AMD FidelityFX - info a vše okolo

Grafické karty s libovolným GPU firmy AMD/ATI (např. Rage, Radeon).

Moderátoři: morke, Walker1134, Wilik

Odpovědět
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Přihodím svou trochu do mlýna

Terminator: Resistance

1440p - Nativ
Obrázek

1440p - FSR Ultra Quality
Obrázek

1440p - FSR Quality
Obrázek

==================================

4K VSR - "Nativ"
Obrázek

4K VSR - FSR Ultra Quality
Obrázek

4K VSR - FSR Quality
Obrázek

Jinak hraju 3200x1800 VSR + FSR UQ => FPS 65 - 90 podle lokace a vypadá to líp jak 1440p nativ
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

:cry: Pls možná příště ve dne.....
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Ono se tam toho ve dne moc neodehrává :lol:
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od Sobo »

Jako textury jsou ostrejsi se zapnutym FSR - tam to proste nazene ten sharpening.
Ale kdyz se clovek podiva treba na vetve stromu vlevo nahore, tak je videt, ze nativ to ma lepe prokreslene, kdy s FSR je tam mene detailu a vetsi aliasing. Nejlip to jde videt u 4K srovnani (aspon u me na 1440p monitoru). Tohle by treba DLSS resilo lepe.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od HEAD »

Implementace do hry prej trva jednomu cloveku 2hodiny a nasledne vyladeni 4dny :lol: Fakt nic nebrani tomu aby to bylo uplne vsude.
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od Sobo »

Jo, ale kdyz pouzijes resolution scale slider a zapnes sharpening filtr, tak to vypada skoro stejne. :)
Je zajimave, ze v tom jejich slavnem Godfallu (a asi ani v ostatnich hrach ze soucasne produkce?) z nejakeho zahadneho duvodi resolution scale slider neni, i kdyz to v dnesni dobe ma spousta her, Unreal Engine uz to nejakou dobu umi sam o sobe. Ostatne proto treba vyvojari Metra rikali, ze FSR implementovat nehodlaji, protoze hra ma svuj built-in TAA upscale (shading rate v menu).
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od HEAD »

Ne fakt to nevypada skoro stejne jako snizeni rozliseni.
https://youtu.be/yFZAo6xItOI?t=1281
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od Sobo »

Tak jsem to zkusil v Dote.

A) Native 1440p (baseline):
https://postimg.cc/ZCr7WM40

B) 80% native:
https://postimg.cc/RNrpVBrj

C) 80% native + FSR:
https://postimg.cc/t1g2mRPV

D) 80% native + Freestyle sharpen 51%:
https://postimg.cc/v4bPftZh

Koukam na to a nevidim, ze by mezi C a D byl nejaky zasadni rozdil, prijde mi to v zasade stejne. Je tam videt, ze na geometrii viditelne chybi pixely (treba kridlo nahore u Gyrokoptery) - ty se proste zraci a FSR je nedokaze nijak dopocitat / nahradit. Mi to opravdu pripada jako glorifikovany sharpening filtr. Mozna to nekdo vidi jinak, ale zatim z toho mam takovy pocit.

PS: Co je zase s tim forem, ze nejde vkladat nahledy? "Nebylo možné rozeznat rozměry obrázku."
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
webwalker
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 03. úno 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od webwalker »

Však můžeš použít Juxtapose (už jsem to tu dřív psal) :)
například: Native vs FSR 80%
https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapos ... 443c729a29
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Sobo píše:Tak jsem to zkusil v Dote...
Ty tam máš FPS lock na 130FPS?
Sobo
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 28. črc 2007
Bydliště: Bolatice

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od Sobo »

140 ingame, aby se mi neprepnul G-Sync na V-Sync, kdybych hitnul max refresh rate monitoru (pak by tam byl zbytecny lag), ale nejspis to Dota neumi drzet tak stabilne, tak je tam jeste o neco min nez tech 140. Je to celkem fuk, tech par framu, navic jeste v takove hre, nemam sanci poznat. Tady slo o ciste vizualni srovnani, z hlediska vykonu by to vzhledem ke kombinaci DOTA vs. RTX 3080 asi moc zajimave nebylo. :)
Ale ten 80% res. scale + Freestyle sharpen by mel mit vicemene stejny vykon jako 80% + FSR a defakto stejnou kvalitu obrazu.
So, Lone Star, now you see that the Evil will always triumph, because Good is dumb! - Lord Dark Helmet @ Spaceballs
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Ne nemá :)

Při fixních FPS navíc poznáš rozdíl i na taktu GPU a GPU power.
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Xbox Game Development Kit/SDK (Xbox Series S|X + Xbox One) nyní oficiálně obsahuje FSR

VCZ - Microsoft Game Development Kit for XBOX now includes AMD FidelityFX Super Resolution

//Baneshee - promaz OT. Tohle si řešte po SZ nebo v jiným tématu, s FSR to nijak nesouvisí
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od HEAD »

CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od HEAD »

Je naka nadeje, ze to pridaj do reshade?To by byla absolutni bomba :) .CAS uz tam je...
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

No nevím, ReShade je sice shader injection based, ale narozdíl od CAS je to v jiné pipeline stage. Jestli to opravdu půjde uvidíme.


Jinak, FSR na všech platformách v rámci jedné hry

WCCFTech - FSR Will Be Available in All Versions of Edge of Eternity, It’s a Must for Consoles, Says Dev
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

FSR implementováno do OpenVR

GitHub - fholger/openvr_fsr

side-by-side screenshoty (imgsli):
hnizdo
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 29. bře 2007
Kontaktovat uživatele:

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od hnizdo »

No, jsem to jen ja, nebo i ostatni vidite co to udelalo s tema stromama?
Konkretne F4, tam je nativni AA taky tragedie, osobne jsem to jel v 1.5xSSAA, protoze jinak to vypadalo, ehm, takhle.
MB: Asrock Z690 Extreme CPU: Core i9-12900K cooler: Be quiet! Dark Rock PRO 4 RAM: 32GB 2x16 DDR4-3600 CL16 Kingston Renegade, VGA: MSI 4090 Suprim Liquid SSD: Samsung 960Pro 1TB + EK-M.2 HS HDD: 3TB Toshiba, 18TB WD DC HC550, 8TB Seagate SMR, 2x12TB HGST DC HC520 - RAID1, Optical: LG BH16NS55 BR-RW , Mouse: Roccat Kone XTD Keyb.: Logitech G15+G13+F710, Case: BQ Dark Base PRO 900 r2 PSU: Seasonic Platinum 860W SS-860XP2, Monitor: Asus PG27UQ, Repro: Logitech Z-5500, Headset: Turtle Beach Stealth 700X Gen 2 MAX, OS: Win11/64 Pro

>>>>Fórum pro much VRAM much doge věrozvěsty otevřeno! Vstup ZDARMA<<<<
Krteq
Čestný člen
Čestný člen
Registrován: 22. dub 2005
Bydliště: Brno

Re: AMD FidelityFX - info a vše okolo

Příspěvek od Krteq »

Což takhle se nejprve podívat na ten GitHub :roll:
Important disclaimer

This is a best-effort experiment and hack to bring this upscaling technique to VR games which do not support it natively. Please understand that the approach taken here cannot guarantee the optimal quality that FSR might, in theory, be capable of. AMD has specific recommendations where and how FSR should be placed in the render pipeline. Due to the nature of this generic hack, I cannot guarantee nor control that all of these recommendations are actually met for any particular game. Please do not judge the quality of FSR solely by this mod :)

I intend to keep working on the performance, quality and compatibility of this mod, so do check back occasionally.
Odpovědět

Zpět na „AMD/ATI grafické karty“