VYZVA: porovnani kvality obrazu 7800GTX vs X1800XL
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- radekhulan
- Začátečník
-
- Registrován: 08. čer 2005
- Kontaktovat uživatele:
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Proč by měl být? Kdyby nVidia nabízela vyšší kvalitu obrazu, nepostavil bych se za ATi.radekhulan píše:Moje slovo. To na rozdíl od slova ATI fanatiků, kteří nejsou schopni dodat screenshot z HL2, vždy platí. Nicméně, kdo mi zaručí, pokud nemáš ATI, že ten screenshot nebude z NVIDIE?no-X píše:Dobře, screenshot zajistím. Ale jakou mám záruku, že ho pak dodáš i ty?
Tady je screenshot z R520.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- radekhulan
- Začátečník
-
- Registrován: 08. čer 2005
- Kontaktovat uživatele:
Fajn, tady je screenshot z 7800GTX 256MB RAM a s přidáním 4x FSAA.no-X píše:Tady je screenshot z R520.
// edit - koukám, že mám jinak nastaven "magnification filter" než ty
Já slovo zásadně plním. Takže bych očekával 6 screenshotů z R520 při min FPS 60, tedy něco reálného místo teoretických screenshotů
Nutno říci, že R520 má ty textury s AF 16x nějak rozmazané, NVIDIA je lepší, pokud někdo má drsné úhlové optimalizace, je to zjevně ATI (i když je to téměř neviditelné v praxi)...
Ale to nehovořím o tom, když se do hry zapojí Gamma AA, TPAA a 32x SLI FSAA, které ATI neumí a má je jen NVIDIA, v reálné hře.. Až sem někdo konečně dodá screeny z ATI R520 z HL2 (hře dělané pro ATI!), bude to jasné..
Naposledy upravil(a) radekhulan dne stř 23. lis 2005, 22:10, celkem upraveno 1 x.
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- radekhulan
- Začátečník
-
- Registrován: 08. čer 2005
- Kontaktovat uživatele:
Nemám tam v nabídce "Anisotropic", jen "Linear" a "Point", 3DMark05 v 1.2.0.no-X píše:Nesrovnávej, změň nejdřív magnification na "anisotropic". Takhle to nemá cenu.
Každopádně to je výhoda pro ATI, a to je přesto zjevně horší (sice velice mírně, ale horší). Takže závěr z tohoto tebou vyžádaného testu je, že AF a úhlové optimalizace má ATI horší než NVIDA, konec toho tunelu je u ATI jen hnědý, kdežto u NVIDIE je ještě znatelná textura, plus textury u ATI jsou mírně rozmazané, neostré, textura dřeva je u NVIDIA vidět lépe )
Takže zde mělo ATI drtivě vyhrát?
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Ano. Takže je čas, abych nahodil screenshot s vypnutými úhlovými optimalizacemi. Ten předchozí byl totiž performace mód a tohle si rád vychutnámradekhulan píše:Nemám tam v nabídce "Anisotropic", jen "Linear" a "Point", 3DMark05 v 1.2.0.no-X píše:Nesrovnávej, změň nejdřív magnification na "anisotropic". Takhle to nemá cenu.
Každopádně to je výhoda pro ATI, a to je přesto zjevně horší (sice velice mírně, ale horší). Takže závěr z tohoto tebou vyžádaného testu je, že AF a úhlové optimalizace má ATI horší než NVIDA, konec toho tunelu je u ATI jen hnědý, kdežto u NVIDIE je ještě znatelná textura, plus textury u ATI jsou mírně rozmazané, neostré, textura dřeva je u NVIDIA vidět lépe )
Takže zde mělo ATI drtivě vyhrát?
R520 - Full Anisotropic
G70 maximální možná kvalita
Zatímco jsou na obou bočních stěnách textury G70 rozmazané, má R520 při plném anizu textury ostré až do konce tunelu
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- miho
- Čestný člen
-
- Registrován: 29. kvě 2003
- Bydliště: Orlová-Lutyně
- Kontaktovat uživatele:
- Mossad
- Začátečník
-
- Registrován: 26. pro 2004
- Bydliště: Reichenberg @ Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Hlawne nechapu proc na ty r520 a my old r480 widim 12 cernych carek w podlaze a na o mocne NV sem jich napocital taq 8? Hlavne jedna polozka je opravdu jinak nastavena cimz z pohledu opicky co pocita carky v podlaze usuzije, ze vypovidajici hodnota testu je 0.
..PC::Asus P8Z77-I Dx :: G2130 :: 8GB :: WD 0.32TB :: WD 1TB :: Intel HD :: Eizo 2333BK ::
DTR::Asus G73jh :: i7 720 :: 8GB :: SSD 0.064TB :: SGH 0.5TB :: Mobility HD 5870 ::
Gygabite - ©Hlupak
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Proč? Protože nVidia nepodporuje korektně magnification anisotropic, kdežto ATi ano? Sám RH přiznal, že ve výběru možností vůbec není. Každopádně magnification filtr nemá vliv na vzdálenější textury.Mossad píše:Hlawne nechapu proc na ty r520 a my old r480 widim 12 cernych carek w podlaze a na o mocne NV sem jich napocital taq 8? Hlavne jedna polozka je opravdu jinak nastavena cimz z pohledu opicky co pocita carky v podlaze usuzije, ze vypovidajici hodnota testu je 0.
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- Mossad
- Začátečník
-
- Registrován: 26. pro 2004
- Bydliště: Reichenberg @ Liberec
- Kontaktovat uživatele:
ja si stojim za tim ze nv anihilovala v "podlaze" vic tech zakladen trojouhelnigu... je fakt ze u6k6gt kde se hraje na fps to asi newa, ale uprimne na kartu za x desitek k docela mazetz...
..PC::Asus P8Z77-I Dx :: G2130 :: 8GB :: WD 0.32TB :: WD 1TB :: Intel HD :: Eizo 2333BK ::
DTR::Asus G73jh :: i7 720 :: 8GB :: SSD 0.064TB :: SGH 0.5TB :: Mobility HD 5870 ::
Gygabite - ©Hlupak
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- radekhulan
- Začátečník
-
- Registrován: 08. čer 2005
- Kontaktovat uživatele:
Koukni se na toto (přidáno 4x FSAA):no-X píše:Sám RH přiznal, že ve výběru možností vůbec není. Každopádně magnification filtr nemá vliv na vzdálenější textury.
http://hulan.cz/blog/img/pctuning/NVIDI ... 6_AA_4.png
Pouhé přidání 4x FSAA a NVIDIA utíká R520 daleko pryč Nehledě na to, že nejdůležitější blízké textury má R520 jaksi rozmazené a s mírně nižším detailem i v High Quality módu oproti 7800GTX..
Nicméně, stále čekám na tvé screenshoty z HL2, ne na teoretické blbinky z 3DMark05
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
1. Odkdy má nVidia patent na FSAA?
2. Textury jsou pořád rozmazaný
3. Ještě poznám FSAA 4x. Fonty jsou neostrý, takže jsi nepoužil FSAA 4x, ale minimálně 8x, možná SLI 8x (supersampling, který rozostřuje fonty). Tohle každopádně není AA 4x.
Takže podvádíš. Kam až zajdeš příště?
2. Textury jsou pořád rozmazaný
3. Ještě poznám FSAA 4x. Fonty jsou neostrý, takže jsi nepoužil FSAA 4x, ale minimálně 8x, možná SLI 8x (supersampling, který rozostřuje fonty). Tohle každopádně není AA 4x.
Takže podvádíš. Kam až zajdeš příště?
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- radekhulan
- Začátečník
-
- Registrován: 08. čer 2005
- Kontaktovat uživatele:
Ano, textury má ATI pořád rozmazaný... Pokud nejsi slepej, má NVIDIA podstatně více detailů v texturách.no-X píše:2. Textury jsou pořád rozmazaný
Re: fonty, jsou fakt divný, souhlas, nevím proč..
// edit: jako GLobal Settings mám zapnuté TPAA, Gamma AA a Negative LOD Clamp, vypnul jsem to a fonty jsou ok
Naposledy upravil(a) radekhulan dne stř 23. lis 2005, 22:21, celkem upraveno 1 x.
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
Ano?radekhulan píše:Ano, textury má ATI pořád rozmazaný... Pokud nejsi slepej, má NVIDIA podstatně více detailů v texturách.no-X píše:2. Textury jsou pořád rozmazaný
R520 - Full Anisotropic
G70 maximální možná kvalita
To už jsme jednou probrali.
Protože jsi nepoužil FSAA 4x jak tvrdíš .radekhulan píše:Re: fonty, jsou fakt divný, souhlas, nevím proč..
Můžu některého majitele GeForce7 porposit o screenshot s uvedeným nastavením a FSAA 4x?
Myslím, že tohle už přestává mít smysl, výsledky už viděli všichni, ty si budeš dál mlít svou bez ohledu na důkazy, takže je myslím hotovo
Nejlepší moderátor ve výslužbě
- niatheppe
- Začátečník
-
- Registrován: 10. črc 2005
- Bydliště: Příbram
- Kontaktovat uživatele:
no-X píše:
Tady je screenshot z R520.
Myslel sem si o tobě, že už si trochu "starší"... tohle mi fakt dostalono-X píše:Ano. Takže je čas, abych nahodil screenshot s vypnutými úhlovými optimalizacemi. Ten předchozí byl totiž performace mód a tohle si rád vychutnám
R520 - Full Anisotropic
Trochu fandim Radkovi H., protože tohle fórum je přímo narvaný fanATikyma, který by ho nejradši ukřižovali. Ještě beru názory no-X, který aspoň tuší o co de, ale takový ty výkřiky do tmy spousty uživatelů... no nic. Neřikám, že je NV lepší než ATi, ale aspoň jednou připustit, že druhá strana má taky své klady, o to de. A ne tady vést tyhle myší války.
- no-X
- Středně pokročilý
- Registrován: 24. úno 2004
- Bydliště: Č.Budějovice
- radekhulan
- Začátečník
-
- Registrován: 08. čer 2005
- Kontaktovat uživatele:
právě zde je ATI zřetelně horší, blízké textury má viditelně rozmazané a bez detailů, doporučuji se podívat na texturu dřeva..Ssnake píše:nejdulezitejsi blizke textury ma ati taky lepsi, nvidia je ma o dost rozmazanejsi uz od 3. trojuhelniku
http://hulan.cz/blog/img/pctuning/NVIDI ... 6_AA_4.png (+TPAA + Gamma AA + Negative LOD Clamp)
versus
http://www.3dfx.cz/temp/screenshots/r52 ... uality.png
// edit : aktualizoval jsem screenshot s FSAA+TPAA+GAA, po restartu počítače a nespuštění nHanceru je to již ok, bez rozmazaných fontů.
Naposledy upravil(a) radekhulan dne stř 23. lis 2005, 23:04, celkem upraveno 2 x.
- Ssnake
- Začátečník
-
- Registrován: 25. led 2005
- Bydliště: chotebuz
to jsem se dival - 1. a 2. maji az na par okraju desek stejne, 3. uz ma nvidia rozmazanejsi a pak uz to je jenom horsi az ke konci to splyne v jednu barvu.radekhulan píše:právě zde je ATI zřetelně horší, blízké textury má viditelně rozmazané a bez detailů, doporučuji se podívat na texturu dřeva..Ssnake píše:nejdulezitejsi blizke textury ma ati taky lepsi, nvidia je ma o dost rozmazanejsi uz od 3. trojuhelniku
btw porovnavam tyhle : http://www.3dfx.cz/temp/screenshots/r52 ... uality.png
http://hulan.cz/blog/img/pctuning/NVIDI ... 6_AA_0.png
jo s tim udajnym fsaa4x se to lepsi, ale to uz by se snad melo porovnavat v odpovidajici kategorii ne? pridavanim novych pravidel se toho moc nevyresi...
Naposledy upravil(a) Ssnake dne stř 23. lis 2005, 22:39, celkem upraveno 1 x.
FD500, ST45SF, Z97i, i7-4980HQ CB20:1718,CB24:254 NH-U9B, 2x8, 1060, 5100MAX
x850xtPE, x1950xtx, hd2900gt, hd3870, hd4890 - - 6800ultra, 7900gtx, 8800gtx, 9800gtx+, gtx285
x850xtPE, x1950xtx, hd2900gt, hd3870, hd4890 - - 6800ultra, 7900gtx, 8800gtx, 9800gtx+, gtx285