AMD FidelityFX - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik
- DOC_ZENITH
- Středně pokročilý
- Registrován: 08. kvě 2010
- Bydliště: Praha
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Transparence byla ok už za dob voodoo1 a před shadery. Pokud je částečně transparentní textura, ala má alpha hodnotu tak má prostě průhlednost. Pokud je takovejch více za sebou použije se Alpha blending (mnozí si jistě vzpomenou že různé architektury tam v 16-bitech začaly dělat různé šachovnice a pod jevy statického ditheringu a která to zvládla lépe dost rozhodovalo o tom která má kvalitnější 16-bit rendering obecně, ale většionou aby artefakty byly výrazné tak těch vrstev přes sebe muselo být mnoho. Bavíme se o konci 90.tých let.
Po masovém přechodu na 32-bit se z tohodle stala no-issue a zbyly jen alpha-blending problémy když objektů bylo příliš moc a přesnost Z-bufferu neodpovídala tak aby dokázal říci kterej je jasně před kterym. + Samotnej alpha bledning byl při hojném použití náročnej na TMU. Proto pokud toho bylo fakt hodně, tak se místo aplha textur použily bez aplhy, kde průhledná byla pouze jedna barevné složka (typicky vymaxovaná růžová). Tyto textury ale pak zas trpěly na shimmering a neplynulé přechody mezi průhlednými a již neprůhlednými pixely. Viz vegetace ve Skyrimu třeba. Toto řešilo TRAA.
To proč se některé moderní enginy vrátily ke statickému ditheringu je pro mě nevysvětlitelné, je to metoda co se používala při SW renderu když nebyla GPU podpora pro Alpha blending a jeho počítání SW bylo příliš náročné.
Všechny starý tech dema z DX5-DX11 časů měly vlasy ok, spousta se na to i zaměřovala a až donedávna to bylo v pohodě. Nechápu co se stalo a byl bych rád pokud je tu někdo z herního vývoje, kdyby toto objasnil, jak se tenhle humus do her dostal.
Problém je že ten humus je příliš výraznerj na to aby se dal zakrejt. Zakreje se jen totálnim blurfestem (a nebo povedenou implementací DLSS 2) a nebo šílenym supersamplingem. Asi zase odložim upgrade obrazovky, protože ty hry se static ditheringem vypadaj koukatelně jen když je člověk hraje supersampled v dvojnásobném rozlišení.
Po masovém přechodu na 32-bit se z tohodle stala no-issue a zbyly jen alpha-blending problémy když objektů bylo příliš moc a přesnost Z-bufferu neodpovídala tak aby dokázal říci kterej je jasně před kterym. + Samotnej alpha bledning byl při hojném použití náročnej na TMU. Proto pokud toho bylo fakt hodně, tak se místo aplha textur použily bez aplhy, kde průhledná byla pouze jedna barevné složka (typicky vymaxovaná růžová). Tyto textury ale pak zas trpěly na shimmering a neplynulé přechody mezi průhlednými a již neprůhlednými pixely. Viz vegetace ve Skyrimu třeba. Toto řešilo TRAA.
To proč se některé moderní enginy vrátily ke statickému ditheringu je pro mě nevysvětlitelné, je to metoda co se používala při SW renderu když nebyla GPU podpora pro Alpha blending a jeho počítání SW bylo příliš náročné.
Všechny starý tech dema z DX5-DX11 časů měly vlasy ok, spousta se na to i zaměřovala a až donedávna to bylo v pohodě. Nechápu co se stalo a byl bych rád pokud je tu někdo z herního vývoje, kdyby toto objasnil, jak se tenhle humus do her dostal.
Problém je že ten humus je příliš výraznerj na to aby se dal zakrejt. Zakreje se jen totálnim blurfestem (a nebo povedenou implementací DLSS 2) a nebo šílenym supersamplingem. Asi zase odložim upgrade obrazovky, protože ty hry se static ditheringem vypadaj koukatelně jen když je člověk hraje supersampled v dvojnásobném rozlišení.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Deferred rendering atd. :/DOC_ZENITH píše:To proč se některé moderní enginy vrátily ke statickému ditheringu je pro mě nevysvětlitelné, je to metoda co se používala při SW renderu když nebyla GPU podpora pro Alpha blending a jeho počítání SW bylo příliš náročné.
-----------------------------
FSR implementováno do "staré" Assetto Corsa skrze Custom Shaders Patch Mod
WCCFTech - AMD FSR Added to Assetto Corsa Thanks to Custom Shaders Patch Mod
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Porovnání FSR a DLSS na Hardware Unboxed
https://youtu.be/zDJxBykV1C0?t=580
- DLSS prostě vede ve vykreslování drobných detailů, a zároveň méně shimmeruje v pohybu. Obraz DLSS je více podobný nativu než ten renderovaný pomocí FSR (zásadně failuje hlavně FSR u 1440p a nižší kvality).
výřezy z videa mluví za vše:
DLSS: https://abload.de/img/dlss6ej0l.jpg
FSR: https://abload.de/img/fsrsxkns.jpg
DLSS nahrazuje mizerné TAA a umí dopočítat drobné detaily jak v nativu - viz třeba ten Nápis Arcade.
FSR je hnusná ditheringová sračka, protože TAA ve své horší podobně upscalované z nízkého rozlišení, pak vypadá naprosto otřesně.
EDIT: Mimochodem všimněte si, že se porovnává "lepší" režim AMD s "horším" NVIDIA - tedy AMD upscaluje z vyššího rozlišení.
https://youtu.be/zDJxBykV1C0?t=580
- DLSS prostě vede ve vykreslování drobných detailů, a zároveň méně shimmeruje v pohybu. Obraz DLSS je více podobný nativu než ten renderovaný pomocí FSR (zásadně failuje hlavně FSR u 1440p a nižší kvality).
výřezy z videa mluví za vše:
DLSS: https://abload.de/img/dlss6ej0l.jpg
FSR: https://abload.de/img/fsrsxkns.jpg
DLSS nahrazuje mizerné TAA a umí dopočítat drobné detaily jak v nativu - viz třeba ten Nápis Arcade.
FSR je hnusná ditheringová sračka, protože TAA ve své horší podobně upscalované z nízkého rozlišení, pak vypadá naprosto otřesně.
EDIT: Mimochodem všimněte si, že se porovnává "lepší" režim AMD s "horším" NVIDIA - tedy AMD upscaluje z vyššího rozlišení.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
To se dalo čekat, že se to tu zvrhne v hate fest od NV fans s rtx kartama.Vsichni ostatni vcetne majitelů třeba 1080ti musí být radi.Dostatat 30-80% výkonu navíc s naprosto minimální ztrátou detailů proti nativu je myslím k nezaplacení.Fsr je venku teprve pár dní a i tak má srovnatelnou kvalitu obrazu s dlss2.2, který je ve vývoji několik let a je x-krat náročnější na implementaci.Hw unboxed tam říkají, že v pohybu ve 4k/1440p jsou oboje prakticky nerozeznatelný od nativu.
Ano v 1080p je dlss2.2 lepší, ale stejně je to nepoužitelná humus kvalita a je celkem fuk, že je to "lepší" humus kvalita než u fsr.
Ano v 1080p je dlss2.2 lepší, ale stejně je to nepoužitelná humus kvalita a je celkem fuk, že je to "lepší" humus kvalita než u fsr.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Huh, a DLSS má snad nějaký vyšší preset jak Quality?Ache píše:EDIT: Mimochodem všimněte si, že se porovnává "lepší" režim AMD s "horším" NVIDIA - tedy AMD upscaluje z vyššího rozlišení.
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Ano má (Balanced, a Quality) , ale o to je to smutnější že DLSS performance ( 2x upscale) stále vypadá 100x lépe v detailech než FSR. Mluvím o tom s srovnání co sem i típnul. Rozdíly jsou i v tom Quality vs. Ultra Quality. Ale na nižším nastavení je to už extrém A v tý Necromundě to pak vypadá podobně.Krteq píše:Huh, a DLSS má snad nějaký vyšší preset jak Quality?
Ano FSR tak je spíš nastavení pro social karty jako starý Pascaly a Polárky. Kde je to stále lepší, než snižovat celkový rozlišení. Ale po tomhle videu z ověřeného HUB, je už jasné, že aktuálně se nejedná o srovnatelné technologie, co se týče kvality obrazu.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
A balanced je podle tebe tedy vyšší kvalitativní preset jak Quality? Že tu tedy mudruješ nad tím, že HWU použilo pro FSR Ultra Quality a pro DLSS "jen" Quality
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
podla mna by bolo potrebne urobit slepy test pocas HRANIA hier. Nie onanovania nad statickym obrazkom, a pixelhuntingom.
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, ASUS MG279
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
čti co píšu a co sem srovnal... ale jestli chceš zažít šok, podívej se na FSR Ultra Quality a pak se podívej na DLSS Performance a podívej se jak na ten nápis Arcade tak na to zábradlí nad tímKrteq píše:A balanced je podle tebe tedy vyšší kvalitativní preset jak Quality? Že tu tedy mudruješ nad tím, že HWU použilo pro FSR Ultra Quality a pro DLSS "jen" Quality
@skaven: Podívej se na celé video a nereaguj jen po přečtení postu a přepnutí na režim "rage AMD fan". Je tam srovnání i pohybu - viz ten shimmering na Golden Gate.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- -+_[]
- Nováček
-
- Registrován: 20. pro 2017
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Žádný hate fest tu teda nevidím. Osobně třeba FSR vítám a to ze třech důvodů. Nemám na DLSS kartu a zatím to nehodlám měnit (1080Ti), za další FSR je mnohem přívětivější na implementaci a nakonec ještě je nutno zmínit, že konečně někdo si sednul a šel přes shadery k něčemu ještě o něco komplexnějšímu než k sharpeningu. Koneckonců pokud se podíváte do zdrojáků FSR - tak je tam jasně v zakomentovaném bloku u toho algoritmu pro FSR uveden i původní název RCAS (Robust CAS). Čili AMD mělo CAS, pak potřebovalo něco alespoň proti DLSS. Tak to vylepšili a můžeme být všichni za to rádi. Naposledku však musí uznat snad každý, že z větší množiny informací o původní scéně jsme schopni vytvořit přesnější obraz věrný originálu (DLSS), než u upscalingu z omezenější množiny informací (FSR). To však neznamená, že se to vždy tak podaří protože už z principu DLSS je mnohem komplexnější záležitost. A co je složitější, to je také k chybám náchylnější.HEAD píše:To se dalo čekat, že se to tu zvrhne v hate fest od NV fans s rtx kartama.
Slepý test může klidně vyjít ve prospěch FSR. O tom to moc není. Je to spíše o tom, který obraz se bude nejvíce přiblížovat renderingu v nativu.skaven321 píše:podla mna by bolo potrebne urobit slepy test pocas HRANIA hier. Nie onanovania nad statickym obrazkom, a pixelhuntingom.
Naposledy upravil(a) -+_[] dne úte 20. črc 2021, 07:55, celkem upraveno 1 x.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
RCAS je jen doplňkem EASU (Edge-Adaptive Spatial Upsampling), což je hlavní komponenta
- -+_[]
- Nováček
-
- Registrován: 20. pro 2017
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Jo vidíš to, to je důležité (no skoro nejdůležitější ) a zapomněl jsem to zmínit . Samozřejmě EASU a pak je na to aplikováno RCAS.
- skaven321
- Začátečník
-
- Registrován: 09. zář 2014
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
@Ache,-+_[]
cele to je o tom, ze zakladny rendering je hnusny, a kedze je hnusny, vyzera hnusne aj FSR v tej konkretnej hre. Za to treba chrlit siru na vyrobcov hry, nie na FSR
@-+_[]
V buducnosti to vidim tak, ze ked uz developeri budu ratat s FSR, prave tie artefakty budu vediet sami odstranovat pocas vyvoja. (budu vediet, na co sa maju sustredovat) Zatial je FSR v stave, ze sa doimplementovalo na konci vyvoja hry.
O rok v novych hrach ten shimmering tam uz nebude
cele to je o tom, ze zakladny rendering je hnusny, a kedze je hnusny, vyzera hnusne aj FSR v tej konkretnej hre. Za to treba chrlit siru na vyrobcov hry, nie na FSR
@-+_[]
FSR, lebo si nic nedomyslaSlepý test může klidně vyjít ve prospěch FSR. O tom to moc není. Je to spíše o tom, který obraz se bude nejvíce přiblížovat renderingu v nativu.
V buducnosti to vidim tak, ze ked uz developeri budu ratat s FSR, prave tie artefakty budu vediet sami odstranovat pocas vyvoja. (budu vediet, na co sa maju sustredovat) Zatial je FSR v stave, ze sa doimplementovalo na konci vyvoja hry.
O rok v novych hrach ten shimmering tam uz nebude
R7 5800X3D, 32GB DDR4 3200Mhz CL14 G.SKILL FlareX@3600MHz, Sapphire RX 7900 XT GAMING 20GB, ASUS MG279
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Tak ono ani DLSS v Avengers není zrovna bez chyby, tady třeba NN použila až moc představivosti a DLSS detaily odstranilo úplněAche píše:...ale jestli chceš zažít šok, podívej se na FSR Ultra Quality a pak se podívej na DLSS Performance a podívej se jak na ten nápis Arcade tak na to zábradlí nad tím .
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
No nevim, ale nejreálněji vypadá ten reprák v pravo - dovnitř by slunce svítit nemělo a na levé straně je ten kryt ze uvnitř průhledný . Na tom, TAA (naiv) je vidět, že to tam neni vůbec stínovaný. DLSS počítá prostě s více informacemi a tak je celý reprák tou mřížkou zastíněn... ale to je fuk, i zde je krásně vidět, jak TAA a TAA+FSR je spíš shimmerfest, a DLSS má krásně vyhlazenou tu mřížku bez artefaktů... trochu mě to začíná připomínat porovnání kvality AF za dob HD5870 a 480, kdy v detailech byly sakra vidět rozdíly.
Edit: mohls taky hodit link na video, aby ta mřížka byla vidět v pohybu.
Edit: mohls taky hodit link na video, aby ta mřížka byla vidět v pohybu.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- ArgCZ
- Začátečník
- Registrován: 16. črc 2010
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
no tvou neutuchající aktivitou jsme v době HD5870 nebo na přehradě
tvoje aktivita je měřítko úspěchu AMD, čím vyší, tím AMD přišlo s lepší věcí
tvoje aktivita je měřítko úspěchu AMD, čím vyší, tím AMD přišlo s lepší věcí
Naposledy upravil(a) ArgCZ dne úte 20. črc 2021, 09:02, celkem upraveno 1 x.
PS5, LG OLED65BX, Samsung HW-Q700A + SWA-9500S = 5.1.4 Dolby Atmos, DTS:X
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Ty dneska perlíš... tam TAA není použito vůbec, použito je SMAAAche píše:No nevim, ale nejreálněji vypadá ten reprák v pravo - dovnitř by slunce svítit nemělo a na levé straně je ten kryt ze uvnitř průhledný . Na tom, TAA (naiv) je vidět, že to tam neni vůbec stínovaný. DLSS počítá prostě s více informacemi a tak je celý reprák tou mřížkou zastíněn... ale to je fuk, i zde je krásně vidět, jak TAA a TAA+FSR je spíš shimmerfest, a DLSS má krásně vyhlazenou tu mřížku bez artefaktů...
Video - BFG - Nvidia DLSS vs AMD FSR (SMAA) // Graphics & Performance Comparison (YouTube)
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Jak to mam vědět, když si nelinknul video Jen sem podle screenu odhadnul, že pravá strana je nejlépe vyhlazena a bez shimmeru. Tedy znovu - linkni celé video ať je to vidět.
SMAA nejde už vůbec srovnávat ani s TAA V pohybu je SMAA (bez temporal filtru) stejný hnus jako FXAA nebo MLAA (jen mírně ostřejší. Nechápu co si tím tedy chtěl dokázat? Tyhle techniky se už téměř nepoužívají, protože ani nepočítají s těmi motion vektory a tak pohyb není vyhlazen a s zrní/shimeruje...
EDIT:
díky za video podívej se na vlasy - a na ten reprák v pravo na který slunce svítí - měniče mírně vidět jsou. Zde je rozdíl v kvalitě naprosto zdrcující Aspoň je vidět, že NN opravdu funguje.
FSR je fajn, já fakt neřikam, aby se na to vykašlali, ale stejně se s váma vsadím o cokoliv, že za nějakou dobu i AMD přejde s FSR na verzi s NN. Je vidět, že to prostě funguje. A tohle první FSR bude jen "safe mode" pro karty bez "tensor jednotek".
SMAA nejde už vůbec srovnávat ani s TAA V pohybu je SMAA (bez temporal filtru) stejný hnus jako FXAA nebo MLAA (jen mírně ostřejší. Nechápu co si tím tedy chtěl dokázat? Tyhle techniky se už téměř nepoužívají, protože ani nepočítají s těmi motion vektory a tak pohyb není vyhlazen a s zrní/shimeruje...
EDIT:
díky za video podívej se na vlasy - a na ten reprák v pravo na který slunce svítí - měniče mírně vidět jsou. Zde je rozdíl v kvalitě naprosto zdrcující Aspoň je vidět, že NN opravdu funguje.
FSR je fajn, já fakt neřikam, aby se na to vykašlali, ale stejně se s váma vsadím o cokoliv, že za nějakou dobu i AMD přejde s FSR na verzi s NN. Je vidět, že to prostě funguje. A tohle první FSR bude jen "safe mode" pro karty bez "tensor jednotek".
Naposledy upravil(a) Ache dne úte 20. črc 2021, 09:23, celkem upraveno 1 x.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Máš to na tom screenshotu jasně napsanéAche píše:Jak to mam vědět, když si nelinknul video .
- Ache
- Pokročilý
- Registrován: 26. zář 2006
- Bydliště: Plzeň
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Ale proč je potřeba nejen koukat na screeny, ale i na video je vidět krásně v téhle části:
https://youtu.be/8ML1jyUrhfc?t=155
při 400% zoom na screenu:
DLSS - jasný blurfest
FSR - krásný ostrý obraz
ale pak dáš tlačítko play... a
DLSS = krásný plynulý pohyb bez shimmeru (nebo jen minimum)
FSR = nevyhlazená shimerující otřesnost jak ze starý školy. A proč? Protože FSR je závislé na vyhlazování hran, které se aplikuje před ním - v tomto případě zastaralé SMAA.
https://youtu.be/8ML1jyUrhfc?t=155
při 400% zoom na screenu:
DLSS - jasný blurfest
FSR - krásný ostrý obraz
ale pak dáš tlačítko play... a
DLSS = krásný plynulý pohyb bez shimmeru (nebo jen minimum)
FSR = nevyhlazená shimerující otřesnost jak ze starý školy. A proč? Protože FSR je závislé na vyhlazování hran, které se aplikuje před ním - v tomto případě zastaralé SMAA.
AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B550 Tomahawk | 32GB DDR4 3200 | INNO3D RTX 4070 Ti "GDDR7X Edition" | 500GB SSD (NVME) + 2x 3,84TB Micron 5300 PRO
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie
Sound Blaster Z + Gigaworks T3 + Beyerdynamic DT 990 | Seasonic X850 | Cooler Master HAF-X Nvidia Edition | MSI Optix MAG274QRF-QD Quantum Dot bestie