Stránka 1 z 2

Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: úte 5. bře 2013, 09:37
od Vlastik80
Obrázek

Benchmark naleznete v hlavním menu hry. Prosím o uvedení nastavení a sestavy + verze hry. Děkuji.

Re: Tomb Raider 2013

Napsal: úte 5. bře 2013, 14:33
od HEAD
i5 2500k@4.5Ghz
8GB ram
314.07
GTX670 default

1920x1080
Vse max(ultimate) + FXAA +16AF
Bez TreesFX
Avg 54
http://www.abload.de/img/tombraider_2013_03_054os19.png
S TreexFX
Avg 39.7
http://www.abload.de/img/tombraider_2013_03_05kxs14.png

Re: Tomb Raider 2013

Napsal: úte 5. bře 2013, 20:44
od Alfajk

Re: Tomb Raider 2013

Napsal: úte 5. bře 2013, 21:08
od madPav3L
i5 2500k @ 4,4GHz
16GB DDR3 1600
GTX 680 default - driver 310.90 WHQL - 2560x1440
nastavení:
vše max. bez TressFX, FXAA, hloubka ostrosti normální
http://i.imgur.com/imo4eAH.jpg
min 21,4 / max 66,1 / avg 56,9
http://i.imgur.com/5tDLnHG.jpg

edit
nvidie nemá optimalizované drivery viz níže, hra mi defakto vždy do 10min spadne, teď zkouším staré drivery...
We are aware of major performance and stability issues with GeForce GPUs running Tomb Raider with maximum settings. Unfortunately, NVIDIA didn’t receive final code until this past weekend which substantially decreased stability, image quality and performance over a build we were previously provided. We are working closely with Crystal Dynamics to address and resolve all game issues as quickly as possible.
In the meantime, we would like to apologize to GeForce users that are not able to have a great experience playing Tomb Raider, as they have come to expect with all of their favorite PC games.
https://forums.geforce.com/default/topi ... 3/#3752523

Re: Tomb Raider 2013

Napsal: úte 5. bře 2013, 21:14
od HEAD
Proc to kazdej testuje v jinem nastaveni? :-D

Re: Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: stř 6. bře 2013, 12:58
od ChaoSborn
AMD Phenom II X4 945 @ 3.3GHz
12GB Ram
HD7870 -> 1,1GHz; 5GHz

Nastavenie: Ultimatni(TressFX on, FXAA) 1920x1080
http://www.upnito.sk/0/y7wkdatwmjhpkn6j ... q2qktd.jpg
*v MIN FPS je chyba, pocas priebehu benchmarku neklesne pocet snimkov pod 32fps

Nastavenie: Low 800x600
http://www.upnito.sk/0/9ke49vs5n2cbufjn ... pyemkd.jpg
*v MIN FPS je chyba, pocas priebehu benchmarku neklesne pocet snimkov pod 167fps

Re: Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: stř 6. bře 2013, 13:59
od sisikar
AMD Phenom II X4 955BE C3(4GHz@1,472v/NB 2600MHz@CPU-NB 1,25v)
2x2GB Kingston HyperX DDR2 800MHz
ASUS 470 GTX (750,1500,3348Mhz)
Win 7 Pro x64 SP1
ForceWare 314.14
---------------------------------------------------------------------
1600x900/Ultimate, FXAA

http://img5.imageshack.us/img5/7431/tom ... 613531.jpg
---------------------------------------------------------------------
edit:

AMD Phenom II X4 955BE C3(4GHz@1,472v/NB 2600MHz@CPU-NB 1,25v)
2x2GB Kingston HyperX DDR2 800MHz
ASUS 470 GTX (750,1500,3348Mhz)
Win 7 Pro x64 SP1
ForceWare 314.21
---------------------------------------------------------------------
1600x900/Ultimate, FXAA

http://img812.imageshack.us/img812/5605 ... 710285.jpg

boost vykonu oproti 314.14:

max +12%
avg +18%

Re: Tomb Raider 2013

Napsal: stř 6. bře 2013, 16:15
od zochy
HEAD píše:Proc to kazdej testuje v jinem nastaveni? :-D
Aby to tu bolo neprehladne, ako sa len da :-D

i5 3570K (turbo boost do 4,2GHz), MSI GTX670PE default (1241/6008), 8GB RAM, Win7 64
- GeForce 314.07 driver
1920x1080, FXAA, Quality ULTIMATE (s TressFX):
avg: 38,6 fps

1920x1080, FXAA, Quality ULTRA (bez TressFX):
avg: 55,8 fps

http://www.youtube.com/watch?v=mVPV14aXM8g

Re: Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: stř 6. bře 2013, 17:33
od durod
Aby to bylo preheldne, doporucuji 2 testovani

1920/1080 , vse max, FXAA, TressFX On
1920/1080, vse max, FXAA, TressFX Off

Re: Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: čtv 7. bře 2013, 18:41
od Luda
tak muj vysledek
Nastavení Ultimátní na 1920x1080

MIN FPS : 14
MAX FPS : 64,2
AVG FPS : 54,8

Procesor : i5-2500K @ 4,5 GHz
Grafika : AMD 7950 @ 1050/6300

Ovladače 13.2 Beta 7

Re: Tomb Raider 2013

Napsal: čtv 7. bře 2013, 18:58
od Alfajk
HEAD píše:Proc to kazdej testuje v jinem nastaveni? :-D
no,prehlednosti to urcite neprida,ale takhle si aspon muze kazdej "najit to svoje",teda takovy nastaveni ktery mu pujde a zaroven pozna,jestli hardware podava takovej vykon,jakej by mel

Re: Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: pát 8. bře 2013, 12:26
od H2SO4
3960X @ 4.2Ghz + gtx590

1920x1080 Ultimatni + 2x SSAA + TressFX On

min = 39
max = 62.5
avg = 49.7

ovladace 314.07

Re: Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: sob 16. bře 2013, 10:36
od Vlastik80
Kvalita: Vlastní
Rozlišení: 1920x1080
Vsync: vyp
Kvalita textur: Ultra
Post processing: Zap
Vysoká přesnost: Zap
Filtrování textur: 16xAF
Tesselace: Zap
Vyhlazování: 4x SSAA
Kvalita vlasů: TressFX
Stíny: Ultra
Odrazy: Vysoké
Rozlišení stínů: Vysoké
Hloubka ostrosti: Ultra
Úroveň detailů: Ultra
SSAO: Ultra


Min.: 17 fps s FXAA 32
Max.: 36 fps s FXAA 62
Avg.: 25 fps s FXAA 45

verze hry: Steam 1.00.722.3

i5 2500k default, 16gb ddr3 1600, gtx 670 2gb 941/1020/6008, gf314.21ß, win7x64sp1

Re: Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: sob 16. bře 2013, 14:10
od zochy
Vlastik80,
Mne to tiez na tejto verzii hry 1.00.722.3 a s novym gf 314.21Beta na ULTIMATE (TressFX) s FXAA dalo viac: avg. 54,2fps, narozdiel od mojho predosleho benchmarku (38,6fps). Neviem preco tebe iba 45fps. Hore vyssie je ten moj popis s tym, ze teraz som mal i5 3570K default.
Takze to uz aj ja mozem zacat hrat :D
http://img546.imageshack.us/img546/1954 ... 614052.jpg

Re: Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: sob 16. bře 2013, 16:59
od Vlastik80
Mám nastavení Vlastní, ne Ultimátní, je tam pak rozdíl - Stíny jsou na Ultra, kdežto u Ultimátního jsou "jen" na Normální... Rozdíl to i tak ale dělá.

PS: Aby se neřeklo, tak na ultimátní 1920x1080 s TressFX to u mě je 36/56/48 fps, holt jiný slabší hw, frekvence cpu a gpu a je to hned dole :)

Re: Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: ned 17. bře 2013, 09:24
od zochy
V procaku default ani tak rozdiel nie je...GPU mas ktore? Boost Clock v GPU ti v zatazi na akej frekvencii bezi?

Re: Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: ned 17. bře 2013, 10:23
od Vlastik80
OT: Během benchmarku běží gpu na různých taktech, většinou 1058MHz, dále střídá frekvence 1045/1071/1084 maximum, ale to jen chvilku. Default je 941MHz a boost 1020MHz...

Re: Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: ned 17. bře 2013, 10:47
od zochy
Aha, ja som myslel, ze tych 1020 MHz mas zakladnu frekvenciu jadra.

Re: Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: ned 17. bře 2013, 14:12
od HEAD
Tady sou moje vysledky s optimalizovanyma driverama + oc.
i5 2500k@4.5Ghz
8GB ram
314.21
GTX670 1280/7400
1920x1080 ultimate TreesFX ON+FXAA
min 44 avg 59 max 72
http://www.abload.de/img/tombraider2013-03-1713ouz0.png
Bez TreesFX
min 79.8 avg 97.6 max 116.7
http://www.abload.de/img/tombraider_2013_03_17wwuiy.png
Ted vysledky se 4xSSAA bez TreesFX
min 39.6 avg 50 max 62
http://www.abload.de/img/tombraider_2013_03_17pvuzd.png
4xSSAA+TreesFX
min 29.1 avg 36.1 max 46.6
http://www.abload.de/img/tombraider_2013_03_17ngu94.png

Re: Tomb Raider 2013 (DirectX 9/11)

Napsal: ned 17. bře 2013, 14:43
od durod
HEade, to se mi nezda, ze na ultimate mas takove vysledky, kdyz predtim jsi mel o 20fps mene(ultimate TreesFX ON+FXAA)
Kdyz nenastavis custom, a rucne vse max, stiny budou bez contact-hardening shadows.....bacha na to....