Stránka 2 z 2

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: čtv 29. pro 2016, 19:37
od Hladis
Jedinej bottleneck který ta hra (bench) ma je CPU ;-)

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: čtv 12. led 2017, 21:15
od DOC_ZENITH
Ten benchmark moc CPU bottlenecked neni, je to Cry engine. A Pascal je děsně limitovanej pamětí, spousta testů to prokázala, Headova úvaha je zde ihmo správná.

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: čtv 12. led 2017, 21:36
od spajdr
Obrázek

Asus Z-170P bios version 8001 |
Intel Core i5 6400 3.1@4.0 Ghz |
8 GB Team-Elite DDR4 - 2133@2366Mhz |
MSI N760 TF 2GD5/OC Gaming 1333/7300 Mhz

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: čtv 12. led 2017, 23:19
od DOC_ZENITH
Testujte to prosím v 1920x1080 4xAA, fullscreen. Nedávejte sem ty low-ress testy (i když je to default).

Jo a btw, právě mi chcípla GTX980TI během tohoto testu, hard-shutdown a po novym startu už artefakty i v 2D....

Edit, tak zcela neplánovaně,

GTX480 @ 850/4200

1920x1080 no AA

8592 bodů.
avg: 39,1.
min: 14fps.

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: pát 13. led 2017, 02:25
od Hladis
DOC_ZENITH píše:Ten benchmark moc CPU bottlenecked neni,
Ale je, sleduj vytizeni GPU a jak to propada. Je to jedna z rady CPU bottleneck asijských MMO. A mam i v podpisu test tyhle věci.

SB i7 4.5GHz
score: 22604

Skylake i7 4.5GHz
score: 23771

A to ta 1070 i se Skylake nejede naplno, jen Skylake uz to tam vyhonil v limitovanych pasážích nad 60fps.

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: pát 13. led 2017, 12:22
od spajdr
Me full HD nejde zvolit, takze smolik :-D jedu max. co umi LCD :D

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: pát 13. led 2017, 19:23
od madPav3L
i7-6700K @ 4,6 GHz
16 GB DDR4 3600 MHz 15-16-16-32-1T
GTX 980 Ti @ 1450/8000 MHz
1080p 4xAA fullscreen

22424 bodů
Average 101,9 fps
Minimum 54,9 fps

Mně to teda jako CPU bottleneck nepřijde, viz grafy využití CPU a GPU, nebo ne pro mojí grafiku... ta jede skoro pořád na plno, krom asi 3 propadů a CPU se fláká většinu času.

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: sob 14. led 2017, 14:12
od Hladis
Třeba ve vesnici u kočičího oltare, když je tam hodne postav, to pada bez Skylake slusne pod 60fps a vytizeni GPU se propadne. Skylake to vytahne nad 60fps, ale stale to nevytizi GPU naplno. Jen vymena CPU mi hodila o 1000 bodu vic. Vytizeni CPU je irelevantni ukazatel.

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: ned 15. led 2017, 00:04
od DOC_ZENITH
DOC_ZENITH píše:Testujte to prosím v 1920x1080 4xAA, fullscreen. Nedávejte sem ty low-ress testy (i když je to default).

Jo a btw, právě mi chcípla GTX980TI během tohoto testu, hard-shutdown a po novym startu už artefakty i v 2D....

Edit, tak zcela neplánovaně,

GTX480 @ 850/4200

1920x1080 no AA

8592 bodů.
avg: 39,1.
min: 14fps.
Tak stejné nastavení, Radeon 7970 @ 1125/6600 Mhz.

10795 bodů.
avg: 49,3
min: 12,3.

To se teda oproti 480tce moc nepředvedla, load byl celou dobu 100% Nulovenj limit v API/driveru, nikde, jen prostě mizernej výkon.

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: ned 15. led 2017, 00:55
od havli
R9 290 @ 390 @ "ECO mode" = 925/5000
SB-E 8C/16T @ 3,15

1920x1080 noAA = 56,6 fps avg, 11,3 fps min
1920x1080 4xAA = 40,1 fps avg, 10,8 fps min

Re: Monster Hunter Online (DirectX 11, CryEngine)

Napsal: sob 4. úno 2017, 00:41
od DOC_ZENITH
GTX980TI @ 1441/7900

1920x1080 4XMSAA

22544 bodů

Average: 102,7 FPS.
Min: 55,1 FPS.

Má nová 980TI z reklamace je bohužel o dost horší kus než byla ta původní, pro tyhle takty potřebuje 1,15v, ta stará dávala 1460 s 1,1v solidnim undervoltem.