Unreal Engine 4 - Infiltrator benchmark

Zde se uvádějí jen výsledky z jednotlivých benchmarků a diagnostik.

Moderátor: Don

Odpovědět
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Unreal Engine 4 - Infiltrator benchmark

Příspěvek od HEAD »

Stahnete si benchmark
https://drive.google.com/file/d/0B_Zo8e ... lnSWM/view

vytvorte si zastupce spousteciho souboru a spuste s parametrem -bUseVSync=False -ResX=1920 -ResY=1080 -FullscreenMode=1 -Fullscreen

Pak jeste pomoci konsole vypnout fps cap na 60 pomoci prikazu t.maxfps 200
pak pomoci frapsu zaznamenejte fps.Fraps vypnete jakmile se objevi UE logo na konci

Sestava
7 6700 4.5Ghz
16GB DD4 3060Mhz cl15 1T
GTX970 1500/8000
win10
355.60

Avg: 67.715 - Min: 39 - Max: 101

CPU 4.8ghz
Avg: 69.481 - Min: 41 - Max: 163
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

UE4 - Infiltrator (DX11/12)

Příspěvek od Vlastik80 »

U sebe ani nebudu zkoušet, na i5-2500k+GTX 960 by to mělo tak 20 fps a to bych mohl být rád, tak hodím něco lepšího:
Neh1se:

DX11 - Min: 32 / Max: 158 / Avg: 96
DX12 - Min: 31 / Max: 122 / Avg: 93

GPU: GTX 980 Ti + i5-6600K@4400
Edit: GTX 760 podporuje jen DirectX 11, takže demo nemůže podle mě na tomto hw běžet pod DX12 api, jinak s parametrem -D3D12 se spustí pod DX12 api, pokud je toto dostupné a podporované samozřejmě i hw.
Naposledy upravil(a) Vlastik80 dne čtv 24. zář 2015, 11:22, celkem upraveno 1 x.
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Unreal Engine 4 - Infiltrator benchmark

Příspěvek od havli »

To demo jede jen DX11 (s pouzitim tech parametru vyse)... takze celkem o nicem benchmark, no ale kdyz uz ty vysledky mam:

Xeon E5-1650 @ 4,3 GHz
16GB DDR3 1333 CL9-9-9-24 CR1
GTX 760 1254/7000
win10
355.98

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
7033, 209375, 20, 58, 33.590
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
havli
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 15. zář 2009
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Unreal Engine 4 - Infiltrator benchmark

Příspěvek od havli »

Diky, s parametrem -D3D12 to opravdu jede pod DX12. Fps odhadem tak 20 - 25, fraps nefunguje (neni divu, kdyz posledni verze je z roku 2013).
Ryzen 9 5900X ; Asus Prime X570-P ; 32 GB DDR4 3000 ; Gainward RTX 3060 ; MX500 500 GB, 4 TB + 6 TB HDD ; Dell G3223Q
Retro PC: Core i3-3250, Quadro 5000, 4 GB DDR3, X-Fi, WinXP + 7 x64; Pentium 4 3.06 @ 3.33 GHz, Voodoo5 5500 AGP, 512MB DDR, Audigy, Win98SE; VIA C3 1000, 512MB DDR, ESS Solo-1 + DreamBlaster X2 GS, Win98SE & DOS
Retro PC: Celeron 220, Voodoo4 4500 PCI, 512MB DDR2, Win98SE; 2× Pentium Pro 233/256, Voodoo Graphics, 1024MB EDO, AWE32 28MB (CT3980), Win98SE & DOS
Retro NTB: IBM ThinkPad 600, ThinkPad T20; Toshiba Satellite Pro 430CDT, 460CDT, Portege 3010CT
HW museum.cz - muzeum grafických karet a procesorů
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Unreal Engine 4 - Infiltrator benchmark

Příspěvek od HEAD »

i7 6700k 4.5Ghz
16GB DDR4 3200Mhz
GTX670 1280/7400
win10
355.60

Avg: 39.688 - Min: 24 - Max: 85
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Vlastik80
Začátečník
Začátečník
Registrován: 18. zář 2007

UE4 - Infiltrator

Příspěvek od Vlastik80 »

Po delší době opět testík: (DX11)

1920 x 1080: min.: 22 max: 63 průměr: 49 fps
2560 x 1440: min.: 16 max: 54 průměr: 34 fps
3840 x 2160: min.: 4 max.: 23 průměr: 16 fps

Spuštěno s parametry:
-bUseVSync=False -ResX=dle testu -ResY=dle testu -FullscreenMode=1 -Fullscreen -enablehighpolychars=true -maxanisotropy=16 -maxmultisamples=1 -lensflares=true -motionblur=true -bloom=true -qualitybloom=true -detailmode=4

Hw:
i5-2500K default (4x 3600), 16GB DDR3 1600, GTX 970 default (1178/7000), GF376.60hf, Win 10 x64 (1607/14393.693)
HEAD
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 27. lis 2005
Bydliště: Usti n/L
Kontaktovat uživatele:

Re: Unreal Engine 4 - Infiltrator benchmark

Příspěvek od HEAD »

6700k 4.5Ghz
16GBram
GTX1070 2114/9500

1920x1080
Avg: 97.681 - Min: 41 - Max: 171
CPU-Ryzen 7800X3D, MB-MSI X670E Tomahawk, RAM-64GB 6600mhz CL32@6400mhz CL30, GPU-Sapphire 6800XT 16GB, ZDROJ-Seasonic GX 850W, Monitor-LG OLED C1 48"
Odpovědět

Zpět na „Výsledkové listiny“