Stránka 1 z 2
Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: úte 14. kvě 2013, 11:29
od Vlastik80
Benchmark je součástí plné verze hry. Prosím o uvedení nastavení benchmarku a hw + verze hry, popř. dalších informací pro přesnost (ovladače, OS atd.).
Více např. zde:
http://www.pcgameshardware.de/Metro-Las ... k-1069566/
http://gamegpu.ru/action-/-fps-/-tps/me ... t-gpu.html
Své výsledky doplním později, až budu hru vlastnit
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: stř 15. kvě 2013, 21:05
od stefun
Nastavení:
- DirectX11
1920x 1080
Quality: Very High
Texture filtering: AF16X
Motion blur: Normal
SSAA: OFF
Tesselation: Very High
PhysX: OFF
Sestava: Core i5 2500K@4,2GHz; 8GB Ram; GTX660Ti@1241/3386MHz; ovladače: 320.14
Average FPS: 46.00 ;
http://stefun65.rajce.idnes.cz/nastenka ... -660ti.jpg
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: stř 15. kvě 2013, 23:03
od HEAD
I5 2500K@4.5Ghz
8GBram 1600
GTX670
320.14
Nastaveni
GTX670 default
GTX670OC 1280/7400
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: čtv 16. kvě 2013, 12:57
od Stratos
ja si vcera hru aktivoval na steamu a zatim me to nepustilo si to zahrat jenom stahnout ze to jeste nevyslo
vy mate US ucet?
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: pát 17. kvě 2013, 21:01
od Skyline.ni
i5-2500K@4,6ghz
8gb ddr3-1600
gtx680@1181/1700 (boost 1234/1700)
http://picload.org/image/aipaila/beznzvu.png
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: pát 17. kvě 2013, 22:37
od Kyselinka
Zostava:
Intel Core i7-2600k
@ 4,7Ghz HToff
MSI Z77A-GD55
Kingston 2x4GB 1600MHz CL9 HyperX blu Edition
@ 1866Mhz
Asus GTX670-DC2-2GD5 DirectCU II
@ 1350/7400/150% PL
nVidia GeForce 320.14 BETA x64
Nastavenie:
Options: Resolution: 1920 x 1080
DirectX: DirectX 11
Quality: Very High
Texture filtering: AF 16X
Advanced PhysX: Enabled
Tesselation: Not supported
Motion Blur: Normal
SSAA: ON
Vysledok:
Average Framerate: 32.62
Max. Framerate: 70.09
Min. Framerate: 12.55
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: pát 17. kvě 2013, 23:22
od Stratos
Options: Resolution: 1920 x 1080
DirectX: DirectX 11
Quality: Very High
Texture filtering: AF 16X
Advanced PhysX: Disabled
Tesselation: very high
Motion Blur: Normal
SSAA: OFF
Intel 3930K def
Gigabyte HD7970 1100Mhz def
4x8GB 1600Mhz
ovladace: Catalyst 13.5beta2
min fps: 8.02
avg fps: 52.25fps
celkem slusny
http://stratos1.rajce.idnes.cz/Metro_last#metro.jpg
Az nahodim vodnika tak 60fps padne jak nic
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: sob 18. kvě 2013, 00:06
od stefun
Po nových ovladačích konečně oba tábory mohou říct, že je to celkem dobře optimalizovaná hra
Určitě líp než Metro 2033.
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: sob 18. kvě 2013, 09:14
od l.zdvorak
i5 3570K@4.8Ghz
8GBram 2200 C9 1T
GTX670 OC Gygabyte
320.14
AVG 34,2
MAX 61,65
MIN 10,71
AVG 56,85
MAX 130,12
MIN 8,47
TOTAL FRAMES 9719
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: sob 18. kvě 2013, 12:56
od Stratos
stefun píše:Po nových ovladačích konečně oba tábory mohou říct, že je to celkem dobře optimalizovaná hra
Určitě líp než Metro 2033.
spise nez ovladace pomohl patch, protoze ovladace mam 13.5beta ktery uz sou na svete celkem dlouho...
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: sob 18. kvě 2013, 13:58
od dexterav
mno podľa tých FPS to ide rovnako biedne ako 2033
ked sa mi to dostane do rúk testnem to
Intel Core i7-3930k @ 4,4Ghz HT
Asus P9X79
4x4GB 2133MHz CL9
GTX Titan 1150/6700
GeForce 320.14 BETA x64
2560*1440
všetko na max
Total Frames: 4980, Total Time: 171.1122 sec
Average Framerate: 29.14
Max. Framerate: 89.90 (Frame: 280)
Min. Framerate: 19.41 (Frame: 3253)
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: sob 18. kvě 2013, 19:16
od zochy
3570K, GTX 670, 8GB RAM
FullHD
SSAA - OFF
PhysX - ON
average:43
http://www.youtube.com/watch?v=5Ld5sE9XEZg
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: sob 18. kvě 2013, 21:11
od Ukuk
DirectX11
1920x 1080
Quality: Very High
Texture filtering: AF16X
Motion blur: Normal
SSAA: OFF
Tesselation: Very High
PhysX: OFF
i5 2500k def
HD 7950 940/1350
8gb ram
win7 64bit
http://i.imgur.com/lJt2QSW.jpg
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: ned 19. kvě 2013, 10:59
od durod
proc to kazdy testujete jinak? Nelze nic porovnat...
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: ned 19. kvě 2013, 14:18
od dexterav
lebo kašleme na 1. post
mno omrknem to
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: ned 19. kvě 2013, 14:31
od Kyselinka
Ono je to tak, ze to ma PhysX a tym padom to neotestujes na AMD kartach. Cize si myslim, ze by bolo dobre testovat v nastaveni ako ma Stratos a l. zdvorak, cize FHD vsetko na full, SSAA a PhysX off. A myslim, ze by bolo dobre napisat aj pripadne OC, lebo par jedincov to moc neuvadza
Cize dam este raz:
Zostava:
Intel Core i7-2600k
@ 4,7Ghz HToff
MSI Z77A-GD55
Kingston 2x4GB 1600MHz CL9 HyperX blu Edition
@ 1866Mhz
Asus GTX670-DC2-2GD5 DirectCU II
@ 1350/7400/150% PL
nVidia GeForce 320.14 BETA x64
Nastavenie:
Options: Resolution: 1920 x 1080
DirectX: DirectX 11
Quality: Very High
Texture filtering: AF 16X
Advanced PhysX: Disabled
Tesselation: Not supported
Motion Blur: Normal
SSAA: OFF
Vysledok:
Average Framerate: 56.10
Max. Framerate: 114.60
Min. Framerate: 8.43
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: ned 19. kvě 2013, 21:24
od Wiruz
durod píše:proc to kazdy testujete jinak? Nelze nic porovnat...
nikde nikdo nerekl co ma byt nastaveno... navic nikdo nechce nic porovnat, jen se pochlubit jak super jim to slape
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: ned 19. kvě 2013, 21:33
od dexterav
myslíš tých 10FPS čo tam každý má?
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: ned 19. kvě 2013, 21:46
od durod
Kyselinka, souhlas, nejlepe je fullHD, SSAA a PhysX off, pro majitele nVide i s PhysX on
// mysleno ze na nVidii otestujes 2x, s/bez physX, na porovnani nVidia karet
Re: Metro Last Light (DirectX 10/11)
Napsal: ned 19. kvě 2013, 22:13
od Wiruz
durod píše:Kyselinka, souhlas, nejlepe je fullHD, SSAA a PhysX off, pro majitele nVide i s PhysX on
pockej, pak zase nebudes moct porovnat AMD vs Nvidia kdyz zapnes PhysX...