Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je čt 9. duben 2020, 15:46

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 2. prosinec 2014, 08:56 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Hladis napsal:
Dej tam i ten treti obrazek. Jde to s FX i bez Mantle. A hlavne, ty Intely tam jsou bez OC, kdezto ty FX tam jedou uz na hranici.


Ty FX jedou taky všechny na stock taktech. Takže srovnání je v pořádku.

Ještě dodatek: těm co prorokují konec Manle nebo říkají že je to zbytečné API.

Obrázek

Citace:
Mantle API Revisited at Future of Compute – Will Allow Console Optimization to be Ported on PC


Citace:
Mantle makes developing games simaltenously for PC, Xbox and PS4 very easy and will allow ‘optimizations for consoles to carry over to PC’


http://wccftech.com/mantle-api-revisited-future-compute-console-optimiation-ported/

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 2. prosinec 2014, 11:06 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 04. květen 2013
Nahoru
Obrázek

Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 2. prosinec 2014, 11:14 
Začátečník
Začátečník

Založen: 12. leden 2013
Nahoru
Lol, podívej se taky s jakým CPU ale. :roll: Bože lidi, nevěřte reklamám a zamyslete se nad tím.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 2. prosinec 2014, 11:24 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
0martas0 napsal:
Lol, podívej se taky s jakým CPU ale. :roll: Bože lidi, nevěřte reklamám a zamyslete se nad tím.


a to je snad špatně ?? Že nepotřebuješ CPU z 6 litrů, ale stačí ti levnější za poloviční cenu ? :roll:

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 2. prosinec 2014, 11:25 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
0martas0 napsal:
Lol, podívej se taky s jakým CPU ale. :roll: Bože lidi, nevěřte reklamám a zamyslete se nad tím.
:? Však to je jeden z hlavních účelů Mantle. Na mainstream CPU díky Mantle můžeš mít podobné/stejné FPS jako s high-end CPU díky snížení overheadu a low-level přístupu k HW.

Proč lidi vůbec nečtou :roll:


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 2. prosinec 2014, 11:26 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
ehm, ale o tom Mantle má být, právě o nárůstech na slabých CPU, zamysli se nad tím

_________________
XBOX ONE X, PS4 Pro, SONY 4K HDR TV, CREATIVE Sound Blaster X Katana
výměna pasty za tekutý kov v PS4 Pro https://imgur.com/a/DwRy3CM
Lexus CT200h Daybreak Yellow


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 2. prosinec 2014, 11:36 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
ten narust je tam i na silnejch CPU :) ale meritelnej pak je uz jen na nejsilnejsich kartach (r9 290x/r9 290)

_________________
i7-9700K@5.1GHz, 2x16GB DDR4-3000MHz, Asrock Z390M-ITX, A-data 1TB XPG SX8200
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, A-data 512GB XPG SX8200, R9 290X@390X 4GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i3-7100U, HD620 2x4GB, 256GB Samsung 960EVO
Athlon 200GE, 2x4GB DDR4 3000Mhz, ASUS A320M-K@350M-E, A-data 1TB XPG SX8200, 55OLED754, 100W 12V PicoPSU


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 2. prosinec 2014, 14:40 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Promaz OT.

CPU mají sekci jinde.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: st 3. prosinec 2014, 15:08 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
ještě k tomu Multi GPU :

Citace:
Does Mantle support multi-GPU configurations?

​Yes, the Mantle API enables applications to take advantage of workload sharing between multiple GPUs. However, this is controlled directly by the application instead of the graphics driver (as is the case with AMD CrossFire™ technology). This means that support for specific multi-GPU configurations and features are application-dependent, but it also enables developers to achieve better performance scaling and efficiency by tuning their implementation to match the particular needs of their rendering engine.​


a podpora vícejádrových CPU :

Citace:
I’ve heard that Mantle works best with a multi-core CPU. Is that true?

​Mantle is capable of reducing driver overhead on single-threaded processors. However, AMD believes the biggest performance advantage of a low-overhead API can be achieved on a modern multi-core CPU.


Mantle FAQ

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 9. prosinec 2014, 23:15 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Patch 2 pro DA: Inquisition by měl zčásti opravit problémy s výkonem pod Mantle

Citace:
  • [PC] Fixed loading Icon not animating while Mantle creates shaders during load screens.
  • ...
  • [PC] Made some changes that should improve Mantle performance
Dragon Age: Inquisition – Patch 2 Notes


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 12. prosinec 2014, 13:32 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 11. říjen 2010
Bydliště: Západná Stredozem
Nahoru
Len narychlo testy na R9 290X, neskor vsetko aktualizujem vratane ovladacov. Fortron 450W sa pri tomto nastaveni nepoti, maximalna spotreba v Thiefovi okolo 330W.

Zostava ako v podpise: A8-3870K @ 3GHz, R9 290X @ default, Catalyst 14.4

Star swarm DX11: Full HD, Extreme, RTS

== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 1824

Average FPS: 5.07
Average Unit Count: 3513
Maximum Unit Count: 5621
Average Batches/MS: 476.19
Maximum Batches/MS: 569.65
Average Batch Count: 94492
Maximum Batch Count: 175769
===========================================================

Star swarm Mantle: Full HD, Extreme, RTS

== Results ================================================
Test Duration: 360 Seconds
Total Frames: 10975

Average FPS: 30.48
Average Unit Count: 4175
Maximum Unit Count: 5301
Average Batches/MS: 2598.23
Maximum Batches/MS: 3896.27
Average Batch Count: 85050
Maximum Batch Count: 155835
===========================================================

Thief, vsetko na max pri FullHD

DX11 - 17.6/35.6/77.3 (min/avg/max)
Mantle - 33.8/50.5/83.7

_________________
PC: R7 3700X | Wraith Prism | 32 GB DDR4 @ 3466 MHz CL14 | GA-AX370-Gaming K7 | EVGA GTX 1080 Ti SC | Crucial MX300 1TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass + Halos | AX860 | K95 RGB | M65 RGB | MM300 Extended / BenQ XL2730Z / Audioengine A2+

NB: HP ENVY A10-8700P 15W / 16 GB DDR3 / 480 GB SSD


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: ne 14. prosinec 2014, 19:10 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 11. říjen 2010
Bydliště: Západná Stredozem
Nahoru
Po update ovladaca na Omega mam tieto vysledky:

Thief, Catalyst 14.4 / Omega

DX11 - 17.6/35.6/77.3 / 14.9/35.1/81.0
Mantle - 33.8/50.5/83.7 / 37.0/51.3/85.7


StarSwarm, Catalyst 14.4 / Omega

DX11 - 5.07 / 5.47
Mantle - 30.45 / 29.43

_________________
PC: R7 3700X | Wraith Prism | 32 GB DDR4 @ 3466 MHz CL14 | GA-AX370-Gaming K7 | EVGA GTX 1080 Ti SC | Crucial MX300 1TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass + Halos | AX860 | K95 RGB | M65 RGB | MM300 Extended / BenQ XL2730Z / Audioengine A2+

NB: HP ENVY A10-8700P 15W / 16 GB DDR3 / 480 GB SSD


Naposledy upravil maltra dne po 29. prosinec 2014, 17:11, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: po 15. prosinec 2014, 17:35 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
Takte mi vychází ten Omega driver vůči 14.9 ve Star Swarm:
Příloha:
ResultTimeChart.Png

Příloha:
ResultFrameRateChart.Png

Něco tam je, ale nic moc dechberoucího.


Nemáte oprávnění k prohlížení souborů přiložených k tomuto příspěvku.

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: st 17. prosinec 2014, 17:44 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
novej test a voila :)

Obrázek

http://hothardware.com/reviews/dragon-a ... ked?page=4

_________________
i7-9700K@5.1GHz, 2x16GB DDR4-3000MHz, Asrock Z390M-ITX, A-data 1TB XPG SX8200
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, A-data 512GB XPG SX8200, R9 290X@390X 4GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i3-7100U, HD620 2x4GB, 256GB Samsung 960EVO
Athlon 200GE, 2x4GB DDR4 3000Mhz, ASUS A320M-K@350M-E, A-data 1TB XPG SX8200, 55OLED754, 100W 12V PicoPSU


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: st 17. prosinec 2014, 17:53 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Hra sice pod Mantle generuje víc FPS, ale Mantle v FB3 stále trpí nepříjemnými záškuby. V BF4 už to naštěstí DICE opravilo (trvalo to zhruba rok :mrgreen: ), tak vidíme jak se pochlapí BioWare.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 20. prosinec 2014, 16:01 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Test Mantle vs. DX11 ve čtyřech hrách s low-end/mainstream procesory pro které má Mantle největší smysl.

PCPure.pl - AMD Mantle vs DirectX 11 - Porównanie wydajności w grach

Docela velký rozdíl v kvalitě/metodice a popsáním testů oproti jinému, zde nepochopitelně oblíbenému, polskému webu (pclab.pl) :mrgreen:

A ještě jeden z polska s FX-8370E v pěti hrách

benchmark.pl: Mantle – przyszłość gier komputerowych według AMD


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 20. prosinec 2014, 16:16 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
A kam se podela ta uzasna multithread optimalizace? Podle tech vysledku to skoro vypada, ze zadna neni.
i3 @ 3,5 je vesmes plichta s FX-6300 @ 4,5.

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 20. prosinec 2014, 16:16 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
pekny vysledky
skoda ze tam neni zmereny jeste 1% nejhorsich frametimes tam by bylo krasne videt jak R9 290x naprosto devastuje GTX 970 rozdilem tridy a dalsi vec je ze minimalni fps skalujou s poctem jader a ne jen s frekvenci jednoho jadra

havli ja to vidim trosku jinak teda staci se divat na minimalni framerate a ne na prumerny :)

_________________
i7-9700K@5.1GHz, 2x16GB DDR4-3000MHz, Asrock Z390M-ITX, A-data 1TB XPG SX8200
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, A-data 512GB XPG SX8200, R9 290X@390X 4GB, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i3-7100U, HD620 2x4GB, 256GB Samsung 960EVO
Athlon 200GE, 2x4GB DDR4 3000Mhz, ASUS A320M-K@350M-E, A-data 1TB XPG SX8200, 55OLED754, 100W 12V PicoPSU


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 20. prosinec 2014, 16:23 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 15. září 2009
Bydliště: Hradec Králové
Nahoru
No vsak jo... plichta.

FX @ 4,5...... i3 @ 3,5
84/67...........81/67 - Dragon Age
140/50.........155/53 - Civilization BE
152/70.........153/63 - SE III
81/59...........81/57 - Thief

_________________
Ryzen 7 3700X ; ASRock AB350 Pro4 ; 32 GB DDR4 2666 ; Gigabyte GTX 1080/11 ; V300 240 GB + 6 TB / 7200 rpm ; Acer XF270HU
Retro PC: Xeon X5687, Radeon X850 XT, 4 GB DDR3, Win98SE; Athlon XP 3000+, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Win98SE; Pentium III-S 1400, Voodoo2 12MB SLI, 256MB SDR, AWE32 28MB, Win98SE & DOS
Retro PC: ThinkPad 600
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 20. prosinec 2014, 16:27 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
JJ pokud je tohloe vítězství něčeho tak je to vítězství I3ky která z mantle těží nejvíce ( resp čím méně jader a obecně výkon utím více se vždy těží z mantke) tyhle testy potvrzujou co jsem naměřil a z čeho byl tehdy ten gigaflame. Mantle snižuje API overhead na zhruba 50%, ale žádnej multithread nepřidává. Tzn nejvíce z něj profitujou 2 jádrový Intely.


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.