AMD FidelityFX - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
zaslechl jsem že RE8 má mít na obou konzolích FidelityFX, 4k checkerboard + RT odrazy a zdá se že se snímková frekvence pohybuje mezi 50-60FPS, častěji u 60ti. Já teda nečekal v prvním půl roce týhle generace několik her co jedou s RT 60FPS
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
https://www.neogaf.com/threads/so-resid ... 5.1601954/
tak je to asi tak, nejde ale o super resolution, na to RE8 na konzolích používá checkerboard
tak je to asi tak, nejde ale o super resolution, na to RE8 na konzolích používá checkerboard
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
https://videocardz.com/newz/metro-exodu ... lution-fsr
Tak na FidelityFX Super Resolution jen tak hnedka asi nebude.
Tak na FidelityFX Super Resolution jen tak hnedka asi nebude.
- spajdr
- Středně pokročilý
- Registrován: 14. bře 2004
- Bydliště: Ostrava Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
4A Games Clarifies It Didn’t Actually Evaluate AMD Super Resolution Yet and Was Referring to Existing FidelityFX TechniquesHladis píše:https://videocardz.com/newz/metro-exodu ... lution-fsr
Tak na FidelityFX Super Resolution jen tak hnedka asi nebude.
https://wccftech.com/amd-super-resoluti ... -the-game/
Ne ze by to neco nejak moc zmenilo, ze
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
FSR už za měsíc
https://videocardz.com/newz/coreteks-am ... ch-in-june
https://videocardz.com/newz/coreteks-am ... ch-in-june
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
podpora všech GPU? Chytrý tah.
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Tenhle tah neni vždy ku prospěchu věci (eghm Freesync eghm) resp ku prospěchu věci ano, ku prospěchu AMD ne. Když se něco udělá open a rozšíří se to obvykle jim to někdo jinej sežere, dnes je drtivá většina monitorů freesync ale o tom tam neni ani slovo, nesou zelené Gsync compatible logo...
Naposledy upravil(a) DOC_ZENITH dne pát 7. kvě 2021, 10:14, celkem upraveno 1 x.
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
dnes je to VRR support a jeho rozsah co tě zajímá, na nějakej Freesync nebo Gsync loga s*re pes
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Ano, ale ten standard na kterym to běží je freesync. Vesa adaptive sync je pouze standardizovanej freesync a AMD to roky tlačila sama a nakonec z toho měla prd.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Otevřené standardy jsou tu proto aby z toho těžilo celé odvětví a pokud se potvrdí to co píše Coreteks, bude
to jen dobře.
Ohledně FreeSync. FreeSync je AMD implementace VESA Adaptive-Sync, ne naopak. Stejně jako NV G-Sync Compatible. To, že AMD s VESA na Adaptive-Sync spolupracovali, na tom nic nemění.
Zpět k FSR. Celkem by mě zajímalo jak to Coreteks myslel s tou implementací v prvních stagích pipeline
to jen dobře.
Ohledně FreeSync. FreeSync je AMD implementace VESA Adaptive-Sync, ne naopak. Stejně jako NV G-Sync Compatible. To, že AMD s VESA na Adaptive-Sync spolupracovali, na tom nic nemění.
Zpět k FSR. Celkem by mě zajímalo jak to Coreteks myslel s tou implementací v prvních stagích pipeline
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Pokud to nebude kvalitativne a vykonove na urovni DLSS, tak je to stejne uplne jedno.DOC_ZENITH píše:Ano, ale.......
Je to stale jen spekulace.HEAD píše:......
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
jistě to bude mít slabé a silné stránky stejně jako je má DLSS, stále je to jen věc jak to ochcat protože nemám výkon takže to bude zas jen o úhlu pohledu a prioritách, nadruhou stranu názory v diskuzích o tom určitě nerozhodnou, rozhodovat budou úplně jiný věci
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Hladis
- Moderátor
- Registrován: 24. čer 2004
- Bydliště: Varnsdorf - Athens
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Rozhodne o tom zakaznik. Podobne jako zakaznik odmitl zapinat DLSS 1, kdyz to vypadalo hrozne. Pokud to bude vypadat hur, tak ikdyby to narvali do vseho a na vsechny GPU, tak to z toho uspech neudela, jelikoz si to zapne promile lidi.
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
podla mna to bude skor ako motion blur on/off
bude to v skoro kazdej hre a ludia budu vypinat alebo nie
bude to v skoro kazdej hre a ludia budu vypinat alebo nie
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, ASUS MG279
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Jen počkej až ti to tam narvou aniž, jako to třeba u spousty her je s tim hnusem jménem chromatická aberace.
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
on/off platí i pro DLSS a záleží na člověku a s tímhle to nebude jiný, zajímavý že tu poletujou lidi pro který je jakákoli jiná technika jako třeba checkerboard rozmazaná sračka co by nehráli ale v tématu se hrou s DLSS když tam lidi kteří hru skutečně hrají napíšou že je to trochu kompromisní proti nativu tak nic najednou neviděj viz Metro Enhanced
přitom já si myslím že třeba checkerboard ve stavu v jakým je v RE8 by obstál i na PC(nemůže mít vliv to že používá celou řadu FidelityFX technik?) Já jsem teda smířen s tím že já on/off vybírat nemohu a vím že ten výkon navíc prostě nejaký ten kompromis stojí takže mám v tomhle celkem čistou hlavu, ale tady to bude docela horký od řady uživatelů
takže s FSR to bude titul od titulu tak jako s DLSS a tak jako s checkerboardem a budou se vypichovat úspěchy a nezdary podle toho jak se to dotyčnýmu bude hodit
přitom já si myslím že třeba checkerboard ve stavu v jakým je v RE8 by obstál i na PC(nemůže mít vliv to že používá celou řadu FidelityFX technik?) Já jsem teda smířen s tím že já on/off vybírat nemohu a vím že ten výkon navíc prostě nejaký ten kompromis stojí takže mám v tomhle celkem čistou hlavu, ale tady to bude docela horký od řady uživatelů
takže s FSR to bude titul od titulu tak jako s DLSS a tak jako s checkerboardem a budou se vypichovat úspěchy a nezdary podle toho jak se to dotyčnýmu bude hodit
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Hmmm, UE5 "Temporal Super Resolution" vypadá až moc podobně jako FSR - přímá implementace?
Unreal Engine 5 Early Access Release NotesTemporal Super Resolution has the following properties:
Output approaching the quality of native 4k renders at input resolutions as low as 1080p, allowing for both higher framerates and better rendering fidelity.
- Less ghosting against high-frequency backgrounds.
- Reduced flickering on geometry with high complexity.
- Runs on any Shader Model 5 capable hardware: D3D11, D3D12, Vulkan, PS5, XSX. Metal coming soon.
- Shaders specifically optimized for PS5's and XSX's GPU architecture.
AMD - AMD partners with Epic Games in Unreal Engine 5 Early AccessTemporal Super Resolution: TSR is a new technique of upscaling a lower resolution frame to maximize performance and visual fidelity. AMD has worked closely with Epic to optimize TSR features on Radeon™ powered systems. A standard feature of UE5, TSR is enabled for all GPUs and provides state-of-the-art upscaling not just on PC, but on PlayStation 5, and Xbox Series X/S, too.
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Nevypada to vubec spatne.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"