Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je po 16. prosinec 2019, 08:51

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 20. prosinec 2014, 16:31 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
vsak to jsou taky podobne drahy procesory takze se da plychta ocekavat...

skoda ze tam neni vic procesoru napr.
pentium g3258 + OC
fx-8320 + OC
i5-4460
i5-4670k + OC

ps: pokud to neskaluje tak proc ma fx-8370E minima 67 fps oproti 59 fps v thiefovi? kdyz ma takt na jadro nizsi jak fx-6300 na 4.5ghz (max boost 4.3ghz jinak 3.3ghz)

Obrázek

skoda ze tu R9 290x nepretaktovali treba na 1200 mhz na jadre tam by se nedostatek vykonu u i3 proti fxku projevoval vic takhle je jen videt ze pod mantle oba procesory dostacujou bez problemu s dodavanim informaci

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 20. prosinec 2014, 16:47 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Soudíš dle jedné hry? Co když thief používá nativě 8 vthreadů (jakožto ano jako port z konzole) tzn ten benefit je tam z toho že 6300 se svejma 6 musí některé věci řešit přes task switching windows? Neni to náhodou mnohem realističtější vysvětlení kterému ihmo odpovídá Vše ostatní? ....

A co se FX vs I3 týče, stejná prodejní cena porovnej si výrobní.... to že se ta I3 (která je 3x levnější na výrobu) může prodávat tak draze je důsledek failu FXka.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 20. prosinec 2014, 16:51 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
jedinej fail je ze stara generace kontzoli brzdila nastup multithread zpracovani ve hrach coz prineslo fxkum nalepku ze je to spatnej herni CPU

coz se ted rapidne meni :)

schvalne u dragon age inquisition vylezu nekam nahoru a nafotim jak to vypada s fpskama kdyz mas fx-4300/fx-6300/fx-8320 schvalne jestli to bude skalovat

edit: tady mas obrazek jak to pekne skaluje na vsechny vlakna 90% CPU load je myslim dostacujici dukaz nechce se mi to vypinat abych ti ukazal jak to bude mit nizsi fpska az povypinam jadra

Obrázek

a jeste tu mame nemalej narust s i7-4790 :)
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/dra ... rectx.html

obzvlast stredni detaily a narust o 30 fps neni uplne k zahozeni

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 00:59 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 10. červenec 2009
Nahoru
Je mozny nejak merit frametimes s Mantlem?

_________________
CPU: Intel i7 4790K CPU Cooler: NOCTUA NH-D14, MB: ASUS Z97-Pro Gamer, RAM: Kingston 8GB DDR3 1866MHz, GPU: SAPPHIRE R9 280X VAPOR-X OC, SSD: Crucial M500 120GB, HDD: Seagate 7200.14 2TB, HDD: Samsung F1 1TB, PSU: Corsair TX 750W, CASE: Corsair 450D

Dell 7559: i7 6700HQ@-150mV , 16GB RAM 1600Mhz CL9, GTX 960M@+135/600MHz, 1TB SSHD, Crucial MX 300 275GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 01:01 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Ne SW cestou, resp aspoň zatím ne.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 01:09 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
ve vsech frostbite 3 hrach si muzes nechat vygenerovat frametime log ale u tech co nejsou frostbite to zatim nejde

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 01:12 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 10. červenec 2009
Nahoru
Jak na to v BF4?

_________________
CPU: Intel i7 4790K CPU Cooler: NOCTUA NH-D14, MB: ASUS Z97-Pro Gamer, RAM: Kingston 8GB DDR3 1866MHz, GPU: SAPPHIRE R9 280X VAPOR-X OC, SSD: Crucial M500 120GB, HDD: Seagate 7200.14 2TB, HDD: Samsung F1 1TB, PSU: Corsair TX 750W, CASE: Corsair 450D

Dell 7559: i7 6700HQ@-150mV , 16GB RAM 1600Mhz CL9, GTX 960M@+135/600MHz, 1TB SSHD, Crucial MX 300 275GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 01:14 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
In game

1) press ;

2.) type "perfoverlay.framefilelogenable 1"
do not add this to your user cfg as the data it generates while it loads is useless, wait til your in game and spawned.

3.) prior to exiting the game type ""perfoverlay.framefilelogenable 0"
if you don't do this the data at the end of your file will have huge numbers that are useless.

4.) once out of game navigate to the documents/Battlefield 4 folder and you should see a FrameTimeLog.csv file

5.) open this up with excel or libre office calc (it's free)

jeste dobrej prikaz pro kontrolu plynulosti je

perfoverlay.drawgraph 1

ty linky vyjadrujou jak rychle cpu a gpu pripravuje snimek a cim nizsi hodnota tim lepsi
taky by mela bejt idealne ta linka uplne plocha kazdej vystrel nahoru reprezentuje zasek hry :)

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 01:24 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 10. červenec 2009
Nahoru
Muzes mi hodit screen jak nejak by to melo vypadat v idealnim pripade? Nebo jak to vypada u tebe?

_________________
CPU: Intel i7 4790K CPU Cooler: NOCTUA NH-D14, MB: ASUS Z97-Pro Gamer, RAM: Kingston 8GB DDR3 1866MHz, GPU: SAPPHIRE R9 280X VAPOR-X OC, SSD: Crucial M500 120GB, HDD: Seagate 7200.14 2TB, HDD: Samsung F1 1TB, PSU: Corsair TX 750W, CASE: Corsair 450D

Dell 7559: i7 6700HQ@-150mV , 16GB RAM 1600Mhz CL9, GTX 960M@+135/600MHz, 1TB SSHD, Crucial MX 300 275GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 01:29 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
proste rovinka :D https://www.youtube.com/watch?v=rWSluVC6-v4
v idealnim pripade kdyz procesor nebrzdi kartu tak ty linky maj bejt skoro na sobe a zaroven tam nemaj bejt zadny skoky melo by to plynule navazovat i kdyz prijde narocnejsi scena

asi takhle nejak by to nemelo vypadat
Obrázek

tohle sem nasimuloval pres alt+tab :D

takhle vypada "skoro" idealni prubeh

Obrázek

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 01:49 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 10. červenec 2009
Nahoru
U me to vypada nejak takhle: http://oi61.tinypic.com/143ceg.jpg

Nekdy i o trochu hur... Je to TD v 64 lidech, vyuziti CPU kolem 90%.

_________________
CPU: Intel i7 4790K CPU Cooler: NOCTUA NH-D14, MB: ASUS Z97-Pro Gamer, RAM: Kingston 8GB DDR3 1866MHz, GPU: SAPPHIRE R9 280X VAPOR-X OC, SSD: Crucial M500 120GB, HDD: Seagate 7200.14 2TB, HDD: Samsung F1 1TB, PSU: Corsair TX 750W, CASE: Corsair 450D

Dell 7559: i7 6700HQ@-150mV , 16GB RAM 1600Mhz CL9, GTX 960M@+135/600MHz, 1TB SSHD, Crucial MX 300 275GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 01:55 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
ti cpu lehce snizuje framerate no :)
idealni je mit ty 2 linky v grafu presne na sobe to pak znamena ze CPU stiha zasobovat kartu tak rychle jak to karta dokaze pocitat na monitor

jinak receno karta by v tom miste kde stojis zvladla az 78 FPS ale CPU to snizi na vyslednejch 62,96

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


Naposledy upravil oneb1t dne pá 26. prosinec 2014, 01:57, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 01:56 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 10. červenec 2009
Nahoru
Jak to jede tobe? TD v 64 lidech na stejny mape.

_________________
CPU: Intel i7 4790K CPU Cooler: NOCTUA NH-D14, MB: ASUS Z97-Pro Gamer, RAM: Kingston 8GB DDR3 1866MHz, GPU: SAPPHIRE R9 280X VAPOR-X OC, SSD: Crucial M500 120GB, HDD: Seagate 7200.14 2TB, HDD: Samsung F1 1TB, PSU: Corsair TX 750W, CASE: Corsair 450D

Dell 7559: i7 6700HQ@-150mV , 16GB RAM 1600Mhz CL9, GTX 960M@+135/600MHz, 1TB SSHD, Crucial MX 300 275GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 01:57 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
nevim :) nemam BF4 ten obrazek co sem posilal je z dragon age inqusition

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 09:43 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
mouldy napsal:
U me to vypada nejak takhle: http://oi61.tinypic.com/143ceg.jpg

Nekdy i o trochu hur... Je to TD v 64 lidech, vyuziti CPU kolem 90%.


to máš pořád docela dobrý na to že je to starej Phenom II.

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 15:18 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 10. červenec 2009
Nahoru
Podle toho grafu by to melo bejt v klidu, i tak mi ale prijde, ze plynulost je slabsi nez pod DX (na stejnych FPS).

_________________
CPU: Intel i7 4790K CPU Cooler: NOCTUA NH-D14, MB: ASUS Z97-Pro Gamer, RAM: Kingston 8GB DDR3 1866MHz, GPU: SAPPHIRE R9 280X VAPOR-X OC, SSD: Crucial M500 120GB, HDD: Seagate 7200.14 2TB, HDD: Samsung F1 1TB, PSU: Corsair TX 750W, CASE: Corsair 450D

Dell 7559: i7 6700HQ@-150mV , 16GB RAM 1600Mhz CL9, GTX 960M@+135/600MHz, 1TB SSHD, Crucial MX 300 275GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 20:09 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
ruzne po forkach pisou ze ma BF ruzny zaseky kvuli nedostatku VRAM a jeste tam byl bug s nejakym souborem

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 20:10 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 10. červenec 2009
Nahoru
Uplny zaseky to nejsou, spis takovy cukani... i kdyz jsou FPS 60+.

_________________
CPU: Intel i7 4790K CPU Cooler: NOCTUA NH-D14, MB: ASUS Z97-Pro Gamer, RAM: Kingston 8GB DDR3 1866MHz, GPU: SAPPHIRE R9 280X VAPOR-X OC, SSD: Crucial M500 120GB, HDD: Seagate 7200.14 2TB, HDD: Samsung F1 1TB, PSU: Corsair TX 750W, CASE: Corsair 450D

Dell 7559: i7 6700HQ@-150mV , 16GB RAM 1600Mhz CL9, GTX 960M@+135/600MHz, 1TB SSHD, Crucial MX 300 275GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: pá 26. prosinec 2014, 23:35 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
http://i.imgur.com/OY6u4Yz.png
http://www.reddit.com/r/battlefield_4/c ... utter_fix/

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: ne 4. leden 2015, 12:55 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 01. únor 2007
Nahoru
Hraju taky inqusition s Mantle a zjistil jsem, že Video ram mi při všem uplně na full s mantle stoupa na 2800MB využití :D s DX11 2500. mantle je nějak náročnější na VRAM? Jinak stěžovt si nemůžu mi to jede plynule moc hezky.

jenom v čem měříš ty FPS a CPU v DA:I ??

_________________
CPU: AMD Ryzen 3800X @ fix 4425 MHz 1,4V 1900MHz FCLK; MB: MSI B450I Gaming plus AC; RAM: Corsair Vengeance 2x8GB @ 3800 MHz 17-18-18-18-2T; GK: Sapphire Radeon Vega 64 Nitro+; SSD: Corsair FORCE ML500 256 GB + EK-M.2 NVMe Heatsink - Nickel; PSU:Corsair HX 850i; Case: Thermaltake Core P5


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: iOioo a 2 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.