Ako je spravena voda v deme 3D Marku 2000 ???

Testování výkonu a stability PC, výsledkové listiny bechmarků.

Moderátor: Don

Odpovědět
hyde
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 05. srp 2003
Bydliště: SR - Blawa - Petrzalka

Ako je spravena voda v deme 3D Marku 2000 ???

Příspěvek od hyde »

Neviem preco ale voda v deme 3d marku 2000 sa mi zda byt robena pixel shaderom lebo sa krasne vlni a vypada super realne ..............

Su tu ale dve veci ktore by to mali na 100% vyvracat ...........

1) Mam SHITNU grafiku ktora podporuje iba akurat Transform and Lighting a o dx 8,1 veciach ako pixel/vertex shader sa jej moze len snivat........ :oops:

2) v 3D marku 2000 predsa este pixel shader nebol nie ?? su v nom este iba efekty dx 7 ale jak je mozne za tak krasne simuluju vlniacu sa vodu ktora potom tak efektne vyzera ??

tu su screenshooty :



http://fotky.azet.sk/album.phtml?i9=d39a09e81b&al=89971


Ti co neveria (obrazok fakt nevypada presvedcivo ) nech si pustia DEMO v 3d marku 2000 a nechaju az do konca a uvidia ..........
-ABIT- KN8 SLI with heatpipe chipset cooling, AMD Athlon 64 Venice 3000+@2600Mhz 1,5V + Zalman CNPS 7000B-AlCu LED@1700rpm, Apacer 2x 512MB PC400 CL 2,5 @410Mhz (5-2-3-2; 2.9V), ASUS GeForce 7600GT 256MB DDR3 VIVO 560/1400/1,36V/2,02V@pencil mod 700/1800/1,52V/2,12V + ZALMAN Fatal1ty FS-V7 @2100rpm, SEAGATE Barracuda 7200.8 200GB 8MB SATA NCQ ST3200826AS + Samsung Spinpoint P120 2504C 250GB 8MB SATA II NCQ, M-Audio Revolution 5.1, Logitech Z-2300, _NEC DVD_RW ND-4551A 1-Z2, ENERMAX Noisetaker EG425AX-VE v2.0 420W, Thermaltake Armor VA8000SWA Silver Supertower;
VerteX
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 02. úno 2004
Bydliště: Tam to neznáš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VerteX »

Presne tak, 3DMark 2000 jeste pixel shadery neumi. Takze zbyva jenom teorie, ze to vykresluje hrubou silou a programator si dal zatracene hodne prace. A taky to asi dost vytezuje procesor, ktery prebira dost funkci.
>>> Nové systémy přinášejí nové problémy. <<<
SadarCZ
Začátečník
Začátečník
Uživatelský avatar
Registrován: 26. lis 2003
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SadarCZ »

Ta voda rozhodně není vykreslovaná pomocí Pixel Shaderu, neb 3DMark2000 testuje DirectX 7.0 a Pixel Shader je až u verze DirectX 8.0.
AMD Ryzen 5 5500, MB ASRock A520M-HVS, Kingston FURY 32GB (2x16) DDR4 3600MHz CL18 Beast Black, ASUS TUF GeForce GTX 1650 O4G D6 P GAMING, M.2 Apacer AS2280P4U 512GB + 2TB Seagate SSD, zdroj 550W Fortron...
Borec
Začátečník
Začátečník
Registrován: 21. lis 2003

Příspěvek od Borec »

ta stranka cos tam dal je naka divna nejdou mi ty obrazky vubec spustit :shock:
TomV
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Uživatelský avatar
Registrován: 12. lis 2003
Bydliště: Jihočeská Metropole (tm) ... lol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TomV »

BoReC píše:ta stranka cos tam dal je naka divna nejdou mi ty obrazky vubec spustit :shock:
Mně taky ne... :?
The problem has been eaten.Obrázek
Vanilkovou do velkýho kornoutu bych prosil... hodně velkýho... hodně vanilkovou
ICE
Středně pokročilý
Středně pokročilý
Registrován: 02. čer 2003
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ICE »

voda je delana jestli se nepletu envinmetal bump mappingem... prisly s tim matroxy... nevypada to zle...
Odpovědět

Zpět na „Benchmarky a diagnostické programy“