Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Funkce report, slouží pro upozornění na porušení pravidel, ne vzkazy moderátorům.

Právě je pá 13. prosinec 2019, 17:41

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Odpovědět na téma  [ 258 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  další

Jaký máte názor na GPGPU?
GPGPU je budoucnost, nejsnazší cesta pro dosažení vysokého výkonu... 52%  52%  [ 104 ]
GPGPU má budoucnost, ale hlavně v profi segmentech. Koncovému uživateli toho moc nepřinese. 38%  38%  [ 76 ]
Je to slepá ulička, za pár let po této technologii neštěkne ani pes :o) 10%  10%  [ 19 ]
Celkem hlasů : 199
Autor Zpráva
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: st 10. říjen 2012, 00:44 
Začátečník
Začátečník

Založen: 28. září 2003
Nahoru
Jojo pokud to bude mit Java, Microsoft snad nezustane pozadu, a kdyz to budou mit tyhle dva tak se to pekne rozjede :). A hlavne, kdyz bude podpora GPGPU primo v jazyce tak snad nezapomenou na SIMD instrukce v CPU...


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: st 10. říjen 2012, 16:29 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
par ukazok pouzitia AMD v GPGPU
http://devgurus.amd.com/thread/159833
http://devgurus.amd.com/thread/159457


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: út 13. listopad 2012, 08:45 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
takze nova S10000 http://www.anandtech.com/show/6445/amd-announces-firepro-s10000

Stream Processors 2x1792
Core Clock 825MHz
Memory Clock 5.0GHz GDDR5
Memory Bus Width 2x384-bit
VRAM 2x3GB
Single Precision 5.91 TFLOPS
Double Precision 1.48 TFLOPS (1/4)


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: pá 16. listopad 2012, 10:31 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
8 kariet v jenom racku http://fireuser.com/blog/8_amd_firepro_s10000s_16_gpus_achieve_8_tflops_real_world_double_precision_/
cez 8TFLOPS realneho DP vykonu.


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: st 5. prosinec 2012, 10:31 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 03. únor 2010
Bydliště: Buranov vedle Prahy
Nahoru
New APP SDK 2.8 and Unified Developer Tool Suite >>

_________________
Chtěl bych se stát profesionálním pískačem. Už teď jsem v tom sice hvězda, ale chtěl bych se ještě zdokonalit a začít se tím živit.
GPUreport.cz


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: út 26. únor 2013, 17:47 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Konečně taky něco pro běžné uživatele :)

Obrázek

cnews - Lara Croft bude mít realističtější vlasy, díky AMD TressFX a DirectCompute


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: út 26. únor 2013, 18:57 
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 01. únor 2005
Bydliště: OV
Nahoru
Jsem zvedavy. Ale kdyz to pojede hure na nVidii, to zase bude flamu :D

_________________
i5 2500K, 16GB RAM, HD7750


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: út 26. únor 2013, 19:57 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý

Založen: 08. květen 2010
Bydliště: Praha
Nahoru
JJ, bude a zaslouženě, protože Nvidii taky za Physx flamovali.


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: út 26. únor 2013, 20:35 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Nvidii neflamovali za PhysX jako takový, ale za to že umožnila jeho běh pouze na svém hardware. Uvidíme jak to bude s tímhle, ale vzhledem k tomu že to využívá direct compute a OpenCL tak by to mělo běhat i na Nvidii. Rozdíl v přístupu tam tedy určitě je.

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: st 27. únor 2013, 23:19 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
del42sa napsal:
ale za to že umožnila jeho běh pouze na svém hardware

Ale umožnila, jen to šlo prostě přes CPU only a CPU to totálně nedává ty pokročilý efekty, zacož byl vlastně úpně jinej flame, že nvidia programuje PhysX na xx let x86 starý instrukce co se používali na Pentium 3 (něco starší ho jak SSE nebo tak) + ignorovala multithreading, že údajně to běželo pouze na jednom vlákně...dnes si myslimže to tak asi ani neni...Fluidmark umí využít všechny thready pokud vim a o těch instrukcích si nejsem jistej, že se jednalo o spekulace

_________________
Intel Core i7 7700K@4.8Ghz (cpu life saving) @ Vlastní delid Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Crucial Ballistix 2400MHz@3000MHz CL16 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus QX2710 PG279Q // Crucial M4 256GB, Samsung F1 320GB, Seagate 7200.11 1TB // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: st 27. únor 2013, 23:31 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 26. prosinec 2003
Nahoru
lenže do OpenCL AMD ako vždy viacmenej nedala nič kedže je to štandart ako napr directx a NV si physx odkúpila
a čakať že do toho vrazia prachy a potom to budú rozdávať je minimálne naivné
aj preto ale physx dopadol tak ako dopadol

_________________
Intel Core i7 8700k@5GHz,Strix Z370 F, 2X16GB 3500 DDR4, RTX2080Ti 2100/15900, H2O + Carbide 600Q,SF Leadex 1kW Ti, 6,5 TB SSD, HiFace2 + Sapphire + Schiit Magni 2U + Shure1540, AW3418DW, Dell 7590 + Audinst Hud-Mx2 + THX-M50X , Mate 20 Pro, HTPC


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: čt 28. únor 2013, 08:24 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
sam_217 napsal:
del42sa napsal:
ale za to že umožnila jeho běh pouze na svém hardware

Ale umožnila, jen to šlo prostě přes CPU only a CPU to totálně nedává ty pokročilý efekty, zacož byl vlastně úpně jinej flame, že nvidia programuje PhysX na xx let x86 starý instrukce co se používali na Pentium 3 (něco starší ho jak SSE nebo tak) + ignorovala multithreading, že údajně to běželo pouze na jednom vlákně...dnes si myslimže to tak asi ani neni...Fluidmark umí využít všechny thready pokud vim a o těch instrukcích si nejsem jistej, že se jednalo o spekulace


Copak Nvidia vyrábí x86 CPU ? :roll: O CPU physX vůbec nejde, to je úplně jiná story. Ten jde stejně blbě na CPU AMD i CPU Intelu. Jde o PhysX na GPU, který Nvidia na jiných než na svých GPU nepovolila ačkoliv v podstatě nic nebrání tomu aby PhysX běhal i na AMD grafikách přes OpenCL. Jenže to Nvidia nechtěla, stejně jako se snažila znevýhodňovat PhysX počítaný přes CPU, protože doufala že tím zvýší prodeje svých karet. Takže dojná kráva jménem PhysX se jaksi nekoná, protože přišla o vemeno. GPU akcelerovaných her je jak šafránu a CPU physX je zadarmo, protože by to jinak nikdo nepoužíval.Proto je dnes Gpu PhysX tam kde je....

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: čt 28. únor 2013, 08:39 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
sam_217 napsal:
del42sa napsal:
ale za to že umožnila jeho běh pouze na svém hardware

Ale umožnila, jen to šlo prostě přes CPU only a CPU to totálně nedává ty pokročilý efekty, zacož byl vlastně úpně jinej flame, že nvidia programuje PhysX na xx let x86 starý instrukce co se používali na Pentium 3 (něco starší ho jak SSE nebo tak) + ignorovala multithreading, že údajně to běželo pouze na jednom vlákně...dnes si myslimže to tak asi ani neni...Fluidmark umí využít všechny thready pokud vim a o těch instrukcích si nejsem jistej, že se jednalo o spekulace
Tohle bych rád uvedl na pravou míru. CPU by samozřejmě ty efekty zvládlo levou zadní, ale PhysX SDK používalo pro výpočty v plovoucí čárce zastaralé x87 instrukce a starší verze byly opravdu jen jednovláknové. Až po vlně kritiky od hráčů a hlavně vývojářů nV připravila PhysX SDK 3.0 kde už je možno využít pro zpracování více vláken a FP jede přes modernější instrukce. Jenže implementace CPU PhysX postavená na téhle verzi SDK se zatím v žádné hře neobjevila :(

ad Fluidmark a podpora multithreadingu - JeGX musel jít mimo SDK aby to běželo na více vláknech, vesměs si to dodělal sám :) Stačí si vyhledat release notes k první verzi s podporou MT.

Tohle vlákno ale není o PhysX, takže konec OT :x


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: čt 28. únor 2013, 10:13 
Začátečník
Začátečník

Založen: 11. prosinec 2009
Nahoru
dexterav napsal:
lenže do OpenCL AMD ako vždy viacmenej nedala nič kedže je to štandart ako napr directx a NV si physx odkúpila

tak pozor AMD sa podiela na vyvoji OpenCL. staci si pozriet na zoznam ludi co su uvedeny v specifikacii. su tam ludia od AMD, Intel, nVidia, Apple, Qualcomm. taktiez pridali podporu C++ do OpenCL kernelov. zatial to podporuju iba oni ale samozrejme nic nebrani ostatnym aby to implementovali tiez. predpokladam ze to v buducnosti bude sucastou standartu. mimochodom aktivita AMD zamestnantov na OpenCL dev fore sa zvysila tak o 1000%. snazia sa riesit problemy a bugy ktore maju rozny vyvojari pri vyvoji v OpenCL.


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: čt 28. únor 2013, 13:24 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
del42sa napsal:
Copak Nvidia vyrábí x86 CPU ? :roll: O CPU physX vůbec nejde, to je úplně jiná story. Ten jde stejně blbě na CPU AMD i CPU Intelu. Jde o PhysX na GPU, který Nvidia na jiných než na svých GPU nepovolila ačkoliv v podstatě nic nebrání tomu aby PhysX běhal i na AMD grafikách přes OpenCL. Jenže to Nvidia nechtěla, stejně jako se snažila znevýhodňovat PhysX počítaný přes CPU, protože doufala že tím zvýší prodeje svých karet. Takže dojná kráva jménem PhysX se jaksi nekoná, protože přišla o vemeno. GPU akcelerovaných her je jak šafránu a CPU physX je zadarmo, protože by to jinak nikdo nepoužíval.Proto je dnes Gpu PhysX tam kde je....


Nene, Tady se nejedná o CPU physX verzi, kteráje ochuzená jen na základní efekty atd, to, že pokročilej PhysX nejde na AMD kartách máš pravdu, ale že nejde na CPU není pravda, právě že jde, ale strašně pomalu a o tom to je - přesně to co píše krteq, to sem myslel a tak sem to chtěl říct, já sem se spletl trochu, dokonce x87 intrukce to šlapalo a to že by ten pokročilej (GPU) PhysX zvládlo CPU v pohodě přes optimizaci -tj použití moderních instrukcí x86 setu.

Snad bude právě přístup AMD v tomto lepší a docela jim fandim v tom že to tahaj přes OpenCL...aspoň to bude pořádně využitelný, nebo bullet physics co taky AMD prezentovalo jak ovýkon kdysi ještě na předchozích generacích, nvidia physX je moc uzavřená "platforma" prostě nevim co nechápu na tom, že omezovat ostatní potenciální kupující který maj třeba v současnosti AMD karty není moc in a tak se ten physX ani nějak dramaticky nerozšířil bych řek...AMD je podle mě v tomhle chytřejší, jestliže maká na OpenCL společně s ostatníma + vůbec s novou generací konzolí, všecko bude dělat AMD, mohli by si na tom našlápnout konečně na lepší budoucnost...

_________________
Intel Core i7 7700K@4.8Ghz (cpu life saving) @ Vlastní delid Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Crucial Ballistix 2400MHz@3000MHz CL16 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus QX2710 PG279Q // Crucial M4 256GB, Samsung F1 320GB, Seagate 7200.11 1TB // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


Naposledy upravil sam_217 dne čt 28. únor 2013, 13:31, celkem upraveno 1x.

 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: čt 28. únor 2013, 13:27 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
Já jsem docela zvědavý na ten GPU Havok v PS4 a jestli se to dostane i do běžných PC nebo to zůstane pouze doména PS4....

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: čt 28. únor 2013, 13:41 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
sam_217 napsal:
Snad bude právě přístup AMD v tomto lepší a docela jim fandim v tom že to tahaj přes OpenCL...aspoň to bude pořádně využitelný, nebo bullet physics co taky AMD prezentovalo jak ovýkon kdysi ještě na předchozích generacích...
AMD se v OpenCL začalo hodně angažovat, ale zrovna v tomhle případě jsou výpočty akcelerované přes jiný standard, DirectCompute (součást DirectX) od MS.

@del42sa: Tady máš "první vlaštovku" - Havok Physics Million Objects Colliding with Triangle Mesh for PS4


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: čt 28. únor 2013, 13:50 
Pokročilý
Pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 18. listopad 2009
Bydliště: Omicron Persei 8
Nahoru
To jsem už viděl, ale to je zatím pouze technologické demo. Já myslel reálné nasazení v hrách.

_________________
"Vega Primitive Shader combines the functions of vertex and geometry shader and with the right knowledge you can discard game based primitives at an incredible rate" https://pcper.com/2017/01/amd-vega-gpu- ... tecture/2/


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: čt 28. únor 2013, 15:48 
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Obrázek uživatele

Založen: 16. březen 2008
Bydliště: Subprostor
Nahoru
Krteq napsal:
...

Jo jasně...všim sem si no, že to TressFX se týká zas DirectCompute...asi se jim to víc hodí v souladu s DirectX založeností všech 3D her, ale jak tu už jinde zmiňoval DOC, kdyby nemuseli asi by používali spíš OpenCL a OpenGL, když je to údajně lepší jak API Microsoftu. Takže asi stejně jak nvidia šla s CUDA tak trochu bokem od DirectX a zvýhodnit tak svoje karty, tak se zřejmě pokusí AMD s OpenCL, zřejmě v tom viděj lepší vizi, než ve vytváření si vlastní platformy po vzoru CUDA, což mě vede ke spekulaci, že díky společný práci a úsilí na tom rozhraní ho dostanou a rozšířej víc, než je CUDA nvidie a navíc to pošlape na všem OpenCL schopnym HW a tim připravěj Nvidii o pomyslnej trumf GPGPU, zřejmě proto dělá na tom projektu i z části nvidia...aby měla přehled a něco aspoň pod kontrolou, aby se pak nelekli, že jejich snaha s CUDA jde vlastně dopr... a maj po marketingovym taháku na prodej svejch karet. Ale řekl bych, že maj teda co dělat, protože PhysXu se chytli díky jeho pokročilosti která dost převyšovala ostatní řešení, zřejmě v tom stejně pořád nemaj jasno, jak to vlastně vyjde, to tak zkoušej jak věci půjdou, nvidia se to snaží kontrolovat a pořád doufá že se jí podaří udržet špičku vývoje v jejich rukou, koneckonců o co se snažej v těch Tech demech na physX atd atd. Snaha AMD na poli, co by mohlo tomu řešení konkurovat je teda docela logická a snad se podaří, i mě se to zdá lepší, než zřejmě sen nvidie, kdy vlastně všechno pojede přes jejich HW...Výborná věc co není Open skončí monopolem, dobrá věc co nepřekoná Open produkt je odsouzena k zániku v konkurenci nebo v přeměně na Open produkt...

_________________
Intel Core i7 7700K@4.8Ghz (cpu life saving) @ Vlastní delid Noctua NH-D14 // ASUS Z170 PROGAMING // 2x8GB Crucial Ballistix 2400MHz@3000MHz CL16 // MSI GTX 1080 Ti Gaming X // 27" Asus QX2710 PG279Q // Crucial M4 256GB, Samsung F1 320GB, Seagate 7200.11 1TB // Corsair Graphite 600T // SSR-850FX


 Profil  
 Předmět: Re: ATi/AMD & GPGPU, profi sféra atd.
PříspěvekZaslal v: čt 28. únor 2013, 15:50 
Čestný člen
Čestný člen

Založen: 22. duben 2005
Bydliště: Brno
Nahoru
Pro ty, kteří si myslí, že to na kartách konkurence nepoběží - vyjádření zástupce AMD:
Citace:
As we suspected, AMD's press release has been very carefully worded. 'TressFX is not exclusive to AMD,' a spokesperson for the company has told us. 'It works on any DirectX11 card, similar to some other AMD-built technologies - for example Order-Independent Transparency (OIT) or High Definition Ambient Occlusion (HDAO).' Thus is the truth revealed: any DirectX11-capable graphics hardware, including those from rival Nvidia, will be able to make use of AMD's hair-rendering know-how.

Devon Nekechuck, product manager for high-end discrete desktop graphics at AMD, offers a bit more detail - and a sneaky plug for his company's GCN-based Radeon HD products: 'TressFX will definitely work on any DirectCompute-enabled device. This has roots in the core of Gaming Evolved, where we want to enable technology for all gamers, and not create proprietary features that lock out gamers that use our competitor's products. That said, TressFX is very computationally intensive, and hence games that use TressFX will really be able to benefit from high DirectCompute performance. Because of that, you will see Graphics Core Next-based GPUs excel when it's enabled.'
Bit-Tech


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 258 příspěvků ]  Přejít na stránku předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  další


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: PaulCZE a 3 anonymních


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.