Stránka 1 z 1
Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: sob 12. bře 2016, 18:01
od HEAD
Hra ma integrovany benchmark.Testuje v 1920x1080 vse absolutne max +SMAA.Pod dx11 se meni kvalita AO VXAO a HBAO+
6700k 4.5Ghz
3000Mhz DDR4
GTX970 1500/8000
1920x1080
DX11 HBAO+71.2Fps
http://abload.de/img/dx11hbvqoy9.jpg
DX11 VXAO 60Fps
http://abload.de/img/dx11vx9ouyx.jpg
DX12 61,7Fps HBAO+(VXAO nefunguje pod dx12)
http://abload.de/img/dx12s7rfr.jpg
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: pát 18. bře 2016, 10:35
od Danny202
4570 3.2Ghz
1600Mhz DDR3
GTX970 1527/7912
1920x1080
DX11 HBAO+66.47Fps
DX11 VXAO 59.65Fps
DX12 59,48Fps HBAO+
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: pon 4. črc 2016, 21:53
od HEAD
6700k 4.5Ghz
16GB 3000Mhz DDR4
GTX1070 2140/9400
DX12 + HBAO+ 114FPS
https://abload.de/img/tombraider10707ns0u.jpg
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: pát 8. črc 2016, 00:50
od HEAD
6700k 4.5Ghz
16GB 3000Mhz DDR4
GTX1070 2140/9400
2560x1440
DX12+ HBAO+ 77.05Fps
https://abload.de/img/tombfvay7.jpg
Rise of TR benchmark
Napsal: sob 9. črc 2016, 23:11
od Vlastik80
Porovnání u "low end" sestavy:
i5-2500K @ default (4x 3600 MHz)
16GB DDR3 @ 1600 MHz
GTX 970 @ 1350/7000
Windows 10 x64 1511 build 10586.420, GeForce 368.69 WHQL
Nastavení hry: (Preset Custom)
Fullscreen + Exclusive fullscreen + DirectX 12
Vignette Blur + Motion Blur + Bloom + Tessellation + Screen Space Reflections ON
Lens Flares + Screen Effects + Film Grain ON
Resolution 1920x1080
VSync OFF
Anti-aliasing SSAA 4x
Texture Quality Very High
Anisotropic filter Anisotropic 16X
Shadow Quality Very High
Sun Soft Shadows Very High
Depth of field Very High
Level Of Detail Very High
Dynamic Foliage High
Ambient Occlusion HBAO+
PureHair Very High
Specular Reflection Quality Very High
Verze hry:
v1.0 build 638.8_64:
Mountain Peak 31.69 (16.62/57.2)
Syria 21.02 (9.80/25.31)
Geothermal Valley 21.48 (7.09/29.21)
Overall score: 24.95
v1.0 build 647.2_64:
Mountain Peak 34.07 (18.43/74.97)
Syria 21.88 (14.25/28.64)
Geothermal Valley 21.85 (6.52/29.36)
Overall score: 26.17
v1.0 build 668.1_64:
Mountain Peak 36.00 (14.45/65.84)
Syria 21.89 (13.49/25.97)
Geothermal Valley 21.67 (5.59/28.94)
Overall score: 26.78
Můj závěr - vzhledem k nastavení limitace cpu a vram. Výrazný nárůst fps během oprav hry a vylepšení není při tomto nastavení a vzhledem k limitaci hw nijak zvlášť průkazný. Možná při nastavení bez AA a dalších ústupcích by byl nárůst výkonu pod různými verzemi výraznější (na tomto hw), ale to se mi teď testovat nechce.
(Díky případně Headovi za test u něj na novém hw s patchem posledním VS např. předposledním pro větší průkaznost nárůstu fps u novější verze hry)
Edit: Chtěl jsem zkusit i rozdíly při méně náročném nastavení, ale asi za to mohla častá změna buildů hry, že mi nakonec hra hodila okénko že nejde spustit, protože
ochrana hry nedokáže rozpoznat, zda je hra legálně zakoupena, čili stopka na 24 hodin
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: ned 10. črc 2016, 10:15
od EfineSS
i5 4590 @ 4x 3,7 GHz
16 GB RAM @ 1600 MHz
MSI R9 390 Gaming @ stock, Crimson 16.6.1
build hry 668.1
Win 10 Pro x64
Nastavení dle 1. postu
62 FPS (DX12 HBAO+)
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: ned 10. črc 2016, 15:27
od Sobo
i5 4670k @ 4.2 Ghz
16 GB RAM @ 1866 Mhz CL10
GeForce GTX 1080 @ 2067 / 11000 Mhz
2560x1440, max. settings, SMAA, DX12
88.3 FPS AVG
Re: Rise of TR benchmark (v6681)
Napsal: pon 11. črc 2016, 13:40
od Vlastik80
Sestava:
i5-2500K @ default (4x 3600 MHz)
16GB DDR3 @ 1600 MHz
GTX 970 @ 1350/7000
Windows 10 x64 1511 build 10586.420, GeForce 368.69 WHQL
Menší srovnání při horším nastavení: (
Preset Custom)
Fullscreen + Exclusive fullscreen + DirectX 12
Vignette Blur + Motion Blur + Bloom + Tessellation + Screen Space Reflections ON
Lens Flares + Screen Effects + Film Grain ON
Resolution 1920x1080
VSync OFF
Anti-aliasing SMAA
Texture Quality Very High
Anisotropic filter Anisotropic 16X
Shadow Quality Very High
Sun Soft Shadows Very High
Depth of field Very High
Level Of Detail Very High
Dynamic Foliage High
Ambient Occlusion HBAO+
PureHair Very High
Specular Reflection Quality Very High
v1.0 build 647.2_64:
v1.0 build 668.1_64:
vs 1.0 build 668.1_64 ale DirectX 11, jinak stejné nastavení:
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: úte 12. črc 2016, 20:08
od EfineSS
i5 4590 @ 4x 3,7 GHz
16 GB RAM @ 1600 MHz
MSI R9 390 Gaming @ stock, Crimson 16.6.1
Win 10 Pro x64
Nastavení: Very High (bez úprav)
Vsync: OFF
Anti-Aliasing: SMAA
DirectX 12
build hry 647.2
648.JPG
build hry 668.1
668.JPG
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: pát 22. črc 2016, 19:03
od EfineSS
i5 4590 @ 4x 3,7 GHz
16 GB RAM @ 1600 MHz
Gainward GTX 1060 @ stock, driver 368.81
Win 10 Pro x64
Nastavení: Very High (bez úprav)
Vsync: OFF
Anti-Aliasing: SMAA
DirectX 12
1920x1080
build hry 668.1
1060.JPG
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: sob 30. črc 2016, 16:22
od DoctorD
i7 4790K @ 4x 4,0 GHz
16 GB RAM @ 1600 MHz
Gainward GTX 1070 @ OC (2000/9600), driver 368.81
Win 10 Pro x64
Nastavení: Vše max (bez úprav)
Vsync: OFF
Anti-Aliasing: SMAA
DirectX 12
1920x1080
build hry 668.1
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: ned 21. srp 2016, 00:51
od Eddward
Core i7 6700K @ 4.6Ghz
16GB DDR4 3200MHz CL15
MSI GTX1080 GAMING X 2088-2101/11000 Mhz
Win10 64b v1607
372.54
Vsetko Max
SMAA
DX11
1080p
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: úte 7. úno 2017, 20:20
od madPav3L
i7-6700K 4,6 GHz, 16GB DDR4 3600 MHz, GTX 980 Ti 1450/8000
Win10 Pro x64
Build hry 1.0 767.2_64
Ovladače 378.49
Ze hry mi nějak nešli udělat screeny, vše bylo černé, takže foceno mobilem...
Vše max, 1920x1080, SMAA, HBAO+, DX11 a 12 viz popisky obrázků.
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: úte 7. úno 2017, 20:21
od madPav3L
i7-6700K 4,6 GHz, 16GB DDR4 3600 MHz, GTX 980 Ti 1450/8000
Win10 Pro x64
Build hry 1.0 767.2_64
Ovladače 378.49
Ze hry mi nějak nešli udělat screeny, vše bylo černé, takže foceno mobilem...
Vše max, 2560x1440, SMAA, HBAO+, DX11 a 12 viz popisky obrázků.
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: sob 19. srp 2017, 20:35
od HEAD
6700k 4.5Ghz
16GB ram
GTX1080TI 2050/12600
1920x1080 vse max + smaa dx12
169.35fps
https://abload.de/img/rottr_2017_08_19_20_3gvu1y.png
2560x1440 vse max +smaa dx12
118.28fps
https://abload.de/img/rottr_2017_08_19_20_27gung.png
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: ned 20. srp 2017, 11:07
od havli
i7-7700k @ 4,8
2x16 GB DDR4 3100 CL15-17-17-35 CR1
GTX 1080 OC
2560x1440 DX12 rucne vse naplno + SMAA (ta prostredni volba, ne 2x, ani 4x)... snad jsem to nastavil stejne
1850/12300 MHz @ 170W
86,16 fps ->
https://abload.de/img/rottr_2017_08_20_10_56zulk.png
2038/12300 MHz @ 250W
90,87 fps ->
https://abload.de/img/rottr_2017_08_20_11_0pvuq0.png
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: ned 20. srp 2017, 12:00
od HEAD
Zkusil jsem tez podvoltovat 1080TI.
6700k 4.5Ghz
16GB ram
1080TI@170w power limit
2560x1440 vse max + smaa dx12
98.6Fps
https://abload.de/img/rottr_2017_08_20_11_51osf0.png
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: úte 28. led 2020, 18:31
od HEAD
R7 3700x
32GB ram
rx 5700xt 2050/14880
2560x1440 vse max +smaa dx12
93.6fps
rx 5700xt podvoltovana 1.1V 1950/14660
91.6fps
Re: Rise of the Tomb Raider benchmark
Napsal: sob 5. pro 2020, 16:12
od HEAD
R7 3700x
32GB ram
rx 6800XT
UV-2.2Ghz 170-190w
2560x1440 dx12 vse max+SMAA
AVG-157Fps
https://abload.de/img/rottr_2020_12_05_16_0vij92.png
6800XT stock
AVG-162.7
https://abload.de/img/rottr_2020_12_05_15_5n4js5.png
6800XT@2.6ghz/17000
AVG-170.7
https://abload.de/img/rottr_2020_12_05_16_0jrkhm.png
6800XT@2.65Ghz/17000
AVG-172.5
https://abload.de/img/rottr_2020_12_05_16_0bekty.png
Edit:
2560x1440 4XSSAA vse max
AVG-90.8
5K VSR vse max bez AA
AVG-62.3
Hra je kupodivu hratelna v 5K.V 5K to vypada daleko lip i nez 2560x1440 4XSSAA.