Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je čt 12. prosinec 2019, 12:24

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: ne 4. leden 2015, 13:10 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Dithius napsal:
jenom v čem měříš ty FPS a CPU v DA:I ??
Pusť ve hře konzoli a napiš "perfoverlay.drawgraph 1" bez uvozovek.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: ne 4. leden 2015, 14:04 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 01. únor 2007
Nahoru
tady tohle je v mantle,se všim na uplny full co v menu je k dispozici menu:

Obrázek
Obrázek

oneb1t napsal:
proste rovinka :D https://www.youtube.com/watch?v=rWSluVC6-v4
v idealnim pripade kdyz procesor nebrzdi kartu tak ty linky maj bejt skoro na sobe a zaroven tam nemaj bejt zadny skoky melo by to plynule navazovat i kdyz prijde narocnejsi scena


mi to na sobě leží jak má ne :D

_________________
CPU: AMD Ryzen 3800X @ fix 4425 MHz 1,4V 1900MHz FCLK; MB: MSI B450I Gaming plus AC; RAM: Corsair Vengeance 2x8GB @ 3800 MHz 17-18-18-18-2T; GK: Sapphire Radeon Vega 64 Nitro+; SSD: Corsair FORCE ML500 256 GB + EK-M.2 NVMe Heatsink - Nickel; PSU:Corsair HX 850i; Case: Thermaltake Core P5


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 15. leden 2015, 14:17 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Steam BETA klient nově podporuje Mantle ve Steam overlay modulu - tedy FPS counter atd.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 3. únor 2015, 16:45 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Chysta sa prezentacia ku glNext. Ktovie kolko z Mantle nakoniec skonci v glNext.
http://schedule.gdconf.com/session/glne ... d-by-valve


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: út 3. únor 2015, 16:50 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
pro vsechny mantle testery otevrena BF hardline beta
a huddy je peknej kecal rikal ze SDK bude do konce 2014 a mame unor 2015 a furt nic

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: so 7. únor 2015, 10:11 
Červená karta
Červená karta

Založen: 04. květen 2013
Bydliště: SNV
Nahoru
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: st 11. únor 2015, 00:30 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Plzeň
Nahoru
"Podpora" Mantle ve hře Dying Light!
http://abload.de/img/dyinglightgame_mantle2vatt.jpg :P

_________________
AMD Ryzen 7 3700X | MSI B450 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | GeForce RTX 2070 | 500GB SSD (NVME) + 1TB SSD (SATA) + 4TB Barracuda
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 (250Ω) | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | Philips 246E7QDSW @ 80Hz


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: st 11. únor 2015, 08:32 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
:lol:


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: po 2. březen 2015, 21:34 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
AMD ma tento mesiac uvolnit 450 stranovu prirucku k Mantle a SDK http://community.amd.com/community/amd- ... -of-mantle


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: po 2. březen 2015, 22:58 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 03. leden 2007
Bydliště: hl.m. piva
Nahoru
nou napsal:
AMD ma tento mesiac uvolnit 450 stranovu prirucku k Mantle a SDK

Dik, ten link obsahuje vic zajimavych informaci.


//Krteq - vydělení informací o Khronos Vulkan API do vlastního vlákna

:arrow: Khronos Vulkan (glNext): Mantle Based Low-Level Graphics API

_________________
It will be amazing in case after 10GHz we will see 20GHz, 30GHz and so on, just like we witnessed the thorny way from 10MHz to 33MHz in the eighties. -xbitlabs.com


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 19. březen 2015, 08:07 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
Mantle programing guide and API reference


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 19. březen 2015, 08:39 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Díky za čtení na dlouhý večery, prostuduju :)


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: st 1. duben 2015, 22:47 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 11. říjen 2010
Bydliště: Západná Stredozem
Nahoru
Dal som do Thief vlakna vysledky DX11 vs Mantle na APU + 290X + VSR (2560x1440, 3200x1800)

http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?p=8806999#p8806999

_________________
PC: R7 3700X | Wraith Prism | 32 GB DDR4 @ 3466 MHz CL14 | GA-AX370-Gaming K7 | EVGA GTX 1080 Ti SC | Crucial MX300 1TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass + Halos | AX860 | K95 RGB | M65 RGB | MM300 Extended / BenQ XL2730Z / Audioengine A2+

NB: HP ENVY A10-8700P 15W / 16 GB DDR3 / 480 GB SSD


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: po 15. červen 2015, 09:20 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
It’s my understanding that AMD provided a lot of code from Mantle towards Vulkan and some in the tech industry dub it Mantle 2.0. Why did AMD decide to push so much of its code towards the project?

RH: “Mantle changed the world. Game developers were in great need of a PC graphics API that achieved better control and better hardware performance than what was available. Developers saw how much work they could do per TFLOP on the console, which have always had LL-APIs [Low Level APIs – editor], and greatly desired something like that on the PC. They went around to every GPU vendor, but AMD answered the call and delivered the solution—Mantle—many months ahead of anything like it. Mantle was in development and launched for over three years before another contemporary appeared.

It had been a stated goal of ours to transform Mantle into an industry standard, or spawn a set of standards that behaved like Mantle. With our contribution of Mantle to the Khronos Group, we achieved both goals. Now, Vulkan certainly builds on Mantle and extends it to hardware and operating systems that Mantle never supported. The Khronos Group has worked very hard to make Vulkan a uniquely powerful API, and AMD cannot take credit for what has been done there beyond our contribution to jumpstart the effort. But we are proud that they saw the value of our work and agreed that Mantle was the right foundation.

“Despite inaccurate reports to the contrary, Mantle also lives on and is evolving as a standalone API. For example, it’s the hidden nucleus of our LiquidVR project. Fast, responsive and interoperable virtual reality is the new frontier of our industry, just as the draw call was in 2013/2014, and we’re putting significant effort behind establishing ourselves as the go-to platform for VR in both hard- and software. We are also continuing our discussions with multiple vendors on utilizing Mantle as an innovation platform for select partners with custom needs, though I can’t say much more than that at this time.”

http://www.redgamingtech.com/amd-exclusive-interview-high-bandwidth-memory-tressfx-graphics-technology-with-robert-hallock/

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: Khronos Vulkan (glNext): Mantle Based Low-Level Graphics
PříspěvekZaslal v: st 2. březen 2016, 22:14 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
peknej test z 390tky

https://www.youtube.com/watch?v=m5GJ5K4t8Qo

sice to neni uplne 100% srovnatelny ale prece jen je tam videt ze v prumeru mu mantle v mutlaku pomaha k lepsimu vysledku

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 3. březen 2016, 20:00 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Srovnání o ničem testovat mantle vs AMD DX11 driver. To se ve všech mantle testech ukázalo jako zavádějící a většina výsledků byla pouze o tom že jejich DX11 je tak strašné. Zkuste proti tomu postavit nv s jejich DX11 driverem že...


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 3. březen 2016, 20:49 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
to neni pravda AMD dorovnava nvidii pod DX11 driverem

test mas treba tady
https://tpucdn.com/reviews/MSI/R9_390X_ ... 0_1080.gif
takze ten vykon co vidis je tam navic i oproti nvidii

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 3. březen 2016, 20:55 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
V průměrnym FPS? O tom je snad manlte? dobové testy ihmo jasně ukázaly realitzu, ty roky zpět je už nebudu dohledávat ale sorvnávat mantle vs DX11 oboje na Radeonu je prostě úsměvné.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 3. březen 2016, 21:25 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 22. duben 2010
Nahoru
jenze tohle jsou aktualni testy ;) a to je ten rozdil

_________________
i7-7700K@5GHz, 2x16GB DDR4-3200MHz CL13, ASUS PRIME Z270-A@Z370, Samsung 960 EVO 256GB, R9 290X@390X, NZXT S340 Elite, X4071UHSU
i7-6700HQ, 940MX, 2x8GB
i3-7100U, HD620 2x4GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Mantle: Low-level Graphics API
PříspěvekZaslal v: čt 3. březen 2016, 21:28 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
@DOC_ZENITH: Jaké dobové testy? Co jako ukázaly? Raději to vyhledej :)
Obrázek
Obrázek

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 2103 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 102, 103, 104, 105, 106  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.