AMD FidelityFX - info a vše okolo
Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Přihodím svou trochu do mlýna
Terminator: Resistance
1440p - Nativ
1440p - FSR Ultra Quality
1440p - FSR Quality
==================================
4K VSR - "Nativ"
4K VSR - FSR Ultra Quality
4K VSR - FSR Quality
Jinak hraju 3200x1800 VSR + FSR UQ => FPS 65 - 90 podle lokace a vypadá to líp jak 1440p nativ
Terminator: Resistance
1440p - Nativ
1440p - FSR Ultra Quality
1440p - FSR Quality
==================================
4K VSR - "Nativ"
4K VSR - FSR Ultra Quality
4K VSR - FSR Quality
Jinak hraju 3200x1800 VSR + FSR UQ => FPS 65 - 90 podle lokace a vypadá to líp jak 1440p nativ
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Pls možná příště ve dne.....
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Ono se tam toho ve dne moc neodehrává
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Jako textury jsou ostrejsi se zapnutym FSR - tam to proste nazene ten sharpening.
Ale kdyz se clovek podiva treba na vetve stromu vlevo nahore, tak je videt, ze nativ to ma lepe prokreslene, kdy s FSR je tam mene detailu a vetsi aliasing. Nejlip to jde videt u 4K srovnani (aspon u me na 1440p monitoru). Tohle by treba DLSS resilo lepe.
Ale kdyz se clovek podiva treba na vetve stromu vlevo nahore, tak je videt, ze nativ to ma lepe prokreslene, kdy s FSR je tam mene detailu a vetsi aliasing. Nejlip to jde videt u 4K srovnani (aspon u me na 1440p monitoru). Tohle by treba DLSS resilo lepe.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Implementace do hry prej trva jednomu cloveku 2hodiny a nasledne vyladeni 4dny Fakt nic nebrani tomu aby to bylo uplne vsude.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Jo, ale kdyz pouzijes resolution scale slider a zapnes sharpening filtr, tak to vypada skoro stejne.
Je zajimave, ze v tom jejich slavnem Godfallu (a asi ani v ostatnich hrach ze soucasne produkce?) z nejakeho zahadneho duvodi resolution scale slider neni, i kdyz to v dnesni dobe ma spousta her, Unreal Engine uz to nejakou dobu umi sam o sobe. Ostatne proto treba vyvojari Metra rikali, ze FSR implementovat nehodlaji, protoze hra ma svuj built-in TAA upscale (shading rate v menu).
Je zajimave, ze v tom jejich slavnem Godfallu (a asi ani v ostatnich hrach ze soucasne produkce?) z nejakeho zahadneho duvodi resolution scale slider neni, i kdyz to v dnesni dobe ma spousta her, Unreal Engine uz to nejakou dobu umi sam o sobe. Ostatne proto treba vyvojari Metra rikali, ze FSR implementovat nehodlaji, protoze hra ma svuj built-in TAA upscale (shading rate v menu).
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Ne fakt to nevypada skoro stejne jako snizeni rozliseni.
https://youtu.be/yFZAo6xItOI?t=1281
https://youtu.be/yFZAo6xItOI?t=1281
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Tak jsem to zkusil v Dote.
A) Native 1440p (baseline):
https://postimg.cc/ZCr7WM40
B) 80% native:
https://postimg.cc/RNrpVBrj
C) 80% native + FSR:
https://postimg.cc/t1g2mRPV
D) 80% native + Freestyle sharpen 51%:
https://postimg.cc/v4bPftZh
Koukam na to a nevidim, ze by mezi C a D byl nejaky zasadni rozdil, prijde mi to v zasade stejne. Je tam videt, ze na geometrii viditelne chybi pixely (treba kridlo nahore u Gyrokoptery) - ty se proste zraci a FSR je nedokaze nijak dopocitat / nahradit. Mi to opravdu pripada jako glorifikovany sharpening filtr. Mozna to nekdo vidi jinak, ale zatim z toho mam takovy pocit.
PS: Co je zase s tim forem, ze nejde vkladat nahledy? "Nebylo možné rozeznat rozměry obrázku."
A) Native 1440p (baseline):
https://postimg.cc/ZCr7WM40
B) 80% native:
https://postimg.cc/RNrpVBrj
C) 80% native + FSR:
https://postimg.cc/t1g2mRPV
D) 80% native + Freestyle sharpen 51%:
https://postimg.cc/v4bPftZh
Koukam na to a nevidim, ze by mezi C a D byl nejaky zasadni rozdil, prijde mi to v zasade stejne. Je tam videt, ze na geometrii viditelne chybi pixely (treba kridlo nahore u Gyrokoptery) - ty se proste zraci a FSR je nedokaze nijak dopocitat / nahradit. Mi to opravdu pripada jako glorifikovany sharpening filtr. Mozna to nekdo vidi jinak, ale zatim z toho mam takovy pocit.
PS: Co je zase s tim forem, ze nejde vkladat nahledy? "Nebylo možné rozeznat rozměry obrázku."
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- webwalker
- Začátečník
- Registrován: 03. úno 2010
- Bydliště: Buranov vedle Prahy
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Však můžeš použít Juxtapose (už jsem to tu dřív psal)
například: Native vs FSR 80%
https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapos ... 443c729a29
například: Native vs FSR 80%
https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapos ... 443c729a29
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
GPUreport.cz
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Ty tam máš FPS lock na 130FPS?Sobo píše:Tak jsem to zkusil v Dote...
- Sobo
- Středně pokročilý
- Registrován: 28. črc 2007
- Bydliště: Bolatice
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
140 ingame, aby se mi neprepnul G-Sync na V-Sync, kdybych hitnul max refresh rate monitoru (pak by tam byl zbytecny lag), ale nejspis to Dota neumi drzet tak stabilne, tak je tam jeste o neco min nez tech 140. Je to celkem fuk, tech par framu, navic jeste v takove hre, nemam sanci poznat. Tady slo o ciste vizualni srovnani, z hlediska vykonu by to vzhledem ke kombinaci DOTA vs. RTX 3080 asi moc zajimave nebylo.
Ale ten 80% res. scale + Freestyle sharpen by mel mit vicemene stejny vykon jako 80% + FSR a defakto stejnou kvalitu obrazu.
Ale ten 80% res. scale + Freestyle sharpen by mel mit vicemene stejny vykon jako 80% + FSR a defakto stejnou kvalitu obrazu.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Ne nemá
Při fixních FPS navíc poznáš rozdíl i na taktu GPU a GPU power.
Při fixních FPS navíc poznáš rozdíl i na taktu GPU a GPU power.
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Xbox Game Development Kit/SDK (Xbox Series S|X + Xbox One) nyní oficiálně obsahuje FSR
VCZ - Microsoft Game Development Kit for XBOX now includes AMD FidelityFX Super Resolution
//Baneshee - promaz OT. Tohle si řešte po SZ nebo v jiným tématu, s FSR to nijak nesouvisí
VCZ - Microsoft Game Development Kit for XBOX now includes AMD FidelityFX Super Resolution
//Baneshee - promaz OT. Tohle si řešte po SZ nebo v jiným tématu, s FSR to nijak nesouvisí
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Hw unboxed a dota2
https://www.youtube.com/watch?v=WlxHsuZ ... areUnboxed
https://www.youtube.com/watch?v=WlxHsuZ ... areUnboxed
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
FSR implementováno v GTA V skrze mod
VCZ - AMD FidelityFX Super Resolution now available in Grand Theft Auto 5 thanks to a fan mod
VCZ - AMD FidelityFX Super Resolution now available in Grand Theft Auto 5 thanks to a fan mod
- HEAD
- Začátečník
- Registrován: 27. lis 2005
- Bydliště: Usti n/L
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Je naka nadeje, ze to pridaj do reshade?To by byla absolutni bomba .CAS uz tam je...
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
No nevím, ReShade je sice shader injection based, ale narozdíl od CAS je to v jiné pipeline stage. Jestli to opravdu půjde uvidíme.
Jinak, FSR na všech platformách v rámci jedné hry
WCCFTech - FSR Will Be Available in All Versions of Edge of Eternity, It’s a Must for Consoles, Says Dev
Jinak, FSR na všech platformách v rámci jedné hry
WCCFTech - FSR Will Be Available in All Versions of Edge of Eternity, It’s a Must for Consoles, Says Dev
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
- hnizdo
- Začátečník
- Registrován: 29. bře 2007
- Kontaktovat uživatele:
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
No, jsem to jen ja, nebo i ostatni vidite co to udelalo s tema stromama?
Konkretne F4, tam je nativni AA taky tragedie, osobne jsem to jel v 1.5xSSAA, protoze jinak to vypadalo, ehm, takhle.
Konkretne F4, tam je nativni AA taky tragedie, osobne jsem to jel v 1.5xSSAA, protoze jinak to vypadalo, ehm, takhle.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
- Krteq
- Čestný člen
-
- Registrován: 22. dub 2005
- Bydliště: Brno
Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo
Což takhle se nejprve podívat na ten GitHub
Important disclaimer
This is a best-effort experiment and hack to bring this upscaling technique to VR games which do not support it natively. Please understand that the approach taken here cannot guarantee the optimal quality that FSR might, in theory, be capable of. AMD has specific recommendations where and how FSR should be placed in the render pipeline. Due to the nature of this generic hack, I cannot guarantee nor control that all of these recommendations are actually met for any particular game. Please do not judge the quality of FSR solely by this mod
I intend to keep working on the performance, quality and compatibility of this mod, so do check back occasionally.