GFXBench (Dx 11/12, Vulkan, OGL, Metal)

Zde se uvádějí jen výsledky z jednotlivých benchmarků a diagnostik.

Moderátor: Don

Odpovědět
Petra M
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 22. kvě 2020
Bydliště: Praha

GFXBench (Dx 11/12, Vulkan, OGL, Metal)

Příspěvek od Petra M »

GFXBench
Complete graphics performance analysis with multiple tests
While the high-level tests (Car Chase, Manhattan 3.1, Manhattan) put your device to an intensive graphics performance analysis with game-like content, low-level tests measure specific graphics performance aspects (Driver Overhead 2, ALU 2, Tessellation, Texturing). In order to provide the most suitable performance testing, GFXBench detects the API level supported by your device and runs the relevant high-level tests.
Podporované OS: Android, Windows, OSX, iOS, WinPhone/RT

Více informací: https://gfxbench.com/benchmark.jsp

Výsledky testů: (GFXBench 5.0.0 Windows 10, 1920x1080)

OpenGL:
Aztec Ruins High Tier - 146 fps
Aztec Ruins Normal Tier - 210 fps
Car Chase - 202 fps
Manhattan 3.1 - 253 fps
Manhattan - 245 fps
T-Rex - 703 fps

Vulkan:
Aztec Ruins High Tier - 190 fps
Aztec Ruins Normal Tier - 286 fps

DirectX 11:
Aztec Ruins High Tier - 185 fps
Aztec Ruins Normal Tier - 280 fps
Manhattan - 510 fps
T-Rex - 928 fps
ALU - 2227 fps
Driver Overhead - 2114 fps
Fill - 32 fps
Render Quality - 3418 fps
Render Quality (high precision) - 3439 fps

DirectX 12:
Aztec Ruins High Tier - 178 fps
Aztec Ruins Normal Tier - 259 fps

Testovaný hw & sw:
i5-2500K bez OC, GTX 970 (1450/7600MHz), 16GB DDR3 (1600MHz), Win 10H 2004 (19041.388), GeForce 451.85 HotFix
Spoiler
i5-2500K + 16GB DDR3 + GTX 970 + 1080p + SSD + Win 10x64
Odpovědět

Zpět na „Výsledkové listiny“