Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Zde se uvádějí jen výsledky z jednotlivých benchmarků a diagnostik.

Moderátor: Don

Odpovědět
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Příspěvek od Vlastik80 »

Co je potřeba:
- plná verze hry Metro 2033 + Ranger Pack (zdarma)
- pro možnost spuštění DirectX 11 verze benchmarku kompatibilní hardware a operační systém (Vista/Win7)

Spuštění benchmarku:
- ve složce hry naleznete soubor "metro2033benchmark.exe" kterým se benchmark spouští

PS: Prosím o uvedení sestavy na níž jste benchmark spustili a nastavení benchmarku. Děkuji.
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Příspěvek od Vlastik80 »

Obrázek
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Příspěvek od Vlastik80 »

i5 2500k default, 16GB DDR3 1600MHz, GTX 560Ti 1GB 900/1800/4600MHz, GeForce 280.26whql, Windows 7 x64 sp1

DirectX 11, Quality: Very High, Antialiasing: AAA, Texture filtering: AF 16x, Tesselation: on, DOF: on, Runs: 1

1920x1080, PhysX zap: min- 6 max- 45 / průměr: 25 fps
1920x1080, PhysX vyp: min- 6 max- 48 / průměr: 27 fps

1920x1080, PhysX zap, DirectX 9, AA off: min- 6 max 78 / průměr: 38 fps
1920x1080, PhysX vyp, DirectX 9, AA off: min- 7 max 87 / průměr: 40 fps


//edit Don: promaz vysledku bez uvedeni sestavy
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Příspěvek od HEAD »

i5 2500k@5000Mhz
2x5850@def
8Gbram
cat 11.6

DirectX 11, Quality: Very High, Antialiasing: AAA, Texture filtering: AF 16x, Tesselation: on, DOF: on, Runs: 1
1920x1080, PhysX zap: min- 14.50 max- 128 / průměr: 38.58 fps
1920x1080, PhysX vyp: min- 13.33 max- 142 / průměr: 41.5 fps
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Příspěvek od Vlastik80 »

DirectX 11, Quality: Very High, Antialiasing: AAA, Texture filtering: AF 16x, Tesselation: on, DOF: on, Runs: 1

1920x1080, PhysX zap: min- 7 max- 62 / průměr: 27 fps
1920x1080, PhysX vyp: min- 7 max- 64 / průměr: 29 fps

- i5 2500K 4400MHz, GTX 560Ti 1000/4500, GF28026w, 16GB DDR3 1600, Win7x64sp1
- je vidět že se to vůbec nezvedlo (až na max fps), ne znatelně, ale matematicky to cca odpovídá- oc cpu 20% + oc gpu 5% - výsledky sedí, možná bych se dostal nad 30 fps, ale to bych musel dát gpu na ideálně 1100MHz a to asi nedám :-D Podle mě vliv CPU je minimální, ostatně to potvrzuje i rozbor hry a vliv cpu, asi je jedno zda jede cpu 4 nebo 5GHz... Max to zvedne min fps ...ale což, na recyklovanou gtx 460 to i tak myslím celkem ujde :roll:
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Příspěvek od HEAD »

V tom benchmarku hodne zalezi na cpu...Musis ale k tomu mit i slusnou kartu jako treba gtx570+
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Příspěvek od Vlastik80 »

Obrázek
Obrázek
...no nevím, s GTX 570 bych si evidentně hodně pomohl :roll: (i7 920@3.6)

Zkusil jsem to na své GTX 560Ti default 950/4580 + cpu i5 2500k default:

- shodné nastavení jako pctuning pro test gtx 570 750/3900:

- min:4 max: 42 avg: 27

...takže mi nepřijde že by GTX 570 měla nějak moc navrch (a to je na 750MHz- ne default 732/3800)
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Příspěvek od HEAD »

Vyuziti karet s cpu na 4500Mhz
1920x1080 vse max AAA
Je to brutalne brzdeni cpu..
Obrázek
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Příspěvek od Vlastik80 »

Obrázek
...v Dx10 moc vliv cpu znát evidentně není...
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Příspěvek od HEAD »

Na gtx285 :lol:
Btw testnul sem to ve stejnem nastaveni jako pct tnz Jen high detaily AAA a mam avg 60fps.
A oni maj s gtx 590 a 6990 avg 54fps, takze jim to tam brdi cpu :) a to mam o dost slabsi grafiky.
Samo, ze se single kartou asi nebude mit cpu takovej vliv...Ono ta gtx570 dava jen 34fps a to je slabota.Tam cpu nebude mit vliv.Takze tu narocnost na cpu bych upravil na multi gpu reseni..
Obrázek
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-RTX 4080Super 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

Re: Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Příspěvek od Vlastik80 »

To asi odpovídá, u mě to je:
1920x1080, AAA, high, 16xAF, Dx11, Dof+tes on, bez PhysX:

GTX 560Ti default 950/4580: average 37 fps (39 fps @ 1000Mhz)

CPU i5 2500K na 4400MHz, jinak stejné- 16GB DDR3 1600, GF28026whql, Win7x64sp1

...takže podle mě cca totéž co GTX 570, i kdyby dala dejme tomu 45 fps tak o 60ti fps se dá jen snít... Možná GTX 580 dá při vysokém OC nějakých cca kolem 50, ale dost pochybuju o 60 fps, to leda GTX 590, nebo nějaké kombo 2x GTX 560Ti apod., ale jednočipovka asi ne... A tam je pak zase u multigpu limit to cpu, možná >5GHz tolik nebrzdí, ale kdo dá 6GHz? Jen málokdo...

EDIT: Zkusil jsem to i s GTX 570, takže:
(sestava i nastavení shodné, cpu bez oc)

GTX 570 732/3800: 38 fps (default takty GTX 570)
GTX 570 875/4500: average 46 fps

...do 60ti to má hodně daleko, ale tipuju že při taktu jádra 1100MHz by to 60 fps dalo :mrgreen:
Donald66
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 05. lis 2007
Bydliště: Liberec

Re: Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Příspěvek od Donald66 »

i5 2500k @ 4.4Ghz
ASRock P67 Extreme4 B3
SLI GTX 560Ti 1000/4800Mhz
forceware 285.62
W7 Ultimate 64bit SP1
8192MB DDR3 1600Mhz

1920x1080, AAA, high, 16xAF, Dx11, Dof+tes on, PhysX off

Avg: 67.27 fps
Min: 13.61 fps
Max: 279.17 fps
čupr kluk
Stratos
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 05. zář 2003
Bydliště: Hvožďany
Kontaktovat uživatele:

Re: Metro 2033 integrovaný benchmark (Dx9/10/11)

Příspěvek od Stratos »

i5 2500k@4.5Ghz
ASUS P67 Sabertooth
4x4GB DDR3 1866Mhz
HD7950@1150/7400

Obrázek

1920x1200, AAA, very high, 16xAF, Dx11, Dof+tes on, PhysX off
Avg: 50.18 fps
Min: 9.52 fps
Max: 86.56 fps

1920x1200, 4xMSAA, very high, 16xAF, Dx11, Dof+tes on, PhysX off
Avg: 41.62 fps
Min: 10.97 fps
Max: 76.62 fps


1920x1200, 4xMSAA, very high, 16xAF, Dx11, Dof+tes on, PhysX on
Avg: 37.97 fps
Min: 12.06 fps
Max: 76.80 fps

http://stratos1.rajce.idnes.cz/METRO_2033#
Odpovědět

Zpět na „Výsledkové listiny“