve 4k se hraje bez MSAA.Je mozny ze MSAA zere 50% vykonu a bez MSAA to pojede lip.
Navic na NV to jasne blbne.Rozdil mezi GTX770 a 970/780TI je 10% coz je naprosta blbost.

_________________
CPU-Ryzen 3700X,MB-MSI B450 Tomahawk,PAMET-2x16GB Kingston HyperX Predator 3333Mhz@3600Mhz CL16 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-Sapphire 6800XT 16GB,Zvuk-Sound Blaster Z,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 16:47 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
na nvidii to jasne narazi na cpu limit proto nejsou rozdily mezi jednotlivejma kartama tak velky :)


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 17:16 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Na nVidii to na CPU limit fakt narazet s tim pouzitym CPU nemůže :roll: Limit takhle pretoceny i7 u Bugbite 3 je nekde kolem 160+ fps a to ještě v mulatku, který je narocnejsi. Vysledky jsou uplne mimozni a bud Bioware něco posrali, nebo hra ještě není odladena a nejsou k dispozici ani adekvatni ovladace. MSAA by tam mělo jet naprosto normalne, jako v ostatních hrach na tomhle enginu a nemelo by to strhávat vykon takhle dolu. Když se clovek podiva na kvalitu objektu, tak jde videt, ze objekty zrovna nejak hustou polygonovou siti nehyri. Pokud hra vyjde v takovym stavu, tak by si v Bioware měli dat pesti, protože technicky je to paskvil.

Tady je porovnani BF 4 a je tam i Mantle http://www.pcgameshardware.de/Battlefie ... n-1110584/

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 17:39 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
HEAD napsal:
Ve 4k se hraje bez MSAA.Je mozny ze MSAA zere 50% vykonu a bez MSAA to pojede lip.
Navic na NV to jasne blbne.Rozdil mezi GTX770 a 970/780TI je 10% coz je naprosta blbost.

je to fuk 30FPS...
a prečo by sa 4k nehralo AA :|
pokiaľ máš píčo.vinu 24" a na tom 4k možno ale ani tomu neverím

_________________
Intel Core i9 9900kf@5,1GHz,Strix Z370 F, 2X32GB 3733 DDR4, Gainward Phoenix 3090 1,9/20GHz, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, Topping D50s + Schiit Magni 2U + Shure1540, LG 38GN950, Mate 20 Pro, HTPC, ITX 8700k + 2060s + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 11. listopad 2014, 17:46 
Černá karta
Černá karta

Založen: 24. říjen 2014
Nahoru
Nechapem preco sa raz obhanate vysledkami z webov roznych redakcii a raz vysledkami testov tu na fore, podla toho ako vam to vyhovuje :)


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 13. listopad 2014, 09:44 
Začátečník
Začátečník

Založen: 24. červenec 2005
Nahoru
Hladis napsal:
Na nVidii to na CPU limit fakt narazet s tim pouzitym CPU nemůže :roll: Limit takhle pretoceny i7 u Bugbite 3 je nekde kolem 160+ fps a to ještě v mulatku, který je narocnejsi. Vysledky jsou uplne mimozni a bud Bioware něco posrali, nebo hra ještě není odladena a nejsou k dispozici ani adekvatni ovladace. MSAA by tam mělo jet naprosto normalne, jako v ostatních hrach na tomhle enginu a nemelo by to strhávat vykon takhle dolu. Když se clovek podiva na kvalitu objektu, tak jde videt, ze objekty zrovna nejak hustou polygonovou siti nehyri. Pokud hra vyjde v takovym stavu, tak by si v Bioware měli dat pesti, protože technicky je to paskvil.

Tady je porovnani BF 4 a je tam i Mantle http://www.pcgameshardware.de/Battlefie ... n-1110584/


Triangly je dneska to posledni co zere vykon dolu, celkove co si pamatuju na nejaky dema frosbyte 3 tak vim ze bf3/bf4 bylo dost ocesany pak oproti tomu... [indirect nasvetleni nebylo realtime?]

Nadruhou stranu z tech DA3 screenu tezko neco soudit... takhle na prvni pohled se mi to taky moc nezda...

V DA3 se asi bude stridat cyklus dne/noci ne? to muze stat ten vykon oproti BF3/BF4

_________________
3D Prophet 9700 Pro-X700Pro -X1600XT-X1950 XTX -2600XT-HD 3870X2-HD 4870X2-HD5670-HD6670-HD7770*-HD6870*-R9 290X


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 13. listopad 2014, 13:20 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
Ty objekty jsem spis zminoval kvůli tomu, ze to vypada divne. Když se v DA3 podivam na skaly, tak je to vesmes jednoduchouckej model kvalitativne 4 roky zpet ala Skyrim. I velky počet modelu z velkého poctu polygonu ma vliv na vykon, když slozitejsi objekt musí pak reagovan na okolni prostředí. Je rozdil pouzit třeba AO u jednoduchého modelu a u modelu plnyho zahybu a nerovnosti a rozhoduje i počet toho "bordelu" na scene. No a na tech screenech to moc bohate nevypada. No uvidi se u plny hry jak to bude vypadat. U "Bugbite 3" mam svoji teorii, jenze EA ten engine nikdy neuvolni, aby se to dalo ověřit.

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 13. listopad 2014, 13:36 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Richard Huddy mluvil o Mantle/DX12/FreeSync na PDXLAN

  • FreeSync zvládá až 240Hz. Příjde v Prosinci tohoto roku. Některé modely monitorů s AdaptiveSync/FreeSync podporou už jsou expedovány, ale některé budou stále potřebovat upgrade FW. Řešení sále nezatíženo licenčními poplatky.
  • DX12 je přímo spojen s Mantle.
  • Kdokoliv může napsat driver pro Mantle.
  • DX12 nebude pod Win 7 (pouze pro Win 10, potvrzeno už dríve přímo M$ ) / Mantle funguje pod Win 7+ :)
  • 100 registrovaných vývojářů pro Mantle z předchozích 40 v červnu. 20 z nich jsou vývojáři profi aplikací. 80 z nich přímo vytváří hry. Vývojáři využívají Mantle také jako přechodový stupeň pro DX12.
  • Oxide Games Mantle benchmark byl poměrně jednoduše naportován z Mantle na DX12 bez jakýchkoliv potíží

Richard Huddy's update on AMD solutions including FreeSync


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 106  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 6 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.