Registrace  •  FAQ  •  Pravidla fóra  •  Uživatelské blogy  •  PCTuning.cz  •  Hledat  • Přihlášení
 • Pro přihlášení použijte protokol HTTPS, dosavadní HTTP již nemusí dobře fungovat, viz ZDE.

Právě je po 16. červenec 2018, 22:29

Zobrazit příspěvky bez odpovědiZobrazit aktivní témata



Čas je uváděn v UTC + 1 hodina (letní čas)


Odpovědět na téma  [ 10 příspěvků ] 
Autor Zpráva
 Předmět: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
PříspěvekZaslal v: so 26. listopad 2011, 01:43 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 18. září 2007
Nahoru
Obrázek

Video z benchmarku hry:
http://www.youtube.com/watch?v=B5DGOBshITw

1. Nastavte dle svého uvážení grafické možnosti (launcher) a po spuštění hry v nastavení zvolte Benchmark
2. Dokončete benchmark a napište nastavení + sestavu a výsledek benchmarku, popř. verzi hry

PS: Výsledky své sestavy dodám později. Hra se aktuálně potýká s jistými problémy pod DirectX 11, tak doporučuji než vyjde patch (dnes/zítra?) testovat pod DirectX 9 a pokud možno v nastavení které mohou aplikovat majitelé jak grafik AMD/ATi, tak nVidií- pro porovnání - díky.

_________________
CPU: i5-2500K | RAM: 16GB DDR3 | GPU: GTX 970 | LCD: TFT 1200P | OS: Win 10 x64H


 Profil  
 Předmět: Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
PříspěvekZaslal v: út 29. listopad 2011, 17:41 
Nováček
Nováček

Založen: 23. listopad 2011
Nahoru
FullHD DX9 MAX-OUT, 4xMSAA, bez physx 88 avg.(48 min. a max. 122 )
FullHD DX9 MAX-OUT, 2xMSAA, s physx 41 avg.(25 min. a max. 75 )
FullHD DX11 MAX-OUT, 2xMSAA, bez physx 39 avg.(1 min. a max. 68 )
i3 2100, 8 GB RAM, gtx 460 DCTOP 850/4050 MHz, W7 64bit, 285.62 WHQL ovladace


 Profil  
 Předmět: Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
PříspěvekZaslal v: st 7. prosinec 2011, 12:59 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 18. září 2007
Nahoru
Venku je první patch pro PC řešící problémy s DirectX 11 a další známé. Stáhne se sám skrze Steam, opravuje tak chyby ale pouze u 64bit operačních systémů. Patch pro 32bit systémy bude vydán později. ;)

_________________
CPU: i5-2500K | RAM: 16GB DDR3 | GPU: GTX 970 | LCD: TFT 1200P | OS: Win 10 x64H


 Profil  
 Předmět: Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
PříspěvekZaslal v: po 12. prosinec 2011, 23:03 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 01. únor 2011
Bydliště: Slovensko
Nahoru
Zostava:
Intel Core i7-2600K @ 4.7Ghz
MSI P67A-GD65
Kingston 4x2GB 1600Mhz CL9 XMP BluSeries @ 1866Mhz
Gigabyte GTX580 SuperOverClock @ 900/1800/4500
Windows 7 Ultimate x64
Geforce 285.62 WHQL

1920x1080 DX9
Detaily max/16xAF/8xMSAA/PhysX normal

Obrázek

1920x1080 DX11
Detaily max/16xAF/8xMSAA/PhysX normal/tessellation normal

Obrázek


 Profil  
 Předmět: Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
PříspěvekZaslal v: út 13. prosinec 2011, 16:07 
Začátečník
Začátečník

Založen: 15. květen 2009
Nahoru
koukam,ze neni nad optimalizaci DX 11,kterej si v klidku sezere 70% fps...a vzhledove prida tak slabejch "30%" ...

_________________
CPU: Intel core i5 4690k@4,6 GHz | GPU: GTX 970@1440MHz/8000MHz | MB: Asus Sabertooth Z97 MARK 2 | RAM: 2*8GB Kingston DDR3 | HDD: Samsung SSD 840 Evo 250GB | PSU: EVGA Gold 650W | OS: Win 7 Ultimate SP1 64-bit | Fire Strike: P10068


 Profil  
 Předmět: Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
PříspěvekZaslal v: čt 29. prosinec 2011, 14:18 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 18. září 2007
Nahoru
Nastavení hry: (verze hry Steam, exe 1.0.0.0)
Fullscreen: Yes
Resolution: 1920x1080 (16:9)
Vsync: NO
Anti-aliasing: 8x MSAA
Stereoscopic 3D: Disabled
DirectX 11 features: MVSS and HBAO
DirectX 11 tesselation: HIGH
Detail level: Extreme
Dynamic shadows: Yes
Motion blur: Yes
Distortion: Yes
Lens flares: Yes
Light shafts: Yes
Reflections: Yes
Ambient occlusion: Yes
PhysX: dle testu


Výsledek: (min/max/avg)
DirectX 11, PhysX OFF: 20 / 51 avg: 39 fps
DirectX 11, PhysX HIGH GPU: 11 / 41 avg: 31 fps
DirectX 11, PhysX HIGH CPU: 11 / 42 avg: 29 fps
DirectX 9, PhysX OFF: 55 / 130 / avg: 96 fps
DirectX 9, PhysX HIGH GPU: 23 / 96 / avg: 50 fps
DirectX 9, PhysX HIGH CPU: 17 / 107 / avg: 45 fps

2560x1600, 32xCSAA, Dx11 High MVSS+HBAO, PhysX HIGH GPU: 3 / 22 / avg: 16 fps

Hw:
i5 2500K default bez OC, 16GB DDR3 1600MHz, GTX 570 default bez OC (732/3800MHz), GeForce 285.62whql, Win7x64sp1

_________________
CPU: i5-2500K | RAM: 16GB DDR3 | GPU: GTX 970 | LCD: TFT 1200P | OS: Win 10 x64H


 Profil  
 Předmět: Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
PříspěvekZaslal v: so 25. srpen 2012, 17:06 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 28. listopad 2005
Bydliště: Usti n/L
Nahoru
I5 2500K@5Ghz
8GBram
GTX670
FW304.79

Resolution: 1920x1080 (16:9)
Vsync: NO
Anti-aliasing: 8x MSAA
Stereoscopic 3D: Disabled
DirectX 11 features: MVSS and HBAO
DirectX 11 tesselation: HIGH
Detail level: Extreme
Dynamic shadows: Yes
Motion blur: Yes
Distortion: Yes
Lens flares: Yes
Light shafts: Yes
Reflections: Yes
Ambient occlusion: Yes
PhysX:HIGH
Obrázek
GTX670@1250/7400
Obrázek
Neni to nak malo?Moc se mi to nezda :(

_________________
CPU-i7 6700k@4.5Ghz 1.33v,MB-ASUS Z170 PRO GAMING,PAMET-2x8GB Kingston HyperX Fury Black 2133Mhz@3000Mhz CL14 1T,HDD-SAMSUNG 840 120GB+Crucial MX500 500GB+Toshiba x300 6TB+WD Blue 6TB,GK-MSI 1080TI gamingx@2038/12600,SKRIN-CM HAF 922,ZDROJ-Seasonic 750W


 Profil  
 Předmět: Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
PříspěvekZaslal v: st 9. leden 2013, 21:51 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 18. září 2007
Nahoru
Obrázek
(Min: 19/ Max: 68/ Avg: 47 fps)

Nastavení stejné jako Head v postu výše. (1920x1080 vše max, 8xMSAA, Dx11)
Hw: i5 2500k default, 16gb ddr3 1600, gtx660ti(1098/3004), GeForce 310.70whql, Win8x64

@Head: Nemáš špatný výsledek, viz můj - máš to super, co bys chtěl? 60/200/120? Hoď GTX 670 do SLi a máš to hned :)

_________________
CPU: i5-2500K | RAM: 16GB DDR3 | GPU: GTX 970 | LCD: TFT 1200P | OS: Win 10 x64H


 Profil  
 Předmět: Re: Batman: Arkham City benchmark (DirectX 9/11/PhysX)
PříspěvekZaslal v: pá 10. leden 2014, 16:24 
Začátečník
Začátečník

Založen: 16. leden 2012
Bydliště: Brno
Nahoru
i5 3470@3.2GHz
GTX650Ti Boost (Gigabyte GDDR5 1GB - OC 1093/5550MHz ) - GeForce 332.21
Asus P8B75M-LX
Corsair Vengeance 8GB 1600MHz

Test:
- 1280x1024
- Extrém
- DirectX 11 on
- FXAA (vysoké)


Nemáte oprávnění k prohlížení souborů přiložených k tomuto příspěvku.

_________________
PC: MSi Z77 MPower | i5 3470 + SilentiumPC Fera 2 | GeForce GTX 1070 Evga FTW edition | Corsair Vengeance 8GB 1600MHz | WD Blue 1TB + Samsung SSD 850 120GB | Cooler Master K280 | Seasonic M12II-620W | Win10 Pro 64bit
Periferie: BenQ BL2411PT | A4tech X7-747H | Xbox gamepad
Audio: Asus Xonar DX | Audio-Technica ATH-T500 | Yamaha AX-570 | Mission M71
NAS: Lenovo Iomega ix2 3TB
Gear: Huawei P9


 Profil  
 Předmět: Batman: Arkham City benchmark
PříspěvekZaslal v: ne 22. leden 2017, 19:53 
Začátečník
Začátečník
Obrázek uživatele

Založen: 18. září 2007
Nahoru
Nastavení: (hra Steam GOTY v1.1.0.0, DX11)

8x MSAA, MVSS + HBAO, Teselace HIGH, Detail EXTREME, vše další ZAP, PhysX HIGH:

1920 x 1080: min.: 39 max.: 110 průměr: 74 fps

2560 x 1440: min.: 40 max.: 73 průměr: 56 fps

3840 x 2160: min.: 23 max.: 36 průměr: 30 fps

Hw:
i5-2500K default (4x 3600), 16GB DDR3 1600, GTX 970 default (1178/7000), GF376.60hf, Win 10 x64 (1607/14393.693)

_________________
CPU: i5-2500K | RAM: 16GB DDR3 | GPU: GTX 970 | LCD: TFT 1200P | OS: Win 10 x64H


 Profil  
Zobrazit příspěvky za poslední:  Řadit podle  
Odpovědět na téma  [ 10 příspěvků ] 


Čas je uváděn v UTC + 1 hodina (letní čas)


Přejít do sekce:
  

Kdo je přihlášený

Uživatelé procházející si tuto sekci: Žádní registrovaní uživatelé a 1 anonymní


Nemůžete zakládat nová témata v této sekci
Nemůžete odpovídat na příspěvky v této sekci
Nemůžete upravovat své příspěvky v této sekci
Nemůžete mazat své příspěvky v této sekci
Nemůžete připojit přílohy v této sekci

 
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad - PCT fórum, Zásady ochrany osobních údajů.