Stránka 99 z 106

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: pát 14. lis 2014, 22:54
od DOC_ZENITH
Njn.... ale to je věc mentality hráčů v hrách dělaných pro americké teenagery... Se divim že nejsou na verzi pro konzole, tam je jich většina.

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: pát 14. lis 2014, 22:59
od RAD-x
To je vcelku jedno co odpovědí jako zápor, vsadim se že většina z nich ani neví o co jde...což pěkně reflektuje jak se to ujalo nebo neujalo. Vubec bych se nedivil kdyby polivina hráčú s R9 kartama ani nevěděla, že to ve hře lze přepnout. BTW s tou mentalitou máš asi pravdu a jelikož těhle lidí je maximum a na tuto otázku odpovědí nějak takhle...směřování toho produktu je celkem jasný.

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: pát 14. lis 2014, 23:02
od DOC_ZENITH
Kdyby jsi se zeptal co říkaj na a kdo jede na GM204 odpověděli by stejně... mysleli by si že je to ňáká progaming klávesnice či myš... protože kysi slyšeli o Logitech G500 že....

To jsou trolové to by nenazíval názorem či komunikací.

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: pát 14. lis 2014, 23:03
od havli
oneb1t píše:tak za to muzou ale spis vyvojari a ne samotny AMD ze nektery firmy nechtej za kazdou cenu inovovat aby neprisli o zisk z konzoli
To neni imho ani tak o inovaci, jako spis o tom, ze mantle pro vyvojare neni atraktivni. Neni to standard, zastoupeni HW potrebneho k provozu je na trhu minimalni... tak na to kaslou. Pro par lidi nebudou investovat do vyvoje dalsi cas/penize, protoze se to nevyplati. Totez jako na druhe strane GPU physx. Nebo treba DX 10.1 v dobe kdy to bylo aktualni.

Az bude oficialne DX12, tak se pozvolna zacne pouzivat. Ale moc rychle to nepujde, vsak na DX10 resp 11 se taky prechazelo jen hodne pomalu.


DOC_ZENITH:
Takhle - kdyz se s 3D akceleraci zacinalo, tak DX vubec neexistovalo nebo jen v nepouzitelnem stavu. Takze 3dfx osekalo OGL o nepotrebny balast a vzniklo glide. Soucasne s nim vznikaly i hry, ktere byly ze zacatku glide-only... protoze nic dalsiho nebylo. S nastupem dalsich vyrobcu se postupne zlepsovalo DX i OGL, protoze glide pouzit nemohli/nechteli platit za licenci. Takhle se postupne doslo az do bodu, kdy samo 3dfx glide odstavilo a venovalo se jen DX/OGL.

Na DX7 se myslim nic nemenilo (S2000 byla bugnuta po HW strance myslim), to spis DX8 a Radeon R100 s jeho pixel shadery 1.0.

Vsak ja nerikam, ze na linux a ostatni OGL neni. Nejsou ale hry a vule je vydavat - nejsou lidi, co by je kupovali. Kdyz se PC hry delaji v podstate jen na win, nema smysl pouzivat OGL. Samozrejme by to slo... jen chtit / mit duvod. A to prave neni.

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: pát 14. lis 2014, 23:08
od RAD-x
DOC_ZENITH píše:Kdyby jsi se zeptal co říkaj na a kdo jede na GM204 odpověděli by stejně... mysleli by si že je to ňáká progaming klávesnice či myš... protože kysi slyšeli o Logitech G500 že....

To jsou trolové to by nenazíval názorem či komunikací.
Přesně tak, potom je tady ale ta totálně většinová část BFU, který vědí že koupily nabušený PC s AMD a na tom jede přece BF4 dobře...a v tom je ten problém, ono by to mělo asi snadnější průběh pokud by se to do lidí více valilo. Tobě to přijde jako samozřejmost ale zeptej se člověka s autem jestli leje DOT3 nebo DOT5 brzdovku....budeš rád, že ti polovina lidí odpoví a z tý poloviny tak třetina nebude vědět protože auto dává do servisu(jako PC), druhá třetina řekne to první jelikož je jim to uplně jedno a chtějí tě mít z kruku páč to auto stejně nějak brzdí a ten zbytek řekne DOT5, protože se jim líbí vyšší číslo.

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: pát 14. lis 2014, 23:45
od oneb1t
tak amici to mozna nepouzivaj ale v okoli mam spoustu lidi co hrajou BF4 s mantle on a jsou spokojeny

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: pát 14. lis 2014, 23:53
od Krteq
Hmm, Mantle je zbytečný a nikdo ho nechce. Aháá, tak asi proto se od července počet vývojářů/studií adoptujících Mantle víc jak zdvojnásobil (ze 40+ na 100+) a přibyli i vývojáři profi aplikací. Tady něco nesedí :lol:

Docela slušný, včetně počtu podporovaných her, na to že je to stále v BETA stádiu :mrgreen:

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: pát 14. lis 2014, 23:58
od oneb1t
sem zvedavej jestli stihnou vydat SDK pro verejnost do konce roku jak nekde psali

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: sob 15. lis 2014, 00:01
od Krteq
První zmínka o SDK pro veřejnost do konce roku zazněla na CES a teď to prohlásil R. Huddy na PDXLAN, tak uvidíme.

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: sob 15. lis 2014, 00:05
od havli
A kde jsou teda hry?

Porad tady vidim zpravy, jak AMD pracuje na tomhle a na tamtom... jenze nikde nic neni. To akorat jejich fanaticti priznivci tady na foru oslavuji kazdou takovou zpravu a prorokuji jim skvelou budoucnost.

Chce to sundat ruzove bryle a podivat se jak vypada realita. Je tady hype na 100 stranek a za celou tu dobu je na svete jedna hra, kde ma mantle vyznam - BF4. Jestli to timhle tempem pujde dal, tak nevim teda.

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: sob 15. lis 2014, 00:12
od zumpar1234
Tak Mantle bude v betastadiu este pekne dlho takze by som to tymto velmi neospravedlnoval :)

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: sob 15. lis 2014, 00:14
od Krteq
:lol: Jak dlouho si myslíš, že trvá vývoj nějaké hry/softu (nepočítám hry stylu CoD/AC kde obšlehneš předchozí produkt, trochu přeleštíš a znovu prodáš bez větších změn)?

Mantle SDK je pro vývojáře k dispozici od začátku tohohle roku (DICE mělo excluzivitu) a zatím vyšlo 5 titulů s podporou Mantle a další dvě vyjdou do konce roku. To je 3x vyšší adoption rate než měl DX11 :roll:

@zumpar1234: Omyl, vydání SDK pro veřejnost je ukončením BETA stádia :-D

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: sob 15. lis 2014, 00:16
od RAD-x
oneb1t píše:tak amici to mozna nepouzivaj ale v okoli mam spoustu lidi co hrajou BF4 s mantle on a jsou spokojeny
Nojo, jenže ta spousta je ničím proti tomu stádu...

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: sob 15. lis 2014, 00:19
od oneb1t
jakto ze je to nanic v civilization jsou narusty na minimalnich FPS taky velice slusny :) a to je hra momentalne v zebricku top 5 nejprodavanejsich

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: sob 15. lis 2014, 00:21
od RAD-x
Krteq píše:Hmm, Mantle je zbytečný a nikdo ho nechce. Aháá, tak asi proto se od července počet vývojářů/studií adoptujících Mantle víc jak zdvojnásobil (ze 40+ na 100+) a přibyli i vývojáři profi aplikací. Tady něco nesedí :lol:

Docela slušný, včetně počtu podporovaných her, na to že je to stále v BETA stádiu :mrgreen:
A chceš fotku, jak se mi tady R9 290 valí na stole a hraju Mantle tituly pod DX na NV, nebo ti stačí jen když ti to napíšu? A že už je to sakra dlouhá doba co mám doma obojí...

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: sob 15. lis 2014, 00:22
od havli
Krteq píše::lol: Jak dlouho si myslíš, že trvá vývoj nějaké hry/softu (nepočítám hry stylu CoD/AC kde obšlehneš předchozí produkt, trochu přeleštíš a znovu prodáš bez větších změn)?
90% novych her je takovych, aspon nejaka inovace by byla, kdyby pridali mantle. Obzvlast na tech zprasenych portech z konzoli by se boost vykonu hodil vic nez kdekoliv jinde.

Btw - GTA 5 asi nic, ze? Taky se mluvilo o mozne podpore mantle...

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: sob 15. lis 2014, 00:22
od Ingamacek
Neviem co riesis nejake GTA 5 ked to neni von ani s DX. Mantle stale vyslo az formou patchu.

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: sob 15. lis 2014, 00:24
od oneb1t
havli píše:
Krteq píše::lol: Jak dlouho si myslíš, že trvá vývoj nějaké hry/softu (nepočítám hry stylu CoD/AC kde obšlehneš předchozí produkt, trochu přeleštíš a znovu prodáš bez větších změn)?
90% novych her je takovych, aspon nejaka inovace by byla, kdyby pridali mantle. Obzvlast na tech zprasenych portech z konzoli by se boost vykonu hodil vic nez kdekoliv jinde.

Btw - GTA 5 asi nic, ze? Taky se mluvilo o mozne podpore mantle...

urcite ti neuslo ze vetsinu tech dementnich portu z konzoli podporuje "the way nvidia it meant to be played"

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: sob 15. lis 2014, 00:32
od 0martas0
BananSK píše:Neviem co riesis nejake GTA 5 ked to neni von ani s DX. Mantle stale vyslo az formou patchu.
A to je další podělanej problém. Mantle vychází formou patche o 2 měsíce pozděj. Bezva, já si ale chci zahrát hru když vyjde.

Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API

Napsal: sob 15. lis 2014, 00:33
od havli
oneb1t píše:urcite ti neuslo ze vetsinu tech dementnich portu z konzoli podporuje "the way nvidia it meant to be played"
Ano, jiste - a proc? Protoze AMD nevyviji dostatecnou aktivitu, aby je nejakym zpusobem motivovali k implementaci svych technologii. Krome tech par her (kde vyvojari spolupracuji s AMD) vidim jen narky, jak je nvidia spatna, protoze gameworks, physx, ve hre je pouzito moc zelene barvy, atd, atd. :-D Je potreba taky trochu prilozit ruku (a penize) k dilu. Jinak se nic nezmeni.