Upgrade procesoru - kompatibilita s MB

Vše kolem srovnání a rad s nákupem procesorů.

Moderátoři: flanker, Eddward, Baneshee, PKBO

Odpovědět
David91
Nováček
Nováček
Registrován: 25. bře 2008
Kontaktovat uživatele:

Upgrade procesoru - kompatibilita s MB

Příspěvek od David91 »

Dobrý den,
chystám se upgradovat svůj stávající procesor. Mám základní desku Gigabyte GA-M55S-S3 a chtěl bych ji nově osadit procesorem AMD Athlon64 X2 6000+ popř. nějakým Phenomem X3. Socket je to AM2. Podle technické specifikace MB si myslím, že by zde neměl být žádný problém, ale raději si vše ověřím, protože sám nejsem odborník co se hw týče. Dále by mě ještě zajímalo, jaká omezení přináší osazení procesoru s podporou AM2+ socketu do AM2. Je zde zpětná kompatibilita tuším, ale zajímalo by mě, jaká omezení to přináší a v čem se to projeví či jaký na to bude mít vliv.

Děkuji za odpověď :)
Stano K.
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 29. zář 2004
Bydliště: SR

Re: Upgrade procesoru - kompatibilita s MB

Příspěvek od Stano K. »

Zisti akej rev máš dosku a kukni sa na CPU support list: rev. 1.0, rev. 1.1, rev. 2.0.
flamb
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 07. črc 2005
Bydliště: Praha

Re: Upgrade procesoru - kompatibilita s MB

Příspěvek od flamb »

Dovolím si do tohoto tématu přispět i se svým dotazem. :)

Jestliže je procesor podporován u mé Gigabyte M61P-S3 až od verze BIOSu F6 a já mám pouze F3, tak to znamená, že si bez updatu BIOSu ani neškrtnu?
Zivan
Začátečník
Začátečník
Registrován: 30. čer 2005
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Upgrade procesoru - kompatibilita s MB

Příspěvek od Zivan »

Znamena to, ze se ti minimalne bude spatne identifikovat pri bootu. On je nejaky problem updatovat BIOS?
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Smithfield
Začátečník
Začátečník
Registrován: 12. dub 2005

Re: Upgrade procesoru - kompatibilita s MB