Stránka 1 z 2

Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: stř 7. led 2015, 20:23
od Vlastik80
Obrázek
... :wink: :-D

web: http://mho.qq.com/cp/a20141201benchmark/en/index.htm

Ke stažení ZDE (1GB)

Výsledek mé sestavy:

Hunting Mode, 1920x1080, 4x MSAA

min: 24.7 fps
avg: 54.3 fps

Score: 11.889

Hw:
i5-2500K@4GHz, 12GB DDR3 1600, GTX 970 4GB 1329/7012, GeForce 347.09 WHQL, Win 8.1 x64

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: stř 7. led 2015, 22:09
od 110r
Procesor: Intel Core i7-4790K@4,7GHz
Základní deska: ASUS MAXIMUS VI HERO
Paměť: Patriot Viper 3 Venom Red 8GB (2x4GB) DDR3 2400MHz
Grafická karta: MSI GTX 780Ti GAMING 3G @ 1280MHz/7600MHz
Win 7 64bit
Drivers: 347.09

Hunting Mode, 1920x1080, 4x MSAA

min: 42.1 fps
avg: 73.3 fps


Score: 16135

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: stř 7. led 2015, 23:26
od fmx rider
i7-3770k @ 4,3ghz
1x8gb ram 1600mhz
gigabyte g1 gaming gtx 970 @ 1480/7800
win 8.1 64bit
347.09

Hunting Mode, 1920x1080, 4x MSAA

min: 35,1 fps
avg: 62,3 fps
Score: 13695

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: čtv 8. led 2015, 18:38
od DOC_ZENITH
I7-4930K v 4,3Ghz
8x8GB RAM 1333 9-9-9-24 2T.
MSI GTX970 gaming, undervolted bios mod 1,15v max ( 1478/8100 )
Win7 SP1 x64
347.09

1920x1080, 4x MSAA

min: 36,2
avg: 64,9
score: 14273

Edit: když tak koukám na výsledky jinejch a porovnávám... zkusil jsem underclock pamětí na 6Ghz a potvrdila se má doměnka:

1478/6000

min: 24,0
avg: 56,3
score: 12423

Tzn aspoň u Maxwellu těžká limitace prostupností paměti, proto se asi také 780TI tak zadařilo.

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: čtv 8. led 2015, 23:46
od HEAD
Cryengine nikdy maxwellum nesvedcil.
Mozna je to duvod proc je kepler o tolik lepsi v crysis3.

Nicmene hunter mode 1920x1080 4xMSAA
i5 2500k@4500Mhz
8GBram
347.09

GTX1550/8000
min 36 avg 64.1
GTX970 1500/8300
min 36 avg 64.4

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: pát 9. led 2015, 02:17
od Ache
To nevypadá vůbec zle na to jak to běží plynule.

i7 2600k@4500Mhz
16GB RAM
GTX970 @ 1500/7800
driver: 347.09

hunter mode 1920x1080 4xMSAA, 16xHQAF
http://abload.de/img/mho_benchmark_2015_01h0b6t.jpg

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: pát 9. led 2015, 09:56
od HEAD
GTX970 neni brzdena propustnosti.Udelal sem par testu.

i5 2500k@4500Mhz
8GBram
347.09

GTX970 1500/6000-min 31.2 avg 55,8
GTX970 1500/7000-min 33 avg 59,3
GTX970 1500/8000 min 36 avg 63,1

Rozdil ve vykonu mezi 7Ghz a 8Ghz je jen 6% a rozdil ve frekvenci 15%.Vsadim se, ze GTX980 bude zase o tech 15% rychlejsi proti GTX970 na stejnych taktech i kdyz ma stejnou propustnost.
6Ghz vs 8Ghz je to pak ve vykonu jen 14% a ve frekvenci 34%.

Btw to ze je GTX780TI rychlejsi proti GTX970 neni nic novyho.Cryengine je hodne starej a ve starych hrach si vede 780TI daleko lip.


Edit:Tak GTX980 na 1500/7800 ma 74Fps.Takze o nakym brzdeni kvuli propustnosti nemuze byt rec
http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=396046
Edit2:GTX780 na 1215Mhz ma 62fps

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: pát 9. led 2015, 11:58
od webwalker
Tady jsem splašil nějaké výsledky přes FRAPS:
ResultFrameRateChart.Jpeg
ResultRateMaxAvgMinChart.Jpeg
ResultTimeChart.Jpeg
Je to holt TWIMTBP + GameWorks :)

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: pát 9. led 2015, 16:43
od Stratos
Tak panove trosku jsem prilozil pod kotlem :)

i7 4930K@4500Mhz (jeste otestuji vliv 4700Mhz frekvence)
GTX980@1573/8400 (jadro ale nedrzelo celoudobu perma na teto frekvenci bohuzel blbej zakladni BIOS)
ovladace 344.65

1920x1080 4xMSAA
min fps: 43.5fps
avg fps: 79.5fps
Obrázek

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: pát 9. led 2015, 18:18
od havli
i5 3330 @ 3,4 GHz
4x4GB RAM 1333 9-9-9-24 2T.
Asus HD 7970 DC2 @ 1125/6300 MHz
Win8.1 x64
Catalyst Omega 14.12

1920x1080, 4x MSAA

min: 10,7
avg: 31,9
score: 7024

Min fps jsou na konci u toho draka s krystalama na hlave (nebo co to je :-D ).
Ty kocky jsou teda dobrej humus (totez se myslim pouziva i v FC4, ne?). Jeste jsem nevidel kratkosrstou kocku s takhle vlajici srsti ve vetru. :roll: Tohle nema s realitou nic spolecneho.

Obrázek

Obrázek

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: pát 9. led 2015, 20:08
od niemand
i7-4770s
2x4 GB RAM DDR3 1600
2x GTX 770 SLI
Win 7 HP 64bit, verze nvidia ovladačů 344.65

Se zapnutým SLI
Score 16 131 bodů
Avg 73,3
Min 24,8

S vypnutým SLI
Score 9 298
Avg 42,5
Min 21,9

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: pát 9. led 2015, 21:21
od tielka
CPU IB i5 3550@4,1Ghz,MB P8Z77-M,DDR 3 Kingston,MSI GTX 970 1480/8000


//edit Don: Promaz OT

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: pon 12. led 2015, 19:21
od l.zdvorak
i7-4770k @ 4,6ghz
2x4gb ram 2133mhz
gigabyte GTX 780 OC
win 8.1 64bit
347.09

Hunting Mode, 1920x1080, 4x MSAA

min: 35 fps
avg: 61,5 fps
Score: 13459

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: úte 13. led 2015, 17:14
od martinnecha
CPU: I7-5930K 4,5Ghz
MB: MSI X99 Gaming 7
RAM :Crucial 8GB 2133mhz
GPU : Gigabyte GTX 980 1528/8212
SSD: Samsung 840 EVO 500GB+120GB

Hunting Mode, 1920x1080, 4x MSAA

min: 41,1 fps
avg: 75,8 fps
Score: 16669

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: ned 2. srp 2015, 22:47
od Stratos
i7 4930K@4500Mhz
16GB RAM 1866Mhz
WIN 7 64bit
EVGA GTX980Ti ACX 2.0+ (ref. PCB) @1513/8100 na vode + upraveny BIOS (ASIC 77%)
ovladace 353.62

Obrázek

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: pon 3. srp 2015, 21:19
od Vlastik80
1920 x 1080 + 4x MSAA

SCORE: 7833

CPU: Intel i5-2500K @ 4.00 GHz
GPU: nVidia GTX 960 4GB default @ 1279/7012 - 353.62 WHQL
RAM: DDR3 12GB @ 1600 MHz
OS: Windows 10 x64

Average fps: 35.6 Minimum fps: 21.4

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: úte 4. srp 2015, 13:59
od Vlastik80
Skoro totéž co má Mirko, jen jiná grafika:
(schválně jsem nastavil shodné takty gpu)

1920 x 1080 + 4x MSAA

SCORE: 11993

CPU: Intel i5-2500K @ 4.00 GHz
GPU: nVidia GTX 970 4GB @ 1279/7012 - 353.62 WHQL
RAM: DDR3 12GB @ 1600 MHz
OS: Windows 10 x64

Average fps: 54.8 Minimum fps: 30.7

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: ned 31. led 2016, 10:08
od Hladis
i7-2600K 4.5GHz
Gigabyte GTX 780 1200Mhz
Win10 x64
361.43

1680x1050, 4x MSAA

min: 35,8
avg: 66,4

score: 14548

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: ned 31. led 2016, 10:56
od dexterav
i7-5960x 4.4GHz
Gainward TitanikX 1415/7900Mhz
Win10 x64
361.75

fhd, 4x MSAA

min: 50,3
avg: 101
score: 22116

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: čtv 29. pro 2016, 18:36
od HEAD
6700k 4.5Ghz
16GB ram
GTX1070

GTX1070 1987/8000(default)
1920x1080 4xMSAA
min 48,1
avg 92.9

GTX1070 2114/9500
min 57.8
avg 103.1

Edit jeste pro zajimavost GTX1070 1430-1500/8000(avg cca 1460mhz) pro srovnani s GTX980 1500+/8000
min 47.8
avg 81.1

Vypada to, ze je zde GTX1070 na 1460/8000 rychlejsi nez GTX980 1573/8400 i kdyz ma min SP/TMU :mrgreen:

Dalsi zajimavost je, ze 1070 na 1987/8000 je jen o 14% rychlejsi nez gtx1070 1460/8000 i kdyz rozdil ve frekvenci je 36%.Tohle jasne indikuje brutalni bottlenek na strane propustnosti pameti.