Upálená grafika

Cokoli se týká koupě nové grafiky, upgradu starší či porovnání různých typů.

Moderátoři: morke, Walker1134, PKBO

Odpovědět
Sanko
Nováček
Nováček
Registrován: 23. kvě 2018

Upálená grafika

Příspěvek od Sanko »

Zdravim, povedlo se mi dnes asi uvařit GK. PC se mi během hraní z ničeho nic vyplo a po opětovném zapnutí se rozsvítili ledky na 0,5s a zase zhasly . PC jsem rozebral , vyčistil a zase složil opět se jen na krátkou chvilku rozsvítili ledky a zase nic. Podle rad na internetu co jsem našel u jiných diskusí jsem zkusil vyndat grafiku a zapnout PC. Tentokrát už bohužel naběhl což jsem usoudil jako vadnou grafiku . Zkusim jí dát kamarádovi co se vyzná co a jak se sní teda stalo a předem už koukám po adekvátní náhradě. Asi ste z terminologie a přesného popisu událostí poznali že jsem amatér a samouk a proto si nevím moc rady při výběru nové. Rád bych tedy nějaké typy na novou GK. Předem děkuji za ochotu a všechny rady :D

CPU: Intel core i5-4570
Základní deska: MSI B85-G43 Gaming s1150
GK: MSI N770 TF 2G .... RIP T_T
RAM: 8GB
HDD: Seagate desktop 7200 2TB
SDD: Kingstone 250GB
Zdroj: Seasonic S12II-620-620w 80plus bronz
Maor
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 19. bře 2010

Re: Upálená grafika

Příspěvek od Maor »

Klasický postup: vyzkoušet všechny výstupy na grafice, vyzkoušet grafiku v jiném slotu na desce. Zkontrolovat zdroj, jestli dává grafice dostatečné napětí.
grafiku vyndat, zapnout bez ní a vlézt do biosu. V biosu nastavit integrovanou grafiku jako primární. vypnout a vrátit kartu. zapnout pc s kartou, monitor mít přes integrovanou grafiku. ve windows se pak podívat, jestli je grafika ze systému vidět - např. pomocí GPU-Z.

Pravděpodobně studeňák na kartě, řešení je reflow, ale pokud budeš kartu dál zatěžovat (změny teplot), do půl roku zase přestane fungovat. Nevylučoval bych ani závadu na zdroji.