Displacement mapping
Moderátor: Don
- Spirit
- Středně pokročilý
-
- Registrován: 16. srp 2004
- Bydliště: Brno
Displacement mapping
Preco neide tento testik na displacement mapping technologiu na r9800pro? ( http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1055 ) Podla vsetkeho by tuto technologiu mala podporovat uz r9500/r9700... Viete nejaky iny test kde by to slo odskusat? myslim nieco co nepotrebuje vyslovene shader modul 3...
- Spirit
- Středně pokročilý
-
- Registrován: 16. srp 2004
- Bydliště: Brno
Aha, tak na odpoved som uz prisiel
"Displacement Mapping je specifikace podporovaná od DirectX 9.0 Shader Modelu 3.0, což je rozhraní vypuštěné teprve toto pondělí. Ovšem virtuální Displacement Mapping využíval již hardware pro první generaci DX9 - Matrox Parhelia a Radeon 9700, později i rodina GeForce FX. Podobně jako u Environment-mapped Bump Mappingu zde byl průkopníkem Matrox.
Zatímco Radeon 9700 podporoval pre-sampled DM a Parhelia filtered DM, skutečný hardwarový Displacement mapping přichází na řadu až nyní. GeForce 6800 dokáže jako jediná karta s podporou Shader Modelu 3.0 nahrávat textury přímo do vertex shaderu a aplikovat tak Displacement mapping v reálném čase. Na hry využívající tuto techniku si ale přeci jen chvíli počkáme."
No nic, myslel som ze to ma moja grafika plne podporovane...
"Displacement Mapping je specifikace podporovaná od DirectX 9.0 Shader Modelu 3.0, což je rozhraní vypuštěné teprve toto pondělí. Ovšem virtuální Displacement Mapping využíval již hardware pro první generaci DX9 - Matrox Parhelia a Radeon 9700, později i rodina GeForce FX. Podobně jako u Environment-mapped Bump Mappingu zde byl průkopníkem Matrox.
Zatímco Radeon 9700 podporoval pre-sampled DM a Parhelia filtered DM, skutečný hardwarový Displacement mapping přichází na řadu až nyní. GeForce 6800 dokáže jako jediná karta s podporou Shader Modelu 3.0 nahrávat textury přímo do vertex shaderu a aplikovat tak Displacement mapping v reálném čase. Na hry využívající tuto techniku si ale přeci jen chvíli počkáme."
No nic, myslel som ze to ma moja grafika plne podporovane...
- Flegy
- Mírně pokročilý
-
- Registrován: 31. črc 2004
- Bydliště: Hrob
- Spirit
- Středně pokročilý
-
- Registrován: 16. srp 2004
- Bydliště: Brno