Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je so 14. prosinec 2019, 22:02

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 3297 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165  další
Autor Zpráva
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 4. červenec 2019, 05:41 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
AMD vysvětluje, proč použili radiální chlazení (blower) u NAVI

https://www.youtube.com/watch?v=OY8qvK5XRgA

AMD Fidelity FX Review - Featuring RAGE 2


it works on both NVIDIA and AMD hardware

https://www.overclock3d.net/reviews/software/amd_fidelity_fx_review_-_featuring_rage_2/1

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: út 9. červenec 2019, 11:09 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
FidelityFX oficiálně uvolněno pod MIT Open-Source licencí :)



 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 11. červenec 2019, 15:52 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
AMD Radeon Image Sharpening review od HW Unboxed

Radeon Image Sharpening Tested, Navi's Secret Weapon For Combating Nvidia - DLSS... but better


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 11. červenec 2019, 15:57 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
jo ten obraz vypadá dobře, alespoň v tom co ten maník otestoval :) ( určitě to ale bude mít nějaký háček )

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 11. červenec 2019, 16:00 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Jop, má to háček. Zatím ještě laděj podporu pro DX11, takže v DX11 titulech to zatím není aktivní i když je to zaplé v Radeon Settings :(


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 11. červenec 2019, 16:29 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 11. říjen 2010
Bydliště: Západná Stredozem
Nahoru
del42sa napsal:
jo ten obraz vypadá dobře, alespoň v tom co ten maník otestoval :) ( určitě to ale bude mít nějaký háček )

Hacek je v konkurencnom rieseni :D, AMD riesenie fachci na kazdej DX12/DX9/Vulkan hre a na kazdom rozliseni.

_________________
PC: R7 3700X | Wraith Prism | 32 GB DDR4 @ 3466 MHz CL14 | GA-AX370-Gaming K7 | EVGA GTX 1080 Ti SC | Crucial MX300 1TB | Phanteks Enthoo Pro M Glass + Halos | AX860 | K95 RGB | M65 RGB | MM300 Extended / BenQ XL2730Z / Audioengine A2+

NB: HP ENVY A10-8700P 15W / 16 GB DDR3 / 480 GB SSD


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: po 15. červenec 2019, 23:04 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Něco pro ty jež stále opakovali že nová architektura měla být "Arcturus" :D
Michael Larabel napsal:
So all things considered, Arcturus appears to be a forthcoming Vega workstation "Radeon Instinct" type offering we'd be could be announced at SIGGRAPH based on the timing. Digging through this code drop today, it further points at a compute accelerator without any 3D support, "It's because Arcturus has not 3D engine."

Arcuturus isn't a small change over Vega 20 but amounts to 102 patches to the AMDGPU kernel driver and 100,491 lines of new code. Granted, lots of that new code is auto-generated header files for the registers.

Interesting to the code it does reveal a "VCN2.5" Video Core Next implementation and there are just three device IDs added for Arcturus GPUs...
Phoronix.com - AMD Sends Out Linux Graphics Driver Patches For "Arcturus" As New Vega Derived GPU

Vypadá to, že AMD/RTG opravdu půjde cestou rozdělení architektur pro čistě "Compute" (Vega based uarch) a "Gaming" (RDNA) segment.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: út 16. červenec 2019, 07:42 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
Ala to co měli udělat v roce 2003, ale lepší pozdě než nikdy.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: út 16. červenec 2019, 08:32 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červen 2009
Bydliště: Brno
Nahoru
No jo, lenze ako vzdy plati, ze po bitke je kazdy general. S GCN si mysleli, ze narazili na zlaty dol, lenze potom prisla doba temna, kedy nejaka si nejaka mudra hlava zmyslela ze APU je budcnost a dGPU za par rokov zakapu. Navyse FX nevynasal, na nohach mali zeleznu gulu v podobe GloFo, a boli radi, ze dokazu robit inkrementalne kroky v GCN a hnat frekvencie vyssie a vyssie, bez ohladu na spotrebu.

Prvy krat od vydania GCN nam tu svita nadej na nejake konkurencie schpne produkty, ktore nebudu potrebovat vlastny Temelin na to aby dohnali konkurenciu, takze za mna len v tom pokracovat. RDNA je zaujimavy prvy krok, ale ja osobne som fakt zvedavy az na to, co pride s RDNA2 (a ci to nahodou nebude GCN all over again).

_________________
MTB: Gigabyte GA-Z270X-Gaming K5, CPU: Intel Core i7-6700K@4,4GHz + Scythe Mugen 4, RAM: Patriot Viper 4 Series DDR4 16GB 3000MHz, GPU: MSI RX 470@570 4GB RAM, SSD: Intel 530 180GB + Kingston A400 480GB, SC: Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Professional, PSU: Corsair RM650x, Case: Fractal Design Define C, Monitor: LG IPS277L
Moto Z Play, Nexus 7 (2013) 32GB


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: út 16. červenec 2019, 09:01 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
No říká se po bitve každý general, ale tady uz v polovine bitvy byl masakrovan jeden pluk za druhym s obklicenim jak u Stalingradu, jelikož protivnikuv general reagoval pruzne na situaci na bojisti, ale druhy general stále trval na stejny taktice az do posledního muze a porazky. :) Samo muze se vymlouvat, ze mu v zazemi taky moc nepomohli, nemel dostatecny zdroje a kecali mu do toho, ale to ze je neco hodne spatne bylo jasne uz v polovine bitvy. AMD ted asi zacne kopirovat nV, tedy rozdeli cipy dle zarazeni. RDNA u Navi byl krok timhle smerem, viz.
Citace:
The Radeon Vega 64's vital specs suggest that it ought to smash the GeForce GTX 1080... but it doesn't, mainly because it's not as effective in utilising its arsenal of cores and caches for gaming purposes.
https://hexus.net/tech/news/graphics/13 ... navi-gpus/

_________________
Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: út 16. červenec 2019, 09:08 
Začátečník
Začátečník

Založen: 26. září 2006
Bydliště: Banánová Republika Ɨ (SR)
Nahoru
tak teraz budú mať na to financie, ale z dôb 2012 - 2017 boli radi, že neboli ráno nadobro zavreté dvere na firme...


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: út 16. červenec 2019, 09:59 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 03. leden 2007
Bydliště: hl.m. piva
Nahoru
Nekde psal clovek z AMD driver teamu, ze Arcturus pouzivaji jako placeholder pro "genericke nevydane GPU". Tak uvidime, jestli je to Vega nebo ne.

Kazdopadne tak razantni krok jako komplet odstraneni graficke casti neudelala ani nV.

_________________
It will be amazing in case after 10GHz we will see 20GHz, 30GHz and so on, just like we witnessed the thorny way from 10MHz to 33MHz in the eighties. -xbitlabs.com


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: út 16. červenec 2019, 10:16 
Začátečník
Začátečník

Založen: 05. květen 2008
Nahoru
Krteq - nová architektura přeci má být 20/21 (a doufejme, že opravdu nová a ne jen přejmenovaná a opět upravená GCN jak u Navi). Spojení s next gen a název Arcturus pochází z Videocardz. Už jsem to tu tenkrát psal, že je dost podezřelé mít pro úplně novou generaci hvězdné označení stávajících architektur a že mi to nějak nesedí na nový začátek. Nakonec se tedy asi nejblíž trefil del42sa, když Arcturus viděl něco na způsob NAVI 20...


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: út 16. červenec 2019, 10:43 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Však NAVI je nová architektura využívající GCN ISA.

Stejné je to i u konkurence, kdy je stále používáno CUDA/PTX ISA a architektura GPUs se mění minimálně, ale mění.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 18. červenec 2019, 07:26 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
yuri.cs napsal:
Nekde psal clovek z AMD driver teamu, ze Arcturus pouzivaji jako placeholder pro "genericke nevydane GPU". Tak uvidime, jestli je to Vega nebo ne.

Kazdopadne tak razantni krok jako komplet odstraneni graficke casti neudelala ani nV.


No hlavně ten člověk z AMD teamu ( Bridgman ) opakovaně upozorňoval na to, že AMD nikdy netvrdilo, že Arctutus je nová GPU architektura, jak mnoho webů automaticky prezentovalo. Takže takhle informace docela sedí s tím, že jde o modifikovanou výpočetní Vegu. Navíc nové označení GFX908, které se ve spojení s Arcturus objevilo tuhle doměnku jen potvrzuje. :)

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 18. červenec 2019, 09:23 
Začátečník
Začátečník

Založen: 14. září 2009
Bydliště: Nové Zámky
Nahoru
Ja nechápem, prečo sa stále rieši, či je RDNA nová architektúra alebo nie.
Dôležité je aj tak výkon, prevádzkové vlastnosti, nové technológie a cena.
AMD sa pohlo s Navi dobrým smerom, okrem chladiča. :x
Trochu mám obavy, ako pôjde výkon hore pridaním viacerých CU, lebo pri porovnaní 5700 vs 5700XT je rozdiel vo výkone spôsobený rozdielom vo frekvencií a len minimálne rozdielom v pocte CU.
Zaujímavé by mohlo byt porovnanie 5700 vs 5700XT na rovnakej frekvencií.

_________________
Lenovo Legion Y540-15IRH CPU: Intel Core i5 9300H GPU: NVIDIA GeForce GTX 1650 4GB RAM: 24GB 2666Mhz Micron SSD: 512GB WDC SN720 + 1TB Crucial MX500


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 18. červenec 2019, 10:19 
Začátečník
Začátečník

Založen: 05. květen 2008
Nahoru
Proč? Co se tedy podstatného s Navi změnilo vyjma 7nm výroby? Jasně, oproti total failu Vegy vypadá Navi zlatá, ale mimo pár nových features se nijak zásadně nezměnila efektivita, frekvence, počet SP a i ten výkon tu už dávno byl (XT je jen kousek nad Vegou 64). Aby to nebylo pokračování dlouhodobého paběrkování, tak je třeba udělat zásadní skok, jako měla NVIDIA s Maxwellem, ale to Navi neudělala, stejně jako se to nepovedlo GCN ani v minulosti u Fiji nebo Vegy. Takže asi bude třeba jiný přístup, stejně jako u Zenu, protože Bulldozer se taky přes snahu zásadně zlepšit nepodařilo.


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 18. červenec 2019, 10:40 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Raikkonen napsal:
Proč? Co se tedy podstatného s Navi změnilo vyjma 7nm výroby? Jasně, oproti total failu Vegy vypadá Navi zlatá, ale mimo pár nových features se nijak zásadně nezměnila efektivita, frekvence, počet SP a i ten výkon tu už dávno byl (XT je jen kousek nad Vegou 64). Aby to nebylo pokračování dlouhodobého paběrkování, tak je třeba udělat zásadní skok, jako měla NVIDIA s Maxwellem, ale to Navi neudělala, stejně jako se to nepovedlo GCN ani v minulosti u Fiji nebo Vegy. Takže asi bude třeba jiný přístup, stejně jako u Zenu, protože Bulldozer se taky přes snahu zásadně zlepšit nepodařilo.


https://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?p=9562051#p9562051

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 18. červenec 2019, 10:44 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 16. červenec 2010
Nahoru
změnilo se právě hodně
Obrázek
Obrázek

mě docela baví jak se všichni odvolávaj na to že Navi zachraňuje jen 7nm ale nějak jste pozapoměli že Vegu 7nm nijak nezachránilo a Radeon VII byl stále opdad na hry


 Profil  
 Předmět: Re: AMD Graphics news
PříspěvekZaslal v: čt 18. červenec 2019, 10:58 
Moderátor
Moderátor
Obrázek uživatele

Založen: 24. červen 2004
Bydliště: Varnsdorf - Thessaloniki
Nahoru
7nm "zachranil" Radeon VII a Vega20 musela jit na 7nm proces. Bez toho by to pravdepodobne tohle nikdy nevyselo. Na 16nm by to bylo strasny hovado.

_________________
Obrázek


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 3297 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Mr_Trollfan a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.