Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je čt 20. únor 2020, 11:18

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 106  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: st 19. listopad 2014, 23:22 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
To už prý DICE konečně opravilo :)

OC.net - AMD MANTLE Discussion Thread


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: st 19. listopad 2014, 23:27 
Červená karta
Červená karta

Založen: 24. duben 2008
Bydliště: Praha 10
Nahoru
maltra napsal:
@RAD-x: tym skalnym fandom AMD si ma tak rozosmial, ze sa mi otvorila jazva po slepaku co mi vyoperovali pred 30 rokmi. Zasluzis si za odmenu Mantle test BF4 v tri a quad fire, aj ked starsieho data a nie na 290 ale na 290X:

For kej - http://www.hardocp.com/article/2014/05/13/amd_radeon_r9_295x2_xfx_290x_dd_trifire_review/3
Ajfinity - http://www.hardocp.com/article/2014/05/13/amd_radeon_r9_295x2_xfx_290x_dd_trifire_review/6#.VG0IymfHBz8

Este post od Nvidiaka co skusil trifire R9 290: http://forums.guru3d.com/showthread.php?p=4699095&mode=threaded#post4699095


Nevim co proti tomu máš, pokud by se to bralo na počty karet ve vlastnictví tak drtivou většinu zdejších přispívajích bych mohl z fleku nazvat Nvidioty, jelikož ATI a AMD karet mám plnou pracovnu. BTW skutečně mám v plánu koupit 3 kusy R9 290 a trochu si s tim pohrát ale stále jsem trochu na rozpacích, nechci uplně zbytečně vyhodit peníze...chci vědět, že se to alespoň vyrovná SLI těch Tiček které mám teď, pokud by to v BF4 bylo dokonce lepší, tak to nechám v hlavním PC. Díky za odkazy, pročtu si je.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 20. listopad 2014, 12:58 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Další engine s podporou Mantle API - "Panta-Rhei" engine od Capcomu
Citace:
In addition, Capcom announced its collaboration with AMD on the AMD Mantle API to enhance Capcom's "Panta-Rhei" engine, enabling enhanced gaming performance and visual quality for upcoming Capcom game titles.

"This will improve the performance of our 'Panta-Rhei' engine, which was originally developed for console platforms," said Masaru Ijuin, technical director, Capcom. "Capcom is evaluating AMD's Mantle technology to help improve the graphics pipeline, and integrate it into 'Panta-Rhei' to provide outstanding benefits and impressive performance for gamers as well as the gaming developers."

AMD's Mantle API technology has been adopted by major developers including Crytek's CRYENGINE®, DICE's FrostBite 3 and Oxide's Nitrous engine.
AMD News Release


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 20. listopad 2014, 15:41 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
V návaznosti na předchozí zprávu o podpoře v dalším enginu je tu i zmínka o podpoře v další hře :)
Citace:
Panta Rhei supports only the PC, Xbox One and PS4 platforms and drops compatibility with DirectX 9 and 10 in favour of DirectX 12 in order to simplify workflows and enable the development of games that take full advantage of current-gen hardware. Capcom also showed off a demo of its upcoming title, Resident Evil Revelations 2, which benefits from AMD's Mantle API.
AMD Future of Compute: Samsung, Square Enix and More Announce Partnerships


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 21. listopad 2014, 15:26 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Citace:
AMD is telling the world that there are four engines and 20+ launched or upcoming titles, and 10 developers publically announced their support for Mantle. There are close to 100 registered developers in the Mantle beta program.

The Frostbite 3 engine (Battlefield Hardline), CryEngine (Crysis series), Nitrous Engine (Star Citizen) and Asura Engine (Sniper elite) currently have support for Mantle. Some top games including Thief and Sid Meir’s Civilization Beyond Earth also support Mantle.


http://www.fudzilla.com/home/item/36373-amd-provides-another-mantle-update

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 22. listopad 2014, 10:43 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 04. květen 2013
Nahoru
Tuším že Star Citizen vyjde na CryEngine4: http://cryengine.com/showcases/star-citizen

Jinak pro ty kteří ještě stále nechápou hlavní smysl Mantle:
AMD si dlouhodobě uvědomuje, že potenciál jejího hardwaru je čím dál více omezován počtem a komplexností softwarových (mezi)vrstev, které zprostředkovávají spolupráci hry a jejího hardwaru. Ukázkou toho, jak může vypadat optimalizace hry pro konkrétní hardware, jsou právě konzole. Právě ty už v předchozí generaci předvedly, že s dnes až směšnou hardwarovou výbavou dokážou plynule rozpohybovat grafiku, která by na srovnatelně hardwarově vybaveném PC běžela maximálně v podobě slideshow.
Druhá velká výhoda spočívá v tom, že už nebude třeba spoléhat na Microsoft protože Mantle zpřístupňuje celý potenciál architektury GCN bez ohledu na to, jakou verzi DirectX nabízí používaná verze Windows.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 22. listopad 2014, 14:25 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
AllowedCry napsal:
Ehm, problém je, že mantle až tak efektivní není, navíc, nvidia jím nedisponuje a přesto má DX11 bottleneck menší.
:? Není efektivní? Na high-end CPUs nejsou ty nárůsty možná až zas takové, tam ani Mantle cílen není, ale s horšími CPUs jsou nárůsty v řádu desítek procent a nV je tam na tom stále špatně i se svým "wonder" driverem. To že to někteří stále nedokáží pochopit mě fakt udivuje.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 22. listopad 2014, 15:20 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 21. květen 2011
Bydliště: Praha
Nahoru
Myslel sem to tak, že není až tak efektivní, jako optimaliazce používaná u konzolí, když už zmínil předchozí generaci, která je HW velmi slabá.

_________________

GB450GX-M2 256GB-1TB SSD-3TB HDD-Fractal R5-D700W
R5 2600@4.02Ghz-16GB@3333Mhz-GTX1070@~2/8.8Ghz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 22. listopad 2014, 16:23 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Neple%t si mantle jakožto low-overhead API a psaní her přímo na železo. Ala to co se podařilo vytahnout z PS3, Cell, 256MB XDR RAM + 256MB GDDR3 Vram, grafika silná +- jak 7600GT, a pak se koukni na hry jako uncharted 2. To je psaní přímo na železo, to na Pc už nikdy nebude, a na konzolích už možná taky ne. Na současnejch se to neděje, kry tam maj mizernej výkon/rozlišení a musej je těžce ořezávat už teď a to jsou ty konzole nový. Sorry, 8 jádrovej jaguaj je weak, ale zbytek? 8GB ram, grafika o výkonu +- HD7850 a neni to zatím co se reálnejch her týe ani 2x lepší jak 7600GT v PS3 která má hrbej výkon tak 10x menší? Uff...


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 22. listopad 2014, 17:09 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
To byl právě ten největší fail kterej tehdy Sony udělala (nemluvim teď o HW tam to bylo množství RAM hlavně kvůli ceně XDR RDRAM pamětí), ten fail spočíval v tom že před příchodem PS3 dala vývojářům devkit.

Ten devkit byla ale jen upravená Apple G5 workstation s custom firmware/biosem. Ram to mělo 1GB, CPU byly dvě dvoujádrový power G5tky na 2,5Ghz a grafika byla desktopová 7800GTX. Oni na to udělali hry a pak přišla reálná PS3, třetina paměti, úplně jiná architektura paměti, úplně jiná architektura CPU, a grafika se skoro o 1/2 menšim hrubym výkonem. Proto třebe arly videa z metal gear solid 5 měly vyšši detaily a rozlišení než final hra ačkoliv byly in-engine.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 22. listopad 2014, 18:03 
Začátečník
Začátečník

Založen: 12. leden 2013
Nahoru
Aspoň že to trochu rozhejbalo vody.
Kdyby to cpali do open-world her kde je potřeba pořádnej CPU i v high-endu bylo by to lepší.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: ne 23. listopad 2014, 09:01 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
http://semiaccurate.com/2014/11/21/mantle-showdown-mantle-outperform-directx-11/

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: ne 23. listopad 2014, 17:33 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Tohle už tu bylo?

Další 3D Mark má mít přímo test DX11 vs. Mantle :)
Citace:
Currently, Futuremark is working on a special test which will become part of 3DMark. It compares Draw Call, ie the critical points in the CPU overhead. Currently, the test called "Farandole" is still in the beta phase, but the roadmap shows that it will be published later this year. Moreover, there is a version of 3DMark already in development aimed only at DirectX 12, and to be published in the second half of 2015.

Obrázek
ObrázekHardwareLuxx - Futuremark: Mantle and DirectX 12 said to be similar in performance


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: ne 23. listopad 2014, 19:06 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 21. květen 2011
Bydliště: Praha
Nahoru
Boost 700%? :? Jako já jsem pro, ale i tak, 700%? :lol:

_________________

GB450GX-M2 256GB-1TB SSD-3TB HDD-Fractal R5-D700W
R5 2600@4.02Ghz-16GB@3333Mhz-GTX1070@~2/8.8Ghz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: po 24. listopad 2014, 02:00 
Červená karta
Červená karta

Založen: 24. duben 2008
Bydliště: Praha 10
Nahoru
WTF? takže mantle proti DX12 nulovej benefit? a teď jako co s těma třema R9 290 co jsem si sehnal? To je teda pěknej podraz na zákazníka...kterej utrácí poctivě vydřený prachy a ještě to takhle nechaj prezentovat, to je sprostý.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: po 24. listopad 2014, 03:13 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 19. březen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
@Rad-x: Nechat? a hrát Mantle hry, dokud neni DX12
Další potvrzení, že DX12=Mantle for nVidia
Doufám, že v mrkvosoftu použili lačítko donate, když kopírovali kód z Mantle

_________________
Přichází Cenzor!


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: po 24. listopad 2014, 06:40 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 04. květen 2013
Nahoru
Takže Mantle bude již letos ve finální verzi zatímco DX12 vyjde až na konci příštího roku a hry až v roce 2016. http://www.ddworld.cz/aktuality/softwar ... com-2.html

Na novém Panta-Rhei vyjde Deep Down s podporou Mantle: http://www.sector.sk/novinka/91720/engi ... od-amd.htm


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: po 24. listopad 2014, 06:43 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
Maor napsal:
@Rad-x: Nechat? a hrát Mantle hry, dokud neni DX12
Další potvrzení, že DX12=Mantle for nVidia
Doufám, že v mrkvosoftu použili lačítko donate, když kopírovali kód z Mantle


není třeba se rozčilovat, AMD podle mě o tohle přesně šlo, jim je fuk jesli přes DX12 nebo přes Mantle, ten efekt o kterej šlo tu prostě bude, Mantle nasměrovalo APIs zhruba tam kam chtělo, end of story

čistě v rovině spekulací si myslím že MS nemělo po ohlášení Mantle jinou rychlou záchranou páku než se inspirovat u XBONE kde je AMD samozřejmě nějakou měrou zainteresováno. Potom dává smysl to, že podobnost s mantle není čistě náhodná, není to o profitu AMD GK, tam to nebude tak výrazné, ale profit u AMD CPU je prostě obrovský a o to celou dobu šlo, já osobně na tenhle trend vsázím a očekávám že i ta i7-870 kterou mám bude v budoucnu prostě v pohodě, 8 vláken umí a že není TOP v jednovláknovým výkonu? Koho to bude zajímat.

Mimochodem kde jsou pořádný testy mantle i na slabých CPU DA:I ?? Nebo není zas dostupnej a bude jako patch?

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: po 24. listopad 2014, 08:22 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
RAD-x napsal:
WTF? takže mantle proti DX12 nulovej benefit? a teď jako co s těma třema R9 290 co jsem si sehnal? To je teda pěknej podraz na zákazníka...kterej utrácí poctivě vydřený prachy a ještě to takhle nechaj prezentovat, to je sprostý.
Vždyť Mantle = DX12, tak kde chceš ty nárůsty výkonu vydolovat? Zase taková magie to není :lol:


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: po 24. listopad 2014, 13:22 
Červená karta
Červená karta

Založen: 24. duben 2008
Bydliště: Praha 10
Nahoru
Takže oni teda okopčili DX12 a vydávaj to celou dobu za svoje? To taky neni moc pěkný ale dobrej theft...za to tleskám. Jen teda jestli to správně chápu, tak oni teda okopčili DX12 aby to mohli pár měsícú před jeho oficiálním nasazením prezentovat jako svoje API a aby tim polepšili prodeje R9 a teď když teda už je DX12 tak k čemu potom bude Mantle teda?


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 106  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Comby, dokotr a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.